Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Niet bijster interessant.
EDIT: grapje, wat een heerlijke laatste twee kilometer zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ben zwaar benieuwd naar de rit van morgen, ik vrees dat Ten Dam door het ijs gaat zakken en Mollema ook gaat verliezen. Ik zou mn geld op Contador inzetten, sluwe vos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik denk dat Movistar erg gebrand is op revanche, dus ik zou niet verbaasd zijn als Valverde al vroeg aangaat (eventueel als springplank voor Quintana). Ben erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valverde laten ze toch wel gaan, die is echt niet meer gevaarlijk voor het klassement tenzij hij een gigantisch gat weet te slaan, maar dat laten ze ook niet zo snel gebeuren. Verwacht overigens wel een poging tot revanche van Movistar ja, maar of ze er sterk genoeg voor zijn...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ben zwaar benieuwd naar de rit van morgen, ik vrees dat Ten Dam door het ijs gaat zakken en Mollema ook gaat verliezen. Ik zou mn geld op Contador inzetten, sluwe vos!


Ik denk juist dat Mollema heel erg sterk is en dat Contador door het ijs gaat zakken, op Ax3 had hij Kreuziger ook al zwaar nodig, ik denk dat dat in een week tijd niet veel anders is geworden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Froome ongekend, Mollema boven verwachting als je hem op 5 KM afstand van finish zag bijten. Ten Dam was flink aan het beesten, toch wel benieuwd hoe ver hij zou zijn gekomen als zijn rol met die van Mollema was omgedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Froome ongekend, Mollema boven verwachting als je hem op 5 KM afstand van finish zag bijten. Ten Dam was flink aan het beesten, toch wel benieuwd hoe ver hij zou zijn gekomen als zijn rol met die van Mollema was omgedraaid.

Dit

Sagan is ook wel een patsertje hoor, even een wheelie trekken voor de camera xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjonge wat een power heeft die Froome! Moge nu wel duidelijk zijn dat niemand hem bergop verslaan kan. Heel knap van Mollema en ten Dam om de laatste kilometer nog zo veel terug te pakken van de voorsprong van Contador. Denk dat om plaats 2 en 3 echt een strijd tussen Saxo en Belkin gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Froome rijd de Mont Ventoux sneller op dan Pantani in 2000... Wie kan mij uitleggen dat hij schoon is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Tjonge wat een power heeft die Froome! Moge nu wel duidelijk zijn dat niemand hem bergop verslaan kan. Heel knap van Mollema en ten Dam om de laatste kilometer nog zo veel terug te pakken van de voorsprong van Contador. Denk dat om plaats 2 en 3 echt een strijd tussen Saxo en Belkin gaat worden.

Denk dat je Kreuziger nu wel een beetje tekort doet, die staat ook maar 3 seconden achter Contador en hield zich vandaag een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedendag zeg wat een demarrages van Froome :worship: Mollema en Ten Dam hebben zich ook prachtig staande gehouden. Prachtetappe wederom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Froome rijd de Mont Ventoux sneller op dan Pantani in 2000... Wie kan mij uitleggen dat hij schoon is?


Ja om heel eerlijk te zijn geloof ik er helemaal niks van, als je die demarrages ziet van Froome...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Leonidas schreef:
Tjonge wat een power heeft die Froome! Moge nu wel duidelijk zijn dat niemand hem bergop verslaan kan. Heel knap van Mollema en ten Dam om de laatste kilometer nog zo veel terug te pakken van de voorsprong van Contador. Denk dat om plaats 2 en 3 echt een strijd tussen Saxo en Belkin gaat worden.

Denk dat je Kreuziger nu wel een beetje tekort doet, die staat ook maar 3 seconden achter Contador en hield zich vandaag een stuk beter.

Ook kreuziger reed erg goed ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
iMark schreef:
Froome rijd de Mont Ventoux sneller op dan Pantani in 2000... Wie kan mij uitleggen dat hij schoon is?


Ja om heel eerlijk te zijn geloof ik er helemaal niks van, als je die demarrages ziet van Froome...


Als hij niet schoon is, dan zit ie aan de 5de generatie EPO(als deze al bestaat?). Cera de 4de generatie EPO is allang opgespoord. Hedendaags worden renners ook vrijwel niet meer gepakt op EPO. Bloedtranfusies, zullen er wel nog zijn. Maar de renners hebben een biologisch paspoort. Zodra iets ook maar afwijkt, dan is het game over. Het is moeilijk, maar Froome is clean totdat hij is betrapt.

Ze hebben zoveel controles, onmogelijk om bijna nog te gebruiken, en als je gebruikt dan val je snel door de mand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeiden ze een aantal jaren terug ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Zeiden ze een aantal jaren terug ook


Zijn toch ook allemaal achterhaald. In die tijd waren ze clean, in deze tijd zijn ze niet clean.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Er is een 5e generatie doping die niet op te sporen is:
Kijk dit stukje maar
http://nos.nl/video/529301-matschiner-t ... nders.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik Froome zie rijden kan ik het ook nog steeds niet helpen om gelijk aan doping te denken.

Overigens is het in de atletiekwereld ook goed raak zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo veel problemen heb ik niet echt met doping. Vind het vooral erg met armstrong die mensen onder druk zet, ze bedreigd en levens verpest etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:50 
 

Beter legaliseren ze doping, dan heb je al dit soort problemen niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:02 
 

Junkenlul schreef:
Beter legaliseren ze doping, dan heb je al dit soort problemen niet


Gister niet Andere tijden sport gekeken zeker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:06 
 

Nee, wat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:37 
 

Was een reportage over Tom Simpson, een renner die in 1967 tijdens de beklimming van de Mont Ventoux overleed door een combinatie van doping/alcohol/verhitting/uitputting.
Nu zullen de meeste renners van tegenwoordig geen alcohol gebruiken, maar de meeste vormen van doping zijn wel gewoon gevaarlijk voor je gezondheid, of het nou op korte of op lange termijn is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:40 
 

Is dan ook je eigen verantwoordelijkheid of je gebruikt of niet, en zoiets extreems gebeurt waarschijnlijk nu ook niet meer.

Als het gelegaliseerd wordt betekent niet dat je het moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Is dan ook je eigen verantwoordelijkheid of je gebruikt of niet, en zoiets extreems gebeurt waarschijnlijk nu ook niet meer.

Als het gelegaliseerd wordt betekent niet dat je het moet doen.


Hij had amfetamine gebruikt, en onderweg cognac gezopen. Toen is neergevallen en op ze fiets gezet. En weer 100M doorgereden en weer gevallen. Toen in het ziekenhuis overleden.

En het is 100% je eigen verantwoordelijkheid, maar als je gebruikt heb je ook ondersteuning van teamdokters etc.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic