Man man, wat slecht zeg. Hadden jullie het niet ff beter kunnen doen?
In mijn verhaal zaten zooo veel aanwijzingen
In mijn verhaal zaten zooo veel aanwijzingen
Chukkels wrote:Dan kun je ook geen vrijstelling winnen als je alles goed antwoord.

Dat mogen zij toch echt zelf vertellen hahaDaveytl wrote:Bas, ik wil van de vorige opdracht nog graag de aanwijzingen zien in alle verhaaltjes.
Kan er niet tegen dat ik Jurre & Joris niet heb geraden
Ik had de groene kleur juist van jouw gemeente WestlandFRArnold wrote:Als iedereen nou even neerzet wat die bedoelde met zijn/haar verhaaltje:
Arnold
Mijn verhaaltje was naar mijn mening vrij gemakkelijk. Op mijn facebook valt sowieso wel het een en ander te vinden, al kon ik nog net op tijd Tolkien en Lewis uit mijn 'Vind ik Leuk' lijstje halen. Echter was het promotie, PR verhaal het meest opvallend en dat heb ik dan ook niet van mijn Facebook afgehaald.
Overige kleinere aanwijzingen:
Wilde kat = Panthera
Frequentie = LionStyle radio
Bloemen die hier fleuren = Woonachtig in De Lier (Westland) Oftewel de Tuin van Europa.
Kan ook nog. Bedoeling zat er niet achter, maarja, zo zie je maar, alles is mogelijk. Alles is hier groen, t valt me nog mee dat de mensen hier niet groen zijn.Chukkels wrote:Ik had de groene kleur juist van jouw gemeente WestlandFRArnold wrote:Als iedereen nou even neerzet wat die bedoelde met zijn/haar verhaaltje:
Arnold
Mijn verhaaltje was naar mijn mening vrij gemakkelijk. Op mijn facebook valt sowieso wel het een en ander te vinden, al kon ik nog net op tijd Tolkien en Lewis uit mijn 'Vind ik Leuk' lijstje halen. Echter was het promotie, PR verhaal het meest opvallend en dat heb ik dan ook niet van mijn Facebook afgehaald.
Overige kleinere aanwijzingen:
Wilde kat = Panthera
Frequentie = LionStyle radio
Bloemen die hier fleuren = Woonachtig in De Lier (Westland) Oftewel de Tuin van Europa.
Netjes!Daveytl wrote:Aanwijzingen die op mij duiden: het online zettten van setjes/ mannelijk/ TrackList (van DaveyTL)/ bij Festivaart en XXL RAW was ik gruwelijk dronken/ Je zult mij vaak zien met een flesje water. 'Overdosis', 'Zwart is' en 'vernielen' slaan op mijn favo tracks van het jaar: Overdose/ Black Is/ Trashin'.
Die van jou had ik alleen met dit deel al gewetenChukkels wrote: Hoi, ik ben Tim en ik heb veel bewondering voor de HBO-opleiding Management, Economie & Recht.
wootum wrote:
Mijn nickname wordt regelmatig 'gepost' op dit leuke forum:(um)