Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:51 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Waarom moet er meteen een discussie worden aangegaan als een persoon iemand mag die iemand anders misschien niet mogen?
Als iemand iemand mag die jij toevallig niet mag is dat geen reden om erover te gaan discussiëren of die ander ook meteen niet te mogen...

Ik beantwoord enkel Ilja's onzekerheid over het feit of Koekje het heeft gedaan of niet. De rest laat ik hem zelf invullen. Dat is het verschil met een discussie, ik hoef hem mijn mening niet op te dringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:52 

Hardtraxx Veteran

Ontopic pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:03 

Hardtraxx Veteran

HT moment van het jaar: Henk-jan die me vraagt on topic te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Fuzzylogic schreef:
Waarom moet er meteen een discussie worden aangegaan als een persoon iemand mag die iemand anders misschien niet mogen?
Als iemand iemand mag die jij toevallig niet mag is dat geen reden om erover te gaan discussiëren of die ander ook meteen niet te mogen...

Ik beantwoord enkel Ilja's onzekerheid over het feit of Koekje het heeft gedaan of niet. De rest laat ik hem zelf invullen. Dat is het verschil met een discussie, ik hoef hem mijn mening niet op te dringen.

Hoezo onzekerheid? Ik zie biscuit gwn heeel anders dan dat jullie hem zien, jullie zien alleen sit maar meer willen jullie niet zien, als je hem.nou eerst beter leerd kennen persoonlijk heb ik het dan over zal je er snelgenoeg achter komen dat hij een hele aardige gozer is! :))))
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Kan best een aardige gozert zijn, maar het is ook de meest vreemde en meest creepy persoon die ik ooit heb gekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:20 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
Steffnov schreef:
Fuzzylogic schreef:

Hoezo onzekerheid? Ik zie biscuit gwn heeel anders dan dat jullie hem zien, jullie zien alleen sit maar meer willen jullie niet zien, als je hem.nou eerst beter leerd kennen persoonlijk heb ik het dan over zal je er snelgenoeg achter komen dat hij een hele aardige gozer is! :))))

Jullie zien alleen sit :huh:

Leerd :huh: :huh: :huh:

En hoezo kom je weer met de aanname dat ik koekje geen "aardige gozer" zou vinden? Heb ik dat ergens zo gezegd? Ik ken hem niet persoonlijk, dus ga geen mening vormen. Enige wat ik hier neer heb gezet zijn observaties? Wat betreft de onzekerheid, ik vul je alleen aan op iets waarvan jij je afvroeg of het waar was. Meningen baseren op incomplete informatie is namelijk een akelige fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:23 

Tis weer zover, topic overgenomen. Lekker boeiend onderwerp nu ook. Ik ben normaal gesproken niet tegen afzeiken, maar dit gaat echt nergens over. Zorg dan dat je lekker vlamt op elkaar zodat wij nog iets te lezen hebben!

Dus wat mij betreft OF vlammen en uitschelden, of kappen met dit zinloze geblaat. Hij vindt hem wel aardig, de ander neigt naar nee maar spreekt dit niet uit. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:30 

Hardtraxx Veteran

Sorry ik zit op mijn mob en die doet nogal vaag :-/
laten we als we uberhaupt de discussie verder voeren dan niet in dit topic :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:37 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Tis weer zover, topic overgenomen. Lekker boeiend onderwerp nu ook. Ik ben normaal gesproken niet tegen afzeiken, maar dit gaat echt nergens over. Zorg dan dat je lekker vlamt op elkaar zodat wij nog iets te lezen hebben!

Dus wat mij betreft OF vlammen en uitschelden, of kappen met dit zinloze geblaat. Hij vindt hem wel aardig, de ander neigt naar nee maar spreekt dit niet uit. Klaar.

Helaas post ik hier niet voor jullie vermaak. Een discussie hoeft niet uit te lopen in een flamewar he, volgens mij wordt dat nogal eens vergeten. En ik heb geen reden Ilja of Julian ergens op aan te vallen op dit moment, als ik het binnen de discussie wil houden. Misschien dat het nog komt. Maar aangezien Ilja de discussie af wil kappen, betwijfel ik het.

Waar je dan weer weg haalt dat ik naar nee zou neigen is mij een raadsel, als ik al aan heb gegeven neutraal er tegenaan te kijken zolang ik de persoon achter het koekje niet ken.

Maar goed, laten we anders het eerste lijstje van deze week maar verwelkomen, om toch maar on-topic te blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

Mij zie je nergens zeggen dat ik het wil afblazen maar in ieder geval niet in dit topic verder gaan om het hier een beetje schoon te houden :)

EDIT: hoe weet je me naam eigenlijk @Steffnov
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:03 

Hardtraxx Veteran

Iedereen weet dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Iedereen weet dat

Dit. Hij is regelmatig naar voren gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Oke... of ik heb het nooit meegekregen of het is niet belangrijk genoeg zodat ik het onthoud
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:04 

Henk-Jan schreef:
Ontopic pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Ontopic pls

Onder deze streep in ieder geval!

______________________________________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
Oke... of ik heb het nooit meegekregen of het is niet belangrijk genoeg zodat ik het onthoud

Jaja streepje kinders dit dat. Sorry hoor maar wat ben jij voor mongool? De laatste tijd negeer ik het meestal maar godverdomme wat erger ik me aan jou niveau van intelligentie. Ga alsjeblieft opnieuw weg. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Ontopic pls

Onder deze streep dan?

______________________________________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:00 

komt er een tussenstand of krijgen we 31-12 de uitslag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

Beste nieuwkomer(newbie): dellionnl

Grootste fanboy: sjobie

Mister Rawstyle 2012:

Mister Mainstream 2012: kswoosh

Grappigste lid:

Grootste feestbeest: nando

Hardtraxx discussiekoning: lyst

Meest kritische lid:

Minst kritische lid:

Grootste "kenner": p-stylez

Grootste spammer: heter pan

Meest irritante lid: emmerick, Almighty

Leden die je wilt ontmoeten: Mrazura, the venator, dellionnl, almighty, en-er-gy

Beste amateur producer(forum): the venator

Beste amateur DJ (forum DJ):

Beste Moderator:

Lid van het jaar: sjobie

VDK-Award:

Post/ uitspraak van het jaar:

Hardtraxx moment van het jaar:

De opgetieft award: Welke member die weg is mis je het meest? kaboem, als die zich gedraagt

Topic van het jaar:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:33 

teupie schreef:

Meest irritante lid: Almighty

Leden die je wilt ontmoeten: almighty

Moeje tikke? Ik haal ouwe boef erbij hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Moeje tikke? Ik haal ouwe boef erbij hoor

Gewoon gaan schreeuwen tegen hem als hij vraagt wie je bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:52