Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Broken Balance schreef:
Hier moet je alsnog mee oppassen. Het kan zo dat filmpjes bewerkt worden om maar een kant te belichten. Ook gebeurt het vrij vaak dat er oude filmpjes opdagen (want niemand weet toch hoe het daar er normaal uit ziet, of het nou de jaren 80, 90, 00's of nu is) waarbij geweld is te zien terwijl dit een compleet ander land, andere oorlog of een andere tijd is.

Tuurlijk, dit is ook gaande. Maar volgens mij kun je beter veel beeldmateriaal hebben waarvan een deel wellicht niet klopt dan helemaal geen beelden.

Ja, dit kan en word gewoon propaganda materiaal natuurlijk. Je ziet het nu al, Oekraine zegt 50 russische militairen neergeschoten te hebben incl een aantal voertuigen en Helicopters en Rusland ontkend dit natuurlijk weer hard.

Zou mij overigens ook niets verbazen dat je oude beelden en fotos gaat tegen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Je ziet ook gelijk hoe een oorlog in burger perspectief er uit ziet anno 2022...
Net is er een raket ingeslagen in Kiev en je ziet gelijk een groepje met hun smartphones fotos maken van de inslag :lol: Gast, wat doe je daar nog.


Tip: volg Bellingcat op je socials. Zij doen fantastisch werk met dit materiaal. Echt geweldig spul. Ook in het verleden hun diensten bewezen bij bijv de MH17 situatie.

https://twitter.com/bellingcat/

Check ook vooral docu's over hen.

https://www.npostart.nl/2doc/20-11-2018/VPWON_1268457
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

2. Natuurlijk bemoeien wij er ons mee, we zijn allemaal aangesloten bij de VN en de NATO en dit is een oorlog op ons continent, het continent van de NATO. We hebben hier allerhande verdragen over.


Overigens, Oekraine is geen lid van de NATO en zijn land is dus ook geen NATO grond. Anders krijg je een gevalletje Amerika/indianen waarbij Amerika het continent claimd als van hen en tegen indianen zegt, luister naar ons want dit is onze claim. Zo werkt het niet natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel eindigen met Putin die een DSI bumper kopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Je ziet ook gelijk hoe een oorlog in burger perspectief er uit ziet anno 2022...
Net is er een raket ingeslagen in Kiev en je ziet gelijk een groepje met hun smartphones fotos maken van de inslag :lol: Gast, wat doe je daar nog.



Ze wonen daar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:

2. Natuurlijk bemoeien wij er ons mee, we zijn allemaal aangesloten bij de VN en de NATO en dit is een oorlog op ons continent, het continent van de NATO. We hebben hier allerhande verdragen over.


Overigens, Oekraine is geen lid van de NATO en zijn land is dus ook geen NATO grond. Anders krijg je een gevalletje Amerika/indianen waarbij Amerika het continent claimd als van hen en tegen indianen zegt, luister naar ons want dit is onze claim. Zo werkt het niet natuurlijk :P


Hoe kom je nou weer bij die conclusie? :P

NATO gaat over de veiligheid van zijn leden. Dus als er oorlog is om en nabij NATO leden, dan springt de NATO in actie. Ofwel, bijna heel Europa. Ze gaan niet meteen lukraak de oorlog verklaren. Ons hele leger springt nu in actie, niet in Oekraïne maar wel in Polen en Hongarije. Het hele bestaansrecht van de NATO is om dreigingen van Rusland tegen te gaan.

Het verhelpen van de bedreiging van NATO landen is ook het helpen van Oekraïne. Ik denk dat jij de NATO regel dat wij meteen de oorlog moeten verklaren aan Rusland als hij een NATO land binnenvalt verwart met de algehele intentië en werkwijze van de NATO.

Oekraïne is geen NATO Lid, daarom verklaren we niet meteen de oorlog aan Rusland. Echter is de invasie door Rusland wel een bedreiging voor de NATO leden, daarom springt de NATO in actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 15:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rusland heeft dus net bekend gemaakt een pro-Russische regering te willen installeren in Oekraïne. Dus ja, precies wat Rusland altijd heeft gedaan. Influentiesfeer van het westen weghalen en alles weer een puppet-state van Rusland maken onder het excuus dat de bevolking dat zelf wilt.

Dit gaat zo wel door tot er serieus ingrijpen komt van China en de VS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat de de beste kans is voor Oekraïne om te spelen op een war of attrition gesteund door de NATO. Putin heeft een snelle overwinning nodig want hij kan dit intern en economisch niet lang verkopen. Putin weet dit tegelijkertijd, dus ik denk dat hij alles in de strijd zal gooien om dit conflict snel naar zijn hand te zetten. Daarom ook die impliciete kernwapen dreiging van Putin ("intervention will have consequences never experienced in your history").

ik denk dat we kunnen zeggen dat het vooral een oorlog is van Putin en de boevenbende om hem heen, niet vanuit Rusland of het Russische volk zelf.

https://www.themoscowtimes.com/2022/02/ ... war-a76565

Ik zie de Oekraïnese luchtmacht gebruik maken van NATO vliegvelden. Hier kan Putin ze niet pakken. Thans, ik denk niet dat hij zó gek is om daarop in te grijpen.

Verder moeten we meenemen dat Oekraïne de graanschuur van Europa is. Dit heeft daarmee ook invloed op de voedselzekerheid hier. Putin snapt dit wel.

https://www.boerenbusiness.nl/granen-gr ... tijgen-rap

Verder zal het nu vrij gezellig zijn op het ISS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Ik denk ook niet dat de Russsische bevolking hier achter staat. Sterker nog, ik denk dat Putin juist deze acties heeft ondernomen omdat het intern niet zo lekker gaat met Rusland.

Dit is wel een interessant punt inderdaad. Er zijn natuurlijk behoorlijk veel Russen die anders denken dan hun leider maar niets durven te zeggen of te doen. Als je het wel doet dan weet je waar je op kunt rekenen...

Wellicht dat deze situatie ook er voor zorgt dat het geluid in Rusland zelf tegen dit beleid sterker wordt.


https://www.themoscowtimes.com/2022/02/ ... ems-a76560
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Geopolitiek en voortzetting van Russisch doctrine van de koude oorlog. Dat zijn de redenen. Dit heeft niks met Russische bevolking in Oekraïne te maken verder.

Het bewijs ligt hem in handelingen en policy van Rusland van de laatste 20 jaar (onder Putin dus). Dit laten verscheidene Rusland experts ook zien. Dus de echte reden is niet heel ver te zoeken of moeilijk uit te leggen.


Het is inderdaad vooral een meer ideologisch getinte actie van Putin en zijn syndicaat die al decennia lang propageren de verloren voormalig-sovjet republieken te willen herstellen. Rusland onder Putin voelt zich vanuit alle kanten bedreigt, en dat ligt de zeer nationalistisch gezinde Putin niet lekker.

Broken Balance schreef:
maar het is voor 1991 nooit echt een land geweest, altijd een deel van het Russische Rijk (net als Polen, Finland, Baltische Staten, Kazakhstan, Georgie, Azerbaijan en nog veel meer).


Dat is waar, maar Oekraïne is sinds de val van de Sovjet Unie wel echt een natiestaat geworden door die gedeelde geschiedenis tegen overheersers. Ik verwacht hierdoor niet te onderschatten verzet van de burgerlijke bevolking. Ik zie ook de comments 'Freedom or Death!' van Oekraïniers voorkomen op sites zoals Reddit en 9GAG, dat raakt me wel. Ook de taal van de Oekraïnse strijkdrachten social media pagina's is volhardend en patriotisch. Ik denk ook niet dat de Russsische bevolking hier achter staat. Sterker nog, ik denk dat Putin juist deze acties heeft ondernomen omdat het intern niet zo lekker gaat met Rusland.


Deze verwachting heb ik ook, vanmorgen had een expert van Clingendael op Radio 1 het over een diepgewortelde vaderlandsliefde bij het overgrote gedeelte van de Oekraïners en een net zo diepe haat jegens de Russen. Die haat voor de Russen zit er ook al knetterlang, wat Broken Balance ook zegt: de Nazi's werden als bevrijders onthaald. Ook niet zo gek omdat Stalin 9 jaar er voor miljoenen Oekraieners de hongersdood in had gejaagd tijdens de Holodomor. Er is ook die befaamde quote van Heinz Guderian over de bevrijding van Kiev: "We lost the war the day we captured Kiev and failed to raise the Ukrainian flag over the cathedral"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Er spelen natuurlijk grotere belangen en redenen dan wij hier met elkaar kunnen bedenken of uitleggen.

Wel benieuwd naar een debat in de tweede kamer hierover, vooral als Baudet aanschuift. Die doet ook weer de meest bizarre uitspraken op Twitter de laatste tijd. Toch wel benieuwd waarom hij dit doet en wat daar uiteindelijk achter zit. Waar komt dat grote Russische belang bij hem vandaan? Tuurlijk mag je kritisch zijn op handelen van de NAVO richting Rusland, maar hij bekijkt het echt alleen maar vanuit Russisch perspectief.

Dit soort Tweets, waar gaat het mis...
https://twitter.com/thierrybaudet/statu ... 0921084931


Er zijn al jaren verdenkingen dat Rusland FvD financieel steunt. Die zijn nooit hard gemaakt, maar dit soort links zijn er niet zo maar: https://joop.bnnvara.nl/videos/baudet-f ... -with-love
Vergeet ook niet dat Wilders ook een paar jaar geleden op bezoek is geweest bij Putin (als een soort staatsbezoek, ongehoord dat een parlementarier dat doet!) en er werd gezegd dat hij best een toffe peer was: https://www.hpdetijd.nl/2017-11-27/dat- ... n-logisch/

Op het moment dat je op dit soort manieren op RT komt (gewoon Russische propaganda) weet je dat je fout zit. https://www.rt.com/news/420348-geert-wi ... interview/

Het is in- en intriest dat dit soort politieke partijen in Nederland zo'n gevolg krijgen. Ik hoop dat hier goed over na wordt gedacht bij volgende verkiezingen.

Ik vind het echt vreselijk da we dit WEER aan moeten zien. Poetin is een grote aggressor en een tiran voor zijn buurlanden. Ik vind het alleen zo ontzettend moeilijk om hier een fatsoenlijke uitweg voor te vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Parvuz schreef:
Er spelen natuurlijk grotere belangen en redenen dan wij hier met elkaar kunnen bedenken of uitleggen.

Wel benieuwd naar een debat in de tweede kamer hierover, vooral als Baudet aanschuift. Die doet ook weer de meest bizarre uitspraken op Twitter de laatste tijd. Toch wel benieuwd waarom hij dit doet en wat daar uiteindelijk achter zit. Waar komt dat grote Russische belang bij hem vandaan? Tuurlijk mag je kritisch zijn op handelen van de NAVO richting Rusland, maar hij bekijkt het echt alleen maar vanuit Russisch perspectief.

Dit soort Tweets, waar gaat het mis...
https://twitter.com/thierrybaudet/statu ... 0921084931


Er zijn al jaren verdenkingen dat Rusland FvD financieel steunt. Die zijn nooit hard gemaakt, maar dit soort links zijn er niet zo maar: https://joop.bnnvara.nl/videos/baudet-f ... -with-love
Vergeet ook niet dat Wilders ook een paar jaar geleden op bezoek is geweest bij Putin (als een soort staatsbezoek, ongehoord dat een parlementarier dat doet!) en er werd gezegd dat hij best een toffe peer was: https://www.hpdetijd.nl/2017-11-27/dat- ... n-logisch/

Op het moment dat je op dit soort manieren op RT komt (gewoon Russische propaganda) weet je dat je fout zit. https://www.rt.com/news/420348-geert-wi ... interview/

Het is in- en intriest dat dit soort politieke partijen in Nederland zo'n gevolg krijgen. Ik hoop dat hier goed over na wordt gedacht bij volgende verkiezingen.

Ben er bang voor, een gemiddelde nederlander krijgt dit helemaal niet mee denk ik (waaronder ik zelf ook) omdat zij weinig tot geen interesse toont in politiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat fatsoenlijk buitenlandbeleid weer eens hoger op de agenda komt te staan. En dan niet dat klotespelletje van wel of niet EU. Je ziet nu dat die unificatie tegen bedreigingen als dit het allerbelangrijkste is wat we moeten doen. De EU en de NAVO voorkomen dit soort geweld, iemand die wat anders zegt weet niet waar hij over praat.

Nuracore schreef:
Ben er bang voor, een gemiddelde nederlander krijgt dit helemaal niet mee denk ik (waaronder ik zelf ook) omdat zij weinig tot geen interesse toont in politiek

We kunnen alleen maar zorgen dat je hier wél interesse voor krijg. Informeer jezelf. Lees verschillende bronnen, zowel links als rechts. Probeer je daar toe verhouden: wat vind ik hier van, waarom is hetgene wat gezegd wordt realistisch of waar en waarom mogelijk ook niet. Het is zo belangrijk in een democratie dat mensen zichzelf goed informeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://9gag.com/gag/aM4EW0P

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu er toch een topic over de oorlog is....

2 jaar lang corona weten te ontwijken maar afgelopen maandag dan toch de lul geworden met een positieve test. In principe mag ik zaterdag uit isolatie precies optijd voor carnaval, maar dan moet ik wel vanaf morgenmiddag klachtenvrij zijn. Nu ben ik dat nog verre van, dus er moet een klein wonder gebeuren of ik ga carnaval (deels) missen... over slechte timing gesproken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beterschap Lommert
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Er zijn al jaren verdenkingen dat Rusland FvD financieel steunt. Die zijn nooit hard gemaakt, maar dit soort links zijn er niet zo maar: https://joop.bnnvara.nl/videos/baudet-f ... -with-love


haha. dit is toch wel een beetje typisch hoor.
FvD wordt continue beticht van complot theorieën en verspreiden van nepnieuws.
En dan nu als het ware precies hetzelfde doen..

(En nee, ik ben absoluut geen FvD aanhanger)

Citaat:
Vergeet ook niet dat Wilders ook een paar jaar geleden op bezoek is geweest bij Putin (als een soort staatsbezoek, ongehoord dat een parlementarier dat doet!) en er werd gezegd dat hij best een toffe peer was: https://www.hpdetijd.nl/2017-11-27/dat- ... n-logisch/


Hoezo?
Ik vond het een prima actie om het eens van de andere kant te belichten. Ipv Rusland alleen maar als vijand en tegenstander te beschouwen.
Rutte zat onlangs ook gezellig te eten met Trudeau, moeten we daar ook wat van vinden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 23:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trudeau is geen dictator die elke tegenstand opsluit of afmaakt, Trudeau verdient geen miljarden aan witwassen, Trudeau heeft geen corrupte een partij staat, Trudeau neemt geen land van anderen in, Trudeau financieert geen massa doping in sport, Trudeau perkt de rechten van allerlei bevolkingsgroepen niet in, Trudeau financieert Noord Korea niet.

En dit is ook niet de eerste keer in Putin zijn regeertijd dat hij zomaar een buurland binnenvalt. Dus Baudet en Wilders hadden al beter moeten weten. Al is actief lobbyen voor Rusland door middel van nepnieuws wat Baudet doet een stuk erger dan een staatsbezoekje aan Rusland.

En in tegenstelling tot Baudet zijn complotten is dit artikel wel met normaal onderzoek gedaan en met valide bronnen. Er zijn zelfs al wetten in gang om dit soort donaties tegen te gaan, die door dit onderzoek zijn ontstaan. Dus voor een niet FvD man hou je ze aardig het handje boven het hoofd en ga je al snel anderen beschuldigen van dingen die ze niet doen.

Ben je nou expres zo kortzichtig of hou je je van den domme zodat je een punt kan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Er zijn al jaren verdenkingen dat Rusland FvD financieel steunt. Die zijn nooit hard gemaakt, maar dit soort links zijn er niet zo maar: https://joop.bnnvara.nl/videos/baudet-f ... -with-love


haha. dit is toch wel een beetje typisch hoor.
FvD wordt continue beticht van complot theorieën en verspreiden van nepnieuws.
En dan nu als het ware precies hetzelfde doen..

(En nee, ik ben absoluut geen FvD aanhanger)

Je kan er naast ook kijken hoe FvD zich gedraagt. In iedere stemming en debat rondom MH17 kiezen ze constant de kant van de Russen. Iedere motie die iets met Rusland te maken hebben stemmen ze voor het Russische belang. En gisteren wist Baudet nog uit zijn mond te krijgen dat het westen de schuld heeft van een oorlog waarbij Rusland zelf aanvalt. Dat is een patroom wat op zijn minst benoemd moet worden. Op het moment dat je dit soort verdenkingen erbij hebt kom je wel op een aardig totaalbeeld uit vermoed ik zo.

Citaat:
Citaat:
Vergeet ook niet dat Wilders ook een paar jaar geleden op bezoek is geweest bij Putin (als een soort staatsbezoek, ongehoord dat een parlementarier dat doet!) en er werd gezegd dat hij best een toffe peer was: https://www.hpdetijd.nl/2017-11-27/dat- ... n-logisch/

Hoezo?
Ik vond het een prima actie om het eens van de andere kant te belichten. Ipv Rusland alleen maar als vijand en tegenstander te beschouwen.
Rutte zat onlangs ook gezellig te eten met Trudeau, moeten we daar ook wat van vinden dan?


Het spijt me, maar als je Trudeau één op één vergelijkt met Trudeau en daar een oprechte whataboutism van maakt ben ik benieuwd wat voor media je volgt.

Voor jou idee:
Trudeau heeft na weken een demonstratie in eigen land, waarbij vrachtwagenchauffeurs niet gevaccineerd wouden worden, opgebroken. Hierbij gingen demonstranten continu over de schreef met lawaaiacties in de nacht, verstoring van de openbare orde, openbare geweldplegingen en nog vele andere zaken. Een zeer kleine, maar luide, minderheid in dat land.

Poetin heeft in de laatste twee jaar:
* Een marionet gesteund in Wit-Rusland bij een totaal absurde claim op verkiezingswinst.
* In Kazachstan een opstand bloedig neergeslagen door met scherp te schieten op de bevolking daar (1.5 maand geleden, mind you).
* Twee afvallige regio's in Oekraine erkend als staten waar de oorlog door Rusland zelf is opgestookt.
* Oekraine aangevallen en binnen getrokken.
Tel daarbij op wat hiervoor allemaal is gebeurd onder leiderschap van Poetin.

Sorry, deze twee zijn to-taal niet vergelijkbaar. Poetin is een tiran, een paria en een dictator.
Trudeau is democratisch verkozen, heeft steun van de bevolking. Als je daar niet van overtuigd bent zou ik op zijn minst eens goed kijken welke berichten je volgt, want dat staat verre van de waarheid.
Extreem rechtse partijen in NL strooien mensen zand in de ogen. Het zou goed zijn om dat in ieder geval te benoemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogguh, ons rakkietakkie heeft hier een toppa voor gemaakt. Hier graag verder met onze veel belangrijkere dagelijkse irritaties zoals een vrachtwagen die een andere vrachtwagen inhaalt met 1 kmh verschil op de snelweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat te denken van onkruid tussen de tegels
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben je nou expres zo kortzichtig of hou je je van den domme zodat je een punt kan maken?

Deze man noemt zichzelf een "simpel boertje" omdat hij NFT's niet snapt maar wil zich wel graag bemoeien met geopolitiek. Zou hem gewoon lekker negeren bij dit soort discussies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Op het moment dat je dit soort verdenkingen erbij hebt kom je wel op een aardig totaalbeeld uit vermoed ik zo.

Het zal me ook verder jeuken hoor. Wij weten immers ook allebei niet wat er wel en niet waar is.
Maar zodra FvD met verdenkingen over een ander komt, wordt het altijd meteen wegzet als waanzin en complot, 'waar zijn de bewijzen daarvoor'. Maar andersom is het dan wel geoorloofd om dit soort uitspraken te doen. Ik vind dat op z'n minst opmerkelijk.

Citaat:
Het spijt me, maar als je Trudeau één op één vergelijkt met Trudeau en daar een oprechte whataboutism van maakt ben ik benieuwd wat voor media je volgt.


Nee ik maak geen één op één vergelijking tussen Trudeau en Putin. Erg makkelijk van je omdat dat wel zo te interpreteren. M'n verdere reactie heeft dus ook geen betrekking om een vergelijking te maken tussen Putin en Trudeau.

Citaat:
Trudeau heeft na weken een demonstratie in eigen land, waarbij vrachtwagenchauffeurs niet gevaccineerd wouden worden, opgebroken.

Nadat hij het protest eerst heeft uitgemaakt voor "antisemitisch, islamofoob, racistisch, homofoob en wetenschapontkenners". Z'n rare uitspraken in de richting van ongevaccineerden. Zet een nooit eerder gebruikte noodwet in, dreigt met bevriezen van bankrekeningen. Z'n uitspraak in het parlement dat "Conservatieve parlementsleden kiezen er misschien voor om de mensen te steunen die zwaaien met hakenkruizen en Confederate Flags"
Heeft Trudeau uiteindelijk z'n politiemensen afgestuurd op vreedzame demonstranten die liedjes van the Kelly Family zingen. Massale arrestaties, truckers uit vrachtwagens gesleurd, mensen vertrapt door politiepaarden.

En ja, ik geloof zeker dat er overlast is ervaren, niet geheel onlogisch als er zoveel trucks op de wegen staan.
Maar, hij zou ook eens in gesprek kunnen gaan met die mensen. Waarom staan ze daar al wekenlang in de kou? Wat is hun drijfveer dat ze dit vol blijven houden?
Maar nee, de knuppel erover en dan is het probleem opgelost...?

En misschien moet je zelf het nieuws eens wat breder volgen als je denkt dat Trudeau zo'n lievelingetje is.
Want als jij het ongehoord vind dat Wilders bij Putin op visite is geweest, dan stel ik dus de vraag terug of we er dan ook wat van moeten dat Rutte met Trudeau een onderonsje heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
Ben je nou expres zo kortzichtig of hou je je van den domme zodat je een punt kan maken?

Deze man noemt zichzelf een "simpel boertje" omdat hij NFT's niet snapt maar wil zich wel graag bemoeien met geopolitiek. Zou hem gewoon lekker negeren bij dit soort discussies.


Je hebt gelijk ook. Het is de zelfde man die allemaal onzin spouwt onder accounts met andere namen en dapper doet op Facebook totdat iemand hier hem op z'n nummer zette, en dan zelfs nog ontkennen dat hij het is of alles negeren wat hem tegenspreekt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Want als jij het ongehoord vind dat Wilders bij Putin op visite is geweest, dan stel ik dus de vraag terug of we er dan ook wat van moeten dat Rutte met Trudeau een onderonsje heeft.


Blijft een leuke, die whataboutism. Alleen vind ik het door een premier bezoeken van een bevriend staatshoofd in de basis toch al van een andere orde dan situatie die Wilders neer zet hier, ongeacht politieke voorkeur.
Vorige  1 ... 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic