Nazale schreef:
Tis weer zover, topic overgenomen. Lekker boeiend onderwerp nu ook. Ik ben normaal gesproken niet tegen afzeiken, maar dit gaat echt nergens over. Zorg dan dat je lekker vlamt op elkaar zodat wij nog iets te lezen hebben!
Dus wat mij betreft OF vlammen en uitschelden, of kappen met dit zinloze geblaat. Hij vindt hem wel aardig, de ander neigt naar nee maar spreekt dit niet uit. Klaar.
Helaas post ik hier niet voor jullie vermaak. Een discussie hoeft niet uit te lopen in een flamewar he, volgens mij wordt dat nogal eens vergeten. En ik heb geen reden Ilja of Julian ergens op aan te vallen op dit moment, als ik het binnen de discussie wil houden. Misschien dat het nog komt. Maar aangezien Ilja de discussie af wil kappen, betwijfel ik het.
Waar je dan weer weg haalt dat ik naar nee zou neigen is mij een raadsel, als ik al aan heb gegeven neutraal er tegenaan te kijken zolang ik de persoon achter het koekje niet ken.
Maar goed, laten we anders het eerste lijstje van deze week maar verwelkomen, om toch maar on-topic te blijven