Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:10 
 

Ik geloof er niet in, vind ik iets voor simpele mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik las dit topic vannacht toen ik vrij bezopen was, maar ik durfde hem niet te openen dus ik ging maar slapen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:20 
 
Hardtraxxer

Banaanslak schreef:
Ik geloof er niet in, vind ik iets voor simpele mensen.

Wat vind jij dat dan bij de geleerde mensen past? Veel wetenschappers geloven ook in god..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geloof er zelf niet echt in, maar ik ken wel mensen die wel eens na een waarzegger gaan en die allerlei dingen zegt die ook nog kloppen zonder die persoon ook maar te kennen. Zo'n dingen kan ik dan echt niet verklaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet wel zeggen dat nu ik dit topic heb gelezen er meer op ga letten, en dat je misschien omdat je dingen wilt gaan zien er in gaat geloven en alles baseert op paranormale activiteiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:27 
 

Hoe verklaar je het feit dat ik 3x een voorspellende droom heb gehad, 1 keer over een brand die precies ging zoals in mijn droom. Anyway ik geloof niet persee dat het paranormaal is. Maar ik vind het wel ontzettend interessant zeker als je het zelf meemaakt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geloof er wel in
Haalde een keer wat uit keukenkastje, deed hem weer dicht liep weg ... Toen had ik nog wat nodig dus draai me om kastje opeens open :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik geloof er wel in
Haalde een keer wat uit keukenkastje, deed hem weer dicht liep weg ... Toen had ik nog wat nodig dus draai me om kastje opeens open :surrender:

weet je zeker dat je neit dronken was? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het meest paranormale wat ik ooit heb meegemaakt was toen mijn zus zwanger was van haar eerste kindje. Ongeveer 1 week voordat ze uitgerekend was, droomde ik dat ik in de wachtkamer van een ziekenhuis zat. Het voelde heel erg realistisch aan. Op een gegeven moment roept mijn moeder me dat ze nu een keizersnede krijgt. Dat ging uiteindelijk allemaal goed en er kwam een gezond jongentje uit genaamd Jack. En PRECIES 1 week later speelt het scenario zich af in het ziekenhuis, en ze krijgen idd een jongentje die Jack heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan zal ik maar eens het meest onverklaarbare verhaal uitleggen:

Een jaar of 8 geleden overleed mijn opa aan kanker. Mijn oma heeft toen een hele lange tijd vreemde dingen meegemaakt, die in mijn ogen allemaal wel te verklaren waren. Het is toen een lange tijd gestopt, maar 2 jaar geleden gebeurde iets wat zelfs in mijn ogen onverklaarbaar is. Mijn oma was uitgenodigd op een feest en ging daar heen, wanneer mijn oma ooit 's avonds weg gaat is dat huis van haar een bunker en word alles 10x gechecked. Toen ze 6 uur later thuis kwam zag ze dat een inductie-kookplaat roodgloeiend was en de fluitketel (waar mijn opa altijd thee mee zette) op de pit ernaast stond met gloeiend heet water erin. Niemand was in dat huis geweest. Verklaar dat dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof er niet in
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyleking schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik geloof er wel in
Haalde een keer wat uit keukenkastje, deed hem weer dicht liep weg ... Toen had ik nog wat nodig dus draai me om kastje opeens open :surrender:

weet je zeker dat je neit dronken was? XD


Ben 's middags nooit dronken :P

En die verhalen hierboven, bizar! Ik vind het wel vet dat zulke dingen gebeuren.
Net zoals dat napoleon papiertje bij mij, onverklaarbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Dan zal ik maar eens het meest onverklaarbare verhaal uitleggen:

Een jaar of 8 geleden overleed mijn opa aan kanker. Mijn oma heeft toen een hele lange tijd vreemde dingen meegemaakt, die in mijn ogen allemaal wel te verklaren waren. Het is toen een lange tijd gestopt, maar 2 jaar geleden gebeurde iets wat zelfs in mijn ogen onverklaarbaar is. Mijn oma was uitgenodigd op een feest en ging daar heen, wanneer mijn oma ooit 's avonds weg gaat is dat huis van haar een bunker en word alles 10x gechecked. Toen ze 6 uur later thuis kwam zag ze dat een inductie-kookplaat roodgloeiend was en de fluitketel (waar mijn opa altijd thee mee zette) op de pit ernaast stond met gloeiend heet water erin. Niemand was in dat huis geweest. Verklaar dat dan maar.


Gevalletje haast, niet goed genoeg gechecked, inductie-plaat stond al die tijd al aan. Volle theepot ernaast is bij sommige mensen (zoals bij ons) zelfs standaard. En tja, die hitte verspreid zich dan he. Voeg daarbij ouderdom toe...en het is verklaarbaar.

Hoofdcoach schreef:
Ik geloof er wel in
Haalde een keer wat uit keukenkastje, deed hem weer dicht liep weg ... Toen had ik nog wat nodig dus draai me om kastje opeens open :surrender:

Te hard dichtgegooid (of niet goed genoeg natuurlijk), bleef open/ging weer open.

En het napoleon papiertje is ook makkelijk, wie zegt namelijk dat het enige papiertje in de etui zat? Als het ge-ouwehoer is, kun je er vanuit gaan dat er ook 1 in je broekzak, muts, andere zak of (gezien het plakvermogen van de snoepjes) óp je kleding zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Onze keukenkastjes kun je niet dichtgooien, die gaan langzaam vanzelf dicht zodat je ze niet kunt laten klapperen


En er was maar 1 papiertje (iemand stopte het erin, waren niet mijn snoepjes :) ) en die had ik ook meteen weggegooid achter de verwarming op school. Lijkt me sterk dat het blijft plakken aan mij op de brommer oid :x Verder nooit die snoepjes in huis dus nog steeds onverklaarbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Onze keukenkastjes kun je niet dichtgooien, die gaan langzaam vanzelf dicht zodat je ze niet kunt laten klapperen

Gewoon te zacht dicht gegooid dus :P

Hoofdcoach schreef:
En er was maar 1 papiertje en die had ik ook meteen weggegooid achter de verwarming op school. Lijkt me sterk dat het blijft plakken aan mij op de brommer oid :x Verder nooit die snoepjes in huis dus nog steeds onverklaarbaar!

Wel als je een jas oid aan hebt ;) Dat het er maar eentje was kun je nooit bevestigen. Kan ook uit de wind op je rug zijn blijven plakken.

Ik zeg niet dat er niets is, om het compleet uit te sluiten is natuurlijk te oppervlakkig gedacht. Maar erin geloven doe ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Haha probeer het nou maar niet te verklaren, ik zit niet met me jas aan tijdens een eindexamen
En ik kan dat wel bevestigen, die gast stopte 1 papiertje erin en voor de rest is die hele zak snoep niet in mn buurt geweest

Maarja je hebt een beetje moeite met lezen denk ik :P ik blijf het een raar teken vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hoofdcoach schreef:
Onze keukenkastjes kun je niet dichtgooien, die gaan langzaam vanzelf dicht zodat je ze niet kunt laten klapperen

Gewoon te zacht dicht gegooid dus :P

Hoofdcoach schreef:
En er was maar 1 papiertje en die had ik ook meteen weggegooid achter de verwarming op school. Lijkt me sterk dat het blijft plakken aan mij op de brommer oid :x Verder nooit die snoepjes in huis dus nog steeds onverklaarbaar!

Wel als je een jas oid aan hebt ;) Dat het er maar eentje was kun je nooit bevestigen. Kan ook uit de wind op je rug zijn blijven plakken.

Ik zeg niet dat er niets is, om het compleet uit te sluiten is natuurlijk te oppervlakkig gedacht. Maar erin geloven doe ik niet.


Nee wij hebben die lade's ook zelfs als je ze een zancht tikje geeft gaan ze vanzelf dicht.

En hij zegt net zelf dat hij hem achter de verwarming heeft gegooid, lijkt me sterk dat hij dan weer terug komt vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk iemand die leest :innocent: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Squid schreef:
Dan zal ik maar eens het meest onverklaarbare verhaal uitleggen:

Een jaar of 8 geleden overleed mijn opa aan kanker. Mijn oma heeft toen een hele lange tijd vreemde dingen meegemaakt, die in mijn ogen allemaal wel te verklaren waren. Het is toen een lange tijd gestopt, maar 2 jaar geleden gebeurde iets wat zelfs in mijn ogen onverklaarbaar is. Mijn oma was uitgenodigd op een feest en ging daar heen, wanneer mijn oma ooit 's avonds weg gaat is dat huis van haar een bunker en word alles 10x gechecked. Toen ze 6 uur later thuis kwam zag ze dat een inductie-kookplaat roodgloeiend was en de fluitketel (waar mijn opa altijd thee mee zette) op de pit ernaast stond met gloeiend heet water erin. Niemand was in dat huis geweest. Verklaar dat dan maar.


Gevalletje haast, niet goed genoeg gechecked, inductie-plaat stond al die tijd al aan. Volle theepot ernaast is bij sommige mensen (zoals bij ons) zelfs standaard. En tja, die hitte verspreid zich dan he. Voeg daarbij ouderdom toe...en het is verklaarbaar.


Het lijkt mij sterk dat die pit aanstond omdat die bij het aanzetten al meteen roodgloeiend wordt. Daarnaast heet het een "inductie-kookplaat" waarbij bijna alleen maar warmte word overgedragen bij direct contact. Ja ,ouderdom daar valt over te twisten bij een leeftijd van 60 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Haha probeer het nou maar niet te verklaren, ik zit niet met me jas aan tijdens een eindexamen
En ik kan dat wel bevestigen, die gast stopte 1 papiertje erin en voor de rest is die hele zak snoep niet in mn buurt geweest

Maarja je hebt een beetje moeite met lezen denk ik :P ik blijf het een raar teken vinden

Hoezo moeite met lezen :P Wat ik dus zeg is, die zak snoep is verder er misschien niet geweest, maar weet jij veel dat er die ene keer maar 1 papiertje verstopt is :P

Daarnaast ben jij volgens mij degene met moeite, want wat ik al zei was dit:
- papiertje plakt op rug van trui/shirt
- jij doet jas aan om te vertrekken
- jas gaat over shirt/trui, en over papiertje
- jas drukt papiertje tegen shirt/trui, en houdt het uit de wind
- papiertje blijft plakken, en laat thuis pas los

Not so hard, maar goed, ik laat je denken wat je wil, zeker kun je toch nooit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Idd een inductie plaat werkt zo dat het alleen warmte geeft als er iets op staat dus die pot thee was er zeer recentelijk af gehaald...

Blijf dit soort verhalen vet vinden :D en natuurlijk leuk om over te discussieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hoofdcoach schreef:
Haha probeer het nou maar niet te verklaren, ik zit niet met me jas aan tijdens een eindexamen
En ik kan dat wel bevestigen, die gast stopte 1 papiertje erin en voor de rest is die hele zak snoep niet in mn buurt geweest

Maarja je hebt een beetje moeite met lezen denk ik :P ik blijf het een raar teken vinden

Hoezo moeite met lezen :P Wat ik dus zeg is, die zak snoep is verder er misschien niet geweest, maar weet jij veel dat er die ene keer maar 1 papiertje verstopt is :P
Hij zegt dat hij niet van een rommilige etui houd dus lijkt me sterk dat hij maar 1 van de zoveel papiertjes eruit zou halen, en dan nog waarom zou je je etui open naar boven slepen

Daarnaast ben jij volgens mij degene met moeite, want wat ik al zei was dit:
- papiertje plakt op rug van trui/shirt Hij heeft hem achter de verwarming gegooid
- jij doet jas aan om te vertrekken Hij heeft hem achter de verwarming gegooid
- jas gaat over shirt/trui, en over papiertje Hij heeft hem achter de verwarming gegooid
- jas drukt papiertje tegen shirt/trui, en houdt het uit de wind Hij heeft hem achter de verwarming gegooid
- papiertje blijft plakken, en laat thuis pas los Hij heeft hem achter de verwarming gegooid

Not so hard, maar goed, ik laat je denken wat je wil, zeker kun je toch nooit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst...waarom blijf jij insinueren dat het papiertje in de etui de enige was...als je zelf net zo goed weet als ik dat bij ouwehoeren vaker meerdere papiertjes betrokken zijn, desnoods onopgemerkt door hoofdcoach. It's not rocket science.

Maar goed, ik hou het hierbij, iedereen heeft het recht om te denken wat hij wil. Ga ik niet moeilijk over doen. Waar hebben we het over zeg, een snoeppapiertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe kijkt men tegen Derek Ogilvie aan? Ik was er in het begin uiteraard vrij sceptisch over. Mensen krijgen een sommetje geld mee en knikken allemaal braaf ja wanneer ome Derek weer eens iets zogenaamd goed voorspeld heeft.

Maar toen zag ik een aflevering, waarin de dood van Sugar Lee Hooper ter sprake kwam. Derek wist tegenover de emotionele familieleden van alles te vertellen en het leek allemaal zo puur en echt. Dat zo'n familie het programma het recht geeft om via Sugar de mens achter de tv voor de gek te houden lijkt me uitgesloten, waarna mijn sceptische houding volledig verdween.

Anyone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ok mijn versie dan maar.

Ik geloof er wel degelijk in. Omdat

- ik bijna wekelijks wel zo'n droom deja vu heb.

- De deur van m'n kamer gaat uit zichzelf open soms, ik geef toe dat het soms door wind komt maar het gebeurt ook als er bijna geen wind staat of als alle ramen dicht zijn (en ja dat checken we goed want mn zusje doet voor het drummen alle ramen dicht)

- In het schot/de kruipruimte naast me hoor ik soms geluiden terwijl er alleen maar zooi staat en je kan er alleen binnen komen via een klein goed geisoleerd deurtje. Voor de rest heeft het 0,0 ingangen (Ook geen ventilatie of wat dan ook) Dus het kan geen apperatuur of muis zijn.

Het engste wat ik ooit heb meegemaakt was niet paranormaal maar wel fucking scary. Ik had net een nachtmerrie waar opeens een van de engste geestgezichten die ik me kan herinneren opeens vol op mn gezicht afkwam en toen schrok ik wakker en tergelijkertijd knalde de deur van mn kamer dicht, dit omdat mn raam open stond en t waaide hard.

Een paranormaal iets wat me wel is gebeurt is wat ik niet kan verklaren door wat dan ook en waar ik nogsteeds als de dood voor ben : (Ramen waren allemaal dicht door drummen, ik was alleen thuis, en we woonden in een tijdelijk huis wat apart stond en buiten de bewoonde wereld.(Amerika)

Ik was 10 en alleen thuis en ik hoorde m'n naam van beneden geroepen worden dus ik liep richting de trap en vroeg wat er was. Toen ik na 5 seconden geen antwoord kreeg schreeuwde ik nog is wat is er. Daarna hoorde ik achter me m'n naam geroepen worden, en achter mij stond alleen de zolder en m'n kamer. Dus ik schrok al en keek om en de deur van mijn kamer was opeens gesloten, en ik zag door het bovenste raampje ook dat het licht opeens uit was. Dus ik wil mn deur weer open doen, en ik heb hem net voor n kwart open en opeens word de deur voor me dichtgeramd waardoor ik op de grond viel. Het voelde echt alsof iemand die deur weer dichtbeukte. Toen jankend naar benenden gerend en mn ouders gebeld dat ze zo snel mogelijk naar huis moesten komen, en mijn ouders het dus niet geloven. En kwamen thuis ( Ik ben tot de tijd niet meer in de buurt van mn kamer gekomen. En toen mn ouder binnenkwamen zat er opeens een flinke deuk in de deur aan de kant van mijn kamer(Waar het dus werd ingebeukt) Toen geloofde mn ouders me wel maar hebben er niks aan gedaan, daarna niks meer gebeurd ooit.

Dit was de dag dat een vriend van mij is doodgegaan
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic