Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

wanneer komt er een hardtraxx the battle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

wie maakt het topic aan? Iedereen die reageert in dat topic mag worden afgekraakt. Degenen met de leukste dis krijgt bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:14 

teupie schreef:
AniThing schreef:

wie maakt het topic aan? Iedereen die reageert in dat topic mag worden afgekraakt. Degenen met de leukste dis krijgt bier

iemand die er niet in post mag er niet in betrokken worden... Prima regel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Tenzij je chris 2 heet. Jij bent verpluicht te reageren anders ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Yup. Mochten mensen die regel ook daadwerkelijk in acht nemen, heeft het topic nog kans dat het open blijft ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 11:40 

Hardtraxxer

teupie schreef:
AniThing schreef:

Dat wordt entertainment van het hoogste niveau :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 12:58 

Hardtraxx Veteran

is dus al gesloten moppie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 13:03 

Hardtraxx Veteran

Helaas. Het was leuk zolang het duurde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Helaas. Het was leuk zolang het duurde. :)

Dat is met meerdere dingen zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 14:15 

Hardtraxxer

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

Beste nieuwkomer(newbie): OnThaFloorX, die houdt het hier prima uit als vrouw zijnde :D

Grootste fanboy: Emmerick :')

Mister Rawstyle 2012: Dakpan

Mister Mainstream 2012: Emmerick

Grappigste lid: Gangsterdwerg, heerlijk recht voor z'n raap met een flinke vleug grove humor :thumbsup:

Grootste feestbeest: Ik zou het niet weten

Hardtraxx discussiekoning: Lyst

Meest kritische lid: Lyst

Minst kritische lid: Khadber

Grootste "kenner": Dakpan & Mr Lellebel

Grootste spammer: Socializerz

Meest irritante lid: Wout1997, Socializerz, Emmerick, Dysphoria, Spablauw en nog wat aanhangsels

Leden die je wilt ontmoeten: Genoeg ^^

Beste amateur producer(forum): Festuca, al is het niet helemaal mijn ding

Beste amateur DJ (forum DJ):

Beste Moderator: Oostzaner, geniaal met z'n gifjes

Lid van het jaar: Geen keuze

VDK-Award: Ik zou het niet weten

Post/ uitspraak van het jaar:

Gangsterdwerg schreef:
Elexz schreef:
Dit. Digital Revolution vind ik nog niet eens zo heel slecht. En die ''lelijke holle kicks'' waar jij over praat Gangsterdwerg, vallen hartstikke mee als je het vergelijkt met de rest. Als hier Noisecontrollers had gestaan ipv Omegatypez waren de reacties zó anders geweest... Ook zo typisch hardtraxx weer...

Als je het vergelijkt met de rest? Welke rest? De Pitchpooperz, Sound Wankerz en ToneCancerz? Dan klinkt het inderdaad wel prima. Maar dit is een Fusion release en daar mag je best wat kritischer tegenover staan. Overigens is je 2e opmerking totale bullshit, ik luister gewoon naar de plaat en geef dan mijn feedback. Boeit me niet welke naam er boven staat. Deze release is gewoon 1 hoop dunne stront. En daarmee zijn beide Omegatypez releases gewoon de 2 slechtste Fusion releases allertijden.

Liggen huilen van het lachen om deze uitspraak :lol:

Hardtraxx moment van het jaar: Free Banaanslak opstand.

De opgetieft award: Welke member die weg is mis je het meest? Kaboem & Banaanslak :cry:

Topic van het jaar: Het 'neem een kijkje in de mail box van info at hardtraxx punt nl' topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 15:24 

Hardtraxx Veteran

Beste nieuwkomer(newbie): Onthafloorx

Grootste fanboy: Kaboem, Hard With Style, Wildstylerz, Nerazurro93

Mister Rawstyle 2012: Dakpan

Mister Mainstream 2012: KSwoosh

Grappigste lid: Parvuz

Grootste feestbeest: Chukkels, Lebbelel

Hardtraxx discussiekoning: Lyst

Meest kritische lid: Lyst

Minst kritische lid: Khadber

Grootste "kenner": PNXRMX

Grootste spammer: Tommetjeuh

Meest irritante lid: Me Gusta

Leden die je wilt ontmoeten: Dakpan, The Venator, Wout1997, Onthafloorx

Beste amateur producer(forum): Arboza

Beste amateur DJ (forum DJ): Gangsterdwerg

Beste Moderator: G1LL, 2e Patrickjeb

Lid van het jaar: Gangsterdwerg

VDK-Award: Ruubie

Hardtraxx moment van het jaar: Inception van februari, Thrillogy

De opgetieft award: Welke member die weg is mis je het meest? Banaanslak

Topic van het jaar: WIDM
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:03 

Hardtraxx Elite

Beste nieuwkomer(newbie):
Onthafloorx :love:

Grootste fanboy:
festuca

Mister Rawstyle 2012:
JefQ

Mister Mainstream 2012:
Gangsterdwerg

Grappigste lid:
JefQ

Grootste feestbeest:
J9_

Hardtraxx discussiekoning:
Dat is en blijft toch echt Lyst

Meest kritische lid:
Lyst

Minst kritische lid:
KSwoosh

Grootste "kenner":
Lyst

Grootste spammer:
KSwoosh

Meest irritante lid:
Chris Two

Leden die je wilt ontmoeten:
Onthafloorx :$

Beste amateur producer(forum):
-

Beste amateur DJ (forum DJ):
JefQ

Beste Moderator:
G1LL

Lid van het jaar:
Onthafloorx :loving:

VDK-Award:
Ik, op 31 dec, komt het zien allemaal!

Alles over de bloemencorso

Hardtraxx moment van het jaar:
-

De opgetieft award: Welke member die weg is mis je het meest?
Banaanslak

Topic van het jaar:
Het Rotterdamse topic.

Hoogachtend,

Mike
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 10:43 

Hardtraxx Veteran

we zijn er vroeg bij.. nee ik ga niet mee doen :P
hoezo niet kritisch? oke jullie hebben gelijk maar ik hou echt niet van alles... langer na niet haha
post alleen niet meer zoveel als eerst. ben een beetje uitgekeken op hardtraxx. ;)

EDIT: oke ik beantwoord 1 vraag :D
Leden die je wilt ontmoeten: Fuzzylogic & En-Er-Gy... haha En-Er-Gy geniale gozer in slaap vallen bij RR op qbase hoe krijg je het voor elkaar :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 11:01 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
Leden die je wilt ontmoeten: Fuzzylogic & En-Er-Gy... haha En-Er-Gy geniale gozer in slaap vallen bij RR op qbase hoe krijg je het voor elkaar :lol: :lol: :lol:

Dat is Biscuit,
misschien dat je er nu anders over denkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 11:13 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Dat is Biscuit,

nee absoluut niet. heb me nooit geirriteerd aan Biscuit. vind hem juist geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Dat is Biscuit,

nee absoluut niet. heb me nooit geirriteerd aan Biscuit. vind hem juist geniaal :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

Dan benoem ik jullie hierbij tot holmaatjes,
U mag uw holmaat kussen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 03:59 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Dan benoem ik jullie hierbij tot holmaatjes,
U mag uw holmaat kussen! :)

beetje gemeen hoor, biscuit valt alleen op jonge meiden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 09:13 

Hardtraxx Veteran

Even voor de duidelijkheid. ik ben geen wijf dua mij zal die niet lastig vallen (als die dat uberhaupt ooit bij iemand gdaan heeft)
en blijkbaar heeft hij een ander soort humor weet jij veel, laat iedereen gewoon in zijn waarde inplaats vandat heel hardtraxx de pik op 1 iemand heeft. beetjw sneu van jullie vind ik om telkens op die oude kut grappen door te gaan. als je niks nieuws kan verzinnen stop dan met ouwehoeren want al die dingen zijn allang niet meer leuk. :))))
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 09:43 

Hardtraxx Veteran

Even voor de duidelijkheid. ik ben geen wijf dua mij zal die niet lastig vallen (als die dat uberhaupt ooit bij iemand gdaan heeft)
en blijkbaar heeft hij een ander soort humor weet jij veel, laat iedereen gewoon in zijn waarde inplaats vandat heel hardtraxx de pik op 1 iemand heeft. beetjw sneu van jullie vind ik om telkens op die oude kut grappen door te gaan. als je niks nieuws kan verzinnen stop dan met ouwehoeren want al die dingen zijn allang niet meer leuk. :))))

Mooi betoog, alleen valt het weg met de beantwoording van je eerste vraag: dat heeft hij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 09:59 

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:19 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Mooi betoog, alleen valt het weg met de beantwoording van je eerste vraag: dat heeft hij wel.

Oke? Bij wie dan? en is dat niet gewoon een ander soort humor dan dat jij kent? Misschien vind hij het zo wel leuk om te ouwehoeren en vind jij dat niet maar heb nooit meegekregen dat hij echt mensen lastig valt. kan het me ook niet echt voorstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:22 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Oke? Bij wie dan? en is dat niet gewoon een ander soort humor dan dat jij kent? Misschien vind hij het zo wel leuk om te ouwehoeren en vind jij dat niet maar heb nooit meegekregen dat hij echt mensen lastig valt. kan het me ook niet echt voorstellen

Ouwehoeren is niet hetzelfde als letterlijk elk meisje toevoegen dat hier post, hier gepost wordt of post op de timeline van iemand hier. En daar dan op reageert. Maar misschien is dat wel een vorm van humor, als ik jou mag geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:34 

Hardtraxx Veteran

Waarom moet er meteen een discussie worden aangegaan als een persoon iemand mag die iemand anders misschien niet mogen?
Als iemand iemand mag die jij toevallig niet mag is dat geen reden om erover te gaan discussiëren of die ander ook meteen niet te mogen...
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic