Voor alle tour de france fans 
Related topics
- View the latest post: Tour de France Scorito Poule
- View the latest post: Tour De France 2011-topic
- View the latest post: September 16th & 17th 2022 - DREAM NATION FESTIVAL - OPEN AIR - PARIS LE BOURGET, FRANCE
- View the latest post: September 16th & 17th 2022 - DREAM NATION FESTIVAL - OPEN AIR - PARIS LE BOURGET, FRANCE
- View the latest post: 22 september 2018 // DREAM NATION FESTIVAL // PARIS // France
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Morgen gaat contador denk ik goed opletten
hij zal wel moeten!
Morgen ploegen tijdrit, enige wat ie hoeft te doen is hard rijden 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Kan niet te moeilijk zijn.Machiel wrote:Morgen ploegen tijdrit, enige wat ie hoeft te doen is hard rijden
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ja maar hij zal wel gas geven! maar colombia wint denk ik morgen, die gasten kunnen hard fietsen!! 
Noujah, zo'n hele gezellige ploeg is het atm niet!Yannicksuper wrote:Kan niet te moeilijk zijn.Machiel wrote:Morgen ploegen tijdrit, enige wat ie hoeft te doen is hard rijden
Op papier wel de beste, maar ik moet het nog zien
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Zal nog wel komen.dawasiknie wrote:Al een dopinggeval bekend?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Haha nee dat duurt altijd kei lang voordat ze dat weten, is meestal de tour al afgelopendawasiknie wrote:Al een dopinggeval bekend?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Bij saxo bank fiets eene alex rasmussen, is dat die gast van Rabo??
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Dat was Michael Rasmussen.Timmer wrote:Bij saxo bank fiets eene alex rasmussen, is dat die gast van Rabo??
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ohja,, klopt. Die vent vijlde dingen van zijn fiets af, echt nutteloos 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Timmer wrote:ohja,, klopt. Die vent vijlde dingen van zijn fiets af, echt nutteloos
Deed pantani in zijn tijd ook!Timmer wrote:ohja,, klopt. Die vent vijlde dingen van zijn fiets af, echt nutteloos
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
dat is dus voor mijn tijdMachiel wrote:Deed pantani in zijn tijd ook!Timmer wrote:ohja,, klopt. Die vent vijlde dingen van zijn fiets af, echt nutteloos
lekker gedaan vandaag door columbia en de andere teams die meezaten voorin bij de eerste 30 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
en skill zat ook goed meeMartin wrote:lekker gedaan vandaag door columbia en de andere teams die meezaten voorin bij de eerste 30
best netjes van die ploeg eigenlijk net nieuw in tour en nu al aardig mee draaienTimmer wrote:en skill zat ook goed meeMartin wrote:lekker gedaan vandaag door columbia en de andere teams die meezaten voorin bij de eerste 30
nu de rabo's nog want met 1 vlucht red je het niet
maar we zullen morgen wel zien na de ploegentijdrit dan is alles weer anders in het klassement ga ik van uit
De tour is nog lang niet begonnen
Duurt nog wel ff voordat er echt dingen gaan gebeuren
Duurt nog wel ff voordat er echt dingen gaan gebeuren
Rasmussen scheerde ook alles van zijn lichaam af.
Voor de aerodynamica, dan wassie sneller ..
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
die vent was gewoon raar, maar ja rabo moet wel wat gaan doenBeuntie wrote:Rasmussen scheerde ook alles van zijn lichaam af.