Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Leuk dat mensen het zo snel inleveren. Volgens mij is de bedoeling dat we geld binnenhalen. Of gaan mensen hier voor wat anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

moeilijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Ook van Davey binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Die van mij krijg je morgen. Nog een best moeilijke opdracht, had er maar 1 waarvan ik zo wist wie het was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Die van mij krijg je morgen. Nog een best moeilijke opdracht, had er maar 1 waarvan ik zo wist wie het was :lol:

En dat was die van jezelf? :P

Ik heb er 4 nu, waarvan ik vrij zeker weet welke het zijn. Arnold, Steven, Joris en mijzelf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik heb er 4 nu, waarvan ik vrij zeker weet welke het zijn. Arnold, Steven, Joris en mijzelf. :P

Met mezelf erbij weet ik er 2 :P Maar de twijfel blijft er of die wel goed is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

Christian denk ik makkelijk.te hebben, evenals Mandy en Arnold. Rest was zeer lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:53 

Donateur

Sorry mensjes :(
Maar ik blijf wel kijken wie uiteindelijk wint :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Christian denk ik makkelijk.te hebben, evenals Mandy en Arnold. Rest was zeer lastig.

Bij mij net andersom. Denk Jurre, Joris en jou makkelijk te hebben, maar de andere kom ik niet uit :lol:

Edit: Naar een aantal dingen te verschuiven denk ik ze allemaal te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

We zullen eens zien :P 4 stuks binnen van de 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Hoe gaan we dit nou aanpakken? Laat iedereen in het midden over wie hij of zij denkt wie bij wie hoort of gaan we open kaart spelen? Laatste is het beste voor het meeste geld in de pot, eerste is haast een garantie voor minbedragen. Ik stem dus eigenlijk voor open kaart spelen. Die jokers en vrijstelling kan mij gestolen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Ik zou liever voor de vrijstelling etc gaan :P
Maargoed, 4 hebben dat al opgestuurd, dus denk niet dat we dat meer kunnen terugdraaien..
Mag van mij zo blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik zou liever voor de vrijstelling etc gaan :P
Maargoed, 4 hebben dat al opgestuurd, dus denk niet dat we dat meer kunnen terugdraaien..
Mag van mij zo blijven

Vrijstelling gaat waarschijnlijk toch niet lukken om te krijgen, zeker niet aangezien ik de jouwe eigenlijk al weet. ;) Ik zit nog in dubio over 3 mensen, die kan ik echt niet plaatsen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Haha naja, we zien het wel :P

Verder: Het is toch onmogelijk om 7 van de 8 goed te hebben? :P
Bij 7 van de 8 krijg je 2 jokers, maar je kan er niet maar 1 fout hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Tuurlijk wel. Gewoon op eentje niet antwoorden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je op 1 niet antwoorden? :P Je houdt dan 1 iemand over en 1 antwoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Waarom zou je op 1 niet antwoorden? :P Je houdt dan 1 iemand over en 1 antwoord :P

Dan kun je ook geen vrijstelling winnen als je alles goed antwoord. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Dat kan wel degelijk ;) gewoon bij twee verhaaltjes dezelfde naam neerzetten, zodat je er iig 1 goed hebt ipv 0 ;).

Van Mandy nu ook binnen, dan moet ik er nog 3 hebben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Een herinnering voor degenen die moeten inleveren, niet ingeleverd is pech gehad en dus geen enkele persoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Dat kan wel degelijk ;) gewoon bij twee verhaaltjes dezelfde naam neerzetten, zodat je er iig 1 goed hebt ipv 0 ;).

Okay :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Zo, dat is ook weer gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Nagekeken :) alleen Jurre nog, maar dat wordt niks meer denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 00:14 

Bierkoning

Oh fuck helemaal vergeten >.< Ga het nu doen

Edit: Done :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 00:25 

Hardtraxx Veteran

Dat is goed, wilde nu net de uitslag maken :P dan wacht ik wel even
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 00:58 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kandidaten,

Let's cut to the chase, we gaan zien hoe jullie het ervan af hebben gebracht. Er is in ieder geval wisselend gepresteerd. Sommigen raden veel verhaaltjes, sommigen weinig. Sommige verhalen werden bijna niet geraden, sommigen juist wel. Laten we beginnen met de verhalen, gekoppeld aan de kandidaat die dit literaire stuk over zichzelf schreef:

Christian:

Hoi, ik ben Tim en ik heb veel bewondering voor de HBO-opleiding Management, Economie & Recht. Ik ben groot fan van Jack of Sound, want zijn naam is gewoon hartstikke vet! Op feestjes leg ik mezelf ook steeds allemaal opdrachten voor, maar soms willen die wel eens falen. Dat kan men als een mollenstreek zien, maar of dat zo is, laat ik aan anderen over om te beoordelen. Sporten is ook één van mijn passies. Ik zie feesten eigenlijk ook wel als een sport, het gaat om uithoudingsvermogen en de wil om door te zetten. Een Griekse voetbalclub heeft mijn voorkeur als het om voetbal gaat. Zelf weet ik het ook altijd beter met voetbal en dat laat ik ook zien in wedstrijden, zeker op amateurniveau.

Jurre:

Hallo daar! Ik zal jullie even wat over mij vertellen. Ik ben woonachtig in een mooie plaats waar ik ook erg aan gehecht ben. Ik zit op school en dat zal nog wel even duren. Verder heb ik interesses voor verschillende soorten muziek en verschillende sporten. Ik hou ervan om met vrienden af te spreken, kan maar moeilijk thuis zitten. Ik mis ze toch wel een beetje hier in het verre Rome.

Steven:

Ik ben altijd rustig. Ik werk in de stad. In diezelfde stad woon ik, een eind van jullie vandaan, waar ik vlak bij het centrum woon. Mijn opleiding gaat mij goed af en in mijn vrije tijd ben ik graag met muziek bezig. Ik vind het dan ook belangrijk dat mijn muziekverzameling netjes geordend is.
Ik woon thuis bij mijn ouders.
Ik heb vroeger op de basisschool postzegels & yu-gi-oh kaarten verzameld.

Mandy:

Mijn naam is er één die je niet snel zult vergeten. In het verleden heb ik veel mee gemaakt en ik vind het leuk om daar te blijven. Ik heb bijna paarden en soortgelijke dieren in mijn achtertuin, en daar wordt hier veel aan verdiend. Ook lust ik wel een biertje, en dan het liefst Hertog-Jan. Leuke dingen, ja daar houd ik wel van, en met het spel ‘kingsen’ hoop ik vaak stiekem dat ik de kaart ‘7’ pak.

Joris:

Ik ben niet wie je denkt dat ik ben. Ik zal verklappen dat ik nog steeds in het spel zit. Mijn leeftijd bestaat uit dubbele cijfers sinds een tijdje. Na dit weekend gaat het allemaal beginnen voor mij. Waar ik woon wil je, letterlijk gezien, eigelijk niet wonen. Van asfalt kan ik maar geen genoeg krijgen. Mijn nickname wordt regelmatig 'gepost' op dit leuke forum. Zal ik snel door de mand vallen of blijf ik tot het einde van het spel familie van John?

Davey:

Ten eerste zet ik wel eens setjes online, en vaak worden die setjes geprezen om de tracklists. Mijn sets zijn zeer gevarieerd, van de meer melodische tracks tot de underground tracks. Ik kan nu ook wel gerust zeggen dat ik een man ben.
Bij feestjes ben ik vaak te zien met een flesje drinken in de handen, dit is om niet uit te drogen en voor een betere smaak in mijn mond. Zo af en toe ben ik helemaal [vdk] te spotten op feestjes, nog net geen overdosis zeg maar. Vrij vaak ben ik in een zwart shirt te zien op feestjes terwijl ik alles aan het vernielen ben. Zwart is dan ook mijn favoriete 'kleur'.

Arnold:

Ik kom uit een gemeente waar groen DE kleur is,
Echter wordt dit groene ondersteunt door vele kleuren,
Ook kennen we hier de koe, varken en vis,
Maar het mooiste zijn de bloemen die hier fleuren.

Ik doe een opleiding die gericht is op contact,
Denk maar aan reclame, PR en concurrentie,
Ik deed eerst administratie, maar die passie is afgezwakt,
Ik zit nu op de juiste frequentie.

Mijn idolen zijn C.S. Lewis en J.R.R. Tolkien,
Ik probeer dan ook zoveel mogelijk in hun voetsporen te treden,
Echter is dit soms wel afzien,
Maar als ik weer een A4 vol heb geschreven ben ik weer tevreden.

Of ik de mol ben bepaal jij,
Ik laat mijn identiteit niet snel los,
Het is opzichzelfstaand al een heel karwei,
Ik ben sluw, als een wilde kat, of als een vos.

Wat wil je nog meer van mij weten?
Ik ben het rijmen nu wel zat, ik vind het gescheten.

Patrick:

Hallo!

Ik ben iemand die positief in het leven sta. Het leven doorgaan met een lach zo gezegd, ook met meerdere tegenslagen. Verder hoor ik vaak dat ik een tikkeltje eigenwijs ben/kan overkomen. Verder weet ik precies wat ik wil en als ik iets wil, ga ik er ook echt voor. Ik heb goed in gedachte wat ik later wil en hoe dat moet gaan gebeuren.

Verder is het ooit m'n 'droom' geweest om een gymleraar te worden. Helaas heb ik deze 'droom' moeten laten vallen door een onvoldoende te veel te krijgen op de intake op het CIOS. Ook de 2e keer helaas een onvoldoende te veel op dezelfde onderdelen als de keer ervoor.

Dit zijn ze, de kandidaten die jullie moesten koppelen aan elk verhaaltje. Ik weet zeker dat er voor jullie enkele verrassende uitkomsten tussen zitten! Vraag een ieder gerust om verdere uitleg, of leg zelf je eigen verhaal even uit om enige verwarring in de luwte te houden.

Dan nu de prestaties van elk individu. Hoeveel verhaaltjes wist een ieder goed te beoordelen?

Arnold: 4 goed ( Arnold, Mandy, Steven, Joris )
Joris: 4 goed ( Arnold, Christian, Mandy, Joris )
Davey: 6 goed ( Arnold, Christian, Mandy, Steven, Davey, Patrick ) +1 joker!
Patrick: 4 goed ( Arnold, Mandy, Patrick, Joris )
Steven: 2 goed ( Steven, Patrick )
Mandy: 4 goed ( Mandy, Davey, Joris, Christian )
Christian: 3 goed ( Mandy, Arnold, Patrick )
Jurre: 4 goed ( Arnold, Mandy, Jurre, Steven )

Slechts één iemand dus die goed genoeg presteerde voor een prijs, de joker is voor Davey. Goed gedaan! Dan nu tijd om te kijken of er geld in het laatje is gebracht. Is een verhaaltje 7 keer geraden, komt er 100 euro bij in de pot. 8 keer geraden betekent zelfs +200. 5 keer geraden betekent minus 100 voor de pot en minder dan 5 keer geraden betekent dat de pot met 200 euro keldert.

Verhaal Arnold: 6 keer geraden.
Verhaal Christian: 3 keer geraden. -200!
Verhaal Mandy: 7 keer geraden. +100!
Verhaal Jurre: 1 keer geraden. -200! ( Jurre ontneemt zichzelf dus een vrijstelling :lol: )
Verhaal Steven: 5 keer geraden. -100!
Verhaal Patrick: 4 keer geraden. -200!
Verhaal Joris: 4 keer geraden. -200!
Verhaal Davey: 2 keer geraden. -200!

Bij elkaar opgesteld betekent dit een verlies voor de pot van 1000 euro! Hiermee slinkt de pot naar 2400€!

Heeft de mol flink lopen huishouden, is dit een collectief falen, en wie valt er te blameren? Waren de verhaaltjes te moeilijk, of waren de kandidaten te slecht met raden? Ook bleek een pact sluiten niet mogelijk, dit had de kans op het spekken van de pot aanzienlijk vergroot.

Enfin, wellicht bij de volgende opdracht meer geluk kandidaten :thumbup: .
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic