Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Goedendag allen,

Ik had het idee om het forumspel Wie is de Mol hier op Hardtraxx te organiseren, uiteraard naar het bekende en volop geprezen jaarlijkse televisieprogramma van de AVRO. Ik heb eerder al eens een editie op OSM met succes georganiseerd waarna het me leuk lijkt om eenzelfde initiatief hier op poten te zetten. Verwacht een spel vol intriges, bedrog en samenspel.

Spelopzet is als volgt. 10 kandidaten, waaronder de mol die door mij wordt uitgekozen, moeten opdrachten zo goed mogelijk voltooien en daarbij komend ook de mol zien te ontmaskeren om in het spel te blijven. Er worden telkens 2 opdrachten gespeeld waarna een test volgt waarop de kennis van de kandidaten met betrekking tot de mol wordt getoetst. Ten gevolge van de testuitslag zal één kandidaat het veld moeten ruimen, waarna we uiteindelijk met drie kandidaten overblijven. De mol, en de uiteindelijke winnaar en verliezer.

In de opdrachten kan virtueel geld verdiend worden, en de mol zal uiteraard proberen dit zo moeilijk mogelijk te maken. Het uiteindelijke eindbedrag in de pot zal gevolgen hebben voor de prijs die de winnaar van mij ontvangt, ga dus echt voor een hoge pot!

Inschrijving

Via het berichtensysteem van Hardtraxx kan je je bij mij aanmelden om mee te doen. Peilers die ik hanteer bij het selecteren zijn activiteit en betrouwbaarheid, zodoende zullen vaste gasten en posters in het WIDM-topic ten tijde van het televisieprogramma voorrang krijgen ten faveure van het spel. Denk er wel aan dat het niet handig is als je binnen nu en een maand op vakantie gaat en online niet bereikbaar bent. In het aanmeldingsbericht moet het volgende vermeld staan:

Echte naam:
Hardtraxxnaam:
Leeftijd:
Woonplaats:
Wil je de mol zijn?
ja/nee

Deadline voor inschrijven zet ik op Zondag 23:59. Ik houd me het recht voor om de inschrijving eerder te sluiten, wanneer ik voldoende geschikte aanmeldingen heb om het deelnemersveld te vullen.

Hopelijk heb ik jullie interesse gewekt en kunnen we spoedig met dit spannende spel beginnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:26 
 

Afbeelding

Nee maar klinkt wel lachen. Maar ga er geen tijd insteken met m'n exameuhns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Geef ik je groot gelijk in. Ik doe het immers ook in een tijdsvlak waarin velen vakantie hebben en dus iets meer vrije tijd als normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha leuk idee zeg. Maar aan wat voor opdrachten zit je te denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

count me in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Faalbericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinenenenen je moet bericht sturen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, faal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha nice Jurrien.

@ Wootum. Ik probeer veel variatie in te brengen. Denk aan een opdracht met screens vanuit Google Earth, een groot raadsel, vertrouwensopdrachten e.d. Sommige in teamverband, sommige met een individuele competitieve twist voor het halen van vrijstellingen of jokers. You will see :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ah oke, ik doe wel mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke idee, ben groot fan van t programma :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idee is leuk, vraag me alleen af hoe je dit gaat doen :P

Zie liever een nieuwe "raad de track" :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:25 
 

Als ik mee doe, gaan we dan ook zulke vette shit doen als paintballen op een brug, varen in een speedboot en in Spanje rondrennen op daken voor het zoeken naar aanwijzingen? : :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Als ik mee doe, gaan we dan ook zulke vette shit doen als paintballen op een brug, varen in een speedboot en in Spanje rondrennen op daken voor het zoeken naar aanwijzingen? : :woot:


Ofcourse, zie je die boot op zijn avatar? Daar doen we de eerste opdracht mee! Of heb ik nu te veel gezegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil wel meedoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:42 
 

I'm in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Idee is leuk, vraag me alleen af hoe je dit gaat doen :P

Zie liever een nieuwe "raad de track" :innocent:


Het is heel simpel hoor. Heb al vele opdrachten klaar liggen. Het gaat in principe hetzelfde als in het televisieprogramma, alleen vinden de opdrachten op internet plaats en niet in het echt. En ieder zijn voorkeuren wat betreft spellen, maar ik vind dat soort ongein vaak erg oppervlakkig. Bij dit spel moet je nadenken, mensen kunnen doorgronden en erg tactisch spelen. Als mol zijnde wil je niet opvallen maar wel saboteren, en als kandidaat wil je als mol overkomen maar wel geld scoren.

@ Kasper

Alleen als jij meedoet ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe ook wel mee :)
Lijkt me wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Solis schreef:
Idee is leuk, vraag me alleen af hoe je dit gaat doen :P

Zie liever een nieuwe "raad de track" :innocent:


Het is heel simpel hoor. Heb al vele opdrachten klaar liggen. Het gaat in principe hetzelfde als in het televisieprogramma, alleen vinden de opdrachten op internet plaats en niet in het echt. En ieder zijn voorkeuren wat betreft spellen, maar ik vind dat soort ongein vaak erg oppervlakkig. Bij dit spel moet je nadenken, mensen kunnen doorgronden en erg tactisch spelen. Als mol zijnde wil je niet opvallen maar wel saboteren, en als kandidaat wil je als mol overkomen maar wel geld scoren.

Oke, ik wil best meedoen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet vet vet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tof bedacht.
I'm in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:47 
 

Firetrap schreef:
@ Kasper

Alleen als jij meedoet ja :P

niet dus :/ jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 00:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik doe ook wel mee, ga wel de 19e Juli op vakantie, dat is iets meer dan een maand. Is dat een probleem?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Echt een gruwelijk vet spel, ik wil ook meedoen! :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic