Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:03 

Hardtraxxer

Gisteren helaas het einde gemist, maar een knappe actie van het team van Sagan.

Vandaag de bergen in, helaas kan ik er weinig van zijn vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:14 

Zygoma schreef:
Junkenlul schreef:
Waarom zend de NOS de etappes niet vanaf het begin uit?

Waarom kijk je überhaupt naar de NOS? :P

Zijn er andere opties? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Zygoma schreef:
Junkenlul schreef:

De belgen man! Die zijn zwaar geniaal. "Daar ligt er eentje op zijn poep" xd

Jammer dat ik vandaag nou net tussen 4 en 7 moet werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 16:53 

Hihihi, die Sky-ploeg is ook niks meer zeg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 16:54 

Hardtraxxer

hulde voor ten Dam en Mollema :thumbup: die froome wat een kracht :thumbup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

Contador ''Sky ploeg is geen team''

Paar dagen later, wordt zijn team finaal aan gort gereden door Sky. Wat een helden, en Froom wat ben ik daar fan van zeg. Jesus, tot de laatste meters door knokken voor extra tijd. Porte gewoon als 2de geindigd, hopelijk gunt Froome hem een etappe zege deze ronde.

Tour is beslist, Froome is niet te stoppen. Hooguit door de dopingautoriteiten.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 19:33 

Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
hulde voor ten Dam en Mollema :thumbup: die froome wat een kracht :thumbup: :worship:

Ja, jeetje, even inspannen en hopsa
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 20:55 

Hardtraxx Elite

Zooo wat een geweldige etappe was dit, enorm genoten :thumbsup:
Ten Dam heel sterk gereden, Mollema mooi eigen tempo aangehouden.

Froome wint de Tour (zoals verwacht) en Porte wordt zeer waarschijnlijk tweede, moet nog zien of Contador op het podium kan komen. Met deze klimbenen niet lijkt het.

Junkenlul schreef:
Zygoma schreef:
Junkenlul schreef:

Ja man, zoals gezegd, die belgen op Sporza zijn geniaal!
"Svein Tuft is klaar met zijn kopwerk." - "Jazeker, hij is uitgetuft."
"Hij heeft 5 euro in de parkeermeter gegooid, hij staat compleet stil!"
en zo nog veel meer geniale momenten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:34 

Bierkoning

Begint leuk deze etappe, gelijk volle bak en Froome is bijna iedereen kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:41 

Pommer schreef:
Begint leuk deze etappe, gelijk volle bak en Froome is bijna iedereen kwijt.

Heerlijk inderdaad, Froome in z'n eentje en Contador nog met 5 ploeggenoten. Ben benieuwd wat dit gaat worden, er komen hierna nog 3 cols van de eerste categorie en alle favorieten laten zich nu al van voren zien. En dan mensen die roepen dat wielrennen voorspelbaar is.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:13 

Hardtraxxer

Froome zit de hele dag in zijn eentje en wordt totaal niet aangevallen, als je de tour wilt winnen moet je elke kans om hem aan te vallen aanpakken. Misschien was het niet gelukt om bij hem weg te rijden, maar je kan hem wel zo moe mogelijk maken. Nu heeft Sky weer een paar dagen om te herstellen en kunnen ze er in de Alpen weer tegenaan. Positieve puntjes zijn dat Mollema en Ten Dam een plek zijn opgeschoven en dat Poels en Gesink er een stuk beter bij zaten vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

Mollema is gewoon een verademing vergeleken met Gesink, zowel op de fiets als voor de camera
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:39 

Hardtraxx Veteran

Zou leuk zijn als Belkin in de volgende etappe of die erna met de hele ploeg een coup probeert te plegen. Als Gesink dan zo het gaspedaal doordrukt als vandaag gaat er genoeg af. Vandaag zagen we al dat Sky veel minder sterk is dan vorig jaar, dus wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:59 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Zou leuk zijn als Belkin in de volgende etappe of die erna met de hele ploeg een coup probeert te plegen. Als Gesink dan zo het gaspedaal doordrukt als vandaag gaat er genoeg af. Vandaag zagen we al dat Sky veel minder sterk is dan vorig jaar, dus wie weet.

Volgende etappe is een vlakke rit en daarna een tijdrit. Mont Ventoux is de eerste bergrit die eraan komt, maar dat is een vlakke rit met alleen bergop finish
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:31 

Hardtraxx Crew

Heerlijke etappe vandaag. Lijkt ook alsof Gesink bevrijd is van de druk om een goed klassement te moeten rijden en daardoor een stuk beter gaat fietsen. Wat gaf hij een bak gas zeg! Ook die gast van Movistar (even naam kwijt) reed er een hoop af. Jammer voor hem dat er gedemarreerd werd toen hij net even adempauze nam :P

Porte kunnen we ook weer afschrijven, iedereen die niet in de eerste groep finishte denk ik trouwens wel. Ben benieuwd of de Nederlanders het vol kunnen houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:49 

Bierkoning

Jammer dat van Dam zo aarzelde om te gaan, misschien had hij wel wat ruimte gekregen als ie echt voluit ging, ik denk niet dat de favorieten hem als een bedreiging zien voor het eindklassement (te zwakke tijdrit).

Wel een heerlijke etappe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 00:24 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Jammer dat van Dam zo aarzelde om te gaan, misschien had hij wel wat ruimte gekregen als ie echt voluit ging, ik denk niet dat de favorieten hem als een bedreiging zien voor het eindklassement (te zwakke tijdrit).

Wel een heerlijke etappe!

Dat is wel jammer aan ten Dam hij komt vaak heel makkelijk de bergen over maar door dat hij niet kan tijdrijden verneukt hij vaak zijn klassement
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:51 

Hardtraxx Addict

prachtig weekendje tour gezien!!

Nederlanders boven verwachting goed.. ben benieuwd wat Mollema nog klaar kan spelen in de Alpen!
Ben ook benieuwd hoe Sky het daar gaan doen.. want de andere ploegen moeten Froome toch blijven aanvallen als hij geïsoleerd zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:37 

Hardtraxx Addict

Ik heb helaas de etappe van zaterdag moeten missen, maar de etappe van zondag maakte een hoop goed. Geweldig hoe er dit jaar gekoerst wordt en geweldig om de Nederlanders een keer te zien presteren. Vond het alleen jammer dat Valverde niets probeerde op de laatste klim, omdat zijn team de hele dag gekoerst heeft. Waarschijnlijk zat hij er zelf aardig doorheen.

Ik denk trouwens dat Ten Dam geen ruimte had gekregen als hij iets geprobeerd had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:43 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Ik heb helaas de etappe van zaterdag moeten missen, maar de etappe van zondag maakte een hoop goed. Geweldig hoe er dit jaar gekoerst wordt en geweldig om de Nederlanders een keer te zien presteren. Vond het alleen jammer dat Valverde niets probeerde op de laatste klim, omdat zijn team de hele dag gekoerst heeft. Waarschijnlijk zat hij er zelf aardig doorheen.

Ik denk trouwens dat Ten Dam geen ruimte had gekregen als hij iets geprobeerd had.

Hij probeerde het 2 seconden, zette 1x aan en Valverde, Froome en Contador zaten gelijk in ze wiel. Het was vlak na dat Poels in de aanval ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:55 

Bierkoning

Ja dat kan ik echt geen proberen noemen :P Was heel ff aanzetten om te kijken wat de rest deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:12 

Hardtraxxer

Hoe gaat het er op dit moment aan toe? Ik heb helaas niet de tijd om het te kijken. Hoorde dat Contador en die andere reutemeteut het erg slecht deden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

FabienNieto schreef:
Hoe gaat het er op dit moment aan toe? Ik heb helaas niet de tijd om het te kijken. Hoorde dat Contador en die andere reutemeteut het erg slecht deden?

Vandaag is een rustdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:20 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
FabienNieto schreef:

Vandaag is een rustdag.

Klopt heb je helemaal gelijk in. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Wat een viespeuk die Cavendish... gadverdamme!
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic