Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:50 

Hardtraxx Veteran

Dubbel post. Ironisch dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:53 

Daveytl schreef:
Dubbel post. Ironisch dit.

Zeg je wat van mij :lol: :mad:

Dat bier zal veel schelen ja, 1 bier is net zoveel als 2 snees brood met plak kaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:56 

Hardtraxx Veteran

Davey heeft gewoon een bierbuikje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:57 

Hardtraxx Veteran

Maar ja, vandaag al bij de sportschool keihard getraind, morgen ook weer en vrijdag hopelijk 's ochtends sportschool en 's avonds tennissen ^^
Dan moet er ook wel wat af vliegen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:04 

Aan het typen...

Voor vet verbranden moet je niet keihard trainen, je moet juist zorgen dat je hartslag tussen een bepaald percentage van je maximale hartslag ligt. Daarboven verbrandt je amper nog vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:04 

Donateur

Daveytl schreef:
Maar ja, vandaag al bij de sportschool keihard getraind, morgen ook weer en vrijdag hopelijk 's ochtends sportschool en 's avonds tennissen ^^

Oh als je zelf ook iets wilt dan kun je wel normaal reageren?
En Henkjan is een mooie onbehulpzame klootzak.
Je kan ook op http://www.forum.dutchbodybuilding.com kijken en dan bij het fitness forum.
Staan genoeg tips etc. bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:16 

Bierkoning

Vorig jaar in 4-5 maanden tijd behoorlijk wat afgevallen, maar na 1,5 week mallorca was het er gelijk weer aan, zo fucking frustrerend. Daarna heb ik de draad eigenlijk niet opnieuw opgepakt en is er weer wat bijgekomen, moet er nu dus weer af voor de zomer haha. Het probleem is alleen (geen grap) dat ik bier veel te lekker vind xd Ik kan op zaterdag na het voetballen het bier echt niet laten staan, zelfde met uitgaan. Minderen met bier moet wel lukken, maar helemaal stoppen wordt een lastig verhaal. Verder eet ik niet heel veel/ongezond en ik sport ook regelmatig.

Maarja ik ga vanaf maart weer een fitniss abonnement nemen en over een maand of 5 hoop ik weer zo'n kastoe te zijn als iedereen van me gewend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:22 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Daveytl schreef:

Oh als je zelf ook iets wilt dan kun je wel normaal reageren?

Dat van jou was puur stoer doen, ik vraag me af hoe ik het beter aan kan pakken.

Lyst schreef:
Voor vet verbranden moet je niet keihard trainen, je moet juist zorgen dat je hartslag tussen een bepaald percentage van je maximale hartslag ligt. Daarboven verbrandt je amper nog vet.

Dat heb ik dus verkeerd gedaan, mijn hartslag lag vandaag op het einde (bij het zwaarste stuk fietsen) op 190 :P Maar rustig sporten in de sportschool kan ik echt niet, dan word ik gek van het lage tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:28 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
friet

friet

is het niet gewoon patat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:28 

Artiest

Niet teveel vreten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:32 

Hardtraxx Addict

Ik wil enkel juist wat gespierder worden, ben 1,85, 16 jaar en net geen 60kg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:34 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:

Ho, je hebt zeker van die soepstengels of niet? 60 kg is veel te licht voor die lengte....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:36 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Nijidik schreef:

Ho, je hebt zeker van die soepstengels of niet? 60 kg is veel te licht voor die lengte....

Ik kom gewoon niet snel aan, zo ben ik gebouwd, doe wel elke avond oefeningen voor buikspieren en armspieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:39 

Hardtraxx Veteran

Ik heb liever wat kilotjes erbij.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:43 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
SL8492 schreef:
Nijidik schreef:

Ik kom gewoon niet snel aan, zo ben ik gebouwd, doe wel elke avond oefeningen voor buikspieren en armspieren.

Ah oke :P . Want ik ben ook ong. 1.85 en ben 16 jaar. Maar weeg 67 kilo. Dat is volgens mij al weinig in tegenstelling tot de meeste hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:47 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Niet teveel vreten

Werkte het maar zo. Misschien werkt dat bij jou, maar bij mij werkt dat niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:47 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Niet teveel vreten

Werkte het maar zo. Misschien werkt dat bij jou, maar bij mij werkt dat niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 03:07 

Hardtraxx Veteran

Drink veel water.
Doe krachttraining maar ga niet meer eten dan voorheen. Zo gaat in je rust je lichaam je spieren herstellen van energie van je vet.
Bouw spiermassa op, spieren gebruiken ook in rust meer energie dan vet.
De verwarming 2 graden lager zetten kan ook een klein beetje helpen, je lichaam heeft dan meer energie nodig om zich warm te houden.
En vooral: geen frisdank en andere rotzooi zoals chips etc. in het begin is het heel kut om dit niet meer te eten maar je bent er zo aan gewend. Gewoon niet meer kopen dan is de verleiding er ook niet. Zelf heb ik een dag in de week dat ik wel gewoon alles eet etc om het een beetje leuk te houden. Bier oid op zaterdag doe ik ook nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 09:12 

Hardtraxx Veteran

1,90 en 95 kilo, heb dan wel een bierbuikje. Maar ik doe er echt totaal geen moeite voor, vind het eigenlijk ook wel best zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 09:58 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ik ben een van de weinigen met het tegenovergestelde, wil graag kilo's erbij haha :D Ik ben er afgelopen maanden mee bezig geweest door ander eetpatroon, in 3 maanden ofzo 3.5 kilo erbij. Met carnaval ben ik in 3 dagen 1.5 kilo verloren :')

Kom een tijdje bij mij werken. Heel de dag op je reedt zitten en alleen maar cappuccino drinken. Dat doet wonderen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 10:29 

Bij mij werken verbrand je veel, gezien je constant kratten/vaten op rolcontainers/pallets moet zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 10:35 

Hardtraxx Veteran

De meest energieslurpende activiteit op mijn werk is de gang naar de koffieautomaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 10:36 

chicken schreef:
De meest energieslurpende activiteit op mijn werk is de gang naar de koffieautomaat. :)

Als het 2 kilometer is, dan is het de moeite waard ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 10:37 

Hardtraxx Veteran

20 meter max. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:25 

Donateur

Daveytl schreef:
Dat van jou was puur stoer doen, ik vraag me af hoe ik het beter aan kan pakken.

Dikke onzin, dat maak jij er van.
Ik ben gewoon benieuwd wat anderen kunnen, vindt het leuk om te zien waar ik zelf sta namelijk ;)
Das het hele probleem met de na-praters op internet. Zodra je een fitness gerelateerde vraag stelt ben je meteen aan het 'stoer' doen :sleep:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic