Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi voor die Majka zeg, zo'n overwinning. Laurens ten Dam lijkt ook z'n draai gevonden te hebben. Jammer dat Mollema geen goede tour rijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen goede zeg je? Hij stijgt zowat elke dag 1 plekje. Hij rijdt een prima Tour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo sneu voor (24-)held Jack Bauer, had echt medelijden met die kerel xd had de winst zeker verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zo sneu voor (24-)held Jack Bauer, had echt medelijden met die kerel xd had de winst zeker verdiend

Idd haha, ik vond het gewoon spannend of hij het ging halen. :lol: Mn hart ging tekeer joh. Zo sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Geen goede zeg je? Hij stijgt zowat elke dag 1 plekje. Hij rijdt een prima Tour.

Vorig jaar kon ie mee met de favorieten, dit jaar zakt ie als eerste door het ijs bij een beklimming. Mag dan wel 7e staan, maar vorig jaar werd ie 6e toen contador en froome er bij waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind op dit moment ten Dam sterker fietsen als Mollema. Zie hem eerder in de top 10 blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ook. Jammer dat ie in de afdaling door de lekke band van Zubeldia, König niet kon volgen. Anders was ie misschien ook wel gefinisht met Valverde/Nibali
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 20:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mollema valt mij idd ook wat tegen. Sws vind ik de hele tour op het gebied van het algemeen klassement niet veel meer aan na het wegvallen van o.a. Froome & Contador. Gelukkig zijn de ritten op zich nog wel vermakelijk, maar echt spannend in de top van het klassement is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exact dat ja :(

De Avondetappe van gisteren met Rob Harmeling, wat een geweldig mooie vent is dat zeg ^^ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou jongens, over een aantal dagen gaat het spektakel weer los in Utrecht. Ik ben er in ieder geval bij. Wat zijn jullie verwachtingen van de favorieten en NL'ers dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Nou jongens, over een aantal dagen gaat het spektakel weer los in Utrecht. Ik ben er in ieder geval bij. Wat zijn jullie verwachtingen van de favorieten en NL'ers dit jaar?



Top 10 in t klassement zou een hele goede prestatie zijn, met een beetje geluk een etappewinst
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat Froome gaat winnen dit jaar en kijkende naar het deelnemersveld mogen we blij zijn als er een Nederlander in de top 10 komt. Gezien de vorm van Gesink, Mollema en Kelderman zal dit niet snel gebeuren. Ik hoop op Kruiswijk, want die heeft mij aangenaam verrast in de Giro. maarja presteren in de Giro is meestal niet presteren in de tour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 19:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Om eerlijk te zijn verwacht ik alleen van Dumoulin wat in de tijdrit en van Boom in de kasseienrit. Verder ben ik bang dat de Nederlanders niet veel van betekenis zullen zijn deze tour. Moreno Hofland deed het ook wel goed dit jaar, maar die is dan weer niet mee. Voor de eindzege zet ik in op Contador.

Ik zal alleen niet al te veel zien van de tour dit jaar (9-21 juli op vakantie en 24 juli Tomorrowland). Dus misschien een etappe of 5 :P

Voor de liefhebbers van poultjes: http://www.scorito.com/cycling-manager/ ... 955ac50b5f
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopen dat er niet teveel favorieten uitvallen de eerste etappes, net als vorig jaar. Vond dat echt een saai jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het gaat tussen Quintana en Froome. Sky heeft echt een beestenploeg, die gaan misschien het verschil maken in de ploegentijdrit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk gaat 't weer beginnen :cool:

Chroman schreef:
Sky heeft echt een beestenploeg


Inderdaad, niet normaal :worship:

Van de Nederlanders verwacht ik niet zoveel, zou leuk zijn als ze inderdaad een ritwinstje pakken.
Hopelijk verassen ze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 11:35 
 
Hardtraxxer

Poels gaat waarschijnlijk een hele goede tour rijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop het voor hem. Verdiend meer dan dat hij tot nu toe heeft bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zou het wel gaaf zijn als Dumolin in het geel komt te rijden na vandaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 13:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De mogelijkheid is er zeker, al kan Cancellara op zulke momenten vaak meer dan je denkt. Heb hem wel gekkere dingen zien doen met de gele trui aan.

Voor de etappeoverwinning heeft Valverde toch wel de beste papieren, maar ik schat een Gerrans of Rodriguez ook hoog in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Wat zou het wel gaaf zijn als Dumolin in het geel komt te rijden na vandaag :D


Inderdaad.. zou prachtig zijn..

Ik Hoop op een mooie finale op de Muur..
en hopelijk gaan de klassementsmannen die gisteren tijd hebben verloren toch vandaag nog iets proberen!

Pommer schreef:
Voor de etappeoverwinning heeft Valverde toch wel de beste papieren


Dat denk ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizarre val zeg, Cancellara en Dumolin er bij :/ Nou Dumolin eruit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 16:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverdomme wat zonde dit. Paar renners waarvan ik veel van verwacht had lagen erbij (costa, gerrans, Matthews, dumoulin, kristoff et cetera). Vraag me toch af of het peloton ook niet te groot is. 200 renners willen allemaal vooraan rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Godverdomme wat zonde dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Zonde... Dat gedrang altijd. Man man man
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic