Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Is dan ook je eigen verantwoordelijkheid of je gebruikt of niet, en zoiets extreems gebeurt waarschijnlijk nu ook niet meer.

Als het gelegaliseerd wordt betekent niet dat je het moet doen.


Hahaha eigen verantwoordelijkheid, lekker ethisch verantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:54 
 

Als renners het al gebruiken als het verboden is, zal het niet minder worden als het toegestaan is :P

En ja, het is in principe je eigen verantwoordelijkheid, maar zeker als het legaal is hoeven er maar een paar te zijn die doping nemen om een domino-effect te creëren. Als de helft van het peloton aan de doping zit en de andere helft niet, weet je al dat de renners in de top-20 allemaal uit die eerste groep komen (misschien 1 of 2 uitzonderingen daargelaten). Dus zit er weinig anders op om ook maar aan de doping te gaan, anders kun je je professionele wielercarrière wel gedag zeggen, dan wordt je plaats gewoon ingenomen door iemand die 'clean' minder goed kan fietsen, maar die wel aan de doping zit.

Pommer schreef:
Als ik Froome zie rijden kan ik het ook nog steeds niet helpen om gelijk aan doping te denken.

Overigens is het in de atletiekwereld ook goed raak zeg :surrender:


Dit is juist het probleem met het wielrennen tegenwoordig helaas, ik twijfel zelf ook nog steeds aan die Sky-ploeg. Wiggins die de Tour wint, de meest prestigieuze ronde voor wielrenners, en nu aangeeft dat-ie nooit meer een Tour zal rijden (zijn de opsporingsmethoden te goed geworden?), en Froome die min of meer vanuit het niets ineens de sterkste wielrenner van de Tour de France was vorig jaar.
Het is jammer dat je zo automatisch gaat twijfelen omdat het wielrennen zo'n lange dopinggeschiedenis heeft, want bij bijna alle andere sporten is er ook wel 1 persoon (of team) dat er verreweg boven uitsteekt (ik noem een Messi, een Bayern Munchen of het Spaanse nationale elftal), maar bij andere sporten heerst geen dopingcultuur en daarom kun je wel gewoon naar een Messi kijken zonder vooroordelen, en niet naar een Froome...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kijk er eigenlijk van twee kanten tegenaan, je ziet gewoon dat Froome hard kan fietsen, maar de beste man was een paar jaar terug nog geen fluit waard(geld ook voor Wiggins). Froome geeft even gas en de rest zit zwaar in het rood. Ik vind het echt zwaar moeilijk om dat te geloven.

Van de andere kant, als je dieper in het klassement kijkt staan er ook geen koekenbakkers bij die ineens op de een of andere manier stilvallen als ze bergop moeten(Evans, Schleck). Bevestigd in mijn ogen toch dan weer wel dat er iets veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ik kijk er eigenlijk van twee kanten tegenaan, je ziet gewoon dat Froome hard kan fietsen, maar de beste man was een paar jaar terug nog geen fluit waard(geld ook voor Wiggins). Froome geeft even gas en de rest zit zwaar in het rood. Ik vind het echt zwaar moeilijk om dat te geloven.

Misschien waren die geen fluit waard omdat het hele peloton aan de doping zat behalve zij zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Dat punt probeert hij juist te maken volgens mij :P dat ze sowieso schoon zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Dat punt probeert hij juist te maken volgens mij :P dat ze sowieso schoon zijn.

En dat voorheen absoluut niet waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Indeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elke dag toch weer spektakel.. zal een mooie week worden..
't is echt koers.. alleen niemand kan bij Froome wegrijden.. Contador die 't steeds probeerde maar echt ontsnappen kon niet.. mooi dat Bauke ook stand hield..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk slot van de etappe, Contador nog op z'n kanis, Froome ook bijna. Jammer van Laurens, goed van Bauke. Die toch echt deze week gaat wegvallen uit de top 3/5...

Mooi ook voor Movistar deze overwinning! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Froome gaat vandaag en anders morgen veel tidj verliezen, die gaat net als Wiggins in de giro met samengeknepen billen de afdalingen in, ze verwachten vandaag en morgen noodweer. iets waar froome totaal niet voor gebouwd is. Afdalen kan die ook alleen in het wiel van Porte, zelf durft hij niets.

Gelukkig kan Mollema wel redelijk dalen, maar de winnaar van vandaag gaat niet bij de laatste 20 starters zitten.

Deze afdaling mogen de renners gaan doen morgen, gigantisch gevaarlijk, staat niet eens bekend als een weg, rijdt nooit iemand.



Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag is tijdrit, knap dat hij daarin tijd gaat verliezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Vandaag is tijdrit, knap dat hij daarin tijd gaat verliezen :P

Hoezo, als hij niet fatsoenlijk de berg afgaat is hij in een tijdrit júist hard genaaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne col ja, heb hem zelf gelukkig op gefietst en ben er niet omlaag gegaan, maar zelfs het op fietsen was vrij vervelend :lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens, op dit moment heeft Lieuwe Westra de snelste tijd, oa. sneller dan Tony Martin, winnaar van de vorige tijdrit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch wel een andere tijdrit dan de meeste tijdritten met 2 cols van de 2e categorie. Normaal zijn ze vaak vlak met een klein heuveltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het begint te regenen, wordt spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van Garderen zal wel winnen, zie niemand meer onder deze tijd gaan, omdat het gewoon niet te doen is om de afdaling nu nog hard te rijden.

Ze willen de Sarenne eruit halen bij noordweer, pleuris laffe fransen, geef froome anders even de tour.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tankink echt een held haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 16:00 
 

Bram Tankink

Wat een geweldige kerel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boh Mollema verliest wel teveel tijd in het eerst stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Spanjaarden klappen er wel héél erg op hoop, tering hey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:03 
 

Was wel te verwachten dat de Nederlanders vandaag tijd gaan verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Lenny schreef:
Vandaag is tijdrit, knap dat hij daarin tijd gaat verliezen :P

Hoezo, als hij niet fatsoenlijk de berg afgaat is hij in een tijdrit júist hard genaaid.


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Was wel te verwachten dat de Nederlanders vandaag tijd gaan verliezen.


Had ik idd ook al verwacht, veel te overrated...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LtD ook gedonderd las ik..

Het tijdverlies was ook wel te verwachten.. hopelijk bakken ze er morgen nog wat van :oh:

Froome is gewoon veruit de beste!! Zal me niets verbazen als hij ook nog ff 2 keer wint komende 3 dagen!
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic