Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 11:19 

Hardtraxx Veteran

haha toen ik nog klein was hadden we ook zo'n heks als buurvrouw, wij hadden op de stoep voor hun huis iets getekend met stoepkrijt, kwam ze eisen dat we dat kwamen schoonmaken.

misschien geen hakenkruizen moeten tekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 11:34 

Hardtraxxer

Mijn houding is idd gisteravond ff omgeslagen richting haar. Heb me lange tijd voortreffelijk gedragen maar het probleem speelt al sinds januari ofzo, en ze heeft me nog steeds niet uitgenodigd om te komen luisteren terwijl ik het wel al 2x gevraagd heb. Verder voelt het voor mij alsof ik de enige ben die maatregelen moet treffen terwijl ze zelf misschien ook shit met isolatie kan fixen. Op een gegeven moment zei ik bijvoorbeeld dat we de SSH (verhuurder) maar moeten mailen over het feit dat het bass geluid zo goed te horen is in een nieuwbouwwoning en dat ik dacht dat dit niet zou moeten kunnen want nieuwbouw. Ze had dus uiteindelijk gemaild, en toen begon ze gelijk over bemiddelen. Het leek dus meer op een zeik e mail richting mij dan een vraag om hulp betreffende akoestiek ed

En het gekke is dat ik toen ik isolatiepads had gekocht, een maand niks meer van haar heb gehoord. Terwijl ze wel had gezegd dat het leek te helpen. Haar stage was nu enkele weken terug begonnen. Dit vind ik zelf een beetje merkwaardig ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 11:36 

Hardtraxx Elite

Al het goedbedoelde advies is dus aan dovemans oren gericht. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 11:53 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:

Zeker niet, heb gewoon geappt hoe ik erin sta, waarom ik gepikeerd ben, en dat ik best samen wil zoeken naar een oplossing. Maar op deze manier zoals dat nu gaat, gaat het iig niet

Thanks iedergeval iedereen. Zeker Nuttige invalshoeken allemaal, met daarnaast ook zelfde soort ervaringen die ik mee kan nemen in m’n verdere acties :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 11:59 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
haha toen ik nog klein was hadden we ook zo'n heks als buurvrouw, wij hadden op de stoep voor hun huis iets getekend met stoepkrijt, kwam ze eisen dat we dat kwamen schoonmaken.

misschien geen hakenkruizen moeten tekenen

* trotse adolf geluiden *
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 12:50 

Hardtraxxer

Mijn buurvrouw vindt het blijkbaar ook niet normaal geluid dat ik gewoon tv kijk op een normaal volume. Ik heb gezegd dat ik snap dat het geluid door haar anders ervaren kan worden, maar dat het geluid objectief gezien niet buiten proporties is. Dat laatste kan ze niet inzien. Verder Voelt zich niet serieus genomen, terwijl ik al wat dingen gekocht heb en uitgeprobeerd heb. Gisteren halve avond research gedaan, mogelijke oorzaken van die research aangedragen, maar voelt zich alsnog niet serieus genomen. Jeez, dan niet :lol:

Ik ga zelf wel een akoestisch onderzoek regelen via de verhuurder of gemeente. Zij wilt alleen maar de schuld op mij afschuiven, terwijl ik onderzoek wil doen naar de oorzaak van het probleem. Tof zo’n buurvrouw :thumbdown:

Einde live verslag vooralsnog haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 13:02 

Hardtraxx Veteran

Houdt ons op de hoogte, ik heb ook een buurvrouw die wel eens last heeft gehad van mijn geluid, sinds september gelukkig geen klachten meer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:26 

Hardtraxx Veteran

Mijn surround heeft overigens een 'night' functie die dus bepaalde frequenties onderdrukt zodat de trillingen minimaal zijn. Weet niet of dat van jou dit ook heeft maar je zou daar eens naar kunnen kijken. Verder staat mijn sub, waarvan ik vermoed dat dit bij jou ook de boosdoener is, op een isolationpad waarvan ik de sub-bass ook op -3 heb staan.

Vaak is de vloer namelijk ook de boosdoener (laminaat en slechte isolatie zijn killend). Maar als je buurvrouw zelf niet wilt meewerken tot een oplossing (iets wat je ook niet kan verplichten of verwachten natuurlijk want jij bent in dit geval het probleem volgens haar) en jij kan aantonen al veel gedaan te hebben dan houd het natuurlijk wel op en kan je denk ik wel de de dilemma bij haar neerleggen om mee te helpen of pech te hebben omdat je al zoveel gedaan hebt. Je kan niet aan een oplossing werken zonder haar input.

Behalve dat je er voor kan kiezen na 2200u gewoon je tv audio te gebruiken ipv je surround. Je hoeft echt geen beste vrienden te zijn met je buren maar met elkaar rekening houden is natuurlijk wel zo netjes. Andersom zou je het ook niet leuk vinden lijkt me.

Zeikers heb je er altijd wel tussen zitten overigens maar vaak begint het met de waarheid dat er iets gespeeld heeft en volgens haar beleving nog altijd niet is opgelost terwijl er misschien al een tijdje niets meer aan de hand is.

En om je huis nou om te bouwen met eierdozenis een beetje overdreven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:46 

Hardtraxx Elite

Citaat:
en ze heeft me nog steeds niet uitgenodigd om te komen luisteren terwijl ik het wel al 2x gevraagd heb.

Ik vroeg me al af, waarom ga je er niet heen om te luisteren met desnoods een derde onafhankelijk persoon.
Maar als ze daar al niet aan mee wil werken, ja dan zou ik er ook snel klaar mee zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:55 

Hardtraxx Veteran

@Dennis hoezo kopieer jij mijne exacte comment vorige pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een tijdje een TV op mijn slaapkamer gehad waar eigenlijk amper bass uit kwam, maar hoe mijn complex is ingericht hoorden mijn buren het wel enorm goed. Zelfs op normaal en zacht niveau. Dit terwijl ik de TV in de kamer er naast gewoon niet hoorde. Toen bij hun over de vloer geweest en je hoorde het wel degelijk.

Zodoende gewoon besloten om dat niet meer te doen. Want iemand zijn rust/slaap dagelijks storen ten opzichte van net even anders TV kijken, dan is de keuze vrij makkelijk gemaakt.

En om het op te lossen ook eens met wat Roman zegt. Zet je TV aan, ga naar je buurvrouw en probeer samen het probleem te verhelpen door simpele isolatie, het verplaatsen van je TV of speakers, een betere ondergrond voor je speakers, meubilair of TV of wat dan ook. Als je het zo doet zie je wat voor aanpassingen wat voor effect hebben.

Ga gewoon experimenteren en kijk direct wat voor resultaat het heeft door ook bij je buurvrouw te luisteren, want als je elkaar zo direct helpt kom je ook sneller tot een oplossing i.p.v. dit geklaag naar elkaar. Wees dan zelf ook de grotere persoon en stel dat voor ipv het af te schuiven als haar probleem.

Wat voor jou misschien normaal volume is, is voor haar niet normaal. Niet iedereen luistert naar harde muziek, gaat naar feesten en is veel lawaai gewend enz enz. Je kan anderen niet afrekenen op hoe jij alles beleeft. Dit klinkt namelijk als een confrontatie die heel makkelijk opgelost kan worden maar niet wordt opgelost door geklaag en misgunning over en weer.

En om op je initiele vraag terug te komen, juridisch ga jij dit niet winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:59 

Hardtraxx Veteran

Koptelefoon niet mogelijk? Ik woonde eerder in een flatgebouw waar je alles van elkaar horen. Er is nooit geklaagd maar toch deed ik avonds na 11 altijd alles met koptelefoon. Vind ik wel zo netjes. Vooral omdat haar slaapkamer nou net naast m'n woonkamer stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 15:00 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een tijdje een TV op mijn slaapkamer gehad waar eigenlijk amper bass uit kwam, maar hoe mijn complex is ingericht hoorden mijn buren het wel enorm goed. Zelfs op normaal en zacht niveau. Dit terwijl ik de TV in de kamer er naast gewoon niet hoorde. Toen bij hun over de vloer geweest en je hoorde het wel degelijk.

Zodoende gewoon besloten om dat niet meer te doen. Want iemand zijn rust/slaap dagelijks storen ten opzichte van net even anders TV kijken, dan is de keuze vrij makkelijk gemaakt.

En om het op te lossen ook eens met wat Roman zegt. Zet je TV aan, ga naar je buurvrouw en probeer samen het probleem te verhelpen door simpele isolatie, het verplaatsen van je TV of speakers, een betere ondergrond voor je speakers, meubilair of TV of wat dan ook. Als je het zo doet zie je wat voor aanpassingen wat voor effect hebben.

Ga gewoon experimenteren en kijk direct wat voor resultaat het heeft door ook bij je buurvrouw te luisteren, want als je elkaar zo direct helpt kom je ook sneller tot een oplossing i.p.v. dit geklaag naar elkaar. Wees dan zelf ook de grotere persoon en stel dat voor ipv het af te schuiven als haar probleem.

Wat voor jou misschien normaal volume is, is voor haar niet normaal. Niet iedereen luistert naar harde muziek, gaat naar feesten en is veel lawaai gewend enz enz. Je kan anderen niet afrekenen op hoe jij alles beleeft. Dit klinkt namelijk als een confrontatie die heel makkelijk opgelost kan worden maar niet wordt opgelost door geklaag en misgunning over en weer.

En om op je initiele vraag terug te komen, juridisch ga jij dit niet winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 15:02 

Hardtraxx Veteran

Morgen is het zover. Wij rijden rond 11:15 weg uit Leiden en verwachten omstreeks 12:30 aan te komen op B&B en Minicamping in het Groen. Aldaar hebben wij een 'Pipowagen' gehuurd. Als we zijn aangekomen gaan we voor onze pipowagen lekker als Tokkies halve liters drinken tot een uur of 14:00. Er staan fietsen voor ons klaar. We gaan dan ook lekker op de fiets naar de Autotron, wederom met een halve liter blik. Vervolgens het feest van het jaar beleven.

Godverdomme zin in!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 15:10 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:
Koptelefoon niet mogelijk? Ik woonde eerder in een flatgebouw waar je alles van elkaar horen. Er is nooit geklaagd maar toch deed ik avonds na 11 altijd alles met koptelefoon. Vind ik wel zo netjes. Vooral omdat haar slaapkamer nou net naast m'n woonkamer stond.

In Selwerd heb je toch lawaai zat van de lokale milities :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 15:11 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Morgen is het zover. Wij rijden rond 11:15 weg uit Leiden en verwachten omstreeks 12:30 aan te komen op B&B en Minicamping in het Groen. Aldaar hebben wij een 'Pipowagen' gehuurd. Als we zijn aangekomen gaan we voor onze pipowagen lekker als Tokkies halve liters drinken tot een uur of 14:00. Er staan fietsen voor ons klaar. We gaan dan ook lekker op de fiets naar de Autotron, wederom met een halve liter blik. Vervolgens het feest van het jaar beleven.

Godverdomme zin in!!!!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 17:23 

Hardtraxxer

Ik heb me toch bedacht en om van het gezeik en gezeur af te zijn heb ik deze equalizer gekocht. Dit zou denk ik wel afdoende moeten zijn

https://www.amazon.nl/dp/B000MJ406Y/ref ... K3QX?psc=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 17:28 

Hardtraxx Veteran

En als dat niet zo is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 17:36 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
En als dat niet zo is?

Pompen tot de max
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 18:24 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
En als dat niet zo is?

Dan weet ik t ook niet meer :lol:! 12 dB demping is aardig wat. Fingers crossed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 19:45 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
En als dat niet zo is?

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 21:16 

Hardtraxx Veteran

OT: Hoe de fuck is dit niet gewoon een Angerfist plaat:

Dit is een combi van alle sounds van Prophecy en The Hearthless, vandaar Neophyte Records (Tha Playah)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 11:31 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
OT: Hoe de fuck is dit niet gewoon een Angerfist plaat:

Dit is een combi van alle sounds van Prophecy en The Hearthless, vandaar Neophyte Records (Tha Playah)

GridKiller is een neefje van Angerfist. Of het dan Ghostproducen is of dat hij gebruik kan maken van (een deel) van de soundbank van Angerfist laat ik even in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 22:27 

Hardtraxx Elite

Huisapotheker schreef:
RomanAnthony schreef:

Zeker niet, heb gewoon geappt hoe ik erin sta, waarom ik gepikeerd ben, en dat ik best samen wil zoeken naar een oplossing. Maar op deze manier zoals dat nu gaat, gaat het iig niet

Thanks iedergeval iedereen. Zeker Nuttige invalshoeken allemaal, met daarnaast ook zelfde soort ervaringen die ik mee kan nemen in m’n verdere acties :thumbsup:

"geappt hoe ik erin sta"

Zeker voor 5 cent meegegeven ofnie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 16:50 

Hardtraxx Elite

PsychopatenOffensief schreef:
Net de Hardtraxx appgroep verlaten, wat is dat een verschrikkelijke nare plek om je te bevinden. Gelukkig is het hier wel gezellig :beer:

Ik heb leuke sticker vanuit de hardtraxx groep gekregen. Kan hem hier niet delen dus typ ik hem even,

Wellicht ook interessant voor u
- Euthanasie
Vorige  1 ... 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic