Last edited by Fuzzylogic on 09 Jan 2019 09:36, edited 2 times in total.

Sowieso die hele post van Markwithatarrel en dat gedoe erna.TiMOTHYb wrote:Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"
Nog steeds ja?Minst Kritische Lid
Rickzel
Sorry, je was een van de eerste die me te binnen schootRickzel wrote:@MakrooyNog steeds ja?Minst Kritische Lid
Rickzelkom d'r nie meer vanaf denk ik.
geert3ssen wrote:Tracklist van de Defqon.1 cd is ook uitgelekt:
Mod edit: tracklist graag niet vermelden. Iedereen weet waar het over gaat
Chroman edit: SAAAAI
Deze voelde ik van jou al aankomenHelicaze wrote: Minst Kritische Lid
makrooy
Zullen we dan nou belevenChroman wrote:WIP
De Lommen Award (Grootste Schaap)
sonnebloem
oei doe ik toch iets niet goed als ik deze krijg met mn 3 keer commenten op tracksChroman wrote: Mister Haat
jeffrey2107
Viel me gewoon vaker op dat je bijna nooit positief bent op nieuwe tracks en dit nogal direct vermeldt.jeffrey2107 wrote:oei doe ik toch iets niet goed als ik deze krijg met mn 3 keer commenten op tracksChroman wrote: Mister Haat
jeffrey2107
help ik het ook niet door bijna alleen te reageren op tracks die ik niet goed vind dus maakt dat het erger liijktChroman wrote:Viel me gewoon vaker op dat je bijna nooit positief bent op nieuwe tracks en dit nogal direct vermeldt.jeffrey2107 wrote:oei doe ik toch iets niet goed als ik deze krijg met mn 3 keer commenten op tracksChroman wrote: Mister Haat
jeffrey2107
Heb nu even door je laatste 2 pagina’s comments gescrold en geen spijt van de nominatie
TiMOTHYb wrote:Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"