Als ik dronken ben probeer ik niet mensen dood te trappen hoor. En daarnaast zijn deze gasten niet dronken. We hebben het hier over fucking poging tot doodslag, niet een winkeldiefstalletje volgens mij?Wie weet doe je dronken een keer iets heel doms en ben je verder een brave burger, hoef je nog niet permanent voor gestraft te worden door levenslang weggestopt te worden. Uiteraard staat er een straf op, maar verhalen over mensen doodschieten, op een boot zetten etc..
Omdat ze iemand als een stel achterlijke primaten helemaal de tering in schoppen misschien? Wat valt daar aan te helpen dan? Enige manier waarop ik me daarin zou kunnen vinden is als die jongen een famielielid van hun wat had aangedaan of weet ik veel wat. En ik heb niet heel veel verbeelding nodig om te weten dat dat 99.9% zeker niet zo is. Ho, inb4 pvv tokkie. Stel dat Michael P. een lichte straf had gehad en na 5 jaar weer rondliep, had je dan ook gedacht 'Hij heeft nu straf gehad, hij zal vast nooit meer een meisje aanraken'? Bepaalde mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd, en daar val je wmbt ook onder als je zo koelbloedig iemand kapot schopt. Dit is niet even een gemiddeld puber ruzietje he.Nee sorry ik zie het gewoon echt niet. Hoezo zijn ze niet te helpen? Omdat het Marokkanen zijn? Ik zie het gewoon echt niet. Met zo'n instelling gaat het ook sowieso niet lukken.
Last edited by Pedaalemre on , edited 3 times in total.