Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:57 

Hardtraxxer

Goedeavond allemaal,

De vraag is misschien wat awkward maar ik merk dat ik de laatste tijd weer wat kilotjes er bij heb gekregen. Mijn eet patroon is de laatste tijd dan ook niet erg goed geweest. Dit probeer ik nu weer wat te stabiliseeren en ik ga weer aan het sporten. Maar ik geniet nou eenmaal te veel van lekkere en helaas ook ongezonde dingen.

Hebben jullie wat tips hoe je hier het beste mee om kan gaan? :P Ik ben niet dik ofzo maar ik merk wel dat ik een buikje krijg haha. Naast sporten en opletten op wat je eet zijn er nog magische tips of niet? :)

Ik hoor het wel! :)
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:58 

Hardtraxx Veteran

Ik zelf volg het volgende dieet
Afbeelding
Daarnaast ga ik zo vaak mogelijk naar de sportschool (5x per week)
Hier kan ik inmiddels 95,6 kg deadsquat en 105 kg benchpress met een uppercut van 5 diameter.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:58 

Buikje is niks mis mee toch? Ik ben ook niet dun, ook niet dik, buikje heb ik niet (meer), tenzij ik zit xd

Veel water drinken ipv fris, scheelt erg veel.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Water is het geheim.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:02 

Als ik dik(ker) word dan is het van alle frisdrank etc, zet bij mij meer aan dan eten

merk ik goed sinds ik gestopt ben met blikjes redbull/energydrink, een tray per weer ong in de week, zal er niet veel naast zitten, maar het tikt wel aan.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

Gebruik drugs. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:04 

Chukkels schreef:

Iemand zei laatst ook tegen me dat drugs werkt tegen afvallen, maar dafuq? vraag ik me af waarom je er van afvalt
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:05 

Hardtraxxer

Jouw eet patroon ziet er interessant uit ik ga er ook eens een poging aan wagen! :)

Ik ben 1,84 en weeg 74/75 kilo, bijna 17 jaar. Zou het verstandig dan zijn om dit eet patroon te volgen?

Een buikje is inderdaad niet heel erg, maar ik voel me zelf niet zo prettig in mijn lichaam dat is het punt. :P Ik wil ook niet dat je mijn botten kunt tellen maar wat pondjes er af zou mij erg goed doen.

Ik moet inderdaad wt oppassen met de frisdrank alhoewel ik wel voldoende water drink. Ik vind squasen erg leuk wat je ook in de sportschool kunt doen misschien ga ik dat weer eens doen. :) En ik vervan de meeste glazen frisdrank door water.

Inderdaad Jef, de frisdank zijn inderdaad vaak ook de boos doeners. :p

Haha Chukkels, van wiet krijg je toch een enorme vreet kick?;p
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:06 

Hardtraxx Veteran

Oja je moet wel elke dag anabolen nemen ^^
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel een buikje. Maar ben niet echt mega dik ofzo. Dus houd het zo maar. Ik eet s' avonds in het weekend en vakantie chips en dat is vaak wel een halve zak per avond. Voor de rest eet ik opzich wel gezond. Ik sport 1x in de week. Ik ben 16 jaar, weeg ongeveer 67 kilo en ben 1.86. Ik ben tevreden :)
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:08 

FabienNieto schreef:
Jouw eet patroon ziet er interessant uit ik ga er ook eens een poging aan wagen! :)

Ik ben 1,84 en weeg 74/75 kilo, bijna 17 jaar. Zou het verstandig dan zijn om dit eet patroon te volgen?

Een buikje is inderdaad niet heel erg, maar ik voel me zelf niet zo prettig in mijn lichaam dat is het punt. :P Ik wil ook niet dat je mijn botten kunt tellen maar wat pondjes er af zou mij erg goed doen.

Ik moet inderdaad wt oppassen met de frisdrank alhoewel ik wel voldoende water drink. Ik vind squasen erg leuk wat je ook in de sportschool kunt doen misschien ga ik dat weer eens doen. :) En ik vervan de meeste glazen frisdrank door water.

Inderdaad Jef, de frisdank zijn inderdaad vaak ook de boos doeners. :p

Haha Chukkels, van wiet krijg je toch een enorme vreet kick?;p

1.84 en 74/75 is toch niks teveel joh?

Ik ben 21, 1.80 en weeg 67/68

Edit:

Je BMI is 20,9

Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!

Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je gezondheid.

http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-g ... meter.aspx
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:09 

Hardtraxxer

Haha als ik dat neem krijg ik denk ik wat flinke tikken op mijn harses.n :P

Maar dit zou toch me toch wel goed staan? ;p

https://www.google.nl/search?q=anabolen&hl=nl&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=leQbUbCzBI_K0AXR5IGwDw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672&sei=mOQbUYvbIMqb0QX_qoEQ#biv=i|6;d|R-4PgMnEVVrV8M:

Naja Jeff dat zei mijn moeder ook al daarom snap ik ook niet waarom ik dat buikje mee sleep;p
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Chukkels schreef:

Iemand zei laatst ook tegen me dat drugs werkt tegen afvallen, maar dafuq? vraag ik me af waarom je er van afvalt

Ligt eraan welke drugs. Als jij gaat blowen en je vol vreet val je natuurlijk niet af. Ga jij een nachtje flink aan de speed spreek je vaak je reserves aan omdat je de hele tijd dansjes doet dus val je af.

(Speed was ook vroeger een afval medicijn xd )
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:11 

In de zomer hardlopen met een winterjas aan, helpt ook goed btw
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:12 

Hardtraxxer

En in de winter met een korte broek? ^^
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:13 

FabienNieto schreef:
En in de winter met een korte broek? ^^

Dat niet, zweten is goed.

En ligt eraan wat voor weegschaal je hebt, een digitale is kut, beste zijn weegschalen met zo'n wijzertje, die geeft precies aan wat je weegt en een digitale kan er wel eens langs zitten (vooral als die niet goed meer werkt)
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:17 

Hardtraxxer

Dat klopt die van ons heeftmook flink kuure daarom reken ik er altijd 1 kilo bij. Anders ga ik gewoon wat feesjes af dan stamp ik die kilo's wel er af;p
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:19 

Aan het typen...

Ik moest vroeger voor judo vaak afvallen. Het beste is 's ochtends niet zoveel eten, maar wel voldoende dat je niet flauw wordt. Als je 's ochtends namelijk veel eet, rekt je maag uit en heb je de rest van de dag ook meer honger. Een banaan gaat de honger tegen. Ik at eerst altijd 5-6 sneden brood op een ochtend, daarna hooguit 2-3 in combinatie met een banaan. Daardoor had ik 's middags ook nog maar trek in 2-3 boterhammen. Op het brood deed ik dan vaak iets van kipfilet. Voor en na elke maaltijd 1 a 2 glazen water helpt ook. Daarnaast inderdaad frisdrank laten staan, geen cola drinken scheelt al gauw een kilo of 2. Voor de rest is het gewoon een kwestie van bewegen. Maar als ik heel eerlijk ben is 75 kilo gewoon een normaal gewicht voor iemand die 1.84m lang is. Dus als je niet voor een sport of iets dergelijks onder een bepaald gewicht hoeft zou ik me er eigenlijk niet eens mee bezig houden. Ik denk dat wat jij wil spiermassa opbouwen is, in plaats van kilo's kwijt raken. En daar wordt je niet lichter van :P
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:22 

FabienNieto schreef:
Dat klopt die van ons heeftmook flink kuure daarom reken ik er altijd 1 kilo bij. Anders ga ik gewoon wat feesjes af dan stamp ik die kilo's wel er af;p

S'ochtends wegen op een tegelvloer, als ik nu op de weegschaal sta ben ik miss 69 ivm drinken/eten, morgenvroeg als ik erop sta na wat plasjes en evt. scheiten weer 67 ongeveer :P

Als je rond de 1.80 bent en tussen de 60-80 kilo zit is het gewoon prima, en aangezien jij 1.84 bent zal het wel iets van 65-85 zijn.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:22 

Hardtraxxer

Ik heb een half jaar helemaal niks gedaan en dat kan ik nu wel enigszins merken, heb enigszins een buikje gekregen. Eerst ging ik 2/3 keer per week naar de sportschool en voetbalde ik 2 keer per week. Naa de zomer wat blessures gehad en daardoor ging mijn motivatie ook flink naar beneden. Ik wou eigenlijk het trainen in januari weer oppakken, maar toen gebeurde er te veel dus is er niet van gekomen. Volgende week heb ik vakantie en dan weer er flink tegenaan. Ik drink ook veel te veel cola en eet nog veel te ongezond (chips, koek, snoep).
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:23 

Donateur

http://www.leangains.com

Zijn hele hordes mensen al van af gevallen. En nee niet alleen op die site, methode wordt door heel veel bodybuilders/sporters toegepast en met succes.

Bereken je behoefte, maak een eetschema, hou je eraan en je zal zien dat het vrijwel vanzelf gaat.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

Wow dacht dat ik best wel zwaar was. Maar schijnbaar is dat nog onder gemiddeld ook xd
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:25 

Meeste dames houden wel van jongens die een buikje hebben hoor als je ze hoort praten iig moeten ze (bijna) niks hebben van magere latjes xd
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:26 

Hardtraxxer

Ik heb al eigenlijk mijn leve lang het probleem dat ik niet kan ontbijten. De laatste tijd drink ik wel goedemorgen dat compleete vezels drank ontbijt. Erg lekker en het gaat er goed in. Daarna drink ik een glaswater 's middags 1 รก 2 boordjes meestal hebben we bij ons op school tonijnsalade mar nu ik weet hoeveel mayonaise daar in gaat stop ik daar mee. En 's avonds eet ik m
Wat de pot schft. Meestal italiaans of Frans, mijn ouders zijn namelijk niet erg bekend met het Nederlandse eten alhoewel we soms wel stampot eten.

Ik xou graag wat spiermassa willen opbouwen alhoewel ik merk dat ik meer spiermassa heb in mijn linker arm dan mijn rechter arm. ^^ haha. Nee maar even zonder gein wat spiermassa daar zeg ik geen nee tegen. :)

Mijn vriendin zei ook altijd; Dan heb ik teminste echt wat vast als ik je een knuffel geeft. Haha :P
Bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:29 

Ach de ene heeft een buikje en dunne benen, de andere wat stevige benen en geen buikje, sommige hebben een dikke kop vergeleken met ze lichaam, zo is iedereen wel anders :P

Een vriendin van me zegt altijd dat ze liever een jongen heeft met neukteugels dan een jonge met spareribs xd
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic