Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Deze "gevechten" waren onderling afgesproken met wederzijds goedkeuren, 1 op 1, gewoon stoerdoenerij zonder elkaar (echt) te verwonden! Niks interessants aan dus ;)

Bron: ouders van Tommy in een statement, kan het verhaal helaas niet terugvinden..

Hahaha wat triest. Het is natuurlijk zware mishandeling maar als je 'kk neger' in de rondte gaat schelden dan vraag je er wel een beetje om. Conclusie, allebei fout, allebei galbakken. Spijkenisse schorem-hoofdstad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie hoeven niet zo verdedigend meteen te doen hoor. Ik dacht net zo goed 'heh weer die Marokkanen'. Ik verdedig ze niet. Weet niet hoevaak ik nog duidelijk moet maken dat het niet oke is wat ze doen en ze straf verdienen. Zegt het meisje in het filmpje ook duidelijk. Toch ziet iedereen het als 'slachtofferrol spelen'.

Het gaat mij er meer om dat er twee kanten van het verhaal zijn. De daders hebben hun reden om hem in elkaar te rammen. Goed, dat liep uit de hand en ze verdienen straf (nogmaals voordat ik word aangevallen), maar ze doen dit niet uit het niets. Als ik hoor dat iemand mijn zusje zou bedreigen met een mes zou ik hem ook flippen (niet letterlijk, ik keur overmatig geweld nogmaals niet goed).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Jullie hoeven niet zo verdedigend meteen te doen hoor. Ik dacht net zo goed 'heh weer die Marokkanen'. Ik verdedig ze niet. Weet niet hoevaak ik nog duidelijk moet maken dat het niet oke is wat ze doen en ze straf verdienen. Zegt het meisje in het filmpje ook duidelijk. Toch ziet iedereen het als 'slachtofferrol spelen'.

Het gaat mij er meer om dat er twee kanten van het verhaal zijn. De daders hebben hun reden om hem in elkaar te rammen. Goed, dat liep uit de hand en ze verdienen straf (nogmaals voordat ik word aangevallen), maar ze doen dit niet uit het niets. Als ik hoor dat iemand mijn zusje zou bedreigen met een mes zou ik hem ook flippen (niet letterlijk, ik keur overmatig geweld nogmaals niet goed).


Die filmpjes lijken gewoon afgesproken 1v1 standaard puber gevechten zonder kopschoppen. Valt toch ook gewoon niet te vergelijken met met z'n allen iemand totaal kapotschoppen. Dit is geen 'reden' om hem in elkaar te slaan. Als dat van dat mes waar is zou het een ander verhaal zijn maar ik beoordeel alleen op wat ik zie, dat mes is niet bewezen, als jij zo een standaard chatbericht met de spelling van een 12jarige als geloofwaardige bron ziet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook helemaal niet dat die vechtfilmpjes reden zijn om hem in elkaar te schoppen? Het geeft meer het idee dat hij ook niet de liefste is. Het gaat mij er meer om dat hij andere dingen doet waarvoor hij in elkaar is geramt. Schijnbaar een pestkop zijn, met kkneger schelden en met een mes dreigen. Of het waar is geen idee, maar vermoeden is genoeg om te weten dat er waarschijnlijk dus meer speelt dan zinloos geweld. Dit soort vechtpartijen zijn niet nieuw, ook vroeger had je ze en je zult ze altijd hebben. Pubers die op elkaar boos zijn. Alleen worden ze nu vastgelegd op video.

En geloof het of niet, dat soort chats zijn echt niet ongewoon voor volwassenen. Heb ze slechter gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Of het waar is geen idee, maar vermoeden is genoeg om te weten dat er waarschijnlijk dus meer speelt dan zinloos geweld.

makrooy schreef:
Zo zie je maar weer, mensen hebben snel hun oordeel klaar staan

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Spijkenisse schorem-hoofdstad.


Ga es ff snel terug in je mand :list: Ik heb er ook meer dan 20 jaar gewoond. Wel in een van de betere wijken, niet waar deze gasten vandaan komen (gebaseerd op de adressen die op social media ronddwalen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
makrooy schreef:
Of het waar is geen idee, maar vermoeden is genoeg om te weten dat er waarschijnlijk dus meer speelt dan zinloos geweld.

makrooy schreef:
Zo zie je maar weer, mensen hebben snel hun oordeel klaar staan

:x



Wat wil je nou zeggen? Ik zei al dat ik net zo goed schuldig was met m'n oordeel. Besides ik ben nog voorzichtig met die uitspraak die je quote. Ja ik denk dat de kans groot is dat er meer speelt dan zinloos geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ja ik denk dat de kans groot is dat er meer speelt dan zinloos geweld.

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus, niemand weet wat er echt gaande is. "Kans is groot dat ...", "Vermoeden ...", "Waarschijnlijk ...". Zolang je jezelf maar gelooft zeker? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dus, niemand weet wat er echt gaande is. "Kans is groot dat ...", "Vermoeden ...", "Waarschijnlijk ...". Zolang je jezelf maar gelooft zeker? :thumbup:


Precies, en ondertussen iedereen oproepen om alles en iedereen dat er mee te maken heeft de godstering in te rossen waardoor ze politiebewaking nodig hebben. Top plan.

Kutvolk in Nederland, zowel de kopschoppers als de mensen die met hun grote muil vooraan staan om het "op te lossen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Allemaal emigreren naar mofrika
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:35 
 
Hardtraxxer

Piratenfestijnmuziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

edit: verkeerde toppa...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 22:30 
 
Hardtraxxer

Collega's die "één team, één taak" of "failure is not an option" zeggen. Zit dan echt te kokhalzen achter mijn scherm. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Collega's die "één team, één taak" of "failure is not an option" zeggen. Zit dan echt te kokhalzen achter mijn scherm. :sick:


There is no 'I' in Team!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga even wat agile scrummen, tot zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ga even wat agile scrummen, tot zo


Doe je thuis maar, smeerlap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardwerkende en leuke collega die om vreemde redenen haar contract niet verlengd krijgt terwijl iedereen die met haar moet werken gigantisch positief is. Vervelend als mensen die over dat soort zaken moeten beslissen een beetje spelletjes spelen... Welkom in het bedrijfsleven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hardwerkende en leuke collega die om vreemde redenen haar contract niet verlengd krijgt terwijl iedereen die met haar moet werken gigantisch positief is.


Zo'n situatie hadden wij een tijd geleden ook. Bleek achteraf dat die collega zelf zijn hand had overspeeld met te hoge eisen bij de nieuwe contract-onderhandelingen, waar de directie simpelweg niet mee akkoord kon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan inderdaad ook nog. Zijn veel situaties mogelijk natuurlijk. Zonde is het wel. Maar goed, mijn loon laat het niet toe dat ik er wat over te zeggen heb haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hardwerkende en leuke collega die om vreemde redenen haar contract niet verlengd krijgt terwijl iedereen die met haar moet werken gigantisch positief is. Vervelend als mensen die over dat soort zaken moeten beslissen een beetje spelletjes spelen... Welkom in het bedrijfsleven...


Helaas ook al zoiets meegemaakt! Of het tegenovergestelde.. Een vrouwelijke collega die met een grote bek en een bult geslijm een 40 uren contract afdwingt maar dat absoluut niet waard is >.< Komt nog eens bij dat het een secreet van een mens is en echt niemand haar mag, behalve de baas dan :huh:

Welkom in het bedrijfsleven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie je helaas overal wel ja... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat is ook ernstig ja. Daar prikt iedereen doorheen en ze soms heb ik het idee dat men dan echt niet ziet dat iedereen dat door heeft. Ik zeg altijd maar: "Hoe hoger de functie, hoe ijler de lucht." Wat ook gewoon echt zo is. Mensen gaan rare dingen doen op hogere functies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.gelderlander.nl/binnenland/efteling-lost-geen-enkel-probleem-op-poppen-zijn-niet-racistisch~a52891ea/
Stuk begint goed, hoogleraar slaat imo de spijker op z'n kop.

Maar vervolgens het irritatiemoment, de activisten. Man, wat een gejank in de ruimte zeg. Ga eens aan het werk en leef en laat leven, zoals aangegeven in het stuk: jullie zijn zelf degene die racisme bevorderen hierin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het trieste "Willem Of The Night" gedoe tussen SR en HHZ... :sick: Die moeten elkaar gewoon doen dat kan niet anders..
Vorige  1 ... 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic