Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dames en heren,

Aangezien ik een aanzienlijke stijging in 'one-issue' topics zie de laatste tijd dacht ik dat het misschien een idee was om een topic te maken waarin alle tips/tricks topics vermeldt staan. Dus bij deze:

Heb je een Eigen Productie die je wilt delen en waar je evt. feedback op wilt?
KLIK

Heb je een Mashup gemaakt die je wilt delen en waar je evt. feedback op wilt?
KLIK

Heb je hulp nodig met je DJ Gear?
KLIK

Heb je vragen over Produceren in het algemeen (dus bijvoorbeeld: hoe maak ik een bus of hoe maak ik een bepaalde toon of synth)
KLIK

Heb je vragen over Mastering?
KLIK

Heb je specifieke vragen over Fruity Loops Studio?
KLIK

Heb je specifieke vragen over Cubase?
KLIK


Hier wat handige tips:

Basic DJ Tips:
KLIK

Mix topic
KLIK
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere titel en sticky, is handig denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

goed idee dit topic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:03 
 
Hardtraxxer

Denk niet dat dit nodig is.. Lijkt me vanzelfsprekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tingting schreef:
Denk niet dat dit nodig is.. Lijkt me vanzelfsprekend..

Mits iedereen die iets kwijt wilt eerst in dit topic kijkt is het juist wel handig. Ben alleen bang dat de meeste dat niet doen want de daarvoor bestemde topics zijn nu al niet te missen.. maar we zullen zien of het helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tingting schreef:
Denk niet dat dit nodig is.. Lijkt me vanzelfsprekend..

Voor sommige niet. Onnodige topics komen de laatste tijd in de DJ's Corner (of misschien valt 't me nu pas echt op) bij bosjes aan.
Sommige mensen kunnen gewoon niet verder kijken als hun neusch lang is. En voor die mensen (vooral nieuwe mensen op het forum) zal dit (hopelijk) handig zijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 08:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stoor me niet echt aan ' nutteloze topics', je beslist immers zelf of je antwoord of niet :thumbup:

Ik denk dat die posters ook niet hierin gaan kijken maar gewoon, lekker makelijk ' new topic' aanklikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Handig dit, blijft het forum wat schoner van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Handig dit, blijft het forum wat schoner van :thumbsup:

Daar zijn moderators toch ook voor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Nightbreaker schreef:
Handig dit, blijft het forum wat schoner van :thumbsup:

Daar zijn moderators toch ook voor :huh:

Dat slaat nergens op.
Het zorgt voor gemak.

Dat komt erop neer van:
Een fiets, handig dit, dan kan ik makkelijker afstand leggen.
- Daar zijn je benen toch ook voor. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Nightbreaker schreef:
Handig dit, blijft het forum wat schoner van :thumbsup:

Daar zijn moderators toch ook voor :huh:

Dan mogen de mods op Hardtraxx eerst maar is een stoomcursus krijgen.. Meerdere keren worden topics zonder enige melding gewoon weggeflikkerd.. Zelf aantal keer meegemaakt.. Zomaar ineens een topic weg.. Zorg dan op zn minst dat er een PM gestuurd wordt naar de TS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
maarten1410 schreef:
Nightbreaker schreef:
Handig dit, blijft het forum wat schoner van :thumbsup:

Daar zijn moderators toch ook voor :huh:

Dan mogen de mods op Hardtraxx eerst maar is een stoomcursus krijgen.. Meerdere keren worden topics zonder enige melding gewoon weggeflikkerd.. Zelf aantal keer meegemaakt.. Zomaar ineens een topic weg.. Zorg dan op zn minst dat er een PM gestuurd wordt naar de TS!

Helemaal mee eens hoor :)

Misschien tijd voor een extra mod :whistle: *hint*
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Helemaal mee eens hoor :)

Misschien tijd voor een extra mod :whistle: *hint*

heb al eerder aangegeven dat als er een extra mod nodig is, dat ik me wel wil opgeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
maarten1410 schreef:
Helemaal mee eens hoor :)

Misschien tijd voor een extra mod :whistle: *hint*

heb al eerder aangegeven dat als er een extra mod nodig is, dat ik me wel wil opgeven :)

Denk wel dat meer mensen het willen hahaha ;)
Zou het ook wel willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil juist geen mod zijn, ga ik nóg meer op Hardtraxx zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ik wil juist geen mod zijn, ga ik nóg meer op Hardtraxx zitten xd


Ik wil wel mod zijn, ben toch 24/7 online xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar kan ik m'n ei kwijt hahaha.
:thumbsup: Goed topic ja, als mensen zich eraan houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Dan mogen de mods op Hardtraxx eerst maar is een stoomcursus krijgen.. Meerdere keren worden topics zonder enige melding gewoon weggeflikkerd.. Zelf aantal keer meegemaakt.. Zomaar ineens een topic weg.. Zorg dan op zn minst dat er een PM gestuurd wordt naar de TS!

Als mensen eerst eens de zoekfunctie gebruiken wordt er niks verwijderd .. Overigens wordt er eerst een slotje opgegooid met een link naar het desbetreffende topic. Na een tijdje wordt het dan verwijderd. Soms direct aangezien het topic bijvoorbeeld onderaan de pagina staat.. We kunnen ook niet alles laten rondslingeren hier hé! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb toch echt zelf meegemaakt dat een topic in v&a binnen 2 uur zonder enige vermelding weggeflikkerd werd... Topic voldeed aan de eisen, maar toch werd ie zomaar weg geflikkerd.. En dat is niet de enige keer geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Ik heb toch echt zelf meegemaakt dat een topic in v&a binnen 2 uur zonder enige vermelding weggeflikkerd werd... Topic voldeed aan de eisen, maar toch werd ie zomaar weg geflikkerd.. En dat is niet de enige keer geweest

Misschien dubbelpost dan? We denken er ook niet bij na om daarna een PM te sturen hoor. Ik allesinds niet, geef ik eerlijk toe. Nooit gedaan ook! :$ Gewoon zoveel mogelijk opzuiveren zodat het toch nog wat netjes blijft ipv reacties te krijgen van dubbelpost etc .. Ma goed. Zal de volgende keer wel PM'en als mensen zich daar beter door voelen! :) Terug ontopic dan maar weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
TakkU schreef:
Ik heb toch echt zelf meegemaakt dat een topic in v&a binnen 2 uur zonder enige vermelding weggeflikkerd werd... Topic voldeed aan de eisen, maar toch werd ie zomaar weg geflikkerd.. En dat is niet de enige keer geweest

Misschien dubbelpost dan? We denken er ook niet bij na om daarna een PM te sturen hoor. Ik allesinds niet, geef ik eerlijk toe. Nooit gedaan ook! :$ Gewoon zoveel mogelijk opzuiveren zodat het toch nog wat netjes blijft ipv reacties te krijgen van dubbelpost etc .. Ma goed. Zal de volgende keer wel PM'en als mensen zich daar beter door voelen! :) Terug ontopic dan maar weer :D

Maar waarom niet alleen een slotje dan? Weg gooien zou ik niet direct doen omdat de topicstarter dan zelf niet door heeft waarom het topic verdwenen is. Helemaal als er ook geen PM wordt gestuurd met de reden waarom loop je natuurlijk kans dat hetzelfde topic opnieuw gemaakt wordt. Gooi hem dan weg na een X aantal dagen/weken of stuur een PM, scheelt weer onduidelijkheid.

roberttt schreef:
Josh-T schreef:
Ik wil juist geen mod zijn, ga ik nóg meer op Hardtraxx zitten xd


Ik wil wel mod zijn, ben toch 24/7 online xd

24/7 online zijn is natuurlijk niet voldoende haha. Een goede mod is vooral netjes en duidelijk en houdt een forum netjes. Daarvoor hoef je niet eens 24/7 online te zijn, als je maar snel en zorgvuldig optreedt...

Oja: ONTOPIC: Linkje toevoegen in de startpost naar het livesets gedeelte? Er komen nog regelmatig eigen sets in dit subforum terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Maar waarom niet alleen een slotje dan? Weg gooien zou ik niet direct doen omdat de topicstarter dan zelf niet door heeft waarom het topic verdwenen is. Helemaal als er ook geen PM wordt gestuurd met de reden waarom loop je natuurlijk kans dat hetzelfde topic opnieuw gemaakt wordt. Gooi hem dan weg na een X aantal dagen/weken of stuur een PM, scheelt weer onduidelijkheid.

Citaat:
Zal de volgende keer wel PM'en als mensen zich daar beter door voelen!
:D
En van dat direct wegdoen, vind 'ik persoonlijk' beter. Beter als dubbele topics in ieder geval. Dat houdt het wat overzichtelijker. Trouwens als er meerdere reacties in dat topic staan gebeurt er ook alleen een slotje. Bij minder (ik zeg maar wat 3/4 .. *Je snapt het wel denk ik*) reacties is het niet de moeite om dat topic te laten staan. Vind IK dan weer hé! Ik weet wel dat mensen het niet eens gaan zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
24/7 online zijn is natuurlijk niet voldoende haha. Een goede mod is vooral netjes en duidelijk en houdt een forum netjes. Daarvoor hoef je niet eens 24/7 online te zijn, als je maar snel en zorgvuldig optreedt...

Idealiter is natuurlijk voor elk gedeelte 1 mod. Dán houdt je het pas écht schoon. Denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarten heb jij al DJ gear thuis staan? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag ik mijn ei ook in de pan kwijt? :woot:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner