Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Fuzzylogic wrote:Waarom moet er meteen een discussie worden aangegaan als een persoon iemand mag die iemand anders misschien niet mogen?
Als iemand iemand mag die jij toevallig niet mag is dat geen reden om erover te gaan discussiëren of die ander ook meteen niet te mogen...
Ik beantwoord enkel Ilja's onzekerheid over het feit of Koekje het heeft gedaan of niet. De rest laat ik hem zelf invullen. Dat is het verschil met een discussie, ik hoef hem mijn mening niet op te dringen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Ontopic pls
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
HT moment van het jaar: Henk-jan die me vraagt on topic te gaan
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Steffnov wrote:
Fuzzylogic wrote:Waarom moet er meteen een discussie worden aangegaan als een persoon iemand mag die iemand anders misschien niet mogen?
Als iemand iemand mag die jij toevallig niet mag is dat geen reden om erover te gaan discussiëren of die ander ook meteen niet te mogen...
Ik beantwoord enkel Ilja's onzekerheid over het feit of Koekje het heeft gedaan of niet. De rest laat ik hem zelf invullen. Dat is het verschil met een discussie, ik hoef hem mijn mening niet op te dringen.
Hoezo onzekerheid? Ik zie biscuit gwn heeel anders dan dat jullie hem zien, jullie zien alleen sit maar meer willen jullie niet zien, als je hem.nou eerst beter leerd kennen persoonlijk heb ik het dan over zal je er snelgenoeg achter komen dat hij een hele aardige gozer is! :))))
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kan best een aardige gozert zijn, maar het is ook de meest vreemde en meest creepy persoon die ik ooit heb gekend.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Forbidden Phobia wrote:
Steffnov wrote:
Hoezo onzekerheid? Ik zie biscuit gwn heeel anders dan dat jullie hem zien, jullie zien alleen sit maar meer willen jullie niet zien, als je hem.nou eerst beter leerd kennen persoonlijk heb ik het dan over zal je er snelgenoeg achter komen dat hij een hele aardige gozer is! :))))
Jullie zien alleen sit :huh:

Leerd :huh: :huh: :huh:

En hoezo kom je weer met de aanname dat ik koekje geen "aardige gozer" zou vinden? Heb ik dat ergens zo gezegd? Ik ken hem niet persoonlijk, dus ga geen mening vormen. Enige wat ik hier neer heb gezet zijn observaties? Wat betreft de onzekerheid, ik vul je alleen aan op iets waarvan jij je afvroeg of het waar was. Meningen baseren op incomplete informatie is namelijk een akelige fout.
N
Tis weer zover, topic overgenomen. Lekker boeiend onderwerp nu ook. Ik ben normaal gesproken niet tegen afzeiken, maar dit gaat echt nergens over. Zorg dan dat je lekker vlamt op elkaar zodat wij nog iets te lezen hebben!

Dus wat mij betreft OF vlammen en uitschelden, of kappen met dit zinloze geblaat. Hij vindt hem wel aardig, de ander neigt naar nee maar spreekt dit niet uit. Klaar.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Sorry ik zit op mijn mob en die doet nogal vaag :-/
laten we als we uberhaupt de discussie verder voeren dan niet in dit topic :-P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nazale wrote:Tis weer zover, topic overgenomen. Lekker boeiend onderwerp nu ook. Ik ben normaal gesproken niet tegen afzeiken, maar dit gaat echt nergens over. Zorg dan dat je lekker vlamt op elkaar zodat wij nog iets te lezen hebben!

Dus wat mij betreft OF vlammen en uitschelden, of kappen met dit zinloze geblaat. Hij vindt hem wel aardig, de ander neigt naar nee maar spreekt dit niet uit. Klaar.
Helaas post ik hier niet voor jullie vermaak. Een discussie hoeft niet uit te lopen in een flamewar he, volgens mij wordt dat nogal eens vergeten. En ik heb geen reden Ilja of Julian ergens op aan te vallen op dit moment, als ik het binnen de discussie wil houden. Misschien dat het nog komt. Maar aangezien Ilja de discussie af wil kappen, betwijfel ik het.

Waar je dan weer weg haalt dat ik naar nee zou neigen is mij een raadsel, als ik al aan heb gegeven neutraal er tegenaan te kijken zolang ik de persoon achter het koekje niet ken.

Maar goed, laten we anders het eerste lijstje van deze week maar verwelkomen, om toch maar on-topic te blijven
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Mij zie je nergens zeggen dat ik het wil afblazen maar in ieder geval niet in dit topic verder gaan om het hier een beetje schoon te houden :)

EDIT: hoe weet je me naam eigenlijk @Steffnov
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Iedereen weet dat
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
tommetjeuh wrote:Iedereen weet dat
Dit. Hij is regelmatig naar voren gekomen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Oke... of ik heb het nooit meegekregen of het is niet belangrijk genoeg zodat ik het onthoud
A
Henk-Jan wrote:Ontopic pls
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Almighty wrote:
Onder deze streep in ieder geval!

______________________________________________________________________________________________
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Forbidden Phobia wrote:Oke... of ik heb het nooit meegekregen of het is niet belangrijk genoeg zodat ik het onthoud
Jaja streepje kinders dit dat. Sorry hoor maar wat ben jij voor mongool? De laatste tijd negeer ik het meestal maar godverdomme wat erger ik me aan jou niveau van intelligentie. Ga alsjeblieft opnieuw weg. :')
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
G1LL wrote:
Almighty wrote:
Onder deze streep dan?

______________________________________________________________________________________________
E
komt er een tussenstand of krijgen we 31-12 de uitslag? :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Beste nieuwkomer(newbie): dellionnl

Grootste fanboy: sjobie

Mister Rawstyle 2012:

Mister Mainstream 2012: kswoosh

Grappigste lid:

Grootste feestbeest: nando

Hardtraxx discussiekoning: lyst

Meest kritische lid:

Minst kritische lid:

Grootste "kenner": p-stylez

Grootste spammer: heter pan

Meest irritante lid: emmerick, Almighty

Leden die je wilt ontmoeten: Mrazura, the venator, dellionnl, almighty, en-er-gy

Beste amateur producer(forum): the venator

Beste amateur DJ (forum DJ):

Beste Moderator:

Lid van het jaar: sjobie

VDK-Award:

Post/ uitspraak van het jaar:

Hardtraxx moment van het jaar:

De opgetieft award: Welke member die weg is mis je het meest? kaboem, als die zich gedraagt

Topic van het jaar:
A
teupie wrote:
Meest irritante lid: Almighty

Leden die je wilt ontmoeten: almighty
Moeje tikke? Ik haal ouwe boef erbij hoor
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Almighty wrote:Moeje tikke? Ik haal ouwe boef erbij hoor
Gewoon gaan schreeuwen tegen hem als hij vraagt wie je bent
Hardtraxx Veteran