Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals de titel al zegt; geloof jij in paranormale activiteiten?
Hoe denk jij bijvoorbeeld over geesten, geloof jij dat die er zijn of is het voor jou allemaal onzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 05:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

iik gelooof in biergeestern
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 07:07 
 
Hardtraxxer

Geloof dat er nog "iets" is. Maar noem het geen god ofzo. Dan eerder een kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Paranormal activity is actually your mind playing tricks on you. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb zelf al genoeg meegemaakt om er in te geloven, als klein kind kwam ik een keer huilend aanrennen dat oom pijn aan zn arm had en tante gek was (die woonden aan de andere kant van nl dus had het nooit kunnen weten xD maarja mn ouders bellen dus.. mn oom met zn armen door t glas geslagen en erge verwondingen en mn tante tijdelijk opgenomen in een gesticht... ook heb ik wel eens dingen gezien die "niet kunnen" etc.. t zit in de famillie :P
zo heeft mn oma die dat heel erg heeft ook al vaak genoeg dingen goed voorspeld (wanneer ik van school zou gaan om naar een andere school te gaan, wanneer mn pa opeens een andere functie aangeboden zou krijgen op zn werk, ze heeft zelfs ooit gezegd dat iemand niet ouder dan 40 zou worden en die stierf de dag voor ze 40 werd aan een hartaanval)

mn pa werd ook een keer wakker en zij dat hij allemaal gezichten in de muur zag.. dus wij ach joh gwn vermoeidheid blabla.. later ging die weer slapen donderen in 1x alle boekenkasten in zn kamer om..

dusja.. klinkt waarschijnlijk allemaal achterlijk.. maar als je dat soort dingen zelf mee maakt weet je wel beter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, daarom vind ik het ook zo interessant om hier een topic over te starten, omdat vrijwel iedereen er anders tegenaan kijkt, door ervaringen (of juist geen ervaringen hier mee).
Ik persoonlijk heb nog nooit iets meegemaakt waardoor ik zou zeggen dat bijvoorbeeld geesten wel bestaan, maar mijn vader/ moeder/ zusje hebben wel dingen meegemaakt rond de tijd dat mijn tante overleden is, en rond de tijd dat mijn oma overleden is.

Lichten die opeens aan/ uit gingen, een tv die meerdere malen van zender versprong terwijl je gewoon naar de tv aan het kijken was en niemand de afstandbediening in de handen had, en ga zo maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof er helemaal niks van. Kan ook altijd alleen maar lachen om die filmpjes die zogenaamde geestwaarnemingen hebben vastgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
iik gelooof in biergeestern


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ja, daarom vind ik het ook zo interessant om hier een topic over te starten, omdat vrijwel iedereen er anders tegenaan kijkt, door ervaringen (of juist geen ervaringen hier mee).
Ik persoonlijk heb nog nooit iets meegemaakt waardoor ik zou zeggen dat bijvoorbeeld geesten wel bestaan, maar mijn vader/ moeder/ zusje hebben wel dingen meegemaakt rond de tijd dat mijn tante overleden is, en rond de tijd dat mijn oma overleden is.

Lichten die opeens aan/ uit gingen, een tv die meerdere malen van zender versprong terwijl je gewoon naar de tv aan het kijken was en niemand de afstandbediening in de handen had, en ga zo maar door.


Precies hetzelfde, het is moeilijk je er iets bij voor te stellen als je nooit een dergelijk iets meegemaakt hebt. Desondanks hoor je de verhalen van zooo veel kanten, dat ik er ook moeilijk omheen kan. Hetgeen in Derek Ogilvie aan bod komt, komt op mij geloofwaardig over, dus daar geloof ik voorlopig ff in :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:32 
 
Artiest

Ik heb rare dingen meegemaakt in m'n leven, maar ik geloof er alsnog niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zware onzin. geesten bestaan niet.
Hoe kan dat ook eigenlijk? Je hersenen laat je denken en voelen en beheerst alle zintuigen, als je dood bent, werken je hersenen nietmeer, dus je bent er gewoon niet meer.
Er komt echt geen stofje wolk uit je borstkas vliegen die mensen bang gaat maken...

Er zijn heus wel eens rare dingen gebeurt, maar die zijn allemaal perfect verklaarbaar, zodra je er even goed over na gaat denken. En veel mensen waar je dingen van hoort liegen ook gewoon en dat kun je ook zien, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:47 
 
Hardtraxxer

Asyrian schreef:
zware onzin. geesten bestaan niet.
Hoe kan dat ook eigenlijk? Je hersenen laat je denken en voelen en beheerst alle zintuigen, als je dood bent, werken je hersenen nietmeer, dus je bent er gewoon niet meer.
Er komt echt geen stofje wolk uit je borstkas vliegen die mensen bang gaat maken...

Er zijn heus wel eens rare dingen gebeurt, maar die zijn allemaal perfect verklaarbaar, zodra je er even goed over na gaat denken. En veel mensen waar je dingen van hoort liegen ook gewoon en dat kun je ook zien, maargoed.

Mooie discussie gaan we hier krijgen als iedereen zo gaat praten, beetje verkondigen dat mensen lopen te liegen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zit er met zo'n topic ook aan te komen.
overdrijven zit in de natuur van een mens, en dat is vaak zo bij dit soort dingen, dus ja, veel is gelogen.
ik zeg niet door iedereen, er zal best wel eens bij iemand een zender verwisseld zijn of een lamp aan en uit, maar om dat gelijk aan spoken te koppelen is een beetje triest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:57 
 
Hardtraxxer

Asyrian schreef:
Dat zit er met zo'n topic ook aan te komen.
overdrijven zit in de natuur van een mens, en dat is vaak zo bij dit soort dingen, dus ja, veel is gelogen.
ik zeg niet door iedereen, er zal best wel eens bij iemand een zender verwisseld zijn of een lamp aan en uit, maar om dat gelijk aan spoken te koppelen is een beetje triest...

Heeft niks met overdrijven te maken. Heeft er mee te maken dat een mens niet onzeker wilt zijn(koppelen aan iets dat je niet kan begrijpen, waarvoor de term: God/geesten worden gekoppeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:03 
 

Die Para-activiteiten geldt dat ook voor voorspellend dromen?

Dan ja, ik heb nogal redelijk vaak van die momenten dat je denkt: dit heb ik eerder gezien/gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest wel ff lachen toen ik die topic titel zag :lol:
maar ik geloof zelf niet in geesten en dergelijke.
geloof ook niet dat er wat is na de dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg er de rillingen en nachtmerries van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik geloof er ook niet in, al heb ik zelf zoiets ook nog nooit mee gemaakt. En of andere mensen er wel in geloven (of er in willen geloven) kan ik natuurlijk niet zeggen, maar ik geloof er niks van. Verder vind ik het dan wel weer interessant/leuk om films als Paranormal Activity te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Die Para-activiteiten geldt dat ook voor voorspellend dromen?

Dan ja, ik heb nogal redelijk vaak van die momenten dat je denkt: dit heb ik eerder gezien/gehoord

Dat heb ik persoonlijk ook, maar het zijn voor mij te...triviale momenten om er daadwerkelijk in te geloven. Daarnaast vallen vrijwel alle gebeurtenissen te verklaren (zeker als het om technologie/electriciteit of natuurlijke verschijnselen gaat), dus ik geloof er niet in. Ik geloof dan ook niet in een aparte lichaam en ziel.

Het is een interressant onderwerp, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:31 
 

fake & gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:36 
 
Donateur

maar hoe zit het dan met glaasje draaien? met een Ouija Bord
daar gebeurt dan toch ook van alles mee? ik geloof wel dat er meer bestaat tussen hemel en aarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Die Para-activiteiten geldt dat ook voor voorspellend dromen?

Dan ja, ik heb nogal redelijk vaak van die momenten dat je denkt: dit heb ik eerder gezien/gehoord

dat heb ik ook zo af en toe, dat je denkt van huh dit heb ik al is eerder gedaan... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:57 
 
Donateur

Project 141 schreef:
The-Znayzer schreef:
maar hoe zit het dan met glaasje draaien? met een Ouija Bord
daar gebeurt dan toch ook van alles mee? ik geloof wel dat er meer bestaat tussen hemel en aarde


En waar heb je dat vandaan, dat er van alles mee gebeurt? Verhalen?


ja gehoord in me omgeving.
heb t zelf ook nog nooit gedaan omdat ik me daar liever niet mee bezig houd. maar geloof het dan weer wel.
kijk en als je zoiets niet gelooft zou je het denk ik zelf uit moeten proberen ;)

wat het is en inhoud http://www.symbolic.be/?CategoryID=635&ArticleID=1289
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn broer heeft dat een keer met wat vrienden bij een kerkhof gedaan. Er kwam een naam uit, gingen ze vragen stellen maar gebeurde niks. Liepen ze teleurgesteld naar huis, zagen ze dezelfde naam op een graf staan.
Ze liepen ook langs een andere weg terug, dus niet dat iemand de naam van tevoren al wist.

Heb zelf ook wel leipe dingen meegemaakt dus ik geloof wel dat meer is tussen hemel en aarde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik niet meer, zal het vandaag wel even aan me broer vragen, misschien dat ie 'm nog weet
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic