Dubbel post. Ironisch dit.
Zeg je wat van mijDaveytl wrote:Dubbel post. Ironisch dit.
Dat bier zal veel schelen ja, 1 bier is net zoveel als 2 snees brood met plak kaas
Zeg je wat van mijDaveytl wrote:Dubbel post. Ironisch dit.
Oh als je zelf ook iets wilt dan kun je wel normaal reageren?Daveytl wrote:Maar ja, vandaag al bij de sportschool keihard getraind, morgen ook weer en vrijdag hopelijk 's ochtends sportschool en 's avonds tennissen![]()
Dan moet er ook wel wat af vliegen lijkt me.
Dat van jou was puur stoer doen, ik vraag me af hoe ik het beter aan kan pakken.frankhardenberg wrote:Oh als je zelf ook iets wilt dan kun je wel normaal reageren?Daveytl wrote:Maar ja, vandaag al bij de sportschool keihard getraind, morgen ook weer en vrijdag hopelijk 's ochtends sportschool en 's avonds tennissen![]()
Dan moet er ook wel wat af vliegen lijkt me.
Dat heb ik dus verkeerd gedaan, mijn hartslag lag vandaag op het einde (bij het zwaarste stuk fietsen) op 190Lyst wrote:Voor vet verbranden moet je niet keihard trainen, je moet juist zorgen dat je hartslag tussen een bepaald percentage van je maximale hartslag ligt. Daarboven verbrandt je amper nog vet.
is het niet gewoon patat?Firetrap wrote:frietJEFSKIII wrote:friet
Ho, je hebt zeker van die soepstengels of niet? 60 kg is veel te licht voor die lengte....Nijidik wrote:Ik wil enkel juist wat gespierder worden, ben 1,85, 16 jaar en net geen 60kg...
Ik kom gewoon niet snel aan, zo ben ik gebouwd, doe wel elke avond oefeningen voor buikspieren en armspieren.SL8492 wrote:Ho, je hebt zeker van die soepstengels of niet? 60 kg is veel te licht voor die lengte....Nijidik wrote:Ik wil enkel juist wat gespierder worden, ben 1,85, 16 jaar en net geen 60kg...
Ah okeNijidik wrote:Ik kom gewoon niet snel aan, zo ben ik gebouwd, doe wel elke avond oefeningen voor buikspieren en armspieren.SL8492 wrote:Ho, je hebt zeker van die soepstengels of niet? 60 kg is veel te licht voor die lengte....Nijidik wrote:Ik wil enkel juist wat gespierder worden, ben 1,85, 16 jaar en net geen 60kg...
Werkte het maar zo. Misschien werkt dat bij jou, maar bij mij werkt dat nietFestuca wrote:Niet teveel vreten
Werkte het maar zo. Misschien werkt dat bij jou, maar bij mij werkt dat nietFestuca wrote:Niet teveel vreten
Kom een tijdje bij mij werken. Heel de dag op je reedt zitten en alleen maar cappuccino drinken. Dat doet wonderen.Project 141 wrote:Ik ben een van de weinigen met het tegenovergestelde, wil graag kilo's erbij hahaIk ben er afgelopen maanden mee bezig geweest door ander eetpatroon, in 3 maanden ofzo 3.5 kilo erbij. Met carnaval ben ik in 3 dagen 1.5 kilo verloren :')
Als het 2 kilometer is, dan is het de moeite waard jachicken wrote:De meest energieslurpende activiteit op mijn werk is de gang naar de koffieautomaat.
Dikke onzin, dat maak jij er van.Daveytl wrote:Dat van jou was puur stoer doen, ik vraag me af hoe ik het beter aan kan pakken.