Ja maar als hij het wel weet...
Ik denk, stel ook maar een vraag we hebben nog maar 1,5 uur
Ik denk, stel ook maar een vraag we hebben nog maar 1,5 uur
* Insert Mario Pelle's answer*Draidy wrote:Vraag aan Padre Gianni Perluca: Waar was je op het tijdstip dat het gif werd toegediend?
Vraag aan Luigi Gambini: Ben je al eens eerder in aanraking gekomen met politie en zo ja, waarvoor was dat?

Armoede en shit gok ik?? Gewoon smerig en dan kan er wel eens een virus uitbreken.. (het lijkt me niet dat een kwakzalver een geheel nieuw virus heeft bedachtmandy wrote: mmm... heb toch eerder een gevoel bij de dokter dat die het gedaan heeft als bij de barman, snap dat gedoe met dat virus niet helemaal.
Ik zie wel meerdere punten..Black Sunrise wrote:Ik zie ook wel een punt in Patrickje z'n antwoord, maar hij ten slotte ook de mol, dus die weet het antwoord al![]()
We mogen geen vragen meer stellen, we moeten voor 22.00 vanavond het antwoord hebben gegevenwootum wrote:Zo, eindelijk tijd gehad om alles door te lezen. Ben er nog niet echt overtuigd wie het nou gedaan moet hebben. En weet niet op hoeveel vragen we zitten, maar misschien vragen of ze zelf nog wat opmerkelijks is opgevallen rondom Giovanni?
patrickjeb wrote:Nog maar een keer dat verhaal aandachtig gelezen en het komt dus door vergif (Dacht dat we dat ook moesten raden). We weten van allemaal, als goed is, hoe elk bezoek van Giovanni is verlopen. 1 Van de verdachte heeft toen dus vergif aan hem gegeven (Of het moet eerder zijn gegeven, maar dan zou het vergif pas heel laat werken, wat ik niet denk).
De kruidenier heeft een woorden wisseling gehad met Giovanni. De ijsverkoper heeft alleen een kort praatje gehouden. De priester heeft een praatje gehouden over het geloof. De dokter heeft ook alleen een praatje gehouden (Giovanni kwam naar hem toe om te praten over roddels over hem), maar de barman heeft hem een cola met ijs verkocht. Misschien dat die barman iets in z'n cola heeft gedaan?
Ik kan uit alle verhalen niks halen dat de andere hem iets hebben gegeven of iets. Of er moet iets zijn wat ze ons niet vertellen. Het enige andere wat ik kan bedenken is dat hij een ijsje heeft gekregen van de ijsverkoper, maar in het verhaal staat dat het Giovanni alleen kwam voor een praatje en dat de ijsverkoper het kort heeft gehouden.
Mocht dit zo zijn, is de vraag: Waarom zou hij Giovanni willen vermoorden? Ik kan niet echt iets er uit halen waarom hij hem dood zou willen. Misschien dat hij achter een geheim van Giovanni was gekomen ofzo?
Dit denk ik dus ook of tenminste met 1 van de 2 hahaDaveytl wrote:Ik heb zo'n gevoel dat het iets met de broers te maken heeft.
Zo, ik heb m'n gedachte even de vrije loop gegeven. Zeg maar of jullie er iets van vinden, ik kan niks anders vinden met de info die we nu hebben
Kosher = reinQuote kruidenier Mario Pelle::
Geen idee hoe hij overigens aan zijn koopwaren komt, het is volgens mij niet helemaal kosher.
Tof = Joodse uitdrukkingQuote kruidenier Mario Pelle:
Ken ze al heel lang, toffe gasten hoor.
Ich habe es nicht gewusst, wel bekend na de Holocaust.Quote barman Luigi de Gambini:
Ik heb het idee dat ik serieus verdacht wordt van de moord op die zogenoemde Giovanni, maar ik heb van niets geweten.
Il Duce, oftewel Mussolini. Tijdens deze jaren waren buitenlanders in Italië niet erg welkom door het sterk nationalistische klimaat en werden Joden gedeporteerd.Quote Barman Luigi de Gambini:
Agja, in ieder geval was alles beter in de tijd van Il Duce, wie weet kunnen wij daar nu weer naartoe bouwen.