Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Nee Wout.
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Nee Wout.

:sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Zo denken mensen over jou
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Grapje :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:


:D

speedcore -1

speedcore +1, dit nummer toch wel -1, doe mij maar goeie speedcore
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 17:43 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
M-arijn schreef:
Grapje :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:

POPCOOOORRRRN :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: MOOOAAAARRR :list: :list: :list: :list: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: POPCORN DE GEKSTUHHH :corn: :corn: :corn: :corn: :list: :list: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :yay:

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: MOAR MOAR MOARRR :corn: :corn:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Geloof mij, waar ik werk moet je echt wel hard werken, zeker in deze tijd :P Operationeel Medewerker ICT van Meerdere ministeries.

Ouch, overheid en ICT. :P

Neehoor, gefeliciteerd! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag bij de Orthopedisch Chirurg geweest. Morgen eindelijk de kijkoperatie aan mijn knie. Volgens de beste man kunnen het 2 dingen zijn : Of mn meniscus is naar zn grootje en heeft littekenweefsel, of het kraakbeen in mn knie is naar de gallemiezen. In dat geval ben ik een stuk verder van huis.

Morgen om 10:40 onder het mes... Zal mij benieuwen.
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver! Hoe hard mag je op de A7 bij hectometerpaal 292.7 vanuit de kant van Joure? Is dat een 120 of een 130 stuk? Ik reed daar een flitspaal met 137km/u voorbij op de teller. >.<
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Vandaag bij de Orthopedisch Chirurg geweest. Morgen eindelijk de kijkoperatie aan mijn knie. Volgens de beste man kunnen het 2 dingen zijn : Of mn meniscus is naar zn grootje en heeft littekenweefsel, of het kraakbeen in mn knie is naar de gallemiezen. In dat geval ben ik een stuk verder van huis.

Morgen om 10:40 onder het mes... Zal mij benieuwen.

Kun je wat morfine voor me meenemen? Of wat vloeibare medische sos?
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jij hebt het ook niet voor mij meegenomen vorig jaar toen jij in t ziekenhuis was. Dus ik neem het ook lekker niet voor jou mee! :kiss:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Jij hebt het ook niet voor mij meegenomen vorig jaar toen jij in t ziekenhuis was. Dus ik neem het ook lekker niet voor jou mee! :kiss:

Jij was op Q-Base toen, dus moest ik het zelf opmaken!
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wablief? Ik was niet op Q-Base hoor... Vorig jaar zouden we samen gaan, en samen hebben wij Q-Base gemist. Remember?
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/forum/member/Terrorwoutertjuh/posts/
wie is deze trol? :lol:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

juist. >.<
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Wablief? Ik was niet op Q-Base hoor... Vorig jaar zouden we samen gaan, en samen hebben wij Q-Base gemist. Remember?

Nee, weet ik niet meer, want ik had alle gestolen substanties uit het ziekenhuis opgemaakt, remember?
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was zelfs die avond nog bij je op de avond van Qbase :cry:. Dat was zelfs de avond dat wij besloten om naar Syndicate te gaan. Ik ben diep teleurgesteld in je Chukkelzz
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 21:18 
 

nielstil schreef:

de zoon van hardcoresjors: terrorwouter :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 21:20 
 

:huh: xd :lol:
Bericht Geplaatst op 17 sep 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi ^^
Bericht Geplaatst op 18 sep 2012 06:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik was zelfs die avond nog bij je op de avond van Qbase :cry:. Dat was zelfs de avond dat wij besloten om naar Syndicate te gaan. Ik ben diep teleurgesteld in je Chukkelzz

Ik loop je maar te trollen hoor Jeffy! :kiss:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2012 07:12 
 

Tis fris man... 3mm op je kop laat je echt alle koudheid voelen
Bericht Geplaatst op 18 sep 2012 08:45 
 

Chris Two schreef:
Tis fris man... 3mm op je kop laat je echt alle koudheid voelen


9mm pipa aan je kop G
Vorige  1 ... 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic