Beste kandidaten,
Na de domper van de vorige opdracht kunnen jullie bij deze opdracht weer een poging wagen om de pot terug te brengen naar zijn oorspronkelijke staat. Dit kunnen jullie doen door een opdracht te voltooien die als het goed is, goed in jullie straatje ligt. Maar alvorens we hiermee beginnen, reizen we af naar een specifieke locatie.

Voor de 8e opdracht blijven we in de stad Rome, er valt immers nog genoeg te ontdekken in deze culturele hoofdstad van Europa. Met een touringbus reizen we af naar een bekend openlucht-theater van Rome, het Ostia Antica. Dit eeuwenoude theater, overblijfsel uit de tijd van het oude Rome, dient in de hedendaagse tijd nog steeds zijn beoogde functie. Op zomeravonden worden er theater, concerten en cabaretvoorstellingen gegeven. Geen zorgen, zeg ik meteen, jullie hoeven geen voorstelling te geven. Deze opdracht zullen jullie meer in het aspect 'muziek' moeten zoeken.
De kandidaten zoeken ieder een plekje op de stenen banken die tegenover de bühne staan opgesteld.'Kandidaten. Italië heeft een rijke muziekgeschiedenis. Voornamelijk in de klassieke muziek en de opera heeft Italië vele sterren voortgebracht. Vandaag echter, zetten wij een andere muziekstroming letterlijk gezien in het zonnetje. Uw geliefde hardstyle.' De kandidaten veren op van hun harde zitvlak. 'Hardstyle? Dit wordt een makkie' hoor je Davey zeggen, die ook wel te boek staat als een wandelende hardstyle-encyclopedie. 'Eén voor één roep ik jullie naar voren, en krijgen jullie een vijftal geluidsfragmenten te horen. Iedere kandidaat heeft weer andere fragmenten. In totaal gaat het dus om 45 geludisfragmenten die jullie individueel, of met elkaar, moeten voorzien van het juiste label. Tracknaam en artiest(en), wil ik van elk fragment te weten komen. Daarnaast heeft elk bundeltje van 5 fragmenten een gekoppeld thema, dit thema dient ook geraden te worden!
Wat kunnen jullie hiermee verdienen?+100: 4 van de 5 tracks van de kandidaat worden geraden.
+200: alle 5 de tracks van de kandidaat worden geraden.
+200 en keuze uit één joker OF inzage in test kandidaat naar keuze: 5 tracks + thema van de kandidaat worden geraden.
-200: 3 of minder tracks worden geraden.
De geluidsfragmenten krijgen jullie opgestuurd per PB, waarin 5 linkjes naar zippyshare staan. Beluister de fragmenten, en probeer de tracknaam en de artiest te achterhalen. Je mag dit alleen doen, maar de rest van de kandidaten mogen jou ook helpen, je mag de fragmenten dus gerust openbaar in het topic zetten. Pas wel op dat ze je niet in de rug steken, immers zullen zij willen voorkomen dat één van de individuele prijzen door jou opgestreken wordt. De individuele prijs zit vast aan elk bundeltje van 5 tracks per kandidaat. Raadt Davey bijvoorbeeld alle 5 de tracks + het thema van Steven, die hij openbaar in het topic heeft gezet, dan gaat de prijs naar Steven en niet naar Davey, omdat het niet zijn tracks waren.
Voor
Zondag 22:00 wil ik van ieder individu de antwoorden per PB ontvangen hebben! Vergeet dus niet het thema te raden, het zou zonde zijn om de individuele prijs te laten lopen. Succes kandidaten en laat de oren het werk doen.