Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

''De Mos constateert dat de intrinsieke motivatie vaak ontbreekt bij de Ajacieden''

Aad de Mos is Mark with a Tarrel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn oom heeft nog ooit ruzie gehad met Aad de Mos toen hun dochters tegen elkaar moesten tennissen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intrinsiek ≠ Intersubjectief

Hele scriptie vol getypt over intrinsieke motivatie vorig jaar, da's wel een (vertraagd) irritatiemomentje op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag ben ik getroffen door de ergste griep die ik in tijde heb gehad. .. gvd, kan nu niet naar Hard Bass :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Woensdag ben ik getroffen door de ergste griep die ik in tijde heb gehad. .. gvd, kan nu niet naar Hard Bass :mad:


De zwaar onderschatten Mannengriep zeker? Die zijn erg heftig inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuwe auto gekocht dus gewijzigd bij de verzekering. Auto zou rond de 10 EUR goedkoper moeten zijn dan de voorganger maar is volgens de site ineens 30 euro duurder.

Heb een kleine aanrijding gehad op 15kmpu dat voor minieme schade zorgde in de voorgaande auto en de premie was daarvoor al verhoogd in de voorgaande auto. Dus nog eens 30 er bovenop zou niet moeten kloppen.

Ik bellen en een norse vrouw die zegt me mooi dat het systeem nooit fout zit. Ben het allemaal gaan narekenen met hun systeem en het zou niet moeten kloppen. Toen later nog eens gebeld met een jongen die me initieel ook niet geloofde tot ik op het feit bleef hameren dat als de nieuwe auto echt duurder was dan de voorgaande auto, dat dat buiten de malusjaren van schade om al zou moeten tonen.

Hij naar zijn baas en verrekt, het systeem had het toch verkeerd. Was 40 euro minder per maand dan het systeem zei. Als ik er niet op doorhamerde en deze jongen niet het lef had om wel gewoon navraag te doen dokte ik lekker 40 euro per maand voor niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Avatar van Broken Balance, die gast die het nitraatje aansteekt en de bekende 2 woorden uitspreekt staat niet op de afbeelding..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
De Avatar van Broken Balance, die gast die het nitraatje aansteekt en de bekende 2 woorden uitspreekt staat niet op de afbeelding..


Uberhaupt BB die z'n avatar aanpast, dat doe je toch niet voor de autisten onder ons als je al zo lang dezelfde hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
De Avatar van Broken Balance, die gast die het nitraatje aansteekt en de bekende 2 woorden uitspreekt staat niet op de afbeelding..


Dat ding op jouw afbeelding is ook amper een hond te noemen :kiss:

Maar deed het meer om de uitdrukking en doppen van deze dude.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is xxxxxx, 35 lentes jong en woon in xxxxxxx.


Zeg gewoon dat je 35 bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zeer nare en irritante advertenties op fb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Facebook

Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2019 22:29 
 

jeffrey2107 schreef:
jeffrey2107 schreef:
dat is ook zeker waar, heb maar even een berichtje gestuurd, zie wel of en hoe

antwoord "is the 320kbps mp3 not good enough"

eh nee anders had ik die gewoon met gebruikt en had ik geen bericht gestuurd :P

en word weer genegeerd, prima als ze het niet kunnen/willen/er geen tijd voor hebben maar zeg dat dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oorkussentje van mijn JBL E45BT koptelefoon laat een beetje los. Dat is al best irritant. Dus ik googlen hoe ik die opnieuw vast kan maken, want echt kapot is het niet, zit gewoon wat los. Maar kan niets vinden. Ik naar de JBL site. Zit er zo'n chat functie op. Ik vragen hoe ik dat moet doen, krijg ik eerst alleen terug: Je kunt de koptelefoon opsturen naar ..... Dus ik zeg, nou ik wil het zelf wel proberen want volgens mij is het niet echt stuk.. krijg ik terug: Dan vervalt de garantie....

Ja, oke, prima haha, maar hoe moet het dan?!? Sturen ze me door naar een onderdelen webshop... ik hoef geen nieuwe earpads ik wil weten hoe ik ze vast maak. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht werkt dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duct tape :sick:
Die rotzooi had echt nooit gemaakt mogen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 18:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Duct tape :sick:
Die rotzooi had echt nooit gemaakt mogen worden.


Klopt, totaal geen nuttig spul verder natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zijn betere producten die geen lijmresten achterlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 18:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Er zijn betere producten die geen lijmresten achterlaten.


Waarom gebruik je die dan niet?
Je gebruikt Duct Tape ook niet om iets tijdelijk vast te maken en om het vervolgens een tijd later weer los te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die gebruik ik wel.

Maar helaas zijn er dus wel een hoop mensen die duct tape als tijdelijk gebruiken. Catering bedrijven bijvoorbeeld, lekker met die gore tape kabels gaan afplakken van de stroomleverancier op een event. Dat krijg je er dus nagenoeg niet meer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Wellicht werkt dit

Hmmm ik luister liever naar mixtape...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin ging vandaag bruidsjurken passen... Heeft er een gevonden en die kost 1200 xd bye bye bank account
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies 4 weken geleden tijdens de voetbal ribben gekneusd aan de linkerkant. Afgelopen week eindelijk weer wat verbeterd, kneus (of breek, geen idee. Heftig meer pijn nu) ik ze vandaag tijdens een wedstrijd aan de rechterkant :lol: . Doei nachtrust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Expres alle social media vermijden op zaterdag om zondag de WIDM finale te kunnen kijken, ga je naar de NPO site om afleveringen terug te kijken, staat heel netjes zonder spoiler de finale aflevering.

Druk je er op, BAM, vol in beeld 5 stukken tekst en afbeeldingen waar de duidelijk mol op staat. Hoe dom ben je als zender dan. Lekker de hele aflevering spoilen voor je hem kan kijken, het is toch godverdomme niet voor niets iets waar je gemiste afleveringen kan kijken?

Dus tip, als je het nog moet kijken, doe het via aflevering gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 16:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu je het er toch over hebt, ik vond Merel eindelijk weer eens een goeie/leuke mol. Was de laatste jaren toch vaak een beetje tegenvallend, met als dieptepunt die halve vent die door simpelweg "jokers te verkopen" geld uit de pot haalde, boehoe wat moeilijk. Nu gelukkig wel van dat gezever af dat zij de beste mol ooit zou zijn.
Vorige  1 ... 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic