Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vraag aan de priester, Gianni Perluca: Komen de andere verdachten vaak bij je in de kerk, om bijvoorbeeld iets op te biechten, zo ja wat dan zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vraag aan de priester, Gianni Perluca: Komen de andere verdachten vaak bij je in de kerk, om bijvoorbeeld iets op te biechten, zo ja wat dan zoal?


Iedereen in het dorp komt naar de mis, zoals het een Katholiek betaamt. We zijn een zeer hechte gemeenschap, daar draagt dit ook aan bij. De biecht wordt afgenomen in het aangezicht van Den Heren Jezus en mijzelf en hier mag ik verder geen details over loslaten, echter kan ik u verzekeren dat een biecht met betrekking tot moord niet aan mij is blootgesteld, mijn zoon. Überhaupt is het de vraag of er sprake is van moord. Ik denk eigenlijk dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd, het was geen man van God. In dit dorp wonen goede Katholieken, die doen zoiets niet. Het zal zijn straf geweest zijn dat hij niet naar de mis kwam. Ik ben bang dat zijn ziel niet meer te redden is, hij heeft immers het laatste oliesel niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Vraag aan Antonio de Gambini: Waarom kunnen jij en je broer het niet goed met elkaar vinden?


Och, het is een roddel die verspreidt dat wij ruzie hebben. Dat is helemaal niet zo, we mogen elkaar niet zo maar er is geen sprake van vijandschap. We zijn gewoon erg verschillend. Luigi en ik hebben onze eigen zaak en zijn natuurlijk ook een beetje concurrenten. Maar als er nood aan de man komt werken we heus wel samen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vraag aan de priester, Gianni Perluca: Komen de andere verdachten vaak bij je in de kerk, om bijvoorbeeld iets op te biechten, zo ja wat dan zoal?

Daar zat ik inderdaad ook aan te denken, wie er bij hem gebiecht hebben en wat zij dan zouden hebben gebiecht, maar dat is natuurlijk kerkelijk geheim en mag dan niet worden verteld :P

OT:
Ik denk dat de broers het voor elkaar opnemen, want Luigi zegt dat Giovanni zijn zaak om 23:30 kwam binnenlopen, maar hij is toch bij schemer (dus einde van de middag) vermoord??
(of is dit een foutje van jou, Firetrap?)

Ik denk trouwens dat Luigi wat in z'n drankje heeft gedaan en dat de broers elkaar steunen om elkaar van een alibi te voorzien?! ^^

ps:
Piero Gaspar zegt trouwens dit stukje: "Preventieve middelen heb ik niet voor handen".. Oftewel andere middelen dus wel, wellicht ook het vergif waarmee Giovanni is gedood, stelt iemand die vraag dan aan Piero?? Ik heb er al zat gesteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze liegen niet hea, Blackie :P Dus elkaar van een alibi voorzien, zie ik niet zitten.

Wat vinden jullie van mijn verhaal, want daar heb ik nog niemand over gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ze liegen niet hea, Blackie :P Dus elkaar van een alibi voorzien, zie ik niet zitten.
Wat vinden jullie van mijn verhaal, want daar heb ik nog niemand over gehoord :P

Klinkt aannemelijk, maar in dit stadium nog steeds te vroeg om te kunnen zeggen. We moeten nu wel de juiste gerichte vragen gaan stellen willen we tot een juist antwoord komen. Als de gehele groep nou eens meedenkt :)

En als ze niet liegen, dan kun je net zo goed vragen aan iedereen of ze de laatste tijd iets van vergif hebben gekocht, dan weet je het ook meteen :P Tuurlijk mogen ze dat wel ontkennen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen directe beschuldigingen worden ontkent, tenminste dat staat in de opdracht :P
Van het vergif klopt, maar we weten van de kruidenier en de dokter dat er geen ongewone dingen zijn verkocht en ik denk niet dat de ijsverkoper, degene van de kerk of de barman iets van vergif verkoopt :P

Waarom reageert de helft trouwens niet? :lol: Je zou bijna gaan denken dat de mol actief moet zijn, dus 1 van ons 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees met alles mee. Heb alleen niks beters te zeggen dan jullie al doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ik lees met alles mee. Heb alleen niks beters te zeggen dan jullie al doen.


Stel dan wel wat vragen, want iedereen moet daar in mee doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is ook zo. Zal eens even alles nog een keer gaan doorlezen en nog wat vragen bedenken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

@ Julian, dat van dat schemer is idd een schoonheidsfoutje, of de tijd, hoe je het wil zien. Feit is dat hij na het bezoek in het café iig dood is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
@ Julian, dat van dat schemer is idd een schoonheidsfoutje, of de tijd, hoe je het wil zien. Feit is dat hij na het bezoek in het café iig dood is gegaan.

Okee top :)
Nu moeten we dus erachter zien te komen wie van de verdachten er aanwezig waren in het cafe, daar zal het gif wel toegediend zijn dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:12 
 
Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Socializerz schreef:
Mario Pelle: waar was je tijdens de moord, en kan iemand dat bevestigen?


Ik word toch niet serieus verdacht voor de moord of wel?! Ik was gewoon in mijn winkel, wat opruimen enzo, de dag erna moet de winkel er weer pico bello uitzien. Nee, niemand kan dit bevestigen vrees ik. De winkel was immers al een tijd gesloten. Luister ik mag Giovanni misschien niet zo graag, maar daarom vermoord ik hem toch zeker niet?!


Citaat:
Voor een eerlijk en zo duidelijk mogelijk verloop van het spel wil ik aan de personen die niet aan dit spel meedoen vragen om niet in dit topic te posten. Zodoende beïnvloed je de kandidaten niet. Dank voor de medewerking!


-----Mag je uberhaupt reageren als je niet meedoet?----

oops, sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Hoeveel vragen hebben we nog ?

Gianni Perluca: 3 vragen
Mario Pelle: 4 vragen
Antonio de Gambini: 2 vragen
Luigi de Gambini: 3 vragen
Piero Gaspar: 3 vragen

Dus we kunnen er nog wel een aantal stellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:21 
 
Hardtraxx Addict

Mag ik een suggestie doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag aan Mario Pelle: Waar was je op het tijdstip dat het gif werd toegediend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag aan Antonio de Gambini: Hebben de verdachten of de overledene in de afgelopen week nog een ijsje of wat anders bij je gekocht en heb je ze nog gesproken verder en waar ging dat gesprek over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb 5 vragen en met die 5 weet je ze, had het gister in de shoutbox gezet, en zo te zien is hij gesteld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Ik heb 5 vragen en met die 5 weet je ze, had het gister in de shoutbox gezet, en zo te zien is hij gesteld ;)


Houd jezelf gewoon uit dit topic en laat het hun zelf doen, jij doet niet mee. Punt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, vanavond eindelijk es even tijd om alles bij te werken. Zal kijken of ik nog wat vragen kan bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Vraag aan Mario Pelle: Waar was je op het tijdstip dat het gif werd toegediend?


Ik zou graag antwoord geven op deze vraag, maar hoe kan ik weten wanneer het gif is toegediend als jullie het zelf niet eens weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Vraag aan Antonio de Gambini: Hebben de verdachten of de overledene in de afgelopen week nog een ijsje of wat anders bij je gekocht en heb je ze nog gesproken verder en waar ging dat gesprek over?


Giovanni, allereerst, koopt nooit ijs. Hij is erg zuinig op zijn geld. Geen van de verdachten komen eigenlijk bij mijn zaak, hebben het allen te druk met hun eigen zaken denk ik. Hebben jullie die kruidenier al goed uitgevraagd? Toen Giovanni zei dat hij zijn eigen zaak ging openen was het meteen raak; Mario is maar wat bang dat er op een gegeven moment geen klanten meer bij hem zouden komen. Die Pelle is een sluw zakenmannetje snap je. Heb verder niet zoveel met de de pater, de barman en de dokter. Ik houd me vooral afzijdig en probeer me neutraal op te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Vraag aan Piero Gaspar: Werk je vaak samen met de kruidenier om medicijnen/middeltjes te maken?


Met een kruidenier samenwerken om medicijnen te maken? Nee dat lijkt me geen goed idee. Ik krijg mijn bevoorrading van professionele instanties, zodat ik zeker weet dat het goed spul is. Vervolgens wil ik graag zelf nog weleens wat met ingrediënten experimenteren. Het virus lijkt enigszins weg te drijven na mijn medicijnen, al is het ook mogelijk dat het komt door de dood van Giovanni, wie weet wat hij overdroeg vanuit alle plaatsen waar hij geweest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Tot 23:00 nog de tijd voor de laatste vragen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag aan Padre Gianni Perluca: Waar was je op het tijdstip dat het gif werd toegediend?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic