Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Aangemeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:32 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Heb een jaar lang niks gevolgd van wielrennen (enkel een paar klassiekers), dus geen idee wie er in vorm zijn en dergelijken :P Hou me een beetje vast aan de tour van vorig jaar en wat bepaalde renners in het verleden hebben gepresteerd.


Precies dit, nog een paar Giro etappes gezien maar verder ook niet veel. Ben benieuwd dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yes! Altijd leuk om het zo intensief te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Go your gang. Heb de poule even tijdelijk openbaar gemaakt.

Bij deze: off-topic/tour-de-france-scorito-poule-t44968.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er achter komen dat de man van een nichtje van mn ma dit jaar ook weer meedoet in de tour. :P Albert Timmer, Giant-Shimano. In het treintje van Kittel dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Er achter komen dat de man van een nichtje van mn ma dit jaar ook weer meedoet in de tour. :P Albert Timmer, Giant-Shimano. In het treintje van Kittel dus. ^^


Die komt hier bij mij uit de buurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand aan het kijken? Man man ze liggen meer op de grond dan dat ze op hun fiets zitten. Wel sneu voor Froome dat ie het nu al moet opgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe sneu het ook is, toch wil je dit zien, elke dag. Bloed, zweet en tranen. En keiharde strijd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eventjes iets anders, heeft iemand laatst dat artikel in de Volkskrant gelezen dat er niet gecontroleerd moet worden op doping, maar op het vermogen van de renners in de bergen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als Boom niks overkomt kan ie hem pakken! Zou mooi zijn :D

Edit: Ja hoor, wat een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een geweldige race van Boom, hulde! Zonde dat mollema niet helemaal mee kon komen, maar verder een schitterende etappe. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke etappe, en wat geweldig precies 9 jaar geleden dat we er ook een wonnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Eventjes iets anders, heeft iemand laatst dat artikel in de Volkskrant gelezen dat er niet gecontroleerd moet worden op doping, maar op het vermogen van de renners in de bergen?


Nee, heb ik niet gelezen. Heb je link hiervan? :)

Ik ben voor controle's, mijn broers worden ook vaak gecontroleerd. Ik vind het alleen maar fijn dat het word gedaan. Zeker voor de sporters is het een signaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat in Sir Edmund van de Volkskrant, kan dat artikel zo snel op internet niet vinden. Als ik em vind zet ik wel ff een linkje hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg mooie etappe voor Boom, maar wat een valpartijen zeg! jammer dat Froome opgeeft, vind hem sympathiek en een leuke renner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsjonge jonge, wat heeft Sagan zich de kaas van het brood laten eten hier zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Tsjonge jonge, wat heeft Sagan zich de kaas van het brood laten eten hier zeg >.<


Idd.. Maar Galopin reed hem gewoon uit het wiel. Als hij gewoon had doorgetrapt was er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
El Mare schreef:
Tsjonge jonge, wat heeft Sagan zich de kaas van het brood laten eten hier zeg >.<


Idd.. Maar Galopin reed hem gewoon uit het wiel. Als hij gewoon had doorgetrapt was er niks aan de hand.

Ja of hij moet achter elke demarrage aangaan en wordt uiteindelijk geklopt door Kwiatkowski :P Lijkt me toch kut om in zo'n positie te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was gokken en verloren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hij verloor gewoon het wiel. Vond het namelijk niet echt een demarrage van jow mazzel. Sowieso had Sagan niet moeten gaan in de afdaling. Dat verspeelde zijn kansen toen kwam hij met 4. Als je zag wat voor ploegen in dat groepje hadden gezeten. Die hadden dan wel gereden voor de winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 08:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al de 2e keer dat Sagan demarreert terwijl hij de eerste keer beter in het peloton moest blijven zitten, en gister ook weer krachten vergooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat het niet altijd loopt zoals je verwacht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh die Sagan zal weer balen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Goh die Sagan zal weer balen :lol:

Wat een rare sprint ook, hoe hij zich er nog langs wil wurmen aan de (lijkt mij) verkeerde kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt ja, hij had beter (vanuit ons oogpunt gezien) via de linkerkant kunnen gaan :P Mja hij wint die groene trui toch wel, alleen zou de kers op de taart nog een overwinning zijn.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic