Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
DonnyD wrote:Het trieste "Willem Of The Night" gedoe tussen SR en HHZ... :sick: Die moeten elkaar gewoon doen dat kan niet anders..
Je hoeft er toch niet naar te kijken? Ontvolg ze dan gewoon...

Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Zoveel security op een feest aanwezig, dat je 75% kans hebt om gepakt te worden tijdens het vatten
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Vatten?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
Ongegeneerd snuiven.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
DonnyD wrote:Het trieste "Willem Of The Night" gedoe tussen SR en HHZ... :sick: Die moeten elkaar gewoon doen dat kan niet anders..
Het leuke is er wel weer vanaf inderdaad.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
mensen die group chats op discord gaan leaven echt maanden na er wat voor het laatst in gebeurd is.

had vanaag 150 berichten door 1 persoon die blijkbaar chats irritant vind ofzo >.<
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Groepsgesprekken zijn altijd kut. Heb ze standaard op dempen staan.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
vind audiotricz een beetje vervelend eigenlijk, had ze een bericht op facebook gestuurd omdat ik wat van hun free releases in wav zoek. dat ze niet meteen reageren prima natuurlijk, ze hebben het ook druk.

maar inmiddels zijn de berichten al een paar maanden "gelezen"en hoor ik helemaal niets.

blijkbaar wil ik iets onmogelijks ofzo
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Portfolio over m'n laatste drie studiejaren i.c.m. gebrek aan concentratie + vindingrijkheid
S
3 posts member since 2018
last seen Oct 2019
jeffrey2107 wrote:vind audiotricz een beetje vervelend eigenlijk, had ze een bericht op facebook gestuurd omdat ik wat van hun free releases in wav zoek. dat ze niet meteen reageren prima natuurlijk, ze hebben het ook druk.

maar inmiddels zijn de berichten al een paar maanden "gelezen"en hoor ik helemaal niets.

Denk persoonlijk dat ze dat al lang vergeten zijn toch? Snap dat het vervelend is als iemand niet terug antwoord,
alleen je zal vast niet de enige zijn van wie ze dm's krijgen :innocent:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Suspicious wrote:
jeffrey2107 wrote:vind audiotricz een beetje vervelend eigenlijk, had ze een bericht op facebook gestuurd omdat ik wat van hun free releases in wav zoek. dat ze niet meteen reageren prima natuurlijk, ze hebben het ook druk.

Denk persoonlijk dat ze dat al lang vergeten zijn toch? Snap dat het vervelend is als iemand niet terug antwoord,
Ja of ze lezen het op een moment dat ze niet in de gelegenheid zijn om het uit te zoeken/bij een pc zitten en vergeten het weer. Super logisch.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Elke dag kutweer.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
Rickzel wrote:
Suspicious wrote:

Ja of ze lezen het op een moment dat ze niet in de gelegenheid zijn om het uit te zoeken/bij een pc zitten en vergeten het weer. Super logisch.
Idd, ik zou even een reminder sturen als ik jou was.
Misschien moet iemand Ran-D ook weer eens vragen wanneer Fanaticz uit 2010 nou eens uit komt.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
dat is ook zeker waar, heb maar even een berichtje gestuurd, zie wel of en hoe
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
jeffrey2107 wrote:dat is ook zeker waar, heb maar even een berichtje gestuurd, zie wel of en hoe
antwoord "is the 320kbps mp3 not good enough"

eh nee anders had ik die gewoon met gebruikt en had ik geen bericht gestuurd :P
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
jeffrey2107 wrote:
jeffrey2107 wrote:dat is ook zeker waar, heb maar even een berichtje gestuurd, zie wel of en hoe

Vind het een goede vraag van ze, vanwaar heb je de wav nodig? Op je boxen thuis of in de auto hoor je het verschil niet
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Delt-A wrote:
Rickzel wrote:
Suspicious wrote: Denk persoonlijk dat ze dat al lang vergeten zijn toch? Snap dat het vervelend is als iemand niet terug antwoord,
Idd, ik zou even een reminder sturen als ik jou was.
Misschien moet iemand Ran-D ook weer eens vragen wanneer Fanaticz uit 2010 nou eens uit komt.
Of aan Alpha Twins wanneer Smack My Derb eens uitkomt. :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Alm1ghty wrote:
Delt-A wrote:Misschien moet iemand Ran-D ook weer eens vragen wanneer Fanaticz uit 2010 nou eens uit komt.
Doe Sick MF (Qlimax Edit) er dan ook maar gelijk bij haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
ErikZ wrote:
jeffrey2107 wrote:

Vind het een goede vraag van ze, vanwaar heb je de wav nodig? Op je boxen thuis of in de auto hoor je het verschil niet
thuis hoor ik het wel, en ik heb mijn muziek graag in een zo goed mogelijke kwaliteit, dus vandaar.
en aangezien alle gekochte tracks ook al wav zijn wil ik het liefst alles zo hebben.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
MelvinFR wrote:
Alm1ghty wrote:
Delt-A wrote:Misschien moet iemand Ran-D ook weer eens vragen wanneer Fanaticz uit 2010 nou eens uit komt.
Doe Sick MF (Qlimax Edit) er dan ook maar gelijk bij haha.
Paar keer gevraagd IRL maar kreeg geen fatsoenlijk antwoord van die krullebol.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Aad de Mos, kon gewoon niet genieten van Clasico gisteren omdat ik me zo irriteerde aan die vent.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:Aad de Mos, kon gewoon niet genieten van Clasico gisteren omdat ik me zo irriteerde aan die vent.
Zo dan, wat was die vent dramatisch gisteren. Met als toppunt zijn commentaar over nummer 14 van Malcom :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Iedere keer als iemand een geniale steekbal geeft die net niet aankomt: Kijk, hij had hem naar links moeten geven, die stond vrij!

Nare man. Die filmpjes op zijn sociale media ook die bij VI altijd belachelijk gemaakt worden :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
hardstyle007 wrote:Met als toppunt zijn commentaar over nummer 14 van Malcom :thumbdown:
Überhaupt over Malcom, speelde gisteren niet onverdienstelijk imo. Maar nee alles wat fout ging was het 'weer die Malcom, die niks kan, waar 4 mio nog teveel geld voor is) terwijl Vinicius fouten maakt maar dat kan gebeuren want hij is 'pas 18'. Malcom is ook pas 21 staatsdebiel..
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:lol: :lol:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid= ... flKGy2Qnlo

Hier zit ie denk ik ook aan de lsd ofzo :cry: xd