Mij een na-prater noemenfrankhardenberg wrote: Das het hele probleem met de na-praters op internet. Zodra je een fitness gerelateerde vraag stelt ben je meteen aan het 'stoer' doen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mij een na-prater noemenfrankhardenberg wrote: Das het hele probleem met de na-praters op internet. Zodra je een fitness gerelateerde vraag stelt ben je meteen aan het 'stoer' doen
Ja ok, ik praat mezelf na met dubbelposts, dat klopt wel.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ik heb mezelf aangeleerd om enkel dingen te eten die ik écht lekker vind, en dingen die ik normaal gesproken at "om het eten" eet ik niet meer. Denk aan middelmatige koekjes, toetjes e.d. In het begin ff wennen maar al vrij snel raken je hersens eraan gewend en krijg je die lustprikkels niet of minder meer. Nu blijf ik op constant gewicht zonder te sporten, en na een feestje ben ik elke keer minstens een kilo kwijt. Zo zit ik na een half jaar zonder enige moeite van 82 op 75 kilo.
-
J
Net op de weegschaal gestaan, 66 kg.
Kilotje afgevallen zonder dat het nodig was/ik het in de gaten heb, die zal er van het weekend wel weer aanzitten
Kilotje afgevallen zonder dat het nodig was/ik het in de gaten heb, die zal er van het weekend wel weer aanzitten
Jef, je mag wel wat kilotjes van mij hebben.
Ranzig idee dst wel. 
-
J
Je doet net alsof je een figuurtje a la Snorlax hebt
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
FiguurTJE?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Heb zelf ook wel een buikje. Kan me geen ene fuck boeien. 68 kg en 186/187 (weet het niet precies) cm lang.
-
J
Hoe kan je dan in godsnaam een buikje hebben?Wout1997 wrote:Heb zelf ook wel een buikje. Kan me geen ene fuck boeien. 68 kg en 186/187 (weet het niet precies) cm lang.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Toch heb ik hetJEFSKIII wrote:Hoe kan je dan in godsnaam een buikje hebben?Wout1997 wrote:Heb zelf ook wel een buikje. Kan me geen ene fuck boeien. 68 kg en 186/187 (weet het niet precies) cm lang.
Gewoon vinger in keel enzo succes abi
-
J
Lijkt me sterk maargoed, je zal wel flink opgerekt zijn danWout1997 wrote:Toch heb ik hetJEFSKIII wrote:Hoe kan je dan in godsnaam een buikje hebben?Wout1997 wrote:Heb zelf ook wel een buikje. Kan me geen ene fuck boeien. 68 kg en 186/187 (weet het niet precies) cm lang.
Als er geen spieren aan zitten.JEFSKIII wrote:Hoe kan je dan in godsnaam een buikje hebben?Wout1997 wrote:Heb zelf ook wel een buikje. Kan me geen ene fuck boeien. 68 kg en 186/187 (weet het niet precies) cm lang.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
zit er wel hoor.Draidy wrote:Als er geen spieren aan zitten.JEFSKIII wrote:Hoe kan je dan in godsnaam een buikje hebben?Wout1997 wrote:Heb zelf ook wel een buikje. Kan me geen ene fuck boeien. 68 kg en 186/187 (weet het niet precies) cm lang.
Eigenlijk vreet ik best veel, maar er gebeurd maar weinig, ben sinds dit seizoen wel gestopt met voetballen dus wieweetDaveytl wrote:Werkte het maar zo. Misschien werkt dat bij jou, maar bij mij werkt dat nietFestuca wrote:Niet teveel vreten
Net weer gesport en vanavond werken, dus hopelijk weer wat calorietjes verbranden 
ik ssnap sommige echt niet, wtf noemen julliue buikje?
om en nabij de 185cm en rond de 65 kilo en dan beweren dat je buikje hebt.. stel je toch niet aan. Als je zo wanhopig bent dat je op een forum moet horen dat dat helemaal niet dik is kan je beter jezelf in de prullebak gooien
om en nabij de 185cm en rond de 65 kilo en dan beweren dat je buikje hebt.. stel je toch niet aan. Als je zo wanhopig bent dat je op een forum moet horen dat dat helemaal niet dik is kan je beter jezelf in de prullebak gooien
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
zoiets:

maar dan weeg je niet zo weinig slet
-
J
Inderdaad, dan kan je gewoon geen buik hebben.. Impossible Als je 80 weegt met zo'n lengte oké. maar geen 65teupie wrote:ik ssnap sommige echt niet, wtf noemen julliue buikje?
Volgens mij mag je 80 wegen met een lengte van 185.
Gewoon paar weekenden volgas pepperoni snuiven en je ben weer lekker strak in je velletje
-
J
FabienNieto wrote:Volgens mij mag je 80 wegen met een lengte van 185.
Als je 180 bent mag je 60-80 wegen, dus mag zelfs er nog wat overheen zitten als je 185 bent