Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 22:57 

Hardtraxx Crew

JEFSKIII schreef:
Ik woog 4 maanden geleden nog 87kg, ben veel aangekomen nadat ik contact met me vader kapot is gegaan ik bij me opa en oma gingen wonen en die allebei ook verloor in 11 maanden tijd, heb toen tijden in een put geleeft, relatie kapot enz, nu sinds 9 maandjes woon ik bij me moeder, gaat alles goed eet ik gezond enz, geen stress en toen in 3 maanden tijd 22kg afgevallen ^^

Heavy he. Maar afvallen is netjes :)

Hoewel 22 kilo in 3 maanden wel vrij rap is, geen nadelige gevolgen van gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 23:00 

Nope, ook al deed ik het niet al té gezond, maar eet gewoon al sinds ik ben afgevallen weer, snoep ook afentoe, drink ook afentoe, en kom niks meer aan.
Had eerst gewoon een dikke(re) kop, en een buik maar ook weer niet TE overdreven :P
Ik at nogal onregelmatig, vaak na me late dienst op het werk iets vets en erna gelijk slapen etc, dat soort dingen.
En was voor die kut periode ook altijd gewoon normaal zo rond de 72 kg, alleen nu 65.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Nope, ook al deed ik het niet al té gezond, maar eet gewoon al sinds ik ben afgevallen weer, snoep ook afentoe, drink ook afentoe, en kom niks meer aan.
Had eerst gewoon een dikke(re) kop, en een buik maar ook weer niet TE overdreven :P
Ik at nogal onregelmatig, vaak na me late dienst op het werk iets vets en erna gelijk slapen etc, dat soort dingen.
En was voor die kut periode ook altijd gewoon normaal zo rond de 72 kg, alleen nu 65.

dat deed ik eerder ook, eten na m'n late dienst. alleen toen hoorde ik dat dat niet goed is omdat je dan van dat eten niks afbreekt maar opslaat omdat je niks meer doet na het eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Ligt eraan. Als jij flinke krachttraining doet kan het geen kwaad om voor het slapen gaan nog wat te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:11 

Hardtraxx Veteran

Nou nee, ik doe niet meer aan sport als naar het werk fietsen en weer terug :P is wel bij elkaar ongeveer 30 km. maar geen krachttraining ofzo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic