''De Mos constateert dat de intrinsieke motivatie vaak ontbreekt bij de Ajacieden''
Aad de Mos is Mark with a Tarrel
Aad de Mos is Mark with a Tarrel
De zwaar onderschatten Mannengriep zeker? Die zijn erg heftig inderdaadwrote:Woensdag ben ik getroffen door de ergste griep die ik in tijde heb gehad. .. gvd, kan nu niet naar Hard Bass
Uberhaupt BB die z'n avatar aanpast, dat doe je toch niet voor de autisten onder ons als je al zo lang dezelfde hebt.wrote:De Avatar van Broken Balance, die gast die het nitraatje aansteekt en de bekende 2 woorden uitspreekt staat niet op de afbeelding..
Dat ding op jouw afbeelding is ook amper een hond te noemenwrote:De Avatar van Broken Balance, die gast die het nitraatje aansteekt en de bekende 2 woorden uitspreekt staat niet op de afbeelding..
Zeg gewoon dat je 35 bent..Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is xxxxxx, 35 lentes jong en woon in xxxxxxx.
en word weer genegeerd, prima als ze het niet kunnen/willen/er geen tijd voor hebben maar zeg dat danwrote:antwoord "is the 320kbps mp3 not good enough"wrote:dat is ook zeker waar, heb maar even een berichtje gestuurd, zie wel of en hoe
eh nee anders had ik die gewoon met gebruikt en had ik geen bericht gestuurd
Klopt, totaal geen nuttig spul verder natuurlijk.wrote:Duct tape![]()
Die rotzooi had echt nooit gemaakt mogen worden.
Waarom gebruik je die dan niet?wrote:Er zijn betere producten die geen lijmresten achterlaten.
Hmmm ik luister liever naar mixtape...wrote:Wellicht werkt dit