Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pop pop


Ik hoor het gewoon in m'n hoofd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is echt heel erg kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pop pop

mod edit weg op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
sonnebloem schreef:
Pop pop

mod edit weg op


Godver deze weer gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Jordy schreef:
sonnebloem schreef:
Pop pop

mod edit weg op


Godver deze weer gemist

Volgens mij mis je de grap ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pijn aan kies... kies laten trekken... nog steeds pijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Pijn aan kies... kies laten trekken... nog steeds pijn :/

minder kauwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
rakkietakkie schreef:
Pijn aan kies... kies laten trekken... nog steeds pijn :/

minder kauwen


Je moet toch wat eten, nou zijn het gelukkig shakes, dat kloekt wat handiger weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Pijn aan kies... kies laten trekken... nog steeds pijn :/

Ik vooral van m'n voortanden. Maar vermoed dat m'n verstandskiezen die druk op m'n gebit geven. Moet ze alle 4 nog laten verwijderen in het ziekenhuis, geen zin in gehad. Nu betaal ik vanaf 1 januari zelf m'n zorgpremie en heb ik hoog eigen risico aangehouden, had ze toch beter vorig jaar er uit kunnen laten halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Volgens mij mis je de grap ja xd


:x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 19:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Blue monday die erin hakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Blue monday die erin hakt

Je weet dat die dag gewoon pure marketing is he? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 00:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Pommer schreef:
Blue monday die erin hakt

Je weet dat die dag gewoon pure marketing is he? ;)

No shit. Was gewoon een kutdag. Aan de andere kant, dat is bijna elke maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Solis schreef:
Pommer schreef:
Blue monday die erin hakt

Je weet dat die dag gewoon pure marketing is he? ;)

No shit. Was gewoon een kutdag. Aan de andere kant, dat is bijna elke maandag.

Daarom.

On topic: https://www.dumpert.nl/mediabase/760942 ... _op_1.html
Wat een achterlijke figuren zijn dit zeg... Boeit me geen ene zak waar je vandaan komt. Laffer dan dit gaat het niet worden. Hopelijk gaat de politie iets met deze beelden doen en worden de daders flink bestraft. Ik hoop dat het goed gaat met die jongen. Man man man wat kansloos. :sick:

PS: wat is dat in godsnaam voor een taaltje? Begrijp er niks van! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
On topic: https://www.dumpert.nl/mediabase/760942 ... _op_1.html
Wat een achterlijke figuren zijn dit zeg... Boeit me geen ene zak waar je vandaan komt. Laffer dan dit gaat het niet worden. Hopelijk gaat de politie iets met deze beelden doen en worden de daders flink bestraft. Ik hoop dat het goed gaat met die jongen. Man man man wat kansloos. :sick:

PS: wat is dat in godsnaam voor een taaltje? Begrijp er niks van! :huh:

Bloed kookte daarnet ook aardig door dit filmpje. Op de facebookpagina van Dumpert staan al namen en telefoonnummers van een aantal van die mongolen. Hopelijk krijgen ze gepaste straffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 01:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.rijnmond.nl/nieuws/177479/P ... pijkenisse ze hebben zich al gemeld bij de politie. Nou ja. Twee van die idioten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 09:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach als twee zijn gemeld komt de rest ook wel. Ligt compleet aan of het slachtoffer nu aangifte doet en het tot vervolging komt. Waarschijnlijk, gezien de leeftijd, gaat het niet verder dan tuintjes schoffelen, op zijn lichtst een boete. Ze mogen imo voor zoiets wel jeugddetentie invoeren omdat er maar een verkeerde trap hoeft te landen en het is poging tot doodslag. Imo mag je het dan ook zo vervolgen.

Niks mis met een stukje burgerinitiatief als het gaat om daders opsporen en openbaar maken. Dat geef je nou eenmaal op als je zoiets doet. Je bedreigt als groep een persoon, nu heeft een nog grotere groep het gemunt op jou, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Meer dan prima als een groot deel van de maatschappij zich hier toch tegen verzet, hoe groter en actiever het verzet tegen zoiets, hoe minder het gebeurt. Het recht in eigen handen nemen vind ik te ver gaan, maar de daders open en bloot voor justitie leggen is niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde dat ze zich gemeld hebben.. Dat doen ze gewoon uit bangheid want wat zullen ze een reacties en bedreigingen hebben gehad.. :thumbup: Ik had graag een aansluitend filmpje gezien dat mensen met (of zonder) bivakmutsen ze helemaal de graftyfus hadden gekopschopt! Bah wat een smerig volk is het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ik had graag een aansluitend filmpje gezien dat mensen met (of zonder) bivakmutsen ze helemaal de graftyfus hadden gekopschopt! Bah wat een smerig volk is het ook

Je bent bijna geneigd om dit te gaan accepteren, aangezien ze er nu weer met een simpel taakstrafje of iets dergelijks vanaf zullen komen. Wordt tijd dat Nederland eens wat harder gaat worden, en dan vooral de politie en justitie. Dat filmpje ook van die man in Waalwijk die 3 agenten aanvalt, geef die agenten een taser of laat ze die vent gewoon in z'n knie schieten. Kerel was helemaal doorgedraaid joh. Maar nee, als een agent zoiets doet wordt de agent vervolgd en wordt de dader een slachtoffer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Knie schieten is wel iets te ver, zeker als je de slagader raakt, maar taser zou prima moeten kunnen als traangas niet helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
DonnyD schreef:
Ik had graag een aansluitend filmpje gezien dat mensen met (of zonder) bivakmutsen ze helemaal de graftyfus hadden gekopschopt! Bah wat een smerig volk is het ook

Je bent bijna geneigd om dit te gaan accepteren, aangezien ze er nu weer met een simpel taakstrafje of iets dergelijks vanaf zullen komen. Wordt tijd dat Nederland eens wat harder gaat worden, en dan vooral de politie en justitie. Dat filmpje ook van die man in Waalwijk die 3 agenten aanvalt, geef die agenten een taser of laat ze die vent gewoon in z'n knie schieten. Kerel was helemaal doorgedraaid joh. Maar nee, als een agent zoiets doet wordt de agent vervolgd en wordt de dader een slachtoffer.


Maar waarom zou je iemand mogelijk permanent schade aandoen op het moment dat deze man mijns inziens in de war of onder invloed is? Helaas overduidelijk een getraind iemand, maar toch. Ik vind het perfect dat er dit onderzoeken zijn als er geschoten wordt bijvoorbeeld, daar is politie en justitie namelijk voor: waarheidsvinding. Ik denk dat het nu vooral is dat iedere scheet gefilmd wordt en een uur later op internet staat. Bij wijze van spreken had je 30 jaar geleden hier nooit vanaf geweten op hoogstens een klein kopje in de krant na. Misdaadcijfers zijn in Nederland steeds lager, maar veel mensen voelen zich toch onveilig. Ik denk dat de eindeloze exposure daaraan daar zeker weten aan meehelpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komt vaak ook omdat dit soort bedreigingen en vechtpartijen e.d. niet onder criminaliteit wordt geschaard en niet worden gemeld aan de politie.

Schieten gaat idd wel ver, maar ik snap niet waarom ze nog geen taser hebben voor zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Je zou maar de vader van deze jongen zijn, het filmpje zien en moeten accepteren dat ze voor deze poging tot doodslag met een taakstrafje wegkomen. En als 'ie zelf die ratten zou verbouwen een hogere straf zou krijgen dan hun. wAnT nEdErlAnD iS eEn hUmAaN LAnD :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Je zou maar de vader van deze jongen zijn, het filmpje zien en moeten accepteren dat ze voor deze poging tot doodslag met een taakstrafje wegkomen. En als 'ie zelf die ratten zou verbouwen een hogere straf zou krijgen dan hun. wAnT nEdErlAnD iS eEn hUmAaN LAnD :sick:

Veel aannames, weinig feiten. Eerst maar eens kijken wat een jeugdrechter hier van vindt over een paar maanden voordat we over straffen gaan beginnen. Vergeet niet dat die jeugd is en dus onder jeugdrecht valt met aanzienlijk lagere straffen. Mijns inziens ook terecht, je kan geen tieners eindeloos in de gevangenis stoppen, heeft alleen maar een averechts effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Oke man. Linkse rakker. Zou je ook zo relativeren als dit je kind was?

Dit soort volk hoor je idd niet eindeloos vast te zetten, hier hoor je gewoon een regen kogels doorheen te jagen. Dit soort zal het toch nooit leren. En die jongen zal hier zijn hele leven mee rondlopen, tenminste mentaal en wellicht dat die ook wel iets permanents heeft opgelopen aan z'n gezicht tijdens dit filmpje. We kunnen allemaal lekker gaan doen alsof we een vergevorderd land zijn mbt strafrecht maar eigenlijk komt het er gewoon op neer dat de slachtoffers er vaker slechter uitkomen dan de daders.
Vorige  1 ... 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic