Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik was oorspronkelijk tegen 2G maar hoe meer dit soort dingen gebeuren, hoe meer ik er toch naar neig. Als dat betekent dat deze groep hersenloze mafkezen ver bij de rest van de samenleving vandaan gehouden wordt, liever vandaag dan morgen.


Mwah, wel belachelijk dat een hele grote groep normale ongevaccineerden hierdoor zo hard geraakt worden. Je vergeet dat deze groep echt niet representatief is voor alle ongevaccineerden.

Ben inmiddels juist nog meer tegen 2G dan ik al was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de mensen die ongevaccineerd zijn en dit door diverse legitieme redenen (gezondheid bijv) aan kunnen tonen, die zijn welkom.

De rest, lekker weg... Daag. Dan nog liever 1G, ingeënt want anders blijf je die corona besmet feestjes houden voor "genezen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 10:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Joey schreef:
Ik was oorspronkelijk tegen 2G maar hoe meer dit soort dingen gebeuren, hoe meer ik er toch naar neig. Als dat betekent dat deze groep hersenloze mafkezen ver bij de rest van de samenleving vandaan gehouden wordt, liever vandaag dan morgen.


Mwah, wel belachelijk dat een hele grote groep normale ongevaccineerden hierdoor zo hard geraakt worden. Je vergeet dat deze groep echt niet representatief is voor alle ongevaccineerden.

Ben inmiddels juist nog meer tegen 2G dan ik al was.


Ik blijf voor 2G of een gedeeltelijke 2G samenleving, puur omdat ik in andere landen zie dat het echt niet zo'n grote inbreuk maakt als dat men zegt en het voelt imo oprecht veiliger. De enige reden dat het hier niet werkt is gewoon omdat wij een stug dwars volk zijn die te veel waarden hechten aan het gelijk moeten hebben en krijgen van het individu.

Dat klinkt misschien dictatoriaal, maar wij maken een enorme heisa van onze eigen mening en rechten en van de EU lijken wij op dat gebied wel echt het meeste op de VS. Wij hebben een enorm handje van "mah freedom" roepen en daar een heel drama van maken terwijl er vrij weinig aan de hand is.

Het is een mooi recht, maar tegelijkertijd kom je er ook nergens mee als land. Maar als het voor nu nog geen grote verschillen toont met gewoon 3G, dan is het de heisa in dit land ook niet waard. Gezien onze overheid 2G waarschijnlijk alsnog zo halfbakken zou invoeren dat het alsnog voor geen meter zou werken.

En dan krijg je weer de "zie je het werkt toch niet" clowns, ook in de 2e kamer, terwijl de implementatie gewoon compleet verkeerd was. Dus ik heb wel vertrouwen in 2G, maar niet in ons als land om dit goed te benutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steeds vaker dat bewoners in mijn straat hun auto volop op de stoepen parkeren omdat er voor hun huis net geen parkeerkplaats meer beschikbaar is terwijl als ze de straat uit rijden er nog altijd plek is.

Heel irritant om elke keer een stuk of 3 auto's voor mijn voordeur te hebben staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://twitter.com/hugodejonge/status/ ... 5466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.

Inderdaad, wie gaat er nou in z'n eigen woonkamer voor de TV liggen met z'n schoenen aan.. En dan ook nog een alcoholvrij biertje erbij alsof je dat voor de lol drinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 07:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.


Ik kan hier best wel de humor van inzien eigenlijk. Vooral na de hoeveelheid shit die hij over zich heen heeft gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.

Mis ik iets? Wat doet ie nou weer fout? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.

Mis ik iets? Wat doet ie nou weer fout? :lol:


Doet die wel eens iets goed dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
ULTIMO schreef:
zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.

Mis ik iets? Wat doet ie nou weer fout? :lol:


Doet die wel eens iets goed dan?


Anders kijk je ff of jij het beter kan

https://beterdanhugo.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.


Ik moest er eigenlijk wel om lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2022 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ULTIMO was een makkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment zijn er al 16 klassen naar huis gestuurd ivm corona uitbraken bij ons op school... Gaat de goede kant op... Kan ik zometeen weer online les gaan geven verwacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Op dit moment zijn er al 16 klassen naar huis gestuurd ivm corona uitbraken bij ons op school... Gaat de goede kant op... Kan ik zometeen weer online les gaan geven verwacht ik zo.


VAN SCHOOL AFGESTUURD WORDEN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Op dit moment zijn er al 16 klassen naar huis gestuurd ivm corona uitbraken bij ons op school... Gaat de goede kant op... Kan ik zometeen weer online les gaan geven verwacht ik zo.


VAN SCHOOL AFGESTUURD WORDEN!!!


*Juichende Albus Perkamentus geluiden*
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.


Haha jankbal, moet kunnen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
https://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262


:mad: :sick: :mad: :sick:
Wat een walgelijke vent.

Dat je bij voorbaat alles wat iemand doet al als slecht ziet, zegt genoeg over hoe jij er in staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag mijn booster gehaald en sindsdien ben ik alleen maar zieker en zieker geworden.
Tot angst aan toe dat ik nu Corona te pakken hebt (heb namelijk exact de zelfde symptonen) blijkt de test negatief te zijn...

Maar ja om mij nu ziek te melden bij mijn nieuwe werkgever waar ik pas 2 weken actief bezig ben.. Dilemma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Afgelopen zaterdag mijn booster gehaald en sindsdien ben ik alleen maar zieker en zieker geworden.
Tot angst aan toe dat ik nu Corona te pakken hebt (heb namelijk exact de zelfde symptonen) blijkt de test negatief te zijn...

Maar ja om mij nu ziek te melden bij mijn nieuwe werkgever waar ik pas 2 weken actief bezig ben.. Dilemma.

Ergens natuurlijk goed nieuws dat je lichaam reageert op het binnendringen van een vreemd iets. Ik ben na de booster ook 2-3 dagen neusverkouden geweest en 1 dag voelde ik me echt wat minder goed. Eigenlijk reageert je lichaam natuurlijk alsof je corona hebt maar omdat je niet corona ingespoten krijgt maar iets wat er op lijkt test je natuurlijk niet positief maar heb je wel dezelfde symptomen misschien.

Tot zover mijn carrière als viroloog/medicus... ik verwacht nu een belletje van OP1 of Beau om vanavond hierover te praten. Kan ik gelijk even mijn zegje doen over The Voice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is meer dat we nu bijna 6 dagen verder zijn en ik nog steeds koortsig en hoestig ben, koude rillingen heb en continue koppijn. Dat je er op dag 1 en 2 last van kan hebben vat ik zeker.

Zeker die hoest, die lijkt niet minder te worden maar juist met de dag erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is meer dat we nu bijna 6 dagen verder zijn en ik nog steeds koortsig en hoestig ben, koude rillingen heb en continue koppijn. Dat je er op dag 1 en 2 last van kan hebben vat ik zeker.

Zeker die hoest, die lijkt niet minder te worden maar juist met de dag erger.


Ik heb een beetje hetzelfde. Morgen is het 2 weken geleden dat ik m'n booster heb gehad en de dag er na lag ik ook ziek op bed. Nu heb ik nog steeds een irritant wat branderig gevoel in m'n keel en af en toe een hoestbui. Ben al bij de ggd geweest om me te laten testen, doe regelmatig een zelftest, maar telkens negatief. Ik weet natuurlijk niet zeker of het van de booster komt, maar aangezien het vrijwel direct daarna begon lijkt me dat wel aannemelijk. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt heel bekend, ook 3 zelftests en 1 officiele gehad en allemaal negatief.
Verder ishet allemaal vanaf de dag van de booster idd...

Heb de bijwerkingen iig alvast gemeld bij RIVM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 18:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is niet heel gek dat je van vaccinaties/prikken w/e ziek wordt hè.
Vaak liggen mensen er na de griepprik of na een vaccinatie voor vakantie ook wel even af of worden ziek. We worden ook allemaal een dagje ouder met (zeker door deze pandemie) een stuk mindere weerstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is niet heel gek dat je van vaccinaties/prikken w/e ziek wordt hè.
Vaak liggen mensen er na de griepprik of na een vaccinatie voor vakantie ook wel even af of worden ziek. We worden ook allemaal een dagje ouder met (zeker door deze pandemie) een stuk mindere weerstand.


Nee één of twee dagen is inderdaad niet gek, daar had ik ook wel rekening mee gehouden. Maar dat ik er nu twee weken later nog last van heb is nou niet heel relaxed ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Broken Balance schreef:
Het is niet heel gek dat je van vaccinaties/prikken w/e ziek wordt hè.
Vaak liggen mensen er na de griepprik of na een vaccinatie voor vakantie ook wel even af of worden ziek. We worden ook allemaal een dagje ouder met (zeker door deze pandemie) een stuk mindere weerstand.


Nee één of twee dagen is inderdaad niet gek, daar had ik ook wel rekening mee gehouden. Maar dat ik er nu twee weken later nog last van heb is nou niet heel relaxed ofzo.


Dat is ook behoorlijk abnormaal, of je hebt enorm veel pech of je hebt heel toevallig net griep of verkoudheid te pakken.
Vorige  1 ... 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic