Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Websites:
http://www.indehekken.net/

Youtube accounts:
Ultras World (bekendste): https://www.youtube.com/user/UltrasWorldHD
Ultras Avanti: https://www.youtube.com/user/UltrasAvantiTV

Een paar belangrijke punten:
- Elke competitie is toegestaan
- De posts worden op deze manier aangekondigd, Bijv: Ajax- Feyenoord 25.01.15
- één wedstrijd per post
- ruimte voor discussies/opmerkingen (mag wel over meerdere wedstrijden gaan

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het aanvullen van de youtube accounts, andere ideeën zijn welkom.
Last edited by Andromeda on 27 Jan 2015 08:55, edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
:worship:

Geweldig topic, indehekken.net natuurlijk ook heerlijke website :).
A
Hardtraxx Elite
Ik trap af!

Vriendschap tussen beide ploegen.
Serie C | Benevento - Savoia 24.01.15

Benevento:
Image

Savoia:
Image

I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ultra's :lol:

Behalve een beetje vuurwerk en op een trommel slaan is het gewoon klapvee. Ze kunnen geen sfeer maken zonder zo'n bloedirritante Capo. Ow wat sfeervol.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Haha en Hardstyle is alleen maar Boem Boem Boem. Anyway, kijk dan niet in dit topic? Voor sommige onder ons is dit een hele grote passie, laat diegenen (mij o.a) dan in hun waarde. Bij voorbaat dank he (L)
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Vindt de capo's en trommels irritant en kansloos. Sfeer moet uit zichzelf komen, net hoe de situatie van de wedstrijd is. Daar heb je geen mafkees in zn blote barst of trommel voor nodig.
(L)
A
Hardtraxx Elite
iMark wrote:Vindt de capo's en trommels irritant en kansloos. Sfeer moet uit zichzelf komen, net hoe de situatie van de wedstrijd is. Daar heb je geen mafkees in zn blote barst of trommel voor nodig.
(L)
In sommige landen zijn trommels en megaphones verboden (waaronder Italië en ook in Scandinavië volgens mij).
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 2 days ago
iMark wrote:Vindt de capo's en trommels irritant en kansloos. Sfeer moet uit zichzelf komen, net hoe de situatie van de wedstrijd is. Daar heb je geen mafkees in zn blote barst of trommel voor nodig.
(L)
Jij hebt liever de klappertjes bij AZ?
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Nee. Een tribune vol met supporters, die sfeer maken zonder poespas. Geen trommel, capo of megafoon. En ook geen klappertjes, dat mag de naam sfeer niet eens dragen imo.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
iMark wrote:Nee. Een tribune vol met supporters, die sfeer maken zonder poespas. Geen trommel, capo of megafoon. En ook geen klappertjes, dat mag de naam sfeer niet eens dragen imo.
Trommel en Megafoon lijkt me niet zo erg sinds ze toch allemaal in een vak worden gezet, maar voor de rest sneu volk. 3/4 van wat ze doen gaat niet eens meer over voetbal.

Gewoon men in de kleuren van hun club, mooie doeken, samen supporten met weet ik wat voor zang zie ik als 10x betere mensen en supporters. Gaan heen voor hun club en de wedstrijd en niet om zo veel mogelijk aandacht te trekken, te rellen en de boel in de hens te steken om anderen maar lastig te vallen, met als idee dat ze de club supporten terwijl ze juist de spelers, de club en het medepubliek ook lastigvallen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Ben je serieus Bb ? Dit is het Ultra topic he (die je beschrijft bij 'Gewoon men... en supporters), niet hooligans die je daarna beschrijft.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Peperkoek wrote:Ben je serieus Bb ? Dit is het Ultra topic he (die je beschrijft bij 'Gewoon men... en supporters), niet hooligans die je daarna beschrijft.
Ben je serieus nou zo scheef of kan je niet lezen. Men slaat op gewone goede supporters.
Zal het even versimpelen voor je, het slaat op dat gewone supporters het meeste met voetbal en de club hebben.

Dit
Pyro e.d. Ultras staan ook bekend om hun gewelddadigheid, zo zijn er na of voor de wedstrijd vaak rellen en schuwen ze de politie niet. Sommige ultra-groepen hebben ook een (extreem) politiek standpunt, deze groepen komen vaan voor in Mediterraanse landen en Zuid-Amerika.
Heeft niks met het spel voetbal te maken. Alleen met idioten die graag willen rellen, chaos maken, vandaliseren, en vechten, allemaal in de "naam van de club".
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Waar haal jij die defenitie vandaan, wikipedia ofzo :P? Dit is precies wat IK niet onder ultra's versta. Mijn definitie van Ultra's is juist je club aanmoedigen zonder enige vorm van geweld, vandaliseren etc.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Deze hebben de meeste ondertussen wel al gezien.

Jupiler Pro League | Standard - Anderlecht 25.01.15
Image
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
yo braddaz. hoe gaat het nu met jullie tog.. ik ben zieke ultra de ekte ekte ultra van alle ultraz. daarom draag ik goeie kleren kill. hier zie een filmpje van mij met ekte ekte ultras kleren. inmiddels alweer doorverkogt aan medeswagger tom jewait die hem vervolgens weer heeft verkocht en weer heeft gekocht want hij heeft spijt sahbi. met interesse stuur hem pb hij staat weer te koop mimang
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Er is duidelijk een verschil tussen de ultras en de hooligans, maar dat snappen sommige niet hier, lekker laten gaan dus.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Overigens vond ik het spandoek van Standard Luik te ver gaan. Ik vond het niet kunnen dat iets zo sadistisch gewoon lang daar kan blijven hangen. Hopelijk wordt die rode kaart geseponeerd. Graag jullie meningen hierover.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
stefan_helmond wrote:Er is duidelijk een verschil tussen de ultras en de hooligans, maar dat snappen sommige niet hier, lekker laten gaan dus.
Andromeda ook niet dan. :P
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
PEC ZWOLLE - AJAX 5-1 KNVB-BEKER FINALE 2013/2014

Vind dit toch nog steeds een prachtig moment en filmpje. 5-1 :loving:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Zwolle Ultra's? xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dit vind ik persoonlijk het allervetste ultra-filmpje:

Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Is er geen algemeen randdebielen topic waar dit in kan?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
In wat voor soort topic denk je dat je bent dan?
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Geef mij zoiets maar :love:

Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Dit vind ik persoonlijk het allervetste ultra-filmpje:

Vind ik deze vetter.