Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Voor een eerlijk en zo duidelijk mogelijk verloop van het spel wil ik aan de personen die niet aan dit spel meedoen vragen om niet in dit topic te posten. Zodoende beïnvloed je de kandidaten niet. Dank voor de medewerking!

Beste Hardtraxx-leden.

Het is zover, the game is on, de mollenjacht is geopend. Sneller dan verwacht kon ik de inschrijvingen sluiten door jullie enthousiaste aanmeldingen, waarvoor dank! Ik heb helaas niet voor iedereen een plekje kunnen regelen, sorry daarvoor, maar ik waardeer ook jullie aanmelding zeker!

We staan hier op Schiphol op het punt om naar het land der bestemming te vliegen. Maar voordat we de lucht in gaan is het eerst tijd om de paspoorten van de kandidaten toe te lichten. Hierdoor kan een ieder kennis maken met de kandidaten, en wellicht de mol, van deze eerste editie van Wie is de Mol op Hardtraxx.

Allereerst kwam Chukkels de terminal binnen lopen, in het paspoort vermeld als Christiaan Timmer. Na een zeer enthousiaste aanmelding per PB kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem niet te selecteren. Is een groot fan van het televisieprogramma en kan daardoor mogelijk ver komen in deze online editie. Zij het door de ervaring, zij het misschien door het zijn van de mol. Wie zal het zeggen?

Vlak na Christiaan komt roberttt de bekende schuifdeuren door gelopen. Deze Fries heet voluit Robert Postma en telt inmiddels 19 levensjaren. Houdt op het forum wel van een grapje, maar kan ook zeer serieus uit de hoek komen. Dit maakt hem wellicht een kandidaat die gedurende het spel moeilijk te peilen is. Een eigenschap die voor de mol goed kan uitpakken.

Als derde komt wootum aan in het vertrek, één van de oudste kandidaten in het deelnemersveld. Joris van Stokkum, actief member op Hardtraxx, is aan zijn strakke gelaatstrekking te zien gekomen om te winnen. Rest nog de vraag in welk perspectief het winnen valt: onopgemerkt blijven als mol zijnde of een succesvol mollenjager?

Draidy is de 4e kandidaat in deze editie. Deze nuchtere Eindhovenaar is met zijn 15 jaar één van de jongere kandidaten die zich aanmeldde voor de strijd. Nog niet gerechtigd feestbezoeker dus, al heeft hij door mrazaru wel een mooie eerste gratis gig in het vooruitzicht gesteld. Is Steven door zijn jongere leeftijd minder serieus te nemen? Of ligt hier juist het gevaar bij deze deelnemer?

Na Steven komt Jurrien de Amsterdamse vlieghaven binnengelopen. Jurrien luistert op Hardtraxx naar de naam Jurheinen en er zullen weinig members zijn die deze sympathieke Achterhoeker nog niet hebben zien posten. Is naast zijn activiteit op het forum ook altijd zeer aanwezig op feestjes, en weet als een geroutineerd mime-speler menig vocaal en geluidsvorm van de lichamelijke gebaren te voorzien. Zal deze kandidaat ook een actieve rol als kandidaat/mol aannemen, of houdt hij zich hierbij liever in de luwte?

Vervolgens komt de enige vrouwelijke deelneemster van deze editie aan op de verzamelplaats. Mandy, zowel haar roepnaam als accountnaam op Hardtraxx, wilde dolgraag het deelnemersveld vergezellen vlak voor het scheiden van de markt. Bepakt met een vijftal koffers, waaronder één voor de make-up, maakt ze haar reputatie wat betreft het geslacht meer dan waar. Schijnbaar verwacht ze lang in het spel te blijven. Heeft Mandy voorkennis en is zij daardoor misschien de mol, of is dit een teken van groot vertrouwen in eigen kunnen en verwacht zij uiteindelijk als winnaar uit het vliegtuig te stappen?

Julian Jonker, a.k.a. Black Sunrise helpt Mandy met één van de koffers, gallant als hij is. Deze 20-jarige hardcore-liefhebber zal er alles aan doen om de mol snel in de kladden te grijpen omdat zijn vakantie over een dikke maand gepland staat. Was zijn opmerking werkelijk bedoeld als vraag of hij het einde van het spel zal redden, of is dit een sluw rookgordijn dat hij als mol zijnde optrekt om uit de picture te blijven?

Ook patrickjeb had zin om deel te nemen aan het spel, en zodoende heeft hij een uitnodiging gekregen om zich bij ons te voegen op het vliegveld. Patrick Boelhouwer, zoals hij voluit heet, is 19 jaar een woont in het idyllische plaatsje Maurik, wie kent het niet. Patrick is een gerespecteerd lid van het forum en heeft mede hierdoor zijn plekje in het spel verdiend. Zal zijn reputatie hem helpen ver in het spel te komen of blijkt dit juist een blok aan het been te zijn?

Thijs Montfoort houdt wel van een spelletje. Deze jongste deelnemer met zijn 14 lentes jong, is niet bang om de confrontatie met zijn forumgenoten aan te gaan. Socializerz is zijn gebruikte username. Impliceert deze naam grootse sociale vaardigheden waarmee hij als mol zijnde iedere kandidaat weet in te pakken? Time will tell.

Last but definitely not least, komt dan ook Jurre Pommer aan in het vertrek. Je zou hem kunnen typeren als de knuffelbeer van Hardtraxx: Geliefd door velen, gehaat door niemand. Benieuwd of dit na dit spel ook nog het geval zal zijn. Naait hij in de functie van mol elke kandidaat een oor aan of heeft hij de mol al vroegtijdig door en weet hij de ene na de andere kandidaat met lege handen naar huis te sturen om vervolgens zelf de overwinning te claimen.

Opdracht 1: Wie is het?

Dit zijn ze dan, de 10 deelnemers van WIDM. Het groepje loopt gestaag richting de bagageband, waarna ze snel terug gefloten worden. ‘Kandidaten, we zullen nog even moeten wachten, want we zijn niet compleet’. Iedereen kijkt elkaar verbaasd aan. Hoezo niet compleet? We zijn toch met 10 mensen? Dit klopt inderdaad, echter zijn er door mij nog 2 extra kandidaten toegevoegd, en dit gegeven leidt dan ook naar de eerste opdracht en daarmee de eerste kans om de tot nog toe lege pot met geld te spekken.

Raad de twee kandidaten die zich nog bij jullie voegen en de eerste 500 euro in de pot is een feit. Het tweetal kandidaten in kwestie zullen wellicht niet prijs geven dat zij de kandidaten zijn die jullie zoeken, omdat hen een joker in het vooruitzicht is gesteld wanneer hun kandidatuur niet geraden wordt.
Uiteraard krijgen jullie per geheime kandidaat een tweetal hints waarmee de persoon geraden kan worden die ik zoek. Dit zijn de volgende:

-Kandidaat 11-

Hint 1: http://i48.tinypic.com/2hxr21h.jpg
Hint 2: ‘Busta Rhymes – Woo Hah!! Got You All In Check’

-Kandidaat 12-

Hint 1: Kompas
Hint 2: Blonde hoofdrolspeler in een tekenfilm van Nickelodeon vele jaren terug.

Deadline voor deze opdracht zet ik op Zondag 15:00! Voordat deze deadline verstreken is wil ik van één iemand dikgedrukt in dit topic horen wie de twee geheime kandidaten zijn. Overleg eerst goed voordat je de antwoorden instuurt, een antwoord zonder goedkeuring van de rest laat ik als ongeldig verklaren. Succes!

PS: ‘Tip van de organisatie’ Maak een MSN-groep of Facebookgroep aan voor WIDM waarin gediscussieerd kan worden over de opdrachten. Samenwerken is van groot belang, maak dus gebruik van dergelijke middelen ( en de organisator zou graag toegevoegd willen worden mocht een dergelijk initiatief worden gestart :innocent: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:33 

Hardtraxx Crew

Het is dus de bedoeling dat iedereen hier z'n antwoorden neer zet, en iemand op het eind een definitief antwoord geeft. Dus niet via PB ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

Hier kan je idd discussiëren over wie er gezocht wordt ;) en het uiteindelijke antwoord moet dan dikgedrukt hier in het topic komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:36 

Hardtraxx Crew

Okee :) Kandidaat 11 is in ieder geval Festuca
hardstyle/festuca-defqon-dj-contest-t26913.html

Kandidaat 12 zou Oostzaner kunnen zijn?
Oost -> kompas. Willy Wonka uit de chocoladefabriek, weet alleen niet of daar een tekenfilm van is gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:54 

Hardtraxx Veteran

Die was inderdaad makkelijk gevonden, ik stem in voor dat antwoord.

Tevens heb ik een Facebook groep aangemaakt. Ik heb niet iedereen als vriendje, dus deelnemers die nog niet zijn toegevoegd (Steven, Thijs, Joris en organisator Firetrap), moeten ff een een verzoekje sturen.

https://www.facebook.com/groups/312370212187217/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:57 

Bierkoning

Eerste antwoord ben ik het mee eens, maar ik snap het verband tussen Willy Wonka & (Oost)zaner niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:58 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
maar ik snap het verband tussen Willy Wonka & (Oost)zaner niet?

Check z'n profielpic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:59 

Hardtraxx Addict

Pardon
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:00 

Hardtraxx Veteran

Echter, wat is het verband tussen ‘Busta Rhymes – Woo Hah!! Got You All In Check’ en Festuca?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:01 

Hardtraxx Crew

EDIT: niks :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

Interessante ontwikkeling dit, ik houd het bij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

Nice! :D
1e moet wel Festuca zijn, alleen snap ook de link (nog) niet met Busta Rhymes.
2e is wat lastiger..

@socializerz

Citaat:
Overleg eerst goed voordat je de antwoorden instuurt, een antwoord zonder goedkeuring van de rest laat ik als ongeldig verklaren.

Over naar de HT facebook group? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:32 

Bierkoning

wootum schreef:
Pommer schreef:
maar ik snap het verband tussen Willy Wonka & (Oost)zaner niet?

Check z'n profielpic ;)

Hmm oke, nouja ik vind het wat vergezocht. Kan me ook geen tekenfilm herinneren over Willy Wonka trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:33 

Hardtraxx Veteran

Sorry wat is de bedoeling nou? Ik moet raden welke 2 users het zijn of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Sorry wat is de bedoeling nou? Ik moet raden welke 2 users het zijn of?

Jij moet helemaal niks doen en uit dit topic blijven (qua posten) :P

Citaat:
Voor een eerlijk en zo duidelijk mogelijk verloop van het spel wil ik aan de personen die niet aan dit spel meedoen vragen om niet in dit topic te posten. Zodoende beïnvloed je de kandidaten niet. Dank voor de medewerking!

Verder dat van Squid lijkt me niet. Hij is niet actief geweest de laatste dagen en heeft niet gepost in het topic van WIDM. Verder ook weinig gekeken op de website, dus het lijkt me sterk dat hij alsnog een inzending heeft gedaan. Ik kan er natuurlijk naast zitten, niet iedereen hoeft gepost te hebben voordat hij zich heeft aangemeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag alleen hoe dit spel werkt. Hoe beïnvloed ik jullie denkproces daarmee dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Ik vraag alleen hoe dit spel werkt. Hoe beïnvloed ik jullie denkproces daarmee dan? :/

Als jij bijvoorbeeld een antwoord weet en je zegt het, kun je ons ermee beïnvloeden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Door mee te denken bijvoorbeeld :P de kandidaten moeten het zelf doen zonder invloed van buitenaf

@ Chukkels, Nice, aangemeld :)

@ Socializerz, je kunt het natuurlijk wel zonder dikgedrukt neerzetten, dan telt het nog niet als officieel antwoord en kan er over gediscussieerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:32 

Hardtraxx Elite

Apart spel, maar opzich wel geinig :P Hoe zit t nou met aanmelden? is dit topic nou alleen voor de lui in de startpost of..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Jup, spel is al begonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:43 

Hardtraxx Addict

Leuk van de osm forums gejat :P Yourworstnightmare?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:45 

Bierkoning

Denk dat we er wel uit zijn toch mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:52 

Bierkoning

mandy schreef:
Festuca en FRArnold toch?

Denk het wel, of heeft iemand er nog een ander idee over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Nee, ik ga ook voor die 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:57 

Hardtraxx Veteran

Wacht even met plaatsen, er zijn er nog een aantal die niet hebben gereageerd :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic