Vraag aan de priester, Gianni Perluca: Komen de andere verdachten vaak bij je in de kerk, om bijvoorbeeld iets op te biechten, zo ja wat dan zoal?
Iedereen in het dorp komt naar de mis, zoals het een Katholiek betaamt. We zijn een zeer hechte gemeenschap, daar draagt dit ook aan bij. De biecht wordt afgenomen in het aangezicht van Den Heren Jezus en mijzelf en hier mag ik verder geen details over loslaten, echter kan ik u verzekeren dat een biecht met betrekking tot moord niet aan mij is blootgesteld, mijn zoon. Überhaupt is het de vraag of er sprake is van moord. Ik denk eigenlijk dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd, het was geen man van God. In dit dorp wonen goede Katholieken, die doen zoiets niet. Het zal zijn straf geweest zijn dat hij niet naar de mis kwam. Ik ben bang dat zijn ziel niet meer te redden is, hij heeft immers het laatste oliesel niet gehad.Pommer wrote:Vraag aan de priester, Gianni Perluca: Komen de andere verdachten vaak bij je in de kerk, om bijvoorbeeld iets op te biechten, zo ja wat dan zoal?