Goedendag allen,
Ik had het idee om het forumspel Wie is de Mol hier op Hardtraxx te organiseren, uiteraard naar het bekende en volop geprezen jaarlijkse televisieprogramma van de AVRO. Ik heb eerder al eens een editie op OSM met succes georganiseerd waarna het me leuk lijkt om eenzelfde initiatief hier op poten te zetten. Verwacht een spel vol intriges, bedrog en samenspel.
Spelopzet is als volgt. 10 kandidaten, waaronder de mol die door mij wordt uitgekozen, moeten opdrachten zo goed mogelijk voltooien en daarbij komend ook de mol zien te ontmaskeren om in het spel te blijven. Er worden telkens 2 opdrachten gespeeld waarna een test volgt waarop de kennis van de kandidaten met betrekking tot de mol wordt getoetst. Ten gevolge van de testuitslag zal één kandidaat het veld moeten ruimen, waarna we uiteindelijk met drie kandidaten overblijven. De mol, en de uiteindelijke winnaar en verliezer.
In de opdrachten kan virtueel geld verdiend worden, en de mol zal uiteraard proberen dit zo moeilijk mogelijk te maken. Het uiteindelijke eindbedrag in de pot zal gevolgen hebben voor de prijs die de winnaar van mij ontvangt, ga dus echt voor een hoge pot!
InschrijvingVia het berichtensysteem van Hardtraxx kan je je bij mij aanmelden om mee te doen. Peilers die ik hanteer bij het selecteren zijn activiteit en betrouwbaarheid, zodoende zullen vaste gasten en posters in het WIDM-topic ten tijde van het televisieprogramma voorrang krijgen ten faveure van het spel. Denk er wel aan dat het niet handig is als je binnen nu en een maand op vakantie gaat en online niet bereikbaar bent. In het aanmeldingsbericht moet het volgende vermeld staan:
Echte naam:
Hardtraxxnaam:
Leeftijd:
Deadline voor inschrijven zet ik op
Zondag 23:59. Ik houd me het recht voor om de inschrijving eerder te sluiten, wanneer ik voldoende geschikte aanmeldingen heb om het deelnemersveld te vullen.
Hopelijk heb ik jullie interesse gewekt en kunnen we spoedig met dit spannende spel beginnen!