Kan er hier nou nooit is een keer serieus worden gedaan in een topic zonder dat er weer een halve pagina vol onzin staat. Als het je niks boeit, kom hier dan ook niet. Ga dan lekker ergens anders de grapjas uithangen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Oké je hebt gelijk. Is ook niet leuk. Een serieuze vraag dan. Waarom stond er in eerste instantie in de OP dat ultra's geweld niet uit de weg gaan of dat ze het zelfs vaak opzoeken? En nu niej meer?? En is ineens iedereen in 't topic tegen geweld??
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Er zijn Ultra's die geweld niet uit de weg gaan, maar er zijn ook Ultra's die helemaal niets hebben met geweld en gewoon hun club willen steunen.TiMOTHYb wrote:Oké je hebt gelijk. Is ook niet leuk. Een serieuze vraag dan. Waarom stond er in eerste instantie in de OP dat ultra's geweld niet uit de weg gaan of dat ze het zelfs vaak opzoeken? En nu niej meer?? En is ineens iedereen in 't topic tegen geweld??
Sorry ik las het verkeerd. Stond dat erin?
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
ultra zijn is cool
Er stond iets over geweld dat er nu niet meer staat ja.
Maar goed ik zal het topic met rust laten.
Maar goed ik zal het topic met rust laten.
Wie in dit topic komt daadwerkelijk vaker dan 3x per seizoen in een voetbalstadion? 
bijna niemandFuzzylogic wrote:Wie in dit topic komt daadwerkelijk vaker dan 3x per seizoen in een voetbalstadion?
dus eigenlijk is dit topic maar voor 3/4 mensen
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik niet, vind voetbalkaarten veel te duur. Kijk liever thuis voor dat geldFuzzylogic wrote:Wie in dit topic komt daadwerkelijk vaker dan 3x per seizoen in een voetbalstadion?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hooligan incoming...Fuzzylogic wrote:Wie in dit topic komt daadwerkelijk vaker dan 3x per seizoen in een voetbalstadion?
Ik ook zeker niet, misschien net 2x het seizoen, maar tifo's vind ik altijd wel erg gaaf op te zien!
Vanaf Maart ik weerFuzzylogic wrote:Wie in dit topic komt daadwerkelijk vaker dan 3x per seizoen in een voetbalstadion?
Zou je t niet wat rustig aan doen?
Heb zelf een seizoenskaart bij Twente en daarnaast ga ik vrijwel alle uitwedstrijden. Dus ja, ik kom wel iets vaker dan 3 keer per jaar in een voetbal stadion
Leuk topic dit.
Leuk topic dit.
Ultra Music Festival, Miami, 28/29/30-03-2014

Ultra Korea, Seoul, 13/14-06-2014

Ultra Europe, Split (Kroatië), 11/12/13-07-2014

Ultra Korea, Seoul, 13/14-06-2014

Ultra Europe, Split (Kroatië), 11/12/13-07-2014

Wat probeert de beste man nou eigenlijk duidelijk te maken in het filmpjeJordi wrote:yo braddaz. hoe gaat het nu met jullie tog.. ik ben zieke ultra de ekte ekte ultra van alle ultraz. daarom draag ik goeie kleren kill. hier zie een filmpje van mij met ekte ekte ultras kleren. inmiddels alweer doorverkogt aan medeswagger tom jewait die hem vervolgens weer heeft verkocht en weer heeft gekocht want hij heeft spijt sahbi. met interesse stuur hem pb hij staat weer te koop mimang
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Was gewoon van wikiTiMOTHYb wrote:Andromeda ook niet dan.stefan_helmond wrote:Er is duidelijk een verschil tussen de ultras en de hooligans, maar dat snappen sommige niet hier, lekker laten gaan dus.
Een paar foto's van vv Katwijk.

En nog wat recenter.

En nog wat recenter.

Andromeda wrote:Was gewoon van wikiTiMOTHYb wrote:Andromeda ook niet dan.stefan_helmond wrote:Er is duidelijk een verschil tussen de ultras en de hooligans, maar dat snappen sommige niet hier, lekker laten gaan dus.Maar sommige ultras zitten dicht tegen het hooliganisme
Was serieus een grap over wiki, maar kopieer jij serieus info van Wiki zo klakkeloos ja
Maar wat iemand anders hier al zij, donder nou eens op als je het niet interesseert. Je verpest zo toch gewoon weer een topic met die pleuris onzin. Tommetjeuh echt totaal niet grappig, eveneens Jordi (jij zei laatst iets tegen iemand bij livesets dat hij een flauwe grap maakte, maar dit doe jij nu precies) niet grappig.
[Hatemodus off/]
Als we hieronder gewoon ontopic kunnen?
Stefan, die van Aris zijn zo geweldig hè kolere. Morgen dit topic ff vullen met heerlijke vids+afbeeldingen. Hierboven ook erg lekker
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nee.Basshunterzz wrote:Kan er hier nou nooit is een keer serieus worden gedaan in een topic zonder dat er weer een halve pagina vol onzin staat.
Echt niet. Maar dan ook echt totaal niet. Bij hooliganisme heerst er juist een grote afkeer van trommels op het vak, megafonen, gasten die in hun blote pens staan en 90 minuten zingen.Andromeda wrote:Was gewoon van wikiTiMOTHYb wrote:Andromeda ook niet dan.stefan_helmond wrote:Er is duidelijk een verschil tussen de ultras en de hooligans, maar dat snappen sommige niet hier, lekker laten gaan dus.Maar sommige ultras zitten dicht tegen het hooliganisme
Jij kan het wetenFuzzylogic wrote:Echt niet. Maar dan ook echt totaal niet. Bij hooliganisme heerst er juist een grote afkeer van trommels op het vak, megafonen, gasten die in hun blote pens staan en 90 minuten zingen.Andromeda wrote:Was gewoon van wikiMaar sommige ultras zitten dicht tegen het hooliganisme
ultras zijn dus leuk en hooligans niet
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Seizoenskaart PSV, dus ik zie er zatFuzzylogic wrote:Wie in dit topic komt daadwerkelijk vaker dan 3x per seizoen in een voetbalstadion?