bRt_ schreef:
TakkU schreef:
Ik heb toch echt zelf meegemaakt dat een topic in v&a binnen 2 uur zonder enige vermelding weggeflikkerd werd... Topic voldeed aan de eisen, maar toch werd ie zomaar weg geflikkerd.. En dat is niet de enige keer geweest
Misschien dubbelpost dan? We denken er ook niet bij na om daarna een PM te sturen hoor. Ik allesinds niet, geef ik eerlijk toe. Nooit gedaan ook!

Gewoon zoveel mogelijk opzuiveren zodat het toch nog wat netjes blijft ipv reacties te krijgen van dubbelpost etc .. Ma goed. Zal de volgende keer wel PM'en als mensen zich daar beter door voelen!

Terug ontopic dan maar weer

Maar waarom niet alleen een slotje dan? Weg gooien zou ik niet direct doen omdat de topicstarter dan zelf niet door heeft waarom het topic verdwenen is. Helemaal als er ook geen PM wordt gestuurd met de reden waarom loop je natuurlijk kans dat hetzelfde topic opnieuw gemaakt wordt. Gooi hem dan weg na een X aantal dagen/weken of stuur een PM, scheelt weer onduidelijkheid.
roberttt schreef:
Josh-T schreef:
Ik wil juist geen mod zijn, ga ik nóg meer op Hardtraxx zitten

Ik wil wel mod zijn, ben toch 24/7 online

24/7 online zijn is natuurlijk niet voldoende haha. Een goede mod is vooral netjes en duidelijk en houdt een forum netjes. Daarvoor hoef je niet eens 24/7 online te zijn, als je maar snel en zorgvuldig optreedt...
Oja: ONTOPIC: Linkje toevoegen in de startpost naar het livesets gedeelte? Er komen nog regelmatig eigen sets in dit subforum terecht.