Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 01:16 

Hardtraxx Veteran

Man man, wat slecht zeg. Hadden jullie het niet ff beter kunnen doen?
In mijn verhaal zaten zooo veel aanwijzingen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

En ik wil trouwens van Joris en Jurre wel eens weten hoe.ik kon weten dat,zij het waren bij het,verhaaltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 01:20 

Hardtraxx Veteran

Zat nog te twijfelen tussen Christian en Davey, maar omdat Chris bij z'n opleiding op Facebook heeft staan 'Sport Marketing', heb ik hem maar gekoppeld aan het verhaal van Davey.

Tussen Jurre en Steven heb ik Jurre verkeerd geplaatst, doordat hij laatst aankwam met een vraag aan kwam over (volgens mij) Yu-Gi-Oh kaarten. Bij het verhaal van Jurre dacht ik aan Steven, omdat er stond dat zijn school nog wel even ging duren. Steven is, alsgoedis, nog de jongste in het spel, waardoor ik aan hem dacht :P

Jammer jammer, Jurre had beter naar deze post van Christian kunnen kijken voor hij ging invullen :P

Chukkels schreef:
Dan kun je ook geen vrijstelling winnen als je alles goed antwoord. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 02:14 

Hardtraxx Veteran

En Mandy, hoe wist je dat het verhaal van mij was? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

Ff ter verduidelijking. Reden dat ik niet op mezelf stemde, is omdat het pact wat ik wou sluiten om de pot te spekken niet werd geaccepteerd. Toen had ik zoiets van fuck it, nu ga ik voor de vrijstelling. Had overigens weinig uitgemaakt of ik nou 3 of 4 goed had, maar goed. Dramatische ronde, desalniettemin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 12:01 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste kandidaten,

Na de domper van de vorige opdracht kunnen jullie bij deze opdracht weer een poging wagen om de pot terug te brengen naar zijn oorspronkelijke staat. Dit kunnen jullie doen door een opdracht te voltooien die als het goed is, goed in jullie straatje ligt. Maar alvorens we hiermee beginnen, reizen we af naar een specifieke locatie.

Afbeelding

Voor de 8e opdracht blijven we in de stad Rome, er valt immers nog genoeg te ontdekken in deze culturele hoofdstad van Europa. Met een touringbus reizen we af naar een bekend openlucht-theater van Rome, het Ostia Antica. Dit eeuwenoude theater, overblijfsel uit de tijd van het oude Rome, dient in de hedendaagse tijd nog steeds zijn beoogde functie. Op zomeravonden worden er theater, concerten en cabaretvoorstellingen gegeven. Geen zorgen, zeg ik meteen, jullie hoeven geen voorstelling te geven. Deze opdracht zullen jullie meer in het aspect 'muziek' moeten zoeken.

De kandidaten zoeken ieder een plekje op de stenen banken die tegenover de bühne staan opgesteld.

'Kandidaten. Italië heeft een rijke muziekgeschiedenis. Voornamelijk in de klassieke muziek en de opera heeft Italië vele sterren voortgebracht. Vandaag echter, zetten wij een andere muziekstroming letterlijk gezien in het zonnetje. Uw geliefde hardstyle.' De kandidaten veren op van hun harde zitvlak. 'Hardstyle? Dit wordt een makkie' hoor je Davey zeggen, die ook wel te boek staat als een wandelende hardstyle-encyclopedie. 'Eén voor één roep ik jullie naar voren, en krijgen jullie een vijftal geluidsfragmenten te horen. Iedere kandidaat heeft weer andere fragmenten. In totaal gaat het dus om 45 geludisfragmenten die jullie individueel, of met elkaar, moeten voorzien van het juiste label. Tracknaam en artiest(en), wil ik van elk fragment te weten komen. Daarnaast heeft elk bundeltje van 5 fragmenten een gekoppeld thema, dit thema dient ook geraden te worden!

Wat kunnen jullie hiermee verdienen?

+100: 4 van de 5 tracks van de kandidaat worden geraden.
+200: alle 5 de tracks van de kandidaat worden geraden.
+200 en keuze uit één joker OF inzage in test kandidaat naar keuze: 5 tracks + thema van de kandidaat worden geraden.
-200: 3 of minder tracks worden geraden.

De geluidsfragmenten krijgen jullie opgestuurd per PB, waarin 5 linkjes naar zippyshare staan. Beluister de fragmenten, en probeer de tracknaam en de artiest te achterhalen. Je mag dit alleen doen, maar de rest van de kandidaten mogen jou ook helpen, je mag de fragmenten dus gerust openbaar in het topic zetten. Pas wel op dat ze je niet in de rug steken, immers zullen zij willen voorkomen dat één van de individuele prijzen door jou opgestreken wordt. De individuele prijs zit vast aan elk bundeltje van 5 tracks per kandidaat. Raadt Davey bijvoorbeeld alle 5 de tracks + het thema van Steven, die hij openbaar in het topic heeft gezet, dan gaat de prijs naar Steven en niet naar Davey, omdat het niet zijn tracks waren.

Voor Zondag 22:00 wil ik van ieder individu de antwoorden per PB ontvangen hebben! Vergeet dus niet het thema te raden, het zou zonde zijn om de individuele prijs te laten lopen. Succes kandidaten en laat de oren het werk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 12:11 

Hardtraxx Crew

Even als volger: Vette opdracht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 12:51 

Bierkoning

Godver ik was vannacht zo gehaast bezig dat ik niet meer naar die regels heb gekeken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:54 

Hardtraxx Veteran

Bas, ik wil van de vorige opdracht nog graag de aanwijzingen zien in alle verhaaltjes.
Kan er niet tegen dat ik Jurre & Joris niet heb geraden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Bas, ik wil van de vorige opdracht nog graag de aanwijzingen zien in alle verhaaltjes.
Kan er niet tegen dat ik Jurre & Joris niet heb geraden :P

Dat mogen zij toch echt zelf vertellen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:16 

Hardtraxx Veteran

Van mijn 5 weet ik er 1 zo, 1 weet ik de artiest en de andere 3 kan ik niet op komen :lol:
Kom er nog wel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Als iedereen nou even neerzet wat die bedoelde met zijn/haar verhaaltje:

Arnold
Mijn verhaaltje was naar mijn mening vrij gemakkelijk. Op mijn facebook valt sowieso wel het een en ander te vinden, al kon ik nog net op tijd Tolkien en Lewis uit mijn 'Vind ik Leuk' lijstje halen. Echter was het promotie, PR verhaal het meest opvallend en dat heb ik dan ook niet van mijn Facebook afgehaald.

Overige kleinere aanwijzingen:
Wilde kat = Panthera
Frequentie = LionStyle radio
Bloemen die hier fleuren = Woonachtig in De Lier (Westland) Oftewel de Tuin van Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:24 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:

Arnold
Mijn verhaaltje was naar mijn mening vrij gemakkelijk. Op mijn facebook valt sowieso wel het een en ander te vinden, al kon ik nog net op tijd Tolkien en Lewis uit mijn 'Vind ik Leuk' lijstje halen. Echter was het promotie, PR verhaal het meest opvallend en dat heb ik dan ook niet van mijn Facebook afgehaald.

Wilde kat = Panthera
Bloemen die hier fleuren = Woonachtig in De Lier (Westland) Oftewel de Tuin van Europa.

Ik had de groene kleur juist van jouw gemeente Westland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
FRArnold schreef:

Arnold

Wilde kat = Panthera

Ik had de groene kleur juist van jouw gemeente Westland :P

Kan ook nog. Bedoeling zat er niet achter, maarja, zo zie je maar, alles is mogelijk. Alles is hier groen, t valt me nog mee dat de mensen hier niet groen zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Aanwijzingen die op mij duiden: het online zettten van setjes/ mannelijk/ TrackList (van DaveyTL)/ bij Festivaart en XXL RAW was ik gruwelijk dronken/ Je zult mij vaak zien met een flesje water. 'Overdosis', 'Zwart is' en 'vernielen' slaan op mijn favo tracks van het jaar: Overdose/ Black Is/ Trashin'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Aanwijzingen die op mij duiden: het online zettten van setjes/ mannelijk/ TrackList (van DaveyTL)/ bij Festivaart en XXL RAW was ik gruwelijk dronken/ Je zult mij vaak zien met een flesje water. 'Overdosis', 'Zwart is' en 'vernielen' slaan op mijn favo tracks van het jaar: Overdose/ Black Is/ Trashin'.

Netjes! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:39 

Donateur

Ik ga ze toch hier neerzetten, want ik kom maar niet op de naam:

[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/90250688/file.html[/zippy]
Dit lijkt op technoboy of ivan carsten, maar komt me niet bekend voor..

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/51295974/file.html[/zippy]
Dit lijkt op een oude tatanka track, maar kom niet op de naam..

[zippy]http://www17.zippyshare.com/v/59542621/file.html[/zippy]
Ligt op het puntje van m'n tong...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Uitleg van cryptische delen:

Hoi, ik ben Tim en ik heb veel bewondering voor de HBO-opleiding Management, Economie & Recht.
Tim slaat op het begin van mijn achternaam en de afkorting van de opleiding is MER, waardoor Timmer mijn achternaam is.

Ik ben groot fan van Jack of Sound, want zijn naam is gewoon hartstikke vet!
Jack of Sound heet Chris in het dagelijks leven, wat ook het begin van mijn voornaam is.

Op feestjes leg ik mezelf ook steeds allemaal opdrachten voor, maar soms willen die wel eens falen.
Opdrachten kunnen zijn: pak bij om half 7, blijf nuchter, ga naar artiest X. Soms houd ik me hier niet aan.

Sporten is ook één van mijn passies. Ik zie feesten eigenlijk ook wel als een sport, het gaat om uithoudingsvermogen en de wil om door te zetten.
Ik ga heel veel feesten af en leg daarbij heel veel (stamp)meters af, dus is dat mijn sport.

Een Griekse voetbalclub heeft mijn voorkeur als het om voetbal gaat.
Ajax is een voetbalclub die de naam heeft van een figuur uit de Griekse mythologie. .

Zelf weet ik het ook altijd beter met voetbal en dat laat ik ook zien in wedstrijden, zeker op amateurniveau.
Ik ben scheidsrechter op amateurniveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Christian, Arnold & Mandy hebben prima verhalen :thumbup: En de uitleg van Christian en Arnold vind ik ook goed/ leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:55 

Donateur

Chukkels schreef:
Hoi, ik ben Tim en ik heb veel bewondering voor de HBO-opleiding Management, Economie & Recht.

Die van jou had ik alleen met dit deel al geweten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:11 

Hardtraxx Crew

Mijn leeftijd bestaat uit dubbele cijfers sinds een tijdje: ben sinds een tijdje 22, dat is dus een 'dubbele' twee.
Na dit weekend gaat het allemaal beginnen voor mij: dat sloeg dus op vorig weekend, want ben deze week begonnen met stage lopen.
Waar ik woon wil je, letterlijk gezien, eigelijk niet wonen: HELmond
Van asfalt kan ik maar geen genoeg krijgen: ik zit voor m'n werk de hele dag op de weg.
Mijn nickname wordt regelmatig 'gepost' op dit leuke forum: :woot: (um)

Ik weet het. Zijn niet de sterkste hints, maar kon niks beters verzinnen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:30 

Bierkoning

Het was toch de bedoeling dat het zo moeilijk mogelijk was om te ontdekken van wie het verhaaltje was? Dat heb ik dan ook gedaan. Maar goed ik vertel dat ik gehecht ben aan m'n woonplaats wat volgens mij best opvalt bij mij, heb het best vaak over Spakenburg (niet zo erg als de brabanders natuurlijk :whistle: ). Ik hou van heel veel sporten, als je de sport gerelateerde topics bekijkt (buitenlandse voetbalcompetities, Olympische spelen, tour de france etc.) zul je mij als één van de meesten tegenkomen. Veel verschillende muziek omdat ik bijv. bijna net zo graag een hollandse meezinger of een rockklassieker luister als hardstyle. En ten slotte zit ik bijna nooit thuis, altijd bij vrienden. Maar dat kunnen de meesten ook niet echt weten :P Ik geef toe dat ik een beetje een kutverhaal had maar ik ben hier ten eerste echt belachelijk slecht in (kon echt niks verzinnen) en ten tweede wilde ik het zo moeilijk mogelijk doen.

wootum schreef:

[b]Mijn nickname wordt regelmatig 'gepost' op dit leuke forum:
:woot: (um)

Hierdoor dacht ik dat jij Davey was (daveytracklist :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ik kon als organisator ook al weinig uit jouw verhaal halen, maar dit verduidelijkt wel een hoop hoor :). @Joris
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic