Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat dit in het ultratopic? Heeft er niks mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 01:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Waarom staat dit in het ultratopic? Heeft er niks mee te maken.


Kansloos gedrag inderdaad, niks met ulta's te maken.
http://nos.nl/artikel/2020291-feyenoord ... straf.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
Ik had al gelezen dat er veel Feyenoorders met een stadionverbod richting Rome waren gegaan. Denk dat dit genoeg zegt over het volk dat er rondliep. Lekker allemaal op de betrokkenen verhalen.

Tel uit je winst.


45.000 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe ongelooflijk stom kan je zijn om maar dingen en cultureel erfgoed te gaan vernielen >.< Straffen lijken me volledig terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Waarom staat dit in het ultratopic? Heeft er niks mee te maken.

Moet ik dan ook een topic voor Hooliganisme aanmaken? Dit is gewoon de beste plek om het te posten (denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Post anders even de foto's van de sfeeracties van AS-Feye!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Trabzonspor - Napoli
Afbeelding

Torino - Athletic Bilbao
Afbeelding

Celtic - Inter
Afbeelding

Afbeelding

Guingamp - Kiev
Afbeelding

om het nog even over de rellen in Rome te hebben:
25 Romanisti zijn met metalen buizen, messen en gummyknuppels voor een hotel gaan staan om Feyenoorders op te wachten, één feyenoorder is neergestoken (niet dood).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 14:59 
 
Hardtraxx Elite

21.02.15 Serie B Bari - Virtus Entella
Afbeelding

Afbeelding


Mooi filmpje vind ik zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:34 
 
Hardtraxx Elite

Wedstrijd was afgelast wegens hevige regenval, maar alsnog de sfeer.
Op dit moment wordt de wedstrijd trouwens gespeeld, voor de liefhebbers (Fox2)


Meer dan 1,5/2 uur nadat de wedstrijd was afgelast nogsteeds supporters van Il Grifone in het stadion:
https://www.facebook.com/video.php?v=869036913168975&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

http://jinek.kro-ncrv.nl/seizoenen/seiz ... 24-02-2015

Haha, die David Endt die vertelt dat Tifosi een vertaling van Tyfus is. Wat een gast joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
http://jinek.kro-ncrv.nl/seizoenen/seizoen-2015/afleveringen/24-02-2015

Haha, die David Endt die vertelt dat Tifosi een vertaling van Tyfus is. Wat een gast joh :lol:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 11:21 
 
Hardtraxx Elite

Tifo = tyfus
Tifosi = fans/supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David Endt (L)

Wat een geweldige sfeer in het uit publiek deze kraker, heerlijk. Maar wat is dat psv publiek toch sfeerloos zeg, lachwekkend. Vanaf minuut 2 (wat vuurwerk eerst) overheerst toch het Ajax publiek, zelfs de eerste 10 minuten hoorde je alleen Ajax. Bij de 1-1 hoor je even 5 minuten het Psv publiek, and that's it. Zal morgen deze post aanpassen met wat video's :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens, de meest neppe supporters van Nederland. Only sing when you're winning :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
David Endt (L)

Wat een geweldige sfeer in het uit publiek deze kraker, heerlijk. Maar wat is dat psv publiek toch sfeerloos zeg, lachwekkend. Vanaf minuut 2 (wat vuurwerk eerst) overheerst toch het Ajax publiek, zelfs de eerste 10 minuten hoorde je alleen Ajax. Bij de 1-1 hoor je even 5 minuten het Psv publiek, and that's it. Zal morgen deze post aanpassen met wat video's :).


Ja man klopt >.< Ik vind normaal de sfeer bij ons ook niet best, maar vandaag was de sfeer gewoon goed. They only sing when they're winning, nou nee. Gewoon 90 minuten achter de club gestaan. Maar als je zelf zingt dan hoor je weinig van de overkant. Ik vond namelijk dat wij gewoon overheerste, vooral tot de 0-1.
Net alsof het bij jullie wel zo geweldig was tijdens ajax - PSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Eens, de meest neppe supporters van Nederland. Only sing when you're winning :x


Ben jij zo iemand die nooit in het stadion komt maar wel de grote jongen uithangt over zijn cluppie op internet? Zoals een groot deel van die ajaks (teletekst) 'supporters'. Zo niet, dan heb ik niets gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ik zit zeker wel eens in het stadion :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zult me wel niet neutraal vinden, waar je natuurlijk een goed punt hebt, daarom geef ik je graag een ander voorbeeld.

Vorig seizoen was ik in het stadion bij Psv - Feyenoord, wedstrijd was erg belangrijk voor Ajax, tevens vroeg een vriend me ( met gratis kaartjes) mee. Zat ongeveer tussen het uitvak en 'de harde kern' in, rond de middellijn dus. Tevens lijkt het me duidelijk dat ik geen fan ben van die feyenoord supporters, maar zij waren overduidelijk dik en dik de baas op de tribune, wat mijn vriend ook vrolijk toegaf (als psv fan zijnde). Je kunt het terugkijken als je wil, maar ook zij waren minimaal 85min dik de baas op de tribune, net als Ajax dit was vandaag. Het is tijden goed klote geweest het Ajax publiek (met als dieptepunt de klassieker), maar dit was weer hoe het hoort te zijn. Ben zelf trots erop :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Je zult me wel niet neutraal vinden, waar je natuurlijk een goed punt hebt, daarom geef ik je graag een ander voorbeeld.

Vorig seizoen was ik in het stadion bij Psv - Feyenoord, wedstrijd was erg belangrijk voor Ajax, tevens vroeg een vriend me ( met gratis kaartjes) mee. Zat ongeveer tussen het uitvak en 'de harde kern' in, rond de middellijn dus. Tevens lijkt het me duidelijk dat ik geen fan ben van die feyenoord supporters, maar zij waren overduidelijk dik en dik de baas op de tribune, wat mijn vriend ook vrolijk toegaf (als psv fan zijnde). Je kunt het terugkijken als je wil, maar ook zij waren minimaal 85min dik de baas op de tribune, net als Ajax dit was vandaag. Het is tijden goed klote geweest het Ajax publiek (met als dieptepunt de klassieker), maar dit was weer hoe het hoort te zijn. Ben zelf trots erop :).


Dat weet ik inderdaad. Ik was zelf niet bij die wedstrijd omdat ik in Schotland zat. Het feit was dat er de laatste 3 thuiswedstrijden gewoon niet meer werd gezongen door de supporters. Ik dacht te hebben gehoord dat dat uit protest was, dat was in ieder geval tegen NAC zo.

Ik zei ook al, dat de sfeer bij ons af en toe echt dramatisch is. Aan de andere kant blijven de supporters wel gewoon achter PSV staan als je ziet naar de ellende in de afgelopen zeven jaar, en met name vorig jaar, dan ben ik wel weer trots om te zien dat het stadion er echt niet leger op wordt. De laatste tijd, natuurlijk door de resultaten, begint de sfeer ook beter te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:

Wat een geweldige sfeer in het uit publiek deze kraker, heerlijk. Maar wat is dat psv publiek toch sfeerloos zeg, lachwekkend. Vanaf minuut 2 (wat vuurwerk eerst) overheerst toch het Ajax publiek, zelfs de eerste 10 minuten hoorde je alleen Ajax. Bij de 1-1 hoor je even 5 minuten het Psv publiek, and that's it. Zal morgen deze post aanpassen met wat video's :).

Gewoon totaal niet waar :lol: Hoorde alleen het Ajax publiek tijdens de goals. Voor het grootste gedeelte van de wedstrijd het psv-publiek. En tuurlijk is af en toe de sfeer minder, maar ik heb al genoeg wedstrijden mee gemaakt om te zien dat dit bij de meeste clubs zo geldt. En ik geef je gelijk in een post hierboven over die Feyenoord supporters, die hoor je 90 minuten overal bovenuit. Maar er is echt totaal geen verschil (in ieder geval de wedstrijden dat ik ze gezien heb, en heb al sinds ik me kan herinneren een seizoenskaart (en toch ben je nep?)) tussen het Ajax en het PSV publiek. Maar dat zijn sowieso populaire dingen om te roepen; PSV publiek hoor je nooit, Feyenoord publiek spoort niet en het Ajax publiek gaat rond de 50e minuut naar huis... Ligt er gewoon aan waar (en of) je in het stadion zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, is wel waar. Tevens zat ik voor de buis deze wedstrijd (ivm reis Berlijn o.a), waardoor ik er een goede kijk op had. Het was een drama qua psv publiek, wat ik ook bevestigd heb gekregen van psv'ers thuis EN psv'ers in het stadion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een gezwets :lol: Maar kan het niet laten om er toch op in te gaan. De sfeer was minder (dat wil niet zeggen dat het publiek stil was) dan normaal, maar dat is logisch gezien het wedstrijd verloop. Ik heb grote gedeeltes van de wedstrijd het PSV-publiek gehoord en toch echt niet het Ajax-publiek. En een geweldige sfeer in het uitvak kan goed, heb ik me niet echt mee bezig gehouden, maar knap als je dit over 90 minuten vanachter je tv kon zien (hooguit wat fragmenten). Zo was de wedstrijd Ajax- PSV van dit seizoen ook. Topsfeer in het uitvak en na de 1-3 gingen ontiegelijk veel ajacieden naar buiten. Dus om even in jullie woorden te spreken, wat een nepsupporters. Ik kan me de periode van een tijd terug nog herinneren dat PSV 10e stond en er thuis met 2-6 van Vitesse werd verloren. En als ik toen zag hoe de spelers werden opgevangen, ben ik daar trots op. En dat zijn nepsupporters? Het is maar net hoe je het wil bekijken, en hoe groot je clubbril is.

Ik ben jaloers op het Feyenoord-publiek (qua enthousiasme), maar om het PSV belachelijk te maken terwijl je zelf voor Ajax bent slaat nergens op. Maarja, niveautje Facebook jullie reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso is dit het Ultra topic, tevens wordt (is) dit een wellus/nietus discussie, laten we het maar weer over Ultra's hebben.

Ik zou links plaatsen, maar zoals verwacht heeft Ventos weer bijna de hele wedstrijd gefilmd.

Kanaal: https://www.youtube.com/user/AjaxVentos

Verwacht eigenlijk ook nog een video van Pi Alfa, zoek maar yt kanaal op als je geinteresseerd bent (klote linken vanaf mob).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn natuurlijk heel wat geweldige plaatjes te vinden, maar deze is recent dus dan maar lekker hier droppen :cool:. Wat genieten zeg:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Elite

Club, land?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic