Putin
That's what she said..Mark With A Tarrel wrote:Put in
That's what she said..Mark With A Tarrel wrote:Put in
Sinds gisteravond ook een aangifte bedreiging hier aan toe kunnen voegen. De vader van de betreffende 14 jarige vond het nodig om het gedrag van zijn kind goed te keuren en ik had "met mijn gore klauwen zijn zoon niet in de arm morgen vast pakken en mogen meenemen" en hij "zou het wel weten als hij mij een dezer dagen zou vinden".rakkietakkie wrote:Van die 14 jarige kut jong die vanaf een brug boven een 80 weg steentjes naar beneden tyfen.
Alleen die had niet verwacht dat er ook daadwerkelijk iemand de weg in die bossen wist met de auto en hem dus in de kraag kon vatten. Burgerarrestje, politie erbij en zodoende ook aangifte gedaan (want schade aan auto door steentje).
Helaas was het de voorruit waar nu een ster in zit.Goldenstyle wrote:Rakkietakkie steentjes op je autodakkie.
Is maar net wat je kink is denk ik dan maarGrim wrote:Beter een ster in je voorruit, dan een voorruit in je ster
Heel wat jaren terug was dit ook een hype toch? Bakstenen naar beneden gooien van een viaduct? Heeft zelfs nog wat doden opgeleverd als ik 't me goed herinner.ErikZ wrote:Ze hebben er weinig van geleerd blijkbaar: https://nos.nl/artikel/2414561-grind-va ... -s-gegooid
Beterschap!Justinhafc wrote:Positieve test
Dit vind ik ook fucking irritant idd. Überhaupt mensen die hun hond los laten lopen in de bebouwde komJeroenB93 wrote:Mensen die hun honden los laten zonder ze onder controle te hebben
Of in het bos.Justinhafc wrote:Dit vind ik ook fucking irritant idd. Überhaupt mensen die hun hond los laten lopen in de bebouwde komJeroenB93 wrote:Mensen die hun honden los laten zonder ze onder controle te hebben
Ben ik jou vandaag tegengekomen?JeroenB93 wrote:Mijn probleem is meer dat 'ie mijn hond, die keurig aan de lijn zit, lastig valt. Pleurt lekker op joh.
En dan krijgen: "Oh, laat jij je hond niet los?"
Ga. Heen.
Als jij je zak gewoon wast heb je er geen last vanULTIMO wrote:Of in het bos.Justinhafc wrote:Dit vind ik ook fucking irritant idd. Überhaupt mensen die hun hond los laten lopen in de bebouwde komJeroenB93 wrote:Mensen die hun honden los laten zonder ze onder controle te hebben
Komt er zo'n gigantische herder op je afgelopen om aan je zak te snuffelen waarna de eigenaar roept 'hij doet niks hoor!'
Dat zal, tyf op met je joekel
Haha nee, tenzij je een rare vrouw bent met twee schreewblaffende magere hondjesmakrooy wrote:Ben ik jou vandaag tegengekomen?JeroenB93 wrote:Mijn probleem is meer dat 'ie mijn hond, die keurig aan de lijn zit, lastig valt. Pleurt lekker op joh.
En dan krijgen: "Oh, laat jij je hond niet los?"
Ga. Heen.Wij laten onze hond in het parkje altijd los. Klein hondje, maar vandaag blafde hij van zich af naar een andere hond.
Voordat mensen beginnen te zeiken, het is een honden losloop gebied
Dan weet jij bar weinig van honden afMartin Waus wrote:Als jij je zak gewoon wast heb je er geen last vanULTIMO wrote:Of in het bos.Justinhafc wrote:
Dit vind ik ook fucking irritant idd. Überhaupt mensen die hun hond los laten lopen in de bebouwde kom
Komt er zo'n gigantische herder op je afgelopen om aan je zak te snuffelen waarna de eigenaar roept 'hij doet niks hoor!'
Dat zal, tyf op met je joekel
Ja dan is het prima, dan weet je ook gewoon dat je losse honden tegen kan komen.makrooy wrote:
Voordat mensen beginnen te zeiken, het is een honden losloop gebied