Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De finale gaat van start! Als Steven tenminste verschijnt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste kandidaten,

Welkom bij de finaleopdracht! De laatste horde die genomen moet worden alvorens jullie bij de finaletest aankomen en duidelijk wordt wie de winnaar wordt van deze editie van WIDM, of misschien nog wel belangrijker, wie de mol is. Wellicht kunnen jullie het ware gezicht van de mol ontmaskeren middels deze opdracht. In deze laatste opdracht kunnen jullie een tweetal jokers verdienen, die uiteraard zeer goed van pas kunnen komen bij het maken van de test zometeen. Ook kunnen er nog mutaties in de pot plaatsvinden, houd dus ook dit goed in de gaten.

Social Media, inmiddels een welbekend begrip in internettend Nederland. Het bereik in Italië is weliswaar niet het beste, maar het kan ermee door. Internet is dan ook de plek waar deze opdracht voornamelijk zijn wortels heeft liggen. Ik heb een keten aan communicatiemogelijkheden van de multimediatypen aangelegd. Dit klinkt ingewikkeld, echter betekent het slechts dat elk medium je leidt naar een volgende, totdat het einde van de figuurlijke ketting is bereikt.

Er is gebruik gemaakt van 8 typen media, die je elk via een hint doorsturen naar het volgende type. Ben je bij het laatste onderdeel, dan weet je wat je te doen staat. Wel verklap ik vast dat ik de volledige ketting wil ontvangen bij de laatste stap, van 1 t/m 9. Dit om te voorkomen dat iemand per ongeluk al vroegtijdig bij de laatste stap arriveert, zonder tussenliggende stappen te hebben gehad.

Dus:
1. Hardtraxx
2. ??
3. ??
4. ??
5. ??
6. ??
7. ??
8. ??
9. ??

Is de ingeleverde ketting foutief, dan ben je gediskwalificeerd en lig je uit de strijd voor de jokers en gaat er 500 euro uit de pot! Degene die als eerste het eindstation van de ketting heeft bereikt, met de juiste ingeleverde ketting, wint de twee jokers! MAAR, doe je dit té snel t.o.v. de andere kandidaten, dan verdwijnt er geld uit de pot. Is de winnaar namelijk bekend, en zijn er kandidaten nog niet voorbij de 6e schakel, dan gaat er per desbetreffende persoon 300 euro uit de pot. Zijn ze dit wel, dan komt er 200 euro bij per desbetreffende persoon.

Het eerste type media is Hardtraxx. Hieronder vinden jullie de hint naar het volgende medium. Het begin van een reis door de mogelijkheden die dit tijdperk ons te bieden heeft op het gebied van communicatie. Veel succes kandidaten!

‘Teloorgang’

__________________________________________________________________

De winnaar is bekend! Mandy heeft als eerste de volledige keten weten op te lossen! Hierdoor wint zij 2 jokers om te gebruiken in de finaletest. Steven is helaas niet ver genoeg gekomen, waardoor er 300 euro uit de pot verdwijnt. Maar Christian en Arnold waren al wel verder, waardoor er weer 400 euro in de pot bij komt! De pot bedraagt dus, nu officieel en zonder enige verandering meer, 3400 euro! Het bedrag dat de winnaar straks heeft gewonnen.

Wat was de keten?

1. Hardtraxx( teloorgang )
2. Hyves (0FDAGAFBFI)
3. SMS (Hemelse klanken)
4. Soundcloud (justin timberlake track)
5. Facebook (Niet koud en geen fysiek communicatiemiddel)
6. Hotmail ( dCUrIQOhFBo )
7. Youtube ( follow the leader )
8. Twitter ( de thuisbasis, persoonlijk bericht )
9. Hardtraxx

Tussen de haakjes staan de gebruikte hints, de kandidaten weten wat ze betekenen. Tot de test allen, het wordt spannend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom krijg ik in godsnaam nu dankzij DEZE opdracht enorme twijfels voor de test, terwijl ik de vorige testen zo enorm overtuigd was?! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
FRArnold schreef:
Draidy schreef:
Nee want dan denk je dat je de uitslag van diegene krijgt.


Oftewel. Er zit totaal geen voordeel aan! :P


Aan deze prijs niet? Lijkt mij handig dat wanneer iemand ver geraakt in het spel, je weet wie zijn/haar mol is zodat je daar eventueel ook op kan gaan zitten als je het ff niet weet. En stel diegene verdenkt jou als mol, en jij ziet dat, dan kan je die persoon mooi bespelen.

Dus stel nou jij kiest de mol. Dan krijg je de test van een ander te zien, maar als diegene volledig op degene is gegaan die jij uitkoos, weet je dus dat je de mol hebt gekozen. Want niemand stemt op zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 01:32 
 
Hardtraxx Veteran

Flinke bump haha. Maare ik zou dus nooit een test geven dan die jij in jouw situatie beschrijft hè :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahah Steven. Veel gedronken of worden de naweeën van het spel je fataal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steven dekt zich alvast in voor zijn verlies. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was dit topic aan het teruglezen voor de test en bedacht me dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultrabump. Dit was dik xd Grappig om terug te lezen ook ondanks dat er heel veel berichten ontbreken?!

Tijd voor een nieuwe editie Fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha erg mooi ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Heb helaas niet meer zoveel tijd als destijds :lol: en tijdrovend is het.

We hadden een apart topic voor de testen, denk dat je die berichten bedoeld. Topic is nog aanwezig hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Heb helaas niet meer zoveel tijd als destijds :lol: en tijdrovend is het.

We hadden een apart topic voor de testen, denk dat je die berichten bedoeld. Topic is nog aanwezig hier.


Haha ja geloof ik man. Zal even zoeken.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic