Firetrap schreef:
Ik twijfel een beetje om deze opdracht op dit moment doorgang te laten vinden. Twee van de vier actievelingen zijn niet aanwezig waardoor de opdracht in minimale vorm uitgevoerd kan worden. Beste kan er een andere opdracht gestart worden waarbij er geen rolverdeling is waardoor niet iedereen noodzakelijk aanwezig hoeft te zijn. Vind iedereen dit goed?
Bovendien ben ik van plan test en opdracht nu om en om te laten gebeuren, in plaats van een test na 2 opdrachten. Zodoende komt er wat meer tempo in, anders gaat het erg lang duren en is de kans op het niet volbrengen van het spel vrij groot. Laat even horen wat jullie vinden

.
Misschien moeten we het spel anders, tot laten we zeggen 20 augustus, stil leggen. Ik denk dat iedereen na die datum wel zo'n beetje de vakantie achter de rug heeft en weer fris gaan beginnen aan een nieuw seizoen. Om het nu half en 'geblesseerd' te doen is ook jammer. Je zit wel echter wat minder in de WIDM flow, maar toch, de mol blijft de mol en de kandidaten lopen hoop ik niet weg! Laten we dan ook deze opdracht houden voor wat het is, en laten we dan fris beginnen met een nieuwe opdracht en wat frisse moed...........
+ Een test om en om > Ben ik persoonlijk niet voor. Op een forum is het al moeilijker dan in het echt om enigszins iemand te verdenken, laat staan als je er maar 1 opdracht de tijd voor hebt om een tactiek te gebruiken op iemand die je verdenkt!?