heb zelf al genoeg meegemaakt om er in te geloven, als klein kind kwam ik een keer huilend aanrennen dat oom pijn aan zn arm had en tante gek was (die woonden aan de andere kant van nl dus had het nooit kunnen weten xD maarja mn ouders bellen dus.. mn oom met zn armen door t glas geslagen en erge verwondingen en mn tante tijdelijk opgenomen in een gesticht... ook heb ik wel eens dingen gezien die "niet kunnen" etc.. t zit in de famillie

zo heeft mn oma die dat heel erg heeft ook al vaak genoeg dingen goed voorspeld (wanneer ik van school zou gaan om naar een andere school te gaan, wanneer mn pa opeens een andere functie aangeboden zou krijgen op zn werk, ze heeft zelfs ooit gezegd dat iemand niet ouder dan 40 zou worden en die stierf de dag voor ze 40 werd aan een hartaanval)
mn pa werd ook een keer wakker en zij dat hij allemaal gezichten in de muur zag.. dus wij ach joh gwn vermoeidheid blabla.. later ging die weer slapen donderen in 1x alle boekenkasten in zn kamer om..
dusja.. klinkt waarschijnlijk allemaal achterlijk.. maar als je dat soort dingen zelf mee maakt weet je wel beter