Beste twaalf kandidaten.De opdracht is gespeeld. Een opwarmertje om er even in te komen. Slechts een tweetal Hardtraxx-members hoefde geraden te worden. Duidelijk is dat deze twee geheime kandidaten niets loslieten tegenover hun mede-kandidaten. De jokers gaan in deze onzekere fase van het spel voor het vullen van de pot. Jullie moesten het dus zelf zien op te lossen. Eens kijken hoe jullie het hiervan afgebracht hebben.
Kandidaat 11 had iets te maken met een tracklist en een nummer van Busta Rhymes. Festuca werd vrijwel unaniem naar voren geschoven. De tracklist was immers van hem, en die 2e hint, achja, die zal wel bij hem horen, toch? Zou de organisator een tracklist van de kandidaat zelf kiezen, waar al verscheidene kandidaten van dit spel op gereageerd hadden, om zodoende een makkelijke opgave voor te schotelen? Nee dat lijkt mij ook niet. Het was daarom ook niet Festuca die ik zocht. Het was een gemene hint, toegegeven. Veel gebruikte afkorting voor tracklist is 'TL'. Gaat er al een lampje branden? Zo niet, dan de volgende hint. De alom geprezen track Under Attack van Ran-D en Adaro heeft zijn inspiratie uit het genoemde nummer van Busta Rhymes gehaald. Luister het refrein van het nummer maar eens, kan niet missen. Een zekere member op Hardtraxx heeft Under Attack met stip op nummer 1 staan als het gaat om zijn favoriete track. Je moet hem op een feest eens zien losgaan op dit nummer, een lust voor het oog en gegarandeerd opkrullende mondhoeken. Verdere toevoegingen zijn denk ik niet meer nodig,
DaveyTL welkom in het spel. Je helpt weliswaar het spekken van de pot om zeep, maar verdient wel als eerste een joker die je naar eigen inzicht kunt gebruiken gedurende de komende testen. Gefeliciteerd.
Kandidaat 12 werd na een scherpe blik van Pommer op de kwestie al vrij snel geraden.
FRArnold heeft een avatar met het logo van Stone Island, waarop onder andere de beeltenis van een kompas is te zien. De link met de 2e hint werd al vrij snel gevonden in de vorm van de tekenfilm 'Hey Arnold'. Inderdaad niet te zien op Fox Kids, een organisatorische fout. Zodoende zal ook Arnold zich bij ons voegen. Hij weet helaas geen joker in de wacht te slepen en staat op gelijke hoogte met de 10 reguliere kandidaten.
Pot: 0€