Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxxer
299 posts member since 2013
last seen Feb 2018
Haha inderdaad, god god wat prachtig neukteugels haha.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Het spieren kweken ofzo heb ik wel hard nodig trouwens :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
SL8492 wrote:Het spieren kweken ofzo heb ik wel hard nodig trouwens :P
Begin gewoon met de basis. Droogtrainen etc. Dus veel sit-ups en opdrukken. Begin daarmee, dat is vaak al een hele stap. Ik doe het nog elke avond, is super relaxt.

Verder voetbal ik, en ga zovaak mogelijk naar de sportschool.

Ik ben geen kast, maar heb wel een bierbuikje/ongezond eten vet. Baal der wel van, maar hij gaat eraf voor vakantie.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Lenny wrote:
SL8492 wrote:Het spieren kweken ofzo heb ik wel hard nodig trouwens :P
Begin gewoon met de basis. Droogtrainen etc. Dus veel sit-ups en opdrukken. Begin daarmee, dat is vaak al een hele stap. Ik doe het nog elke avond, is super relaxt.

Verder voetbal ik, en ga zovaak mogelijk naar de sportschool.

Ik ben geen kast, maar heb wel een bierbuikje/ongezond eten vet. Baal der wel van, maar hij gaat eraf voor vakantie.
Ah thanks ^^ . Daar ga ik iig aan beginnen denk ik.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
JEFSKIII wrote:Als ik dik(ker) word dan is het van alle frisdrank etc, zet bij mij meer aan dan eten

merk ik goed sinds ik gestopt ben met blikjes redbull/energydrink, een tray per weer ong in de week, zal er niet veel naast zitten, maar het tikt wel aan.
Ik drink ook ong. een tray per week en ik heb nergens last van :D
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Summer is coming..
J
Delt-A wrote:
JEFSKIII wrote:Als ik dik(ker) word dan is het van alle frisdrank etc, zet bij mij meer aan dan eten

merk ik goed sinds ik gestopt ben met blikjes redbull/energydrink, een tray per weer ong in de week, zal er niet veel naast zitten, maar het tikt wel aan.
Ik drink ook ong. een tray per week en ik heb nergens last van :D
Dan zal je wel voldoende beweging hebben of je lichaam kan het hebben :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Mijn lichaamsbeweging is naar school fietsen en hardstyle feesten, dus ik denk dat ik gewoon veel geluk heb dat ik het kan hebben.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik ben eigenlijk iets te mager, maar ach.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Zie je toch vet vaak. Lui die maar blijven vreten en geen fuck aankomen. Lucky basterds.
J
Tja, zolang je niet boven de 2250 kcal komt kom je niks aan :P
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Maat van mij gaat 4x per week naar de friettent en is zo mager als wat. xd
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Snackbar*
J
Van friet word je niet dik, alleen van de snacks en de mayo/joppie die je erbij pakt :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
JEFSKIII wrote:Van friet word je niet dik, alleen van de snacks en de mayo/joppie die je erbij pakt :P
Waarin wordt friet gebakken?
J
Firetrap wrote:
JEFSKIII wrote:Van friet word je niet dik, alleen van de snacks en de mayo/joppie die je erbij pakt :P
Waarin wordt friet gebakken?
Frietvet, maar dan valt het alsnog mee

En je hebt ook friet voor in de oven jonge
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
In de snackbar niet
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Sinds ik werk heb ik een pens en een kantoorhol. Wat kan ik er het beste tegen doen?
J
chicken wrote:Sinds ik werk heb ik een pens en een kantoorhol. Wat kan ik er het beste tegen doen?
Sonja Bakkeren
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Is dat een werkwoord?
E
ik bak
hij/zij bakt
wij bakkeren.
hun bakken.

ja dus.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:Ik ben eigenlijk iets te mager, maar ach.
Ik heb last van hetzelfde.

Nee, maar ff serieus: ik wil ook weer wat afvallen, heb op de 1 of andere manier van die gekke rode strepen op mijn zij terwijl ik nooit veel aankom binnen een bepaalde periode.
Ik snap ook niet waar ik zo 'dik' van word. Ik eet bijna geen tussendoortjes/ snacks en mijn avondeten is meestal normaal en het aantal boterhammen wat ik op een dag eet is volgens mij ook niet gek (stuk of 6 op een dag). Tevens tennis ik minstens 1 keer per week en ga ik minstens eens per week naar de sportschool.
J
Daveytl wrote:
Pommer wrote:Ik ben eigenlijk iets te mager, maar ach.
Ik heb last van hetzelfde.

Nee, maar ff serieus: ik wil ook weer wat afvallen, heb op de 1 of andere manier van die gekke rode strepen op mijn zij terwijl ik nooit veel aankom binnen een bepaalde periode.
Ik snap ook niet waar ik zo 'dik' van word. Ik eet bijna geen tussendoortjes/ snacks en mijn avondeten is meestal normaal en het aantal boterhammen wat ik op een dag eet is volgens mij ook niet gek (stuk of 6 op een dag). Tevens tennis ik minstens 1 keer per week en ga ik minstens eens per week naar de sportschool.
Strepen beetje bij je heup? Striemen noemt men dat volgens mij :P Heb het ook een klein beetje maar dat komt omdat ik eerst zo'n 87 woog. Trekt op ten duur wel weg
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
JEFSKIII wrote:Ach de ene heeft een buikje en dunne benen, de andere wat stevige benen en geen buikje, sommige hebben een dikke kop vergeleken met ze lichaam, zo is iedereen wel anders :P

Een vriendin van me zegt altijd dat ze liever een jongen heeft met neukteugels dan een jonge met spareribs xd
:x :/ >.<
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
JEFSKIII wrote: Strepen beetje bij je heup? Striemen noemt men dat volgens mij :P Heb het ook een klein beetje maar dat komt omdat ik eerst zo'n 87 woog. Trekt op ten duur wel weg
Jep, dat heb ik idd :(
Komende tijd denk ik wat rustiger doen in het weekend. Elke week 40 á 50 bier drinken kan ook wel eens slecht zijn voor je gezondheid :P