Kandidaten,
Het wachten op Julian duurt nu toch echt te lang en hij gaf aan weinig vrije tijd te hebben, dus gaan we zonder zijn verhaal aan de slag. De bedoeling van deze bedoeling was al vrij duidelijk, toch zal ik het nog even kort toelichten.
We hebben dus 8 verhaaltjes, en aan jullie de taak om het verhaaltje aan de juiste persoon te koppelen. Aan de ene kant is er geld te verdienen, aan de andere kant lonken de individuele prijzen. Jullie sturen mij in een PB welk verhaaltje bij welke persoon hoort.
Deadline hiervoor is Donderdag 23:59. Je moet ook jouw eigen verhaal "raden". Aan jou de keuze of je dit juist doet, of dat je op deze plek een andere naam zet met de mogelijke prijzen in ogenschouw nemende.
De beloningen waarvoor jullie strijden zijn als volgt:
Citaat:
+100 - 7 personen raden jouw verhaal
+200 - 8 personen raden jouw verhaal
-100 - 5 personen raden jouw verhaal
-200 - minder van 5 personen raden jouw verhaal
Citaat:
1 joker - Jij raadt het verhaal van 6 personen
2 jokers - Jij raadt het verhaal van 7 personen
Inzage in test naar keuze - Jij raadt het verhaal van alle personen.
Citaat:
Vrijstelling - Jouw verhaal wordt door niemand geraden.
Dat wat betreft de prijzen. Dan nu de verhalen, allen genummerd van 1 t/m 9. Bij het insturen van het antwoord hoef je alleen het nummer van het verhaaltje aan te geven

.
Hoi, ik ben Tim en ik heb veel bewondering voor de HBO-opleiding Management, Economie & Recht. Ik ben groot fan van Jack of Sound, want zijn naam is gewoon hartstikke vet! Op feestjes leg ik mezelf ook steeds allemaal opdrachten voor, maar soms willen die wel eens falen. Dat kan men als een mollenstreek zien, maar of dat zo is, laat ik aan anderen over om te beoordelen. Sporten is ook één van mijn passies. Ik zie feesten eigenlijk ook wel als een sport, het gaat om uithoudingsvermogen en de wil om door te zetten. Een Griekse voetbalclub heeft mijn voorkeur als het om voetbal gaat. Zelf weet ik het ook altijd beter met voetbal en dat laat ik ook zien in wedstrijden, zeker op amateurniveau.
2.
Hallo daar! Ik zal jullie even wat over mij vertellen. Ik ben woonachtig in een mooie plaats waar ik ook erg aan gehecht ben. Ik zit op school en dat zal nog wel even duren. Verder heb ik interesses voor verschillende soorten muziek en verschillende sporten. Ik hou ervan om met vrienden af te spreken, kan maar moeilijk thuis zitten. Ik mis ze toch wel een beetje hier in het verre Rome.
3.
Ik ben altijd rustig. Ik werk in de stad. In diezelfde stad woon ik, een eind van jullie vandaan, waar ik vlak bij het centrum woon. Mijn opleiding gaat mij goed af en in mijn vrije tijd ben ik graag met muziek bezig. Ik vind het dan ook belangrijk dat mijn muziekverzameling netjes geordend is.
Ik woon thuis bij mijn ouders.
Ik heb vroeger op de basisschool postzegels & yu-gi-oh kaarten verzameld.
4.
Mijn naam is er één die je niet snel zult vergeten. In het verleden heb ik veel mee gemaakt en ik vind het leuk om daar te blijven. Ik heb bijna paarden en soortgelijke dieren in mijn achtertuin, en daar wordt hier veel aan verdiend. Ook lust ik wel een biertje, en dan het liefst Hertog-Jan. Leuke dingen, ja daar houd ik wel van, en met het spel ‘kingsen’ hoop ik vaak stiekem dat ik de kaart ‘7’ pak.
5.
Ik ben niet wie je denkt dat ik ben. Ik zal verklappen dat ik nog steeds in het spel zit. Mijn leeftijd bestaat uit dubbele cijfers sinds een tijdje. Na dit weekend gaat het allemaal beginnen voor mij. Waar ik woon wil je, letterlijk gezien, eigelijk niet wonen. Van asfalt kan ik maar geen genoeg krijgen. Mijn nickname wordt regelmatig 'gepost' op dit leuke forum. Zal ik snel door de mand vallen of blijf ik tot het einde van het spel familie van John?
6.
Ten eerste zet ik wel eens setjes online, en vaak worden die setjes geprezen om de tracklists. Mijn sets zijn zeer gevarieerd, van de meer melodische tracks tot de underground tracks. Ik kan nu ook wel gerust zeggen dat ik een man ben.
Bij feestjes ben ik vaak te zien met een flesje drinken in de handen, dit is om niet uit te drogen en voor een betere smaak in mijn mond. Zo af en toe ben ik helemaal [vdk] te spotten op feestjes, nog net geen overdosis zeg maar. Vrij vaak ben ik in een zwart shirt te zien op feestjes terwijl ik alles aan het vernielen ben. Zwart is dan ook mijn favoriete 'kleur'.
7.
Ik kom uit een gemeente waar groen DE kleur is,
Echter wordt dit groene ondersteunt door vele kleuren,
Ook kennen we hier de koe, varken en vis,
Maar het mooiste zijn de bloemen die hier fleuren.
Ik doe een opleiding die gericht is op contact,
Denk maar aan reclame, PR en concurrentie,
Ik deed eerst administratie, maar die passie is afgezwakt,
Ik zit nu op de juiste frequentie.
Mijn idolen zijn C.S. Lewis en J.R.R. Tolkien,
Ik probeer dan ook zoveel mogelijk in hun voetsporen te treden,
Echter is dit soms wel afzien,
Maar als ik weer een A4 vol heb geschreven ben ik weer tevreden.
Of ik de mol ben bepaal jij,
Ik laat mijn identiteit niet snel los,
Het is opzichzelfstaand al een heel karwei,
Ik ben sluw, als een wilde kat, of als een vos.
Wat wil je nog meer van mij weten?
Ik ben het rijmen nu wel zat, ik vind het gescheten.
8.
Hallo!
Ik ben iemand die positief in het leven sta. Het leven doorgaan met een lach zo gezegd, ook met meerdere tegenslagen. Verder hoor ik vaak dat ik een tikkeltje eigenwijs ben/kan overkomen. Verder weet ik precies wat ik wil en als ik iets wil, ga ik er ook echt voor. Ik heb goed in gedachte wat ik later wil en hoe dat moet gaan gebeuren.
Verder is het ooit m'n 'droom' geweest om een gymleraar te worden. Helaas heb ik deze 'droom' moeten laten vallen door een onvoldoende te veel te krijgen op de intake op het CIOS. Ook de 2e keer helaas een onvoldoende te veel op dezelfde onderdelen als de keer ervoor.
Succes kandidaten!