Fleur een eind op.wrote:sinds banaan weg is vind ik het hier net echt fleurig meer.
G
wrote:sinds banaan weg is vind ik het hier net echt fleurig meer.
Een bloemencorso doet wonderen.wrote:sinds banaan weg is vind ik het hier net echt fleurig meer.
Die was leuk hewrote:Fleur een eind op.wrote:sinds banaan weg is vind ik het hier net echt fleurig meer.
Zometeen richting Schagen om een hapje te eten en daarna te draaien op Zomaar
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Gister op stap geweest, kroegen sluiten om 02.45, was echter om 6.30 thuis :')
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAwrote: Wat nou telkens reporten? Zo ben ik dan weer net niet..![]()
View on YouTubewrote:Eigenlijk best een gek idee dat voor die Australiërs, Engelsen en Amerikanen hardstyle voor hun een soort van 'Nederlandstalige' muziek is.Moet er niet aan denken dat opeens alle vocals Nederlands zouden zijn.
(Lol, typo in de titel)
Kijk, als het dan zo gebeurd is het niet erg. Maar verder inderdaad eens, Nederland is een kuttaal en dat hoef ik ook zeker niet in normale vorm in mijn muziek
Wat heb je dan in hemelsnaam uitgespookt dat je bijna 4 uur later thuiskomt xDwrote:Gister op stap geweest, kroegen sluiten om 02.45, was echter om 6.30 thuis :')
C
Of je leest even dat er gisteren een straaljager is neergestort in je dorp.... ergens wel achteraf, maar dan nog..
wtf
wtf
G
zal wel een corso wagen zijn geweestwrote:kwam vast door een bloemencorsowrote:Of je leest even dat er gisteren een straaljager is neergestort in je dorp.... ergens wel achteraf, maar dan nog..
wtf![]()
![]()
![]()
Ik had vannacht gedroomd dat het bureaustoelen regende en toen ben ik gaan schuilen bij een benzinepomp 
wrote:Ik had vannacht gedroomd dat het bureaustoelen regende en toen ben ik gaan schuilen bij een benzinepomp
G
Het Droom Topic (page 18)wrote:Ik had vannacht gedroomd dat het bureaustoelen regende en toen ben ik gaan schuilen bij een benzinepomp
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
over 8 minutos beyond limits 
Goedemorgen!
Mijn dag kan niet meer stuk, tijdelijk contract eindelijk na 3 jaar hard werken omgezet in een vast contract. Ben nu dus officieel Ambtenaar en in dienst bij het Rijk. Woei!
Mijn dag kan niet meer stuk, tijdelijk contract eindelijk na 3 jaar hard werken omgezet in een vast contract. Ben nu dus officieel Ambtenaar en in dienst bij het Rijk. Woei!
A
Pliesie?
Netjes, gefeliciteerd!wrote:Goedemorgen!
Functie?wrote:Goedemorgen!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Geloof mij, waar ik werk moet je echt wel hard werken, zeker in deze tijd
Operationeel Medewerker ICT van Meerdere ministeries.
K
wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()