Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
D-Nemacyst...waarom blijf jij insinueren dat het papiertje in de etui de enige was...als je zelf net zo goed weet als ik dat bij ouwehoeren vaker meerdere papiertjes betrokken zijn, desnoods onopgemerkt door hoofdcoach. It's not rocket science.

Maar goed, ik hou het hierbij, iedereen heeft het recht om te denken wat hij wil. Ga ik niet moeilijk over doen. Waar hebben we het over zeg, een snoeppapiertje :P


Omdat hoofdcoach zelf zegt dat hij heel net en geordend is met zijn etui?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Steffnov schreef:
D-Nemacyst...waarom blijf jij insinueren dat het papiertje in de etui de enige was...als je zelf net zo goed weet als ik dat bij ouwehoeren vaker meerdere papiertjes betrokken zijn, desnoods onopgemerkt door hoofdcoach. It's not rocket science.

Maar goed, ik hou het hierbij, iedereen heeft het recht om te denken wat hij wil. Ga ik niet moeilijk over doen. Waar hebben we het over zeg, een snoeppapiertje :P


Omdat hoofdcoach zelf zegt dat hij heel net en geordend is met zijn etui?

Godverdomme, moet ik nóg een keer reageren xd Een korte zal het dit keer doen though: nooit gezegd dat die ander in zijn etui zat, sterker nog, ik heb gezegd dat hij er niet zat. Ken je het plakvermogen van die krengen? Zat hoogstwaarschijnlijk op zijn shirt/trui (en dan op zijn rug, onopgemerkt), erop gedrukt (nou ja, drukken...eerder plakken). De jas dekte hem op de rit terug af, waarna thuis de rest zich afspeelde.

En nu kom ik hier gewoon ook niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Een paranormaal iets wat me wel is gebeurt is wat ik niet kan verklaren door wat dan ook en waar ik nogsteeds als de dood voor ben : (Ramen waren allemaal dicht door drummen, ik was alleen thuis, en we woonden in een tijdelijk huis wat apart stond en buiten de bewoonde wereld.(Amerika)

Ik was 10 en alleen thuis en ik hoorde m'n naam van beneden geroepen worden dus ik liep richting de trap en vroeg wat er was. Toen ik na 5 seconden geen antwoord kreeg schreeuwde ik nog is wat is er. Daarna hoorde ik achter me m'n naam geroepen worden, en achter mij stond alleen de zolder en m'n kamer. Dus ik schrok al en keek om en de deur van mijn kamer was opeens gesloten, en ik zag door het bovenste raampje ook dat het licht opeens uit was. Dus ik wil mn deur weer open doen, en ik heb hem net voor n kwart open en opeens word de deur voor me dichtgeramd waardoor ik op de grond viel. Het voelde echt alsof iemand die deur weer dichtbeukte. Toen jankend naar benenden gerend en mn ouders gebeld dat ze zo snel mogelijk naar huis moesten komen, en mijn ouders het dus niet geloven. En kwamen thuis ( Ik ben tot de tijd niet meer in de buurt van mn kamer gekomen. En toen mn ouder binnenkwamen zat er opeens een flinke deuk in de deur aan de kant van mijn kamer(Waar het dus werd ingebeukt) Toen geloofde mn ouders me wel maar hebben er niks aan gedaan, daarna niks meer gebeurd ooit.

Dit was de dag dat een vriend van mij is doodgegaan


Wow, dit is wel echt een heftig verhaal :surrender:
Ik zou echt helemaal gek worden als zoiets zou gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:44 
 

Grozny schreef:
D-Nemacyst schreef:
Een paranormaal iets wat me wel is gebeurt is wat ik niet kan verklaren door wat dan ook en waar ik nogsteeds als de dood voor ben : (Ramen waren allemaal dicht door drummen, ik was alleen thuis, en we woonden in een tijdelijk huis wat apart stond en buiten de bewoonde wereld.(Amerika)

Ik was 10 en alleen thuis en ik hoorde m'n naam van beneden geroepen worden dus ik liep richting de trap en vroeg wat er was. Toen ik na 5 seconden geen antwoord kreeg schreeuwde ik nog is wat is er. Daarna hoorde ik achter me m'n naam geroepen worden, en achter mij stond alleen de zolder en m'n kamer. Dus ik schrok al en keek om en de deur van mijn kamer was opeens gesloten, en ik zag door het bovenste raampje ook dat het licht opeens uit was. Dus ik wil mn deur weer open doen, en ik heb hem net voor n kwart open en opeens word de deur voor me dichtgeramd waardoor ik op de grond viel. Het voelde echt alsof iemand die deur weer dichtbeukte. Toen jankend naar benenden gerend en mn ouders gebeld dat ze zo snel mogelijk naar huis moesten komen, en mijn ouders het dus niet geloven. En kwamen thuis ( Ik ben tot de tijd niet meer in de buurt van mn kamer gekomen. En toen mn ouder binnenkwamen zat er opeens een flinke deuk in de deur aan de kant van mijn kamer(Waar het dus werd ingebeukt) Toen geloofde mn ouders me wel maar hebben er niks aan gedaan, daarna niks meer gebeurd ooit.

Dit was de dag dat een vriend van mij is doodgegaan


Wow, dit is wel echt een heftig verhaal :surrender:
Ik zou echt helemaal gek worden als zoiets zou gebeuren


Sick..
En ik moet zometeen nog rustig slapen..Hoe? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Die Para-activiteiten geldt dat ook voor voorspellend dromen?

Dan ja, ik heb nogal redelijk vaak van die momenten dat je denkt: dit heb ik eerder gezien/gehoord


Dat is toch logisch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 09:17 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:
Steffnov schreef:
D-Nemacyst...waarom blijf jij insinueren dat het papiertje in de etui de enige was...als je zelf net zo goed weet als ik dat bij ouwehoeren vaker meerdere papiertjes betrokken zijn, desnoods onopgemerkt door hoofdcoach. It's not rocket science.

Maar goed, ik hou het hierbij, iedereen heeft het recht om te denken wat hij wil. Ga ik niet moeilijk over doen. Waar hebben we het over zeg, een snoeppapiertje :P


Omdat hoofdcoach zelf zegt dat hij heel net en geordend is met zijn etui?

Godverdomme, moet ik nóg een keer reageren xd Een korte zal het dit keer doen though: nooit gezegd dat die ander in zijn etui zat, sterker nog, ik heb gezegd dat hij er niet zat. Ken je het plakvermogen van die krengen? Zat hoogstwaarschijnlijk op zijn shirt/trui (en dan op zijn rug, onopgemerkt), erop gedrukt (nou ja, drukken...eerder plakken). De jas dekte hem op de rit terug af, waarna thuis de rest zich afspeelde.

En nu kom ik hier gewoon ook niet meer xd


Doe maar want jij verzint de meest rare dingen dat er iemand zo'n ding op me rug plakt oid xd xd
Hoevaak moet er nog gezegd worden dat het er 1 was ...


Wel sick verhaal van d-nemacyst, net een film :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja amerika he:P Hoop alleen dat t nooit weer gebeurt zoiets want toen was ik 10 dus praatte mn ouders het gewoon van me af, maar na het spelen van F.E.A.R e.d en een verslaving aan van die paranormale horrors ben ik wel 10keer zo panisch als zoiets gebeurt :P

Heb nog wel eentje een keer gehad maar die zeg ik later wel ;)
Een vriend van mij heeft ook nog een hele vreemde meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof zeker in paranormale activiteiten en geesten. Heb zelf ook wel een paar dingen meegemaakt, maar niet zo extreem als bijvoorbeeld het verhaal van D-Nemacyst. Heb 1 keer echt iets onverklaarbaars meegemaakt waar ik zelf ook nog wel eens over nadenk:

Ik was alleen in m'n kamer boven en er was verder niemand boven (dat wist ik op dat moment niet), ik liep naar beneden de trap af om naar de wc te gaan of zo en ik voelde echt aan dat er iets achter me was, dus ik draaide me om en zag een zwarte schim. Omdat ik snel weer om keek dacht ik dat het mijn moeder was of zo, dus ik liep verder. Toen maakte ik de woonkamerdeur open en ik zag m'n moeder, broertje en stiefvader alle 3 zitten (iedereen die daar in huis woont op mij na). Ik schrok me dood en vertelde meteen dat er iemand boven was. Dus ik en m'n stiefvader naar boven gerent, maar er was niemand. Er hing ook geen donker iets over de trapleuning of zo, de hele muur waar ik die schim zag was gewoon wit.

En heb in datzelfde huis nog wel wat kleine dingen meegemaakt, zoals voetstappen op de trap horen terwijl iedereen gewoon boven ligt te slapen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Heb wel eens van die deja-vu momenten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik ook wel een paar keer heb gehad is dat ik ergens aan denk en dat iemand naast me daar precies over begint. En dat was dan iets waar we nog niet eerder over gesproken hadden oid

Telepathie ftw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ok hier nog de andere, ik was bij een vriend van mij aan het slapen (wederom weer in amerika)
Ik was toen 12. Ik liep naar boven om mn spullen neer te leggen en ik was mn bed aan het opmaken en opeens vallen 2 druppels in mn nek, dus ik kijk automatisch naar boven maar er was geen natte vlek of wat dan ook te vinden en ik heb niks waterigs aangeraakt met mn hoofd of mn haar, geen regen, drinken, douche, gel , wat dan ook. Dus ik kom benden en als klap op de vuurpijl zeggen ze dat ik bloed in mn nek had. Terwijl er geen wond was.
Dat snap ik tot op de dag van vandaag ook nog niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Wat ik ook wel een paar keer heb gehad is dat ik ergens aan denk en dat iemand naast me daar precies over begint. En dat was dan iets waar we nog niet eerder over gesproken hadden oid

Telepathie ftw :D


Heb ik erg vaak met me broer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik durf niet meer te slapen na dit topic gelezen te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Wat ik ook wel een paar keer heb gehad is dat ik ergens aan denk en dat iemand naast me daar precies over begint. En dat was dan iets waar we nog niet eerder over gesproken hadden oid

Telepathie ftw :D

Haha dat heb ik heel vaak met Iris. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een interessant onderwerp en vind het leuk om al die verhalen van mensen te horen.. maar ik geloof er niets van.. Vroeger vaak zulke dingen 'opgezocht' enz maar nooit echt wat gebeurd.. Overal is tot nu toe een logische verklaring voor, ook alle verhalen die hier staan! Ik denk dat mensen er graag in 'willen' geloven en daardoor eerder iets meemaken, maar het is allemaal bedrog.., gewoon natuurlijke fenomenen:

Huizen kraken, en ja ook zonder wind (hout)
Lichten knipperen soms, kan meerdere redenen hebben
glazen kunnen uit zichzelf over de tafel bewegen door vochtigheid en trillingen
Gezichten zien in dingen komt omdat je hersenen dat graag willen.. ze interpreteren vormen zo dat het een gezicht lijkt
Ik heb ook welleens mijn naam horen roepen toen ik in bed lag, waarschijnlijk gewoon half aan het slapen en een droom gehad, als je dan wakker wordt is het moeilijk te beoordelen of je het 'echt' gehoord heb of in je droom
In een huis leven miljoenen insecten, deze kunnen ook geluid maken!

Om er even een aantal te noemen, verder zorgen toevalligheden er ook voor dat je eerder erin geloofd.. daarnaast zijn dingen die gebeurde toen je klein was niet echt betrouwbaar.. als volwassenen je zelfs wijs kunnen maken dat 's nachts een bebaarde man over het dak rijd op een paart en zwarte mensen door de schoorsteen komen en cadeautjes in je schoenen stoppen, dan is een 'geestverschijning' ook wel makkelijker te geloven natuurlijk..

Maar toch: I want to believe :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb het ook een paar keer gehad bij begravenissen
laatste keer was 2/3 jaar geleden
zonnetje scheen heerlijk geen zuchtje wind

en op het moment dat de kist de grond in ging begon het ineens ziek hard te waaien en toen de kist lag waar die moest liggen ging de wind ook ineens weer liggen en de rest van de dag was t weer windstil
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik denk dat mensen er graag in 'willen' geloven en daardoor eerder iets meemaken, maar het is allemaal bedrog.., gewoon natuurlijke fenomenen:

Verklaar mijn verhaal hierboven dan is, dat is voor mij nog steeds onverklaarbaar. En ik ben niet iemand die er in WILT geloven, ik geloof er gewoon in omdat ik denk dat het zo is. Niet alleen om dingen die ik zelf heb gezien, maar ook verhalen van andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je bedoeld dat aan dezelfde dingen denken??

makkelijk:
Als je in gesprek bent met mensen verander je tijdens het gesprek van onderwerp.. tijdens een gesprek kijk je naar dingen om je heen (ook onbewust) de kans dat je uiteindelijk een keer allebei aan hetzelfde onderwerp denkt is gewoon zeer aanwezig.. Ook hebben herrinneringen hier invloed op, dus hoe langer je iemand kent en meer herrinneringen met elkaar hebt, hoe vaker dit kan gebeuren..

ooow wacht ik zie nu dat andere verhaal:

enkele dingen die het kunnen zijn:
je eigen schaduw
een insect, of zijn schaduw (heb zelf een keer in de badkamer gehad dat ik een fucking grote schaduw zag, bleek het zo een langpoot spinnetje te zijn :P )
je liep te hard van de trap, of je was gefocussed op 1 punt waardoor je aan de zeikanten van je zicht zwarte plekken krijgt (voor heel even) vergelijkt het met heel snel opstaan, dat het dan zwart voor je ogen wordt..
een sok ofzo die viel door jouw, en ergens gevallen was dat hij pas veel later gevonden is..

Ik was er verder niet bij dus kan het niet beoordelen, maar er zijn honderden verklaringen waarvan een 'geestverschijning' er maar één is, zo klein is dus de kans dat het bestaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
je bedoeld dat aan dezelfde dingen denken??

Ik doelde meer op dit:

Ik was alleen in m'n kamer boven en er was verder niemand boven (dat wist ik op dat moment niet), ik liep naar beneden de trap af om naar de wc te gaan of zo en ik voelde echt aan dat er iets achter me was, dus ik draaide me om en zag een zwarte schim. Omdat ik snel weer om keek dacht ik dat het mijn moeder was of zo, dus ik liep verder. Toen maakte ik de woonkamerdeur open en ik zag m'n moeder, broertje en stiefvader alle 3 zitten (iedereen die daar in huis woont op mij na). Ik schrok me dood en vertelde meteen dat er iemand boven was. Dus ik en m'n stiefvader naar boven gerent, maar er was niemand. Er hing ook geen donker iets over de trapleuning of zo, de hele muur waar ik die schim zag was gewoon wit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Brainweavers schreef:
je bedoeld dat aan dezelfde dingen denken??

Ik doelde meer op dit:

Ik was alleen in m'n kamer boven en er was verder niemand boven (dat wist ik op dat moment niet), ik liep naar beneden de trap af om naar de wc te gaan of zo en ik voelde echt aan dat er iets achter me was, dus ik draaide me om en zag een zwarte schim. Omdat ik snel weer om keek dacht ik dat het mijn moeder was of zo, dus ik liep verder. Toen maakte ik de woonkamerdeur open en ik zag m'n moeder, broertje en stiefvader alle 3 zitten (iedereen die daar in huis woont op mij na). Ik schrok me dood en vertelde meteen dat er iemand boven was. Dus ik en m'n stiefvader naar boven gerent, maar er was niemand. Er hing ook geen donker iets over de trapleuning of zo, de hele muur waar ik die schim zag was gewoon wit.



was het niet je eigen schaduw die werd gemaakt door het licht voor je

+ het gevoel dat je in de gaten word gehouden heb ik ook wel eens en dat is echt zwaar fokkop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
was het niet je eigen schaduw die werd gemaakt door het licht voor je

+ het gevoel dat je in de gaten word gehouden heb ik ook wel eens en dat is echt zwaar fokkop xd

Nope, onmogelijk. Ik stond namelijk echt al een stuk of 5 treden verder naar beneden en de schim stond echt op de hoogste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
The Anim0l schreef:
was het niet je eigen schaduw die werd gemaakt door het licht voor je

+ het gevoel dat je in de gaten word gehouden heb ik ook wel eens en dat is echt zwaar fokkop xd

Nope, onmogelijk. Ik stond namelijk echt al een stuk of 5 treden verder naar beneden en de schim stond echt op de hoogste.


dan is er maar 1 optie

GET YOUR STUFF AND MOVEEEEEEEEEEEEEE!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

enkele dingen die het kunnen zijn:
je eigen schaduw
een insect, of zijn schaduw (heb zelf een keer in de badkamer gehad dat ik een fucking grote schaduw zag, bleek het zo een langpoot spinnetje te zijn )
je liep te hard van de trap, of je was gefocussed op 1 punt waardoor je aan de zeikanten van je zicht zwarte plekken krijgt (voor heel even) vergelijkt het met heel snel opstaan, dat het dan zwart voor je ogen wordt..
een sok ofzo die viel door jouw, en ergens gevallen was dat hij pas veel later gevonden is..

Ik was er verder niet bij dus kan het niet beoordelen, maar er zijn honderden verklaringen waarvan een 'geestverschijning' er maar één is, zo klein is dus de kans dat het dat is.. hoe oud was je toen het gebeurde als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verklaar dat verhaal van mij maar is met de deur ;)

Hoe komt dat gat in de deur dat er eerst niet was
Hoe knalt die deur met zo'n kracht dicht terwijl er geen ramen op zolder waren en in mijn kamer was het raam potdicht.
Hoe kan ik m'n naam horen luid en duidelijk terwijl er niemand thuis was en het muisstil was.
Hoe kon het licht opeens van aan naar uit gaan terwijl het een gloednieuw huis was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Verklaar dat verhaal van mij maar is met de deur ;)

Hoe komt dat gat in de deur dat er eerst niet was
Hoe knalt die deur met zo'n kracht dicht terwijl er geen ramen op zolder waren en in mijn kamer was het raam potdicht.
Hoe kan ik m'n naam horen luid en duidelijk terwijl er niemand thuis was en het muisstil was.
Hoe kon het licht opeens van aan naar uit gaan terwijl het een gloednieuw huis was.


Je naam horen dat heb ik al uitgelegd een paar posts eerder, vaak hoor je ook je eigen naam als je muziek aan hebt staan, dat komt omdat je in je leven zo vaak je eigen naam hoort, dat je hersenen dit proberen te vormen uit andere geluiden

een lamp kan altijd 'springen' misschien een slechte kwaliteit, niet goed aangedraaid oid

Heb je toevallig een foto van dat gat?? mij lijkt als zoiets echt gebeurd dat je als bewijs op zijn minst een fotootje ervan maakt.. dan kan ik zien wat voor soort gat het is en eventueel verklaringen geven..

En vergeet niet, dat je klein was en dingen anders herinnerd dan het daadwerkelijk was.. als ik nu weer bijvoorbeeld in de efteling kom, dan ben ik diep teleurgesteld als ik op mijn vroegere herinneringen afga :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic