NiceMr Lellebel wrote: Grolsch award: Rik

NiceMr Lellebel wrote: Grolsch award: Rik

De categoriëen:
Beste nieuwkomer(newbie): Heel veel
Grootste fanboy:Ikzelf, Kswoosh, Nando
Mister Rawstyle 2012: Nando
Mister Mainstream 2012: -----
Grappigste lid: Die vent die entourage, dyslektica, dyspohria enzovoort is.
Grootste feestbeest: Nando
Hardtraxx discussiekoning: Lyst
Meest kritische lid: Draidy
Minst kritische lid: Ik
Grootste "kenner": Kswoosh en Dakpan
Grootste spammer: Khadber
Meest irritante lid: Wout1997
Leden die je wilt ontmoeten: geen enkele, zijn allemaal even sexy
Beste amateur producer(forum): The Venator
Beste amateur DJ (forum DJ): P-Stylez
Beste Moderator: Teknizion
Lid van het jaar: Fuzzylogic
VDK-Award: Fuzzylogic
Post/ uitspraak van het jaar: Zijn dr zovelen waar ik me wel mee vermaakt heb.
Hardtraxx moment van het jaar: Lekkere wijven topic en het moment dat er op Hardtraxx een mega dip was toen enkele binnen een paar dagen tijd geband werden![]()
De opgetieft award: Welke member die weg is mis je het meest? Kaboem
Topic van het jaar: Lekkere wijventopic
Suggesties voor nieuwe categoriëen kunnen via PB bij mij!
Haha, doe er maar 300bpm bij opJurheinen wrote:Meest kritisch Draidy? Die vent vind alles mooi zolang het maar 200bpm+ is
Haha xDAlmighty wrote:Haha, doe er maar 300bpm bij opJurheinen wrote:Meest kritisch Draidy? Die vent vind alles mooi zolang het maar 200bpm+ is
ahh wat liefXtD wrote: Beste amateur DJ (forum DJ): Black Sunrise
vanwaar deze eer?En-er-gy wrote:Grootste "kenner": Kswoosh
Zo is natooeerOlijfboompje wrote:Ik wil ook wel weten waarom ik homoseksuele gevoelens ten opzichte van jullie heb.
Niet zo gek als je mij ziet toch?Olijfboompje wrote:Ik wil ook wel weten waarom ik homoseksuele gevoelens ten opzichte van jullie heb.
Komt doordat je mijn zweet hebt. Ik ben gay. Dus dat.Olijfboompje wrote:Ik wil ook wel weten waarom ik homoseksuele gevoelens ten opzichte van jullie heb.
Nee, echt nietLid van het jaar: Chris Two
dat lag aan jou overmatig bier gebruik....urbandesigner wrote:Niet zo bescheiden Robbedoes![]()
Komt ook wel een beetje door Qlimax he... Zonder jou had ik niet de hele boel op stelten gezet.
dat lag aan jouw overmatig bier gebruik....Chris Two wrote:dat lag aan jou overmatig bier gebruik....urbandesigner wrote:Niet zo bescheiden Robbedoes![]()
Komt ook wel een beetje door Qlimax he... Zonder jou had ik niet de hele boel op stelten gezet.
TiMOTHYb wrote:Boeiend, moslims zijn stom en moeten dood omdat ze niet kunnen spellen, maar dat geldt uiteraard niet voor genie Chris Two.