Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Addict

Paranormal activity (die films) is ziekelijk stom en is bullsh*t. Period...
Dat is alles wat ik daarover te melden heb.

Maar, er gebeuren toch soms is rare dingen die we niet begrijpen (tot nu toe), maar die moet je ook met een korreltje zout nemen en je gezond verstand erbij houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou het niet weten :)
meestal omdat je verhalen leest over dit soort onderwerpen, wil je het niet geloven omdat je niet wil dat t jou ook zou kunnen overkomen :D waardoor veel mensen zeggen dat t allemaal onzin is

zelfde met het zesde zintuig
ik denk niet dat dat (zoals veel mensen zeggen) gespeeld is.
het is lastig om te geloven maar als ik sommige 'ontdekkingen' zag van de paragnosten en de (emotionele) reacties van de familieleden van slachtoffers, kan ik moeilijk geloven dat het allemaal gespeeld zou zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
The-Znayzer schreef:
maar hoe zit het dan met glaasje draaien? met een Ouija Bord
daar gebeurt dan toch ook van alles mee? ik geloof wel dat er meer bestaat tussen hemel en aarde


En waar heb je dat vandaan, dat er van alles mee gebeurt? Verhalen?

Heb zelf een keer glaasje gedraaid met mijn ex en haar familie om contact te zoeken met een overleden vader van de familie wat dus lukte.
Als het glaasje begint te bewegen zit je elkaar eerst aan te kijken van wie zit er te kutten, maar na een tijdje kom je er toch achter dat het glaasje raar maar waar, uit zichzelf beweegt.
Lampen flikkerden stoelen die uit zichzelf bewogen.
Dus ja ik ook geloof wel dat er wat is tussen hemel en aarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik geloof in geesten enzo. ken wel een aantal mensen die in een bar werkten waar het ''spookte'' je kon daar bijvoorbeeld wel eens iemand de trap op horen lopen en een deur sluiten maar als je dan ging kijken was er niks. ook als je door de tuin naar de voorraadkast liep voelde je af en toe handen op je rug, maar als je dan keek was er niks, maar iedereen die daar liep merkte dit wel eens. dus het kan eigenlijk bijna niet niet waar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik maak best veel bizarre dingen mee xd

Kan ze niet allemaal 123 opgraven maar dit is er een die me te binnen schoot.

Tijdens de eindexamens in de 6e klas zaten we in de aula, toen stopte iemand een napoleon snoeppapiertje in mijn etui. Ik hoefde geen rommel in mijn etui dus ik gooide dat papiertje achter de verwarming... niks aan de hand.

Tot ik de volgende dag opsta en naar beneden wil lopen, ligt er midden op de trap een zelfde napoleon papiertje :x terwijl ik als enige boven kom en ik nooit die napoleon dingen in huis heb.... blijf het raar vinden hoe dat daar kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb trouwens een keer toen ik 4 was een tekening gemaakt voor verjaardag van me opa
had toen een tekening gemaakt van een vliegtuig die in een flat was gevlogen

4 dagen later was bijlmerramp xd
toen moes k naar volgens verhalen van me ma ook onderzocht worden op die zooi of ik niet toevallig 'anders' was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:24 
 

robkuh1990 schreef:
Die Para-activiteiten geldt dat ook voor voorspellend dromen?

Dan ja, ik heb nogal redelijk vaak van die momenten dat je denkt: dit heb ik eerder gezien/gehoord

exactly my words.

vaak droom ik nachts iets en dan ineens drie maanden later: fock! dit heb ik eerder meegemaakt!

vaak dingen die ik nog nooit gedaan heb maar wel in mn droom dan worden ze 3 mndn later reality
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
robkuh1990 schreef:
Die Para-activiteiten geldt dat ook voor voorspellend dromen?

Dan ja, ik heb nogal redelijk vaak van die momenten dat je denkt: dit heb ik eerder gezien/gehoord

exactly my words.

vaak droom ik nachts iets en dan ineens drie maanden later: fock! dit heb ik eerder meegemaakt!

vaak dingen die ik nog nooit gedaan heb maar wel in mn droom dan worden ze 3 mndn later reality


Heb ik ook precies hetzelfde, heel leip gevoel.
laatste keer was wel een hele tijd geleden trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dat heb ik ook maar dan soms jaren later... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik ook nogal vaak.
Gewoon van die dingen dat als ik met vrienden aan het chillen ben, dat ik opeens denk: 'Huh, dit heb ik al eens eerder meegemaakt'.

Heel raar gevoel krijg ik dan altijd van binnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heet een Deja Vu. Heb het zelf ook vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:01 
 

zullen wij paranomal activitys 6 zelf maken in 3d? :D

cameradude mag filmen, alle artiesten maken de muziek erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heb ik ook nogal vaak.
Gewoon van die dingen dat als ik met vrienden aan het chillen ben, dat ik opeens denk: 'Huh, dit heb ik al eens eerder meegemaakt'.

Heel raar gevoel krijg ik dan altijd van binnen >.<

Heel herkenbaar, heb dat zelf ook regelmatig.

Geloof verder niet in 'paranormale activiteiten', verhalen zijn snel verzonnen. Voor mij is het bullshit tot op het moment dat ik zelf iets merk, meemaak, oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:17 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
fake & gay

Heb je het nou over je eigen niveau van discussie voeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat meerdere ook al zeggen. Dat je het droomt en dat het dan over een tijdje gebeurd. Heel vaag is dat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:28 
 
Hardtraxxer

oostzaner schreef:
Wat meerdere ook al zeggen. Dat je het droomt en dat het dan over een tijdje gebeurd. Heel vaag is dat. :P

déjà vu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup, deja vu. maar vaak weet ik dan niet meer of het echt gebeurt is of dat het een droom was, kan ik dan echt niet uitkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik weet wel hoe dat heet, maar het is gewoon raar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:10 
 
Artiest

Ik heb 2 dingen mee gemaakt en het meest schrikbarende is de volgende:

Ik keek studio voetbal in bed (denk zo'n 2-3 jaar geleden) en het was afgelopen. Dus ik stond op om de tv uit te doen, want ik haat het als die stand-by staat. Dus ik loop naar de tv en ik wil hem uitzetten, op dat moment voel ik iemand op m'n schouder kloppen. Ik kijk om, niemand, schrok me de pestpokken.

geloof er alsnog niet in, maar je schrikt wel, wat er ook gebeurde >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deja vu's staat wel in combinatie met het paranormale.. dus het is onzin om te zeggen van: nee is een deja vu heb niks met paranormaal te maken :P alsof t dan wel normaal is omdat het deja vu heet xd

verder kan ik heel goed begrijpen dat heel veel mensen het maar onzin vinden..zolang je zelf niets hebt mee gemaakt in die richting vind ik dat wel logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:24 
 

De meeste waarnemingen gebeuren toch echt tijdens slaapverlammingen, desalniettemin geloof ik er best in hoor. Ik geloof namelijk ook dat dromen enorm speciaal zijn en niet alleen 'voor niets' er zijn. Dus waarom kunnen er ook niet andere paranormale dingen bestaan.

In mijn geval was het dus dat ik tot een aantal keer toe iets in mijn droom zag, en dat in het echt uitkwam. En dan zijn het niet van die simpele dingen, die altijd wel uit kunnen komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:28 
 
Hardtraxxer

Ducaz schreef:
De meeste waarnemingen gebeuren toch echt tijdens slaapverlammingen, desalniettemin geloof ik er best in hoor. Ik geloof namelijk ook dat dromen enorm speciaal zijn en niet alleen 'voor niets' er zijn. Dus waarom kunnen er ook niet andere paranormale dingen bestaan.

In mijn geval was het dus dat ik tot een aantal keer toe iets in mijn droom zag, en dat in het echt uitkwam. En dan zijn het niet van die simpele dingen, die altijd wel uit kunnen komen :P

Dromen zijn er omdat je hersenen alles moeten verwerken wat je hebt gezien op de dag zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:30 
 

0xygen schreef:
Ducaz schreef:
De meeste waarnemingen gebeuren toch echt tijdens slaapverlammingen, desalniettemin geloof ik er best in hoor. Ik geloof namelijk ook dat dromen enorm speciaal zijn en niet alleen 'voor niets' er zijn. Dus waarom kunnen er ook niet andere paranormale dingen bestaan.

In mijn geval was het dus dat ik tot een aantal keer toe iets in mijn droom zag, en dat in het echt uitkwam. En dan zijn het niet van die simpele dingen, die altijd wel uit kunnen komen :P

Dromen zijn er omdat je hersenen alles moeten verwerken wat je hebt gezien op de dag zelf.


Klopt. Maar je kan dan nog wel denken dat er meer achter bestaat. Zo zijn wetenschappers er nou niet over uit hoeveel dimensies er zijn.
Tevens.. Hoe ontstaan dromen die uitkomen? Dat heb ik ook van niemand nog gehoord;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:08 
 
Hardtraxxer

Ducaz schreef:
0xygen schreef:
Ducaz schreef:
De meeste waarnemingen gebeuren toch echt tijdens slaapverlammingen, desalniettemin geloof ik er best in hoor. Ik geloof namelijk ook dat dromen enorm speciaal zijn en niet alleen 'voor niets' er zijn. Dus waarom kunnen er ook niet andere paranormale dingen bestaan.

In mijn geval was het dus dat ik tot een aantal keer toe iets in mijn droom zag, en dat in het echt uitkwam. En dan zijn het niet van die simpele dingen, die altijd wel uit kunnen komen :P

Dromen zijn er omdat je hersenen alles moeten verwerken wat je hebt gezien op de dag zelf.


Klopt. Maar je kan dan nog wel denken dat er meer achter bestaat. Zo zijn wetenschappers er nou niet over uit hoeveel dimensies er zijn.
Tevens.. Hoe ontstaan dromen die uitkomen? Dat heb ik ook van niemand nog gehoord;p

Door inzet en wilskracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:09 
 
Artiest

Dromen zijn van origine een beveiligingsmechanisme voor de mens, althans dat is een veelal ondersteunde theorie. Het werkt als een soort simulator. Vroeger was de mens natuurlijk niet zo oppermachtig als nu, dus de mensheid was toen blootgesteld aan gigantische gevaren, wilde dieren, zware winters etc.
Dus de hersenen gebruikte allerlei info en doordat in dromen alles kan gebeuren wist de mens zichzelf in feite te prepareren voor de gevaren die er speelden als ze bijvoorbeeld moesten jagen ofzo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic