Haha inderdaad, god god wat prachtig neukteugels haha.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het spieren kweken ofzo heb ik wel hard nodig trouwens 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Begin gewoon met de basis. Droogtrainen etc. Dus veel sit-ups en opdrukken. Begin daarmee, dat is vaak al een hele stap. Ik doe het nog elke avond, is super relaxt.SL8492 wrote:Het spieren kweken ofzo heb ik wel hard nodig trouwens
Verder voetbal ik, en ga zovaak mogelijk naar de sportschool.
Ik ben geen kast, maar heb wel een bierbuikje/ongezond eten vet. Baal der wel van, maar hij gaat eraf voor vakantie.
Ah thanksLenny wrote:Begin gewoon met de basis. Droogtrainen etc. Dus veel sit-ups en opdrukken. Begin daarmee, dat is vaak al een hele stap. Ik doe het nog elke avond, is super relaxt.SL8492 wrote:Het spieren kweken ofzo heb ik wel hard nodig trouwens
Verder voetbal ik, en ga zovaak mogelijk naar de sportschool.
Ik ben geen kast, maar heb wel een bierbuikje/ongezond eten vet. Baal der wel van, maar hij gaat eraf voor vakantie.
Ik drink ook ong. een tray per week en ik heb nergens last vanJEFSKIII wrote:Als ik dik(ker) word dan is het van alle frisdrank etc, zet bij mij meer aan dan eten
merk ik goed sinds ik gestopt ben met blikjes redbull/energydrink, een tray per weer ong in de week, zal er niet veel naast zitten, maar het tikt wel aan.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Summer is coming..
-
J
Dan zal je wel voldoende beweging hebben of je lichaam kan het hebbenDelt-A wrote:Ik drink ook ong. een tray per week en ik heb nergens last vanJEFSKIII wrote:Als ik dik(ker) word dan is het van alle frisdrank etc, zet bij mij meer aan dan eten
merk ik goed sinds ik gestopt ben met blikjes redbull/energydrink, een tray per weer ong in de week, zal er niet veel naast zitten, maar het tikt wel aan.
Mijn lichaamsbeweging is naar school fietsen en hardstyle feesten, dus ik denk dat ik gewoon veel geluk heb dat ik het kan hebben.
Ik ben eigenlijk iets te mager, maar ach.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Zie je toch vet vaak. Lui die maar blijven vreten en geen fuck aankomen. Lucky basterds.
-
J
Tja, zolang je niet boven de 2250 kcal komt kom je niks aan 
Maat van mij gaat 4x per week naar de friettent en is zo mager als wat. 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Snackbar*
-
J
Van friet word je niet dik, alleen van de snacks en de mayo/joppie die je erbij pakt 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Waarin wordt friet gebakken?JEFSKIII wrote:Van friet word je niet dik, alleen van de snacks en de mayo/joppie die je erbij pakt
-
J
Frietvet, maar dan valt het alsnog meeFiretrap wrote:Waarin wordt friet gebakken?JEFSKIII wrote:Van friet word je niet dik, alleen van de snacks en de mayo/joppie die je erbij pakt
En je hebt ook friet voor in de oven jonge
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
In de snackbar niet
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Sinds ik werk heb ik een pens en een kantoorhol. Wat kan ik er het beste tegen doen?
-
J
Sonja Bakkerenchicken wrote:Sinds ik werk heb ik een pens en een kantoorhol. Wat kan ik er het beste tegen doen?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Is dat een werkwoord?
-
E
ik bak
hij/zij bakt
wij bakkeren.
hun bakken.
ja dus.
hij/zij bakt
wij bakkeren.
hun bakken.
ja dus.
Ik heb last van hetzelfde.Pommer wrote:Ik ben eigenlijk iets te mager, maar ach.
Nee, maar ff serieus: ik wil ook weer wat afvallen, heb op de 1 of andere manier van die gekke rode strepen op mijn zij terwijl ik nooit veel aankom binnen een bepaalde periode.
Ik snap ook niet waar ik zo 'dik' van word. Ik eet bijna geen tussendoortjes/ snacks en mijn avondeten is meestal normaal en het aantal boterhammen wat ik op een dag eet is volgens mij ook niet gek (stuk of 6 op een dag). Tevens tennis ik minstens 1 keer per week en ga ik minstens eens per week naar de sportschool.
-
J
Strepen beetje bij je heup? Striemen noemt men dat volgens mijDaveytl wrote:Ik heb last van hetzelfde.Pommer wrote:Ik ben eigenlijk iets te mager, maar ach.
Nee, maar ff serieus: ik wil ook weer wat afvallen, heb op de 1 of andere manier van die gekke rode strepen op mijn zij terwijl ik nooit veel aankom binnen een bepaalde periode.
Ik snap ook niet waar ik zo 'dik' van word. Ik eet bijna geen tussendoortjes/ snacks en mijn avondeten is meestal normaal en het aantal boterhammen wat ik op een dag eet is volgens mij ook niet gek (stuk of 6 op een dag). Tevens tennis ik minstens 1 keer per week en ga ik minstens eens per week naar de sportschool.
JEFSKIII wrote:Ach de ene heeft een buikje en dunne benen, de andere wat stevige benen en geen buikje, sommige hebben een dikke kop vergeleken met ze lichaam, zo is iedereen wel anders![]()
Een vriendin van me zegt altijd dat ze liever een jongen heeft met neukteugels dan een jonge met spareribs
Jep, dat heb ik iddJEFSKIII wrote: Strepen beetje bij je heup? Striemen noemt men dat volgens mijHeb het ook een klein beetje maar dat komt omdat ik eerst zo'n 87 woog. Trekt op ten duur wel weg
Komende tijd denk ik wat rustiger doen in het weekend. Elke week 40 á 50 bier drinken kan ook wel eens slecht zijn voor je gezondheid