Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik af en toe NEC en probeer 1x per jaar naar Juve te gaan :P

Er is trouwens geen exacte definitie van ultras. Het zijn gewoon de 'sfeermakers' in het stadion en supporten hun team op een bepaalde manier. Sommige ultra-groeperingen gaan gepaard met geweld, dat betekent overigens niet dat alle ultra-groeperingen geweld gebruiken. Voorbeelden van gewelddadige groepen zijn bijvoorbeeld Frente Atletico (Atl. Madrid) en bij veel Oost-Europese en Zuid-Amerikaanse clubs. Ik vind het geweld ook jammerlijk, maar niemand kan ontkennen dat er geen geweld is tussen sommige groeperingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2220520

Hoort dit ook bij ultras? walgelijke tifo imo.

Om ff snel de geschiedenis te schetsen... Was de wedstrijd Standard-Anderlecht (niet echt vriendjes die clubs). Steven Defour was jaren actief als middenvelder van Standaard en was veruit hun sterspeler tot hij naar Porto vertrok. Nu is hij terug in Belgie en speelt hij bij Anderlecht wat de Standard-supporters dus niet zo leuk vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2220520

Hoort dit ook bij ultras? walgelijke tifo imo.

Om ff snel de geschiedenis te schetsen... Was de wedstrijd Standard-Anderlecht (niet echt vriendjes die clubs). Steven Defour was jaren actief als middenvelder van Standaard en was veruit hun sterspeler tot hij naar Porto vertrok. Nu is hij terug in Belgie en speelt hij bij Anderlecht wat de Standard-supporters dus niet zo leuk vinden


Stond al een paar berichten terug. Ik ben benieuwd hoe dat gegaan is. Kan me niet voorstellen dat iedereen op die tribune wist van het spandoek?

Het gaat inderdaad te ver. Maar mensen gaan het gelijk weer aan IS koppelen terwijl het gewoon refereert naar dit:

http://static.comicvine.com/uploads/ori ... 00-506.jpg

Kan het gehele plaatje niet vinden, maar neem aan dat mensen Jason wel kennen.
Natuurlijk is het niet slim om zoiets te doen na al die onthoofdingen, maar ik zag gelijk weer reacties voorbij komen dat het IS-aanhangers zijn en dat ze het daar goed vinden. Ook weer gelijk dat: 'ja zie je alle Belgen zijn stom en debiel', 'voetbal afschaffen' 'die voetbalsupporters hebben een IQ van 0'. Dat achterlijke Social Media volk wat achter hun geraniums het liefst op alles zeikt en alles over een kam scheert, daar kan ik me meer om ergeren dan om dit spandoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe mensen bij ISIS komen...de figuur op het spandoek was overduidelijk Jason Voorhees uit de Friday The 13th films. Maakt het er niet minder verwerpelijk om, maar mensen gaan wel snel debiele verbanden leggen zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.indehekken.net/gingen-ze-luik-te-ver/

Meningen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hoe mensen bij ISIS komen...de figuur op het spandoek was overduidelijk Jason Voorhees uit de Friday The 13th films. Maakt het er niet minder verwerpelijk om, maar mensen gaan wel snel debiele verbanden leggen zeg...

Als je die films niet kent lijkt mij de link naar ISIS wel vrij voor de hand liggend op zich..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
http://www.indehekken.net/gingen-ze-luik-te-ver/

Meningen?


Best een slecht artikel, omdat het vooral in lijkt te gaan op iets waarvan ze zelf al zeggen dat het fout is. Daarnaast is de algemene gedachte tegen het doek niet dat we bang zijn, maar omdat het bizar is dat spelers dood gewenst (de letterlijke betekenis van doek) of op z'n minst vermoord afgebeeld wordt omdat hij nu bij een andere club speelt. Dan heb je imo echt het iq van een kokosnoot.

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
Hoe mensen bij ISIS komen...de figuur op het spandoek was overduidelijk Jason Voorhees uit de Friday The 13th films. Maakt het er niet minder verwerpelijk om, maar mensen gaan wel snel debiele verbanden leggen zeg...

Als je die films niet kent lijkt mij de link naar ISIS wel vrij voor de hand liggend op zich..

Mwah, ik heb nog nooit een ISIS strijder met een hockeymasker gezien, maar ok. Zijn toch aardig bekende films, of in ieder geval een bekend personage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja vind ik ook, maar je weet hoe dat gaat. Onthoofding (wegens recente gebeurtenissen) = direct conclusie trekken en vooral niet verder kijken / informeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet is dit gewoon de mening van één persoon he Stef, niet heel de redactie van Indehekken.

Het is wel degelijk zo dat 'we' (deze wereld) zo gestrest zijn/is dat alles zo kan ontploffen, we hangen aan een zijden draadje. Ik zou zo'n doek ook niet maken, maar 'omdat het bizar is dat spelers dood gewenst' is wel heel erg uit het verband getrokken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Voor zover ik weet is dit gewoon de mening van één persoon he Stef, niet heel de redactie van Indehekken

Ik zeg ook nergens dat het een slechte site is, alleen dat get artikel slecht is. Lezen he ;)

Peperkoek schreef:
Het is wel degelijk zo dat 'we' (deze wereld) zo gestrest zijn/is dat alles zo kan ontploffen, we hangen aan een zijden draadje. Ik zou zo'n doek ook niet maken, maar 'omdat het bizar is dat spelers dood gewenst' is wel heel erg uit het verband getrokken imo.

Ja, de bevolking heeft wel eens zekere tijden gehad, maar daar komt de afkeer op dit spandoek niet vandaan. En hoe is "het bizar zijn dat een speler dood gewenst wordt" niet in de context van een spandoek waarop een speler vermoord afgebeeld wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Peperkoek schreef:
Voor zover ik weet is dit gewoon de mening van één persoon he Stef, niet heel de redactie van Indehekken

Ik zeg ook nergens dat het een slechte site is, alleen dat get artikel slecht is. Lezen he ;)


Doelde op:
Citaat:
waarvan ze zelf al zeggen dat het fout is.


Of wie bedoel jij hiermee dan? :)

Citaat:
En hoe is "het bizar zijn dat een speler dood gewenst wordt" niet in de context van een spandoek waarop een speler vermoord afgebeeld wordt xd


Beetje zelfde als 'Alle joden aan het gas' of 'bommen op rotterdam' denk je nu echt dat heel het vak er achter staat dat een bepaalde bevolkingsgroep (of wat dan ook) echt vermoord gaat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Citaat:
En hoe is "het bizar zijn dat een speler dood gewenst wordt" niet in de context van een spandoek waarop een speler vermoord afgebeeld wordt xd


Beetje zelfde als 'Alle joden aan het gas' of 'bommen op rotterdam' denk je nu echt dat heel het vak er achter staat dat een bepaalde bevolkingsgroep (of wat dan ook) echt vermoord gaat worden?

Keur jij dat wel goed dan? Alles voor rivaliteit hoor, maar is dit soort blinde haat nou echt nodig? Of is dat ook uit "angst"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:

Beetje zelfde als 'Alle joden aan het gas' of 'bommen op rotterdam' denk je nu echt dat heel het vak er achter staat dat een bepaalde bevolkingsgroep (of wat dan ook) echt vermoord gaat worden?


Dat zij ook zulke intelligente mensen hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allicht niet, dat keur ik ook af. Maar laten we alsjeblieft die mensen gewoon niet serieus nemen i.p.v er tijd aan te verspelen (geloof mij nou maar, je gaat die gasten niet hun mond snoeren). Nu zie ik het al aankomen 'wat voor instelling is dit', maar zo heb ik ook liever dat we mensen die ziek in hun hoofd zijn (seriemoordenaars zonder enige vorm van spijt/medeleven) gewoon een spuitje geven in plaats van hun hele leven die mensen proberen te 'genezen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar jaar geleden, toen 't nog druk bij HS was etc..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat Twente spul van de afgelopen jaren :thumbup:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 22:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

@ Stefan, die van de laatste jaren is ook gaaf

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 01:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog wat van de afgelopen 2 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hasj, coke en pillen doek snap ik nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Elite

@Lennard95, Nice hoeveel supporters trekt VV Katwijk ongeveer wekelijks?


5. Standard Liege - Anderlecht
4. Benevento - Savoia
3. Betar Jerusalem - Hapoel Tel Aviv
2. Ajax - Feyenoord (last training)
1. Raja Casablanca - Moghreb
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
@Lennard95, Nice hoeveel supporters trekt VV Katwijk ongeveer wekelijks?


Pff ik heb geen idee :P Volgens sites zo'n 1500 , 2000 uitsupporters waren er tegen Quick Boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Dat hasj, coke en pillen doek snap ik nog steeds niet.

Is al een heel oud nummer van FC Twente supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch triest dat de sfeer 100x beter was bij de training dan tijdens de klassieker (@dat filmpje van andro). Weet ook wel dat ze er zelf ongelooflijk van balen, maar als je dit zo weer ziet is het gewoon triest :/

Edit: Heel iets anders, maar dit, wat triest.. http://www.indehekken.net/de-vogelkooi-van-napels/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Dat hasj, coke en pillen doek snap ik nog steeds niet.


wordt al jaren lang gezongen op de tribune. niemand die er ooit een probleem van maakte, tot dit doek verscheen.. toen was de wereld ineens te klein en was het "schandalig dat dit soort teksten in het stadion voorkwamen".
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic