Op het moment dat je dit soort verdenkingen erbij hebt kom je wel op een aardig totaalbeeld uit vermoed ik zo.
Het zal me ook verder jeuken hoor. Wij weten immers ook allebei niet wat er wel en niet waar is.
Maar zodra FvD met verdenkingen over een ander komt, wordt het altijd meteen wegzet als waanzin en complot, 'waar zijn de bewijzen daarvoor'. Maar andersom is het dan wel geoorloofd om dit soort uitspraken te doen. Ik vind dat op z'n minst opmerkelijk.
Het spijt me, maar als je Trudeau één op één vergelijkt met Trudeau en daar een oprechte whataboutism van maakt ben ik benieuwd wat voor media je volgt.
Nee ik maak geen één op één vergelijking tussen Trudeau en Putin. Erg makkelijk van je omdat dat wel zo te interpreteren. M'n verdere reactie heeft dus ook geen betrekking om een vergelijking te maken tussen Putin en Trudeau.
Trudeau heeft na weken een demonstratie in eigen land, waarbij vrachtwagenchauffeurs niet gevaccineerd wouden worden, opgebroken.
Nadat hij het protest eerst heeft uitgemaakt voor "antisemitisch, islamofoob, racistisch, homofoob en wetenschapontkenners". Z'n rare uitspraken in de richting van ongevaccineerden. Zet een nooit eerder gebruikte noodwet in, dreigt met bevriezen van bankrekeningen. Z'n uitspraak in het parlement dat "
Conservatieve parlementsleden kiezen er misschien voor om de mensen te steunen die zwaaien met hakenkruizen en Confederate Flags"
Heeft Trudeau uiteindelijk z'n politiemensen afgestuurd op vreedzame demonstranten die liedjes van the Kelly Family zingen. Massale arrestaties, truckers uit vrachtwagens gesleurd, mensen vertrapt door politiepaarden.
En ja, ik geloof zeker dat er overlast is ervaren, niet geheel onlogisch als er zoveel trucks op de wegen staan.
Maar, hij zou ook eens in gesprek kunnen gaan met die mensen. Waarom staan ze daar al wekenlang in de kou? Wat is hun drijfveer dat ze dit vol blijven houden?
Maar nee, de knuppel erover en dan is het probleem opgelost...?
En misschien moet je zelf het nieuws eens wat breder volgen als je denkt dat Trudeau zo'n lievelingetje is.
Want als jij het ongehoord vind dat Wilders bij Putin op visite is geweest, dan stel ik dus de vraag terug of we er dan ook wat van moeten dat Rutte met Trudeau een onderonsje heeft.