Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Websites:
http://www.indehekken.net/

Youtube accounts:
Ultras World (bekendste): https://www.youtube.com/user/UltrasWorldHD
Ultras Avanti: https://www.youtube.com/user/UltrasAvantiTV

Een paar belangrijke punten:
- Elke competitie is toegestaan
- De posts worden op deze manier aangekondigd, Bijv: Ajax- Feyenoord 25.01.15
- één wedstrijd per post
- ruimte voor discussies/opmerkingen (mag wel over meerdere wedstrijden gaan

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het aanvullen van de youtube accounts, andere ideeën zijn welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:

Geweldig topic, indehekken.net natuurlijk ook heerlijke website :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:24 
 
Hardtraxx Elite

Ik trap af!

Vriendschap tussen beide ploegen.
Serie C | Benevento - Savoia 24.01.15

Benevento:
Afbeelding

Savoia:
Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ultra's :lol:

Behalve een beetje vuurwerk en op een trommel slaan is het gewoon klapvee. Ze kunnen geen sfeer maken zonder zo'n bloedirritante Capo. Ow wat sfeervol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha en Hardstyle is alleen maar Boem Boem Boem. Anyway, kijk dan niet in dit topic? Voor sommige onder ons is dit een hele grote passie, laat diegenen (mij o.a) dan in hun waarde. Bij voorbaat dank he (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vindt de capo's en trommels irritant en kansloos. Sfeer moet uit zichzelf komen, net hoe de situatie van de wedstrijd is. Daar heb je geen mafkees in zn blote barst of trommel voor nodig.
(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:48 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Vindt de capo's en trommels irritant en kansloos. Sfeer moet uit zichzelf komen, net hoe de situatie van de wedstrijd is. Daar heb je geen mafkees in zn blote barst of trommel voor nodig.
(L)

In sommige landen zijn trommels en megaphones verboden (waaronder Italië en ook in Scandinavië volgens mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Vindt de capo's en trommels irritant en kansloos. Sfeer moet uit zichzelf komen, net hoe de situatie van de wedstrijd is. Daar heb je geen mafkees in zn blote barst of trommel voor nodig.
(L)


Jij hebt liever de klappertjes bij AZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nee. Een tribune vol met supporters, die sfeer maken zonder poespas. Geen trommel, capo of megafoon. En ook geen klappertjes, dat mag de naam sfeer niet eens dragen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Nee. Een tribune vol met supporters, die sfeer maken zonder poespas. Geen trommel, capo of megafoon. En ook geen klappertjes, dat mag de naam sfeer niet eens dragen imo.


Trommel en Megafoon lijkt me niet zo erg sinds ze toch allemaal in een vak worden gezet, maar voor de rest sneu volk. 3/4 van wat ze doen gaat niet eens meer over voetbal.

Gewoon men in de kleuren van hun club, mooie doeken, samen supporten met weet ik wat voor zang zie ik als 10x betere mensen en supporters. Gaan heen voor hun club en de wedstrijd en niet om zo veel mogelijk aandacht te trekken, te rellen en de boel in de hens te steken om anderen maar lastig te vallen, met als idee dat ze de club supporten terwijl ze juist de spelers, de club en het medepubliek ook lastigvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je serieus Bb ? Dit is het Ultra topic he (die je beschrijft bij 'Gewoon men... en supporters), niet hooligans die je daarna beschrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Ben je serieus Bb ? Dit is het Ultra topic he (die je beschrijft bij 'Gewoon men... en supporters), niet hooligans die je daarna beschrijft.


Ben je serieus nou zo scheef of kan je niet lezen. Men slaat op gewone goede supporters.
Zal het even versimpelen voor je, het slaat op dat gewone supporters het meeste met voetbal en de club hebben.

Dit

Citaat:
Pyro e.d. Ultras staan ook bekend om hun gewelddadigheid, zo zijn er na of voor de wedstrijd vaak rellen en schuwen ze de politie niet. Sommige ultra-groepen hebben ook een (extreem) politiek standpunt, deze groepen komen vaan voor in Mediterraanse landen en Zuid-Amerika.


Heeft niks met het spel voetbal te maken. Alleen met idioten die graag willen rellen, chaos maken, vandaliseren, en vechten, allemaal in de "naam van de club".
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar haal jij die defenitie vandaan, wikipedia ofzo :P? Dit is precies wat IK niet onder ultra's versta. Mijn definitie van Ultra's is juist je club aanmoedigen zonder enige vorm van geweld, vandaliseren etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze hebben de meeste ondertussen wel al gezien.

Jupiler Pro League | Standard - Anderlecht 25.01.15
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yo braddaz. hoe gaat het nu met jullie tog.. ik ben zieke ultra de ekte ekte ultra van alle ultraz. daarom draag ik goeie kleren kill. hier zie een filmpje van mij met ekte ekte ultras kleren. inmiddels alweer doorverkogt aan medeswagger tom jewait die hem vervolgens weer heeft verkocht en weer heeft gekocht want hij heeft spijt sahbi. met interesse stuur hem pb hij staat weer te koop mimang
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is duidelijk een verschil tussen de ultras en de hooligans, maar dat snappen sommige niet hier, lekker laten gaan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Overigens vond ik het spandoek van Standard Luik te ver gaan. Ik vond het niet kunnen dat iets zo sadistisch gewoon lang daar kan blijven hangen. Hopelijk wordt die rode kaart geseponeerd. Graag jullie meningen hierover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Er is duidelijk een verschil tussen de ultras en de hooligans, maar dat snappen sommige niet hier, lekker laten gaan dus.

Andromeda ook niet dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:26 
 
Hardtraxxer

PEC ZWOLLE - AJAX 5-1 KNVB-BEKER FINALE 2013/2014




Vind dit toch nog steeds een prachtig moment en filmpje. 5-1 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwolle Ultra's? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik persoonlijk het allervetste ultra-filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=-E6ljLSOkbY
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is er geen algemeen randdebielen topic waar dit in kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In wat voor soort topic denk je dat je bent dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef mij zoiets maar :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit vind ik persoonlijk het allervetste ultra-filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=-E6ljLSOkbY

Vind ik deze vetter.

https://www.youtube.com/watch?v=81Gxbi-Xyig
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic