Mijn surround heeft overigens een 'night' functie die dus bepaalde frequenties onderdrukt zodat de trillingen minimaal zijn. Weet niet of dat van jou dit ook heeft maar je zou daar eens naar kunnen kijken. Verder staat mijn sub, waarvan ik vermoed dat dit bij jou ook de boosdoener is, op een isolationpad waarvan ik de sub-bass ook op -3 heb staan.
Vaak is de vloer namelijk ook de boosdoener (laminaat en slechte isolatie zijn killend). Maar als je buurvrouw zelf niet wilt meewerken tot een oplossing (iets wat je ook niet kan verplichten of verwachten natuurlijk want jij bent in dit geval het probleem volgens haar) en jij kan aantonen al veel gedaan te hebben dan houd het natuurlijk wel op en kan je denk ik wel de de dilemma bij haar neerleggen om mee te helpen of pech te hebben omdat je al zoveel gedaan hebt. Je kan niet aan een oplossing werken zonder haar input.
Behalve dat je er voor kan kiezen na 2200u gewoon je tv audio te gebruiken ipv je surround. Je hoeft echt geen beste vrienden te zijn met je buren maar met elkaar rekening houden is natuurlijk wel zo netjes. Andersom zou je het ook niet leuk vinden lijkt me.
Zeikers heb je er altijd wel tussen zitten overigens maar vaak begint het met de waarheid dat er iets gespeeld heeft en volgens haar beleving nog altijd niet is opgelost terwijl er misschien al een tijdje niets meer aan de hand is.
En om je huis nou om te bouwen met eierdozenis een beetje overdreven