Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:39 
 
Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Toch triest dat de sfeer 100x beter was bij de training dan tijdens de klassieker (@dat filmpje van andro). Weet ook wel dat ze er zelf ongelooflijk van balen, maar als je dit zo weer ziet is het gewoon triest :/

Edit: Heel iets anders, maar dit, wat triest.. http://www.indehekken.net/de-vogelkooi-van-napels/

Achja het Italiaans voetbal is door en door verrot door de ultra's /hooligans. Ook triest dat er maar zo weinig uitsupporters zijn door de tessara.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:19 
 
Hardtraxx Elite

Ken de clubs niet, maar tweede afdeling van Marokko:
25.01.15
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Bari - Frosinone, Serie B 30.01.15
Afbeelding

Afbeelding



Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 14:53 
 
Hardtraxx Elite

Leuk topic,probeer zelf iedere uitwedstrijd van PSV te gaan (wat wel redelijk wil lukken dit seizoen) en af en toe keertje thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is nou eigenlijk het percentage van clubs dat rood-wit als kleuren gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Nieuwe Ultrasworld, wil nog zo graag keer Aris meemaken hè :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Citaat:


Nieuwe Ultrasworld, wil nog zo graag keer Aris meemaken hè :$.

Pfff ... hoe kan Wolfsburg er nou in staan? Plastic club als we het over ultras hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten maar:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:25 
 

Of gewoon een stadion verbod voor iedereen die abnormaal doet. Dus nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:37 
 
Hardtraxx Elite

En-er-gy schreef:
Of gewoon een stadion verbod voor iedereen die abnormaal doet. Dus nee.

Dan krijg jij het eerste verbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Of gewoon een stadion verbod voor iedereen die abnormaal doet. Dus nee.


De een gaat in een stadion los, jij dan weer op een feestje.. ow wacht, terug naar je paal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:31 
 

Andromeda schreef:
En-er-gy schreef:
Of gewoon een stadion verbod voor iedereen die abnormaal doet. Dus nee.

Dan krijg jij het eerste verbod.

Helaas, ik ben steward. Dus nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
En-er-gy schreef:
Of gewoon een stadion verbod voor iedereen die abnormaal doet. Dus nee.


De een gaat in een stadion los, jij dan weer op een feestje.. ow wacht, terug naar je paal.


Eerste keer dat ik moet lachen om een opmerking van jou. Well done :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De campagne 'Geef Ajax zijn gezicht terug' blijkt weer helemaal te zijn opgeleefd, laatst al heerlijk doek@ North Up Alliance, Nu VAK410 die heerlijk uitpakt met een geweldig doek.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 19:23 
 
Hardtraxx Elite

23 Feyenoord fans gearessteerd. 8 ervan zijn al voor de rechter verschenen en hebben een boete van 45.000,- per persoon gekregen voor een monument beschadigen. Moet wel zeggen dat de politie abnormaal hard ingrijpt (zoals wel vaker in Rome). Wat een verpauperde politieagenten daar zeg, meteen de knuppel erbij.

Nog wat foto's van gisteren & vandaag:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Dit is nog wel geniaal, gewoon keihard wegrennen en tegen een elektriciteitshokje trappen :')

Afbeelding
https://vimeo.com/120060938
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kansloos volk zeg...moeten ze hier ook eens gaan doen, zo ingrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Abnormaal hard. :lol: :lol:

Gasten zijn allemaal dat lelijke beton aan de Maas gewend en denken dat ze in een mooie historische stad alles maar de tyfus kunnen slaan terwijl ze zwaar aan de cocaïne zitten moet je inderdaad vermanend toespreken. Of een Nederlands stadionverbod ( :lol: :lol: :lol: ) opleggen.

Lat erover, in Nederland berechten en de schadeclaim naar Feyenoord sturen. Die weten immers perfect wie het (keer op keer) zijn en ze niet weren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 22:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekker voor ze die hoge boetes, mag van mij nog wel drie keer zo hoog. Asociaal hersenloos kutvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die weten immers perfect wie het (keer op keer) zijn en ze niet weren.


Baseer je op? Wie weet hebben al die raddraaiers al wel een stadionverbod, misschien zijn ze wel puur meegegaan om daar een paar dagen 'fun' te hebben. Beetje simpel om Feyenoord hiervan de schuld te geven, vind je zelf ook niet? Feyenoord kan er niks aan doen dat zij 'opereren' onder de naam 'Feyenoord supporter'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, maar ik ga het ook niet betalen, en die Italianen ook niet lijkt mij. Als ik het zo zie liep er een paar honderd man te klootviolen, hoeveel maatjes daarvan staan zondag gewoon weer in de kuip als ze er zelf ook niet bij zitten. Ik gaf trouwens nog extra aan dat het stadionverbod in Nederland om te rollen is, jij weerlegt dat zie ik? Geef jij eens een bron waarin ik kan zien dat die gasten een stadion niet binnenkomen, dan zoek ik die documentaire waarin een reporter van GS (volgens mij) laat zien hoe makkelijk het is om nog wel binnen te komen.

Het interesseert me trouwens geen fluit van welke club je bent. Daar gaat ´t niet om imo. Gewoon heel objectief, als een groep mensen ellende veroorzaakt en je kunt die groep niet precies aanspreken moeten de lasten maar verdeeld worden over de mensen die het ook niet hebben voorkomen. In dit geval dus de hele club, hoe wrang dat ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had al gelezen dat er veel Feyenoorders met een stadionverbod richting Rome waren gegaan. Denk dat dit genoeg zegt over het volk dat er rondliep. Lekker allemaal op de betrokkenen verhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:36 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Abnormaal hard. :lol: :lol:

Schade is groter dan gedacht, uiteindelijk toch wel terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik had al gelezen dat er veel Feyenoorders met een stadionverbod richting Rome waren gegaan. Denk dat dit genoeg zegt over het volk dat er rondliep. Lekker allemaal op de betrokkenen verhalen.

Lees dat boek van Kievit ofzo maar eens. Schrijft ie ergens dat die buitenlandse tripjes zeer in trek zijn omdat het team in Nederland dat toezicht op ze houdt ze dan makkelijk uit het oog verliest. Italië (dus niet vliegen, nergens registratie dat je reist want binnen EU) dus ze kunnen er allemaal ongestoord heen tuffen. Tel uit je winst.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic