Mooi voor die Majka zeg, zo'n overwinning. Laurens ten Dam lijkt ook z'n draai gevonden te hebben. Jammer dat Mollema geen goede tour rijdt.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Geen goede zeg je? Hij stijgt zowat elke dag 1 plekje. Hij rijdt een prima Tour.
Zo sneu voor (24-)held Jack Bauer, had echt medelijden met die kerel
had de winst zeker verdiend
Idd haha, ik vond het gewoon spannend of hij het ging halen.Steffnov wrote:Zo sneu voor (24-)held Jack Bauer, had echt medelijden met die kerelhad de winst zeker verdiend
Vorig jaar kon ie mee met de favorieten, dit jaar zakt ie als eerste door het ijs bij een beklimming. Mag dan wel 7e staan, maar vorig jaar werd ie 6e toen contador en froome er bij waren.El Mare wrote:Geen goede zeg je? Hij stijgt zowat elke dag 1 plekje. Hij rijdt een prima Tour.
vind op dit moment ten Dam sterker fietsen als Mollema. Zie hem eerder in de top 10 blijven
Ja ik ook. Jammer dat ie in de afdaling door de lekke band van Zubeldia, König niet kon volgen. Anders was ie misschien ook wel gefinisht met Valverde/Nibali
Mollema valt mij idd ook wat tegen. Sws vind ik de hele tour op het gebied van het algemeen klassement niet veel meer aan na het wegvallen van o.a. Froome & Contador. Gelukkig zijn de ritten op zich nog wel vermakelijk, maar echt spannend in de top van het klassement is het niet.
Exact dat ja 
De Avondetappe van gisteren met Rob Harmeling, wat een geweldig mooie vent is dat zeg

De Avondetappe van gisteren met Rob Harmeling, wat een geweldig mooie vent is dat zeg
Nou jongens, over een aantal dagen gaat het spektakel weer los in Utrecht. Ik ben er in ieder geval bij. Wat zijn jullie verwachtingen van de favorieten en NL'ers dit jaar?
Leonidas wrote:Nou jongens, over een aantal dagen gaat het spektakel weer los in Utrecht. Ik ben er in ieder geval bij. Wat zijn jullie verwachtingen van de favorieten en NL'ers dit jaar?
Top 10 in t klassement zou een hele goede prestatie zijn, met een beetje geluk een etappewinst
Ik denk dat Froome gaat winnen dit jaar en kijkende naar het deelnemersveld mogen we blij zijn als er een Nederlander in de top 10 komt. Gezien de vorm van Gesink, Mollema en Kelderman zal dit niet snel gebeuren. Ik hoop op Kruiswijk, want die heeft mij aangenaam verrast in de Giro. maarja presteren in de Giro is meestal niet presteren in de tour.
Om eerlijk te zijn verwacht ik alleen van Dumoulin wat in de tijdrit en van Boom in de kasseienrit. Verder ben ik bang dat de Nederlanders niet veel van betekenis zullen zijn deze tour. Moreno Hofland deed het ook wel goed dit jaar, maar die is dan weer niet mee. Voor de eindzege zet ik in op Contador.
Ik zal alleen niet al te veel zien van de tour dit jaar (9-21 juli op vakantie en 24 juli Tomorrowland). Dus misschien een etappe of 5
Voor de liefhebbers van poultjes: http://www.scorito.com/cycling-manager/ ... 955ac50b5f
Ik zal alleen niet al te veel zien van de tour dit jaar (9-21 juli op vakantie en 24 juli Tomorrowland). Dus misschien een etappe of 5
Voor de liefhebbers van poultjes: http://www.scorito.com/cycling-manager/ ... 955ac50b5f
Hopen dat er niet teveel favorieten uitvallen de eerste etappes, net als vorig jaar. Vond dat echt een saai jaar 
Ik denk dat het gaat tussen Quintana en Froome. Sky heeft echt een beestenploeg, die gaan misschien het verschil maken in de ploegentijdrit.
Eindelijk gaat 't weer beginnen
Van de Nederlanders verwacht ik niet zoveel, zou leuk zijn als ze inderdaad een ritwinstje pakken.
Hopelijk verassen ze..
Inderdaad, niet normaalChroman wrote:Sky heeft echt een beestenploeg
Van de Nederlanders verwacht ik niet zoveel, zou leuk zijn als ze inderdaad een ritwinstje pakken.
Hopelijk verassen ze..
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Poels gaat waarschijnlijk een hele goede tour rijden!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik hoop het voor hem. Verdiend meer dan dat hij tot nu toe heeft bereikt.
Wat zou het wel gaaf zijn als Dumolin in het geel komt te rijden na vandaag 
De mogelijkheid is er zeker, al kan Cancellara op zulke momenten vaak meer dan je denkt. Heb hem wel gekkere dingen zien doen met de gele trui aan.
Voor de etappeoverwinning heeft Valverde toch wel de beste papieren, maar ik schat een Gerrans of Rodriguez ook hoog in.
Voor de etappeoverwinning heeft Valverde toch wel de beste papieren, maar ik schat een Gerrans of Rodriguez ook hoog in.
Inderdaad.. zou prachtig zijn..Unknown wrote:Wat zou het wel gaaf zijn als Dumolin in het geel komt te rijden na vandaag
Ik Hoop op een mooie finale op de Muur..
en hopelijk gaan de klassementsmannen die gisteren tijd hebben verloren toch vandaag nog iets proberen!
Dat denk ik ook!Pommer wrote:Voor de etappeoverwinning heeft Valverde toch wel de beste papieren
Bizarre val zeg, Cancellara en Dumolin er bij
Nou Dumolin eruit 
Godverdomme wat zonde dit. Paar renners waarvan ik veel van verwacht had lagen erbij (costa, gerrans, Matthews, dumoulin, kristoff et cetera). Vraag me toch af of het peloton ook niet te groot is. 200 renners willen allemaal vooraan rijden.
Last edited by Pommer on 06 Jul 2015 16:16, edited 1 time in total.
Pommer wrote: Godverdomme wat zonde dit.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zonde... Dat gedrang altijd. Man man man