Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik zou graag in de 3e groep zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Groepje 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:34 

Hardtraxx Crew

Groepje die moet jagen en slim is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

Ik ben wel geïnteresseerd in groep 1 & groep 3

Groepje van 2 waarin men een grenzeloos vertrouwen heeft

- patrickjeb
- Black Sunrise
- FRArnold
- Draidy

Een groep van 4 die erg actief en scherpzinnig zijn

- patrickjeb

Een groepje van 4 die kunnen jagen en slim zijn

- Pommer
- Chukkels
- Socializerz
- wootum
- Draidy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ik durf groepje van 2 met jou aan ^^
Jij ook met mij?? :evil:

Ik durf :$

Maar Draidy en FRArnold willen kennelijk ook een groepje van 2. Wie zouden jullie als partner willen? Hoe gaan we dat regelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:38 

Donateur

patrickjeb schreef:
Maar Draidy en FRArnold willen kennelijk ook een groepje van 2. Wie zouden jullie als partner willen? Hoe gaan we dat regelen :P

Aangezien het morgen al beslist moet zijn, lijkt me: wie het eerst komt, wie het eerst maalt?? ^^

Dus bij deze (sorry als er nu gehaat gaat worden :P )
Groepje 1: Patrickjeb & Black Sunrise
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:51 

Donateur

mandy schreef:
Ik wil bij het groepje van jagen en slimmm :cool:

Als je slim bent maak je het dikgedrukt met de mensen waarmee jij graag in het groepje WILT, de overige komen automatisch bij 2 terecht. Het blijft ten slotte een wedstrijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 00:59 

Hardtraxx Veteran

Ik vind eigenlijk wel dat je het gewoon samen moet afspreken maar aangezien dat niet gedaan wordt hier, dan wil ik ook graag bij jagen en slim

Draidy
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 07:40 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het ook totaal niet eens met de indeling, maar goed. Het moet beslist zijn nu en dan moeten we maar de indeling doen, voordat we geld verliezen:

Groepje van 2:
  • Patrick
  • Julian

Groepje van 4 actieven:
  • Arnold
  • Davey
  • Joris
  • Thijs]

Groepje van 4 slimme jagers:
  • Mandy
  • Jurre
  • Steven
  • Christian
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Goed gedaan kandidaten. Even leek het een problematische situatie te worden waarin niemand het heft in handen wilde nemen, maar gelukkig was daar Christian die in het ochtendgloren zijn licht over de zaak liet schijnen. Zodoende verdwijnt er gelukkig geen geld uit de pot, en kunnen we aan de opdracht beginnen.

De Opdracht:

De 2 vertrouwelingen hebben een aantal plaatsen/omgevingen van mij gekregen met daaraan gekoppeld: geld (Zowel positief als negatief), jokers, en vrijstellingen en meer. Zij weten precies wat bij wat hoort. De actievelingen moeten deze plaatsnamen verzamelen. De vertrouwelingen sturen naar wie van de actievelingen ze willen de stad (Al dan niet met de verbonden prijs, dat is aan de vertrouweling).

Elk uur mag je per actieveling 1 plaats van de vertrouwelingen in het topic vermelden. Doet een actieveling dat 2x in 1 uur, dan vervalt het item voor iedereen. De jagers moeten voorkomen dat, mits ze het willen, het item ten goede komt aan zowel de vertrouweling en de actieveling die de plaats post. De jagers hebben alleen omschrijvingingen van de plaatsen/omgeving van de vertrouwelingen met bijbehorende prijs. Lukt het de jager om binnen een bepaalde tijd de post te blokkeren, dan wordt het item van hem. Blokkeert de jager positief geld, dan verdwijnt dat bedrag uit de pot. Blokkeert hij het negatieve geld, dan komt het in de pot erbij. Blokkeren 2 (of meer) jagers het binnen de aangegeven tijd, dan vervalt het item voor iedereen.

Niet alleen de jagers en actievelingen kunnen natuurlijk de prijzen winnen, ook de vertrouwelingen hebben het recht op de individuele prijzen. Beide vertrouwelingen krijgen van mij 5 plaatsen+prijzen te zien. De individuele prijzen ( jokers, vrijstelling etc. ) hiervan zijn uiteindelijk de prijzen die zij zelf ook kunnen winnen, wanneer deze door een actieveling wordt gepost en niet door een jager wordt geblokkeerd. Elke vertrouweling kan maximaal één individuele prijs winnen. Worden er meerdere prijzen door de actievelingen verzilverd, dan telt de allereerste van deze prijzen voor de vertrouweling.

Tijdschema jagers
Positief bedrag: 10 minuten om te blokkeren
Negatief bedrag: 10 minuten om te blokkeren
Joker: 20 minuten om te blokkeren
Vrijstelling/Inzage test van kandidaat: 30 minuten om te blokkeren

Een voorbeeld:

Patrick is vertrouweling en heeft o.a. Rome als plaatsnaam met daaraan gekoppeld een vrijstelling.
Thijs is een actieveling en krijgt van Patrick de plaatsnaam Rome te horen. Hij post om 09.23 Rome.
Jurre is een jager en zegt om 09.31 Ik blokkeer Thijs / Rome

Conclusie:
De vrijstelling gaat naar Jurre.

Echter als Mandy ook een jager is en post om 09.32 Ik blokkeer Thijs / Rome dan vervalt de vrijstelling voor een ieder. Dit geldt ook zo bij de jokers, geldbedragen enzovoort.

Tips:
Vertrouwelingen: Bekijk elkaars plaatsen en denk goed na aan wie je een plaats geeft van de actievelingen.
Actievelingen: Vertrouw de vertrouwelingen niet blindelings en pas op voor de jagers die online zijn. Post valse plaatsen om jagers op een dwaalspoor te brengen. Immers, ze hebben steekwoorden.
Jagers: Bepaal wat je “echt” wil blokkeren gezamenlijk. En hou je mede jagers in de gaten voor de individuele prijzen.

Elke actie in het topic moet dikgedrukt te zien zijn. Is dat niet het geval telt de actie NIET. Ik hoop dat het helemaal duidelijk is zo, zoniet schroom dan niet om te vragen.

Deadline: Donderdag 23:00! Succes allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:35 

Donateur

Pittige opdracht :)
Patrick & Ik gaan het vanmiddag bespreken, dan zullen we ook de plaatsen doorgeven aan de actievelingen.
De plaatsnamen moeten we via facebook doorgeven als ik het goed begrijp?? Of via PM hier op HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Dat is helemaal aan jou wat je ermee doet ;). Je kunt specifieke personen PMen waar je het meeste vertrouwen in hebt, en het is ook goed mogelijk dat actievelingen JOU benaderen, aangezien zij graag een joker of vrijstelling willen. Aan jou om dan hierin tactische keuzes te maken, onderhandelen, whatever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

De 1e is voor degene die op let :)

Beetje contact zoeken jongens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

pff moeilijke opdracht dit.

Het voorbeeld snap ik, de tekst erboven niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:34 

Hardtraxx Veteran

In principe is de tekst erboven een uitgebreidere versie van het voorbeeld :P je mag gerust wat concrete vragen stellen hoor over dingen die niet duidelijk zijn. De deadline kan, als er behoefte aan is, ook opgeschoven worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 00:24 

Donateur

Ik denk sowieso dat het handig is om de deadline naar vrijdag te verschuiven :)
Ook kunnen kandidaten ons gewoon pm'en, mochten ze iets wilen hebben :)
Of wij het dan ook geven is natuurlijk een 2e...
Let the games begin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:40 

Bierkoning

Christian is nu dus de enige die kan reageren als ik het goed begrijp? En zodra hij gepost heeft moeten wij (als we dat willen) binnen 10, 20 of 30 (afhankelijk van het item) minuten zijn post blokkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:33 

Donateur

Ik was gister iets te dronken om gOed te kijken, zal zo even een juiste plaatsen in overleg met patrick :$ :$

Citaat:
Elk uur mag je per actieveling 1 plaats van de vertrouwelingen in het topic vermelden. Doet een actieveling dat 2x in 1 uur, dan vervalt het item voor iedereen

ps, laatste vraag: er staat dat de actievelingen plaatsen moeten posten, maar betekend dat, dat de vertrouwelingen de plaatsen via PM/FB aan de actievelingen moeten doorgeven of wel hier in het topic moeten zetten?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:53 

Hardtraxx Veteran

De vertrouwelingen moeten beslissen naar welke actieveling(en) ze plaats(en) sturen waarna de actieveling(en) zelf bepalen wat ze ermee doen. 'als het gaat zoals het hoort te gaan' plaatst de actieveling een plaats die jullie, als vertrouwelingen hebben gestuurd via pb of fb. Het zijn 5 plaatsen dus elke actieveling krijgt 1 plaats en eentje krijgt er 2. Jullie bepalen zelf of jullie dit ook op deze manier verdelen.

Je kan bijv. dus ook aan 1 actieveling 3 plaatsen geven en aan nog een andere 2. Andere actievelingen krijgen dan dus geen plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:32 

Donateur

FRArnold schreef:
Het zijn 5 plaatsen dus elke actieveling krijgt 1 plaats en eentje krijgt er 2. Jullie bepalen zelf of jullie dit ook op deze manier verdelen.

Je kan bijv. dus ook aan 1 actieveling 3 plaatsen geven en aan nog een andere 2. Andere actievelingen krijgen dan dus geen plaatsen.

Er zijn 10 plaatsen, elke vertrouweling heeft er 5 gekregen ^^
Maar dan moet patrick eens reageren op FB om te beslissen wie wat krijgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Christian is nu dus de enige die kan reageren als ik het goed begrijp? En zodra hij gepost heeft moeten wij (als we dat willen) binnen 10, 20 of 30 (afhankelijk van het item) minuten zijn post blokkeren.

Huh nee? Elke actieveling kan zomaar met posts op de proppen komen, ook zelfs zonder hulp van de vertrouwelingen. Je kent waarschijnlijk genoeg plaatsen/omgevingen in Italië, maak die jagers maar een beetje gek! Actie mensen. Ik zet de deadline iig een dag verder, Vrijdag 23:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
De vertrouwelingen moeten beslissen naar welke actieveling(en) ze plaats(en) sturen waarna de actieveling(en) zelf bepalen wat ze ermee doen. 'als het gaat zoals het hoort te gaan' plaatst de actieveling een plaats die jullie, als vertrouwelingen hebben gestuurd via pb of fb. Het zijn 5 plaatsen dus elke actieveling krijgt 1 plaats en eentje krijgt er 2. Jullie bepalen zelf of jullie dit ook op deze manier verdelen.

Dit klopt niet helemaal. De actievelingen posten de plekken in dit topic, zodat de jagers weten dat ze iets kunnen blokkeren. Zouden ze het via FB of PB doen, dan weten de jagers het niet en is de essentie van het spel verdwenen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:21 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ik was gister iets te dronken om gOed te kijken, zal zo even een juiste plaatsen in overleg met patrick :$ :$

Citaat:
Elk uur mag je per actieveling 1 plaats van de vertrouwelingen in het topic vermelden. Doet een actieveling dat 2x in 1 uur, dan vervalt het item voor iedereen

ps, laatste vraag: er staat dat de actievelingen plaatsen moeten posten, maar betekend dat, dat de vertrouwelingen de plaatsen via PM/FB aan de actievelingen moeten doorgeven of wel hier in het topic moeten zetten?? :huh:

Het is helemaal aan jou hoe je het doet! Geen restricties. Wil je alles hier open en bloot neerzetten? Kan, maar wil je dat wel? Want dan maak je het de jagers wel erg gemakkelijk. Die weten immers niet de precieze plaatsen die ze moeten blokkeren, die hebben alleen cryptische omschrijvingen ervan.

Bijvoorbeeld: Milaan is een plaats met een +1000 geldbedrag. De jager krijgt hiervan het volgende: Oosters gerecht + straat ( +1000 ). Mie is een Oosters gerecht, en een straat is een laan, Milaan. Dit moeten de jagers dus in principe zelf uitvogelen, anders pikken ze jullie vrijstellingen, jokers en weet ik het wat in ;).

Je kan dus ook persoonlijk contact met actievelingen zoeken waarin je vertrouwen hebt, deals maken, noem maar op. Maar het kan ook andersom, dat actievelingen jullie aansporen om wat aan hen door te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Opzich wel duidelijk nu, 1 vraagje nog. Hoe zit het dan met de prijzen die wij als actievelingen kunnen winnen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

Catania
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic