Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Vraag aan kruidenier Mario Pelle: Nadat je hem de waarheid had verteld wat betreft het afdingen, hoe reageerde Giovanni hierop?


Ik heb dus verteld dat hij een krent was, altijd maar de zakken gesloten houden. Hij reageerde enigszins verbaas, ik had me eerder nog niet zo laten gaan tegen hem, al broedde het binnenin bij mij altijd wel een beetje. Uiteindelijk begreep hij het wel, hij zou zijn eigen waar ook niet voor een schijntje de deur uit doen. Daarmee was de kous af. Geen idee hoe hij overigens aan zijn koopwaren komt, het is volgens mij niet helemaal kosher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
We weten nog niks van de dokter, dus hier de vraag aan hem:

Vraag aan Piero Gaspar: Wat kwam Giovanni bij je doen op de avond dat hij overleed?

Edit: Oops, was al een vraag :P


Voor deze ene keer zie ik het door de vingers :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
ik wil ook nog wel wat meer weten over die dokter.

Vraag aan Piero Gaspar: Zijn er onlangs mensen langs geweest voor medicijnen (of andere dingen)?


Ja, er waart de laatste tijd een virus door het dorp. Zomaar opeens. Er komen de laatste tijd wel wat mensen uit onze gemeenschap om medicijnen. Heb er wel medicijnen voor, maar weet nog niet of ze aanslaan. Is natuurlijk afwachten. Het is een speciaal soort virus, heb ik nog niet eerder meegemaakt hier. Vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hou trouwens alles bij in een Word documentje. We zitten op dit moment op de 7 vragen, waarvan:
Padre Gianni Perluca: 1 vraag
Mario Pelle: 2 vragen
Antonio de Gambini: 1 vraag
Luigi de Gambini: 2 vragen
Piero Gaspar: 1 vraag

Vraag aan Piero Gaspar: Is Giovanni laatst nog langsgeweest voor een medicijn en wat heeft u hem toen gegeven?



patrickjeb schreef:
We weten nog niks van de dokter, dus hier de vraag aan hem:
Vraag aan Piero Gaspar: Wat kwam Giovanni bij je doen op de avond dat hij overleed?
Edit: Oops, was al een vraag :P

Deze heb ik niet terug kunnen vinden hoor?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook niet nee na nadere inspectie, ik zal die vraag wel integreren in de jouwe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ik hou trouwens alles bij in een Word documentje. We zitten op dit moment op de 7 vragen, waarvan:
Padre Gianni Perluca: 1 vraag
Mario Pelle: 2 vragen
Antonio de Gambini: 1 vraag
Luigi de Gambini: 2 vragen
Piero Gaspar: 1 vraag

Vraag aan Piero Gaspar: Is Giovanni laatst nog langsgeweest voor een medicijn en wat heeft u hem toen gegeven?



patrickjeb schreef:
We weten nog niks van de dokter, dus hier de vraag aan hem:
Vraag aan Piero Gaspar: Wat kwam Giovanni bij je doen op de avond dat hij overleed?
Edit: Oops, was al een vraag :P

Deze heb ik niet terug kunnen vinden hoor?!


Ik zal maar eerlijk bekennen dat ik in Giovanni een concurrent zag, hij verkocht wondermiddeltjes tegen lichte kwaaltjes, hoorde ik. Heb hem bij mijn cliënten neergezet als een oplichter, hoopte dat ze dat wel zouden geloven. Hier kreeg Giovanni lucht van, waardoor hij het bij mij na kwam vragen. Ik heb ontkend, had geen zin in een conflict, dat is slecht voor de business. Giovanni had geen last van het virus in ieder geval, had dus ook geen medicijnen nodig, die heeft hij klaarblijkelijk zelf. Het virus waart nu een week door het dorp, erg vreemd allemaal. Het lijkt een beetje op een ontsteking, ik geef de mensen gewoon antibiotica. Na ons gesprek is hij weg gegaan, ging wat drinken geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er nog geen vraag is, zal ik er nog maar 1 stellen:

Vraag aan de barman, Luigi de Gambini: Hoe is het bezoek van Giovanni gelopen, de avond dat hij overleed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Om 23.30 kwam Giovanni mijn zaak in. Giovanni had zoals gewoonlijk één cola met ijs besteld, de krent. Dan doet hij zoals gewoonlijk erg lang over dat ene drankje en gaat pas weg als hij hem op heeft. Als hij naar de wc gaat, drink ik altijd snel wat uit zijn glas, dan gaat hij eerder weg, haha. Dit keer is hij na een uur vertrokken, toen het kaartspel afgelopen was. Toen wij even later hoorden dat er rumoer op het marktplein was hebben mijn vrouw, de vaste klanten en ikzelf het café pas verlaten om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stel wegens het tijdsverloop bij deze een deadline van MAANDAG 23:00 waarop de resterende vragen nog gesteld kunnen worden. Na deze deadline kunnen geen vragen meer gesteld worden en kan er enkel nog worden nagedacht over de dader, hoe de moord is gepleegd en waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we anders aan iedereen de volgende vraag stellen, van de barman weten we het al en dan vraag ik het nu aan de priester:

patrickjeb schreef:
Vraag aan de priester, Gianni Perluca: Hoe is het bezoek van Giovanni gelopen, de avond dat hij overleed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Laten we anders aan iedereen de volgende vraag stellen, van de barman weten we het al en dan vraag ik het nu aan de priester:

patrickjeb schreef:
Vraag aan de priester, Gianni Perluca: Hoe is het bezoek van Giovanni gelopen, de avond dat hij overleed?


Zoals eerder al aangegeven hebben we over het Katholieke geloof gepraat. Daar kwamen we dus niet uit, ieder zijn eigen overtuiging. Verder weinig noemenswaardigs ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vraag aan Piero Gaspar: Wie van de verdachten heeft iets in de week waarin Giovanni overleed wat gekocht bij je en wat heeft diegene dan precies gekocht?


De tussenstand qua vragen:
Padre Gianni Perluca: 2 vragen
Mario Pelle: 2 vragen
Antonio de Gambini: 1 vraag
Luigi de Gambini: 3 vragen
Piero Gaspar: 3 vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Vraag aan Piero Gaspar: Wie van de verdachten heeft iets in de week waarin Giovanni overleed wat gekocht bij je en wat heeft diegene dan precies gekocht?


De tussenstand qua vragen:
Padre Gianni Perluca: 2 vragen
Mario Pelle: 2 vragen
Antonio de Gambini: 1 vraag
Luigi de Gambini: 3 vragen
Piero Gaspar: 3 vraag


Mario, de kruidenier, heeft eergisteren wat aspirientjes bij mij gehaald, had last van een rommelende maag. Verkoos mij boven Giovanni, die vind hij immers niet te vertrouwen. De rest van de verdachten hebben de laatste tijd niets bij mij gekocht, niemand is tenminste getroffen door het virus van hun vier, al lijkt dat een kwestie van tijd. Preventieve middelen heb ik niet voor handen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op mensen, vragen stellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kom op mensen, vragen stellen :P

Wij hebben er al een aantal gesteld, de rest moet ook maar wat inzet tonen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal in de tussentijd wel weer een vraag stellen, de andere zijn op de hoogte gesteld via FB dat alleen vandaag nog vragen gesteld kunnen worden :)

Naar wat ik kan herleiden van alle antwoorden, is dat niemand van de verdachte erbij was, toen Giovanni overleed. Daarom de volgende vraag:

Citaat:
Vraag aan Mario Pelle: Zijn er mensen, van de verdachte, die de laatste tijd iets bij je gekocht hebben?


Misschien was Giovanni allergisch voor een bepaald kruid, dat de moordenaar wist en heeft hij hem dat gegeven (Of iets :lol:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Misschien was Giovanni allergisch voor een bepaald kruid, dat de moordenaar wist en heeft hij hem dat gegeven (Of iets :lol:)

Vergif lijkt me ook gewoon vergif en geen allergische reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook meer logisch, maar we moeten altijd veel nadenken, dus zo kwam ik daarbij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik schuif de deadline toch maar twee dagen op, want op deze manier komt het ook niet goed. Maar stel a.u.b. gewoon wat vragen, er ligt nog genoeg open lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Citaat:
Vraag aan Mario Pelle: Zijn er mensen, van de verdachte, die de laatste tijd iets bij je gekocht hebben?



Ik kan het goed vinden met de pastoor en de dokter. Ken ze al heel lang, toffe gasten hoor. Ze kopen bij mij vaak de gebruikelijke ditjes en datjes. De ijsverkoper en de barman mag ik minder graag. Kan geen hoogte van ze krijgen, van allebei niet. Ik begrijp nooit wat ze precies willen, ze lijken vaak een tweede agenda te hebben. Komen verder ook niet bij mij in de winkel, ik zie de Vader enkel bij de mis. Ik heb deze week wat aspirientjes bij de dokter gehaald, maar eens iets bij mij in de winkel kopen, ho maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Mario Pelle: waar was je tijdens de moord, en kan iemand dat bevestigen?


Ik word toch niet serieus verdacht voor de moord of wel?! Ik was gewoon in mijn winkel, wat opruimen enzo, de dag erna moet de winkel er weer pico bello uitzien. Nee, niemand kan dit bevestigen vrees ik. De winkel was immers al een tijd gesloten. Luister ik mag Giovanni misschien niet zo graag, maar daarom vermoord ik hem toch zeker niet?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar een keer dat verhaal aandachtig gelezen en het komt dus door vergif (Dacht dat we dat ook moesten raden :P). We weten van allemaal, als goed is, hoe elk bezoek van Giovanni is verlopen. 1 Van de verdachte heeft toen dus vergif aan hem gegeven (Of het moet eerder zijn gegeven, maar dan zou het vergif pas heel laat werken, wat ik niet denk).

De kruidenier heeft een woorden wisseling gehad met Giovanni. De ijsverkoper heeft alleen een kort praatje gehouden. De priester heeft een praatje gehouden over het geloof. De dokter heeft ook alleen een praatje gehouden (Giovanni kwam naar hem toe om te praten over roddels over hem), maar de barman heeft hem een cola met ijs verkocht. Misschien dat die barman iets in z'n cola heeft gedaan?

Ik kan uit alle verhalen niks halen dat de andere hem iets hebben gegeven of iets. Of er moet iets zijn wat ze ons niet vertellen. Het enige andere wat ik kan bedenken is dat hij een ijsje heeft gekregen van de ijsverkoper, maar in het verhaal staat dat het Giovanni alleen kwam voor een praatje en dat de ijsverkoper het kort heeft gehouden.

Mocht dit zo zijn, is de vraag: Waarom zou hij Giovanni willen vermoorden? Ik kan niet echt iets er uit halen waarom hij hem dood zou willen. Misschien dat hij achter een geheim van Giovanni was gekomen ofzo?

Daveytl schreef:
Ik heb zo'n gevoel dat het iets met de broers te maken heeft.


Dit denk ik dus ook of tenminste met 1 van de 2 haha :P

Zo, ik heb m'n gedachte even de vrije loop gegeven. Zeg maar of jullie er iets van vinden, ik kan niks anders vinden met de info die we nu hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rechercheurs moeten jullie iig nooit worden.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@socializerz, daar heb je niks aan, hij is vergiftigd en dan val je niet direct neer ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic