Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:29 
 

tommetjeuh schreef:
Nee dat heb ik niet gemist, maar een aantal mensen hebben er zelf melding van gemaakt.. en toen zij weer konden inloggen werd er gemeld dat het was opgelost.. ik nam iig niet aan dat jor-d zelf tussen alle ip's ging zoeken welke misschien van anderen zouden kunnen zijn :P

het is natuurlijk ook niet echt moeilijk om te zien welke het laatst en meest gebruikt zijn he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
tommetjeuh schreef:
Nee dat heb ik niet gemist, maar een aantal mensen hebben er zelf melding van gemaakt.. en toen zij weer konden inloggen werd er gemeld dat het was opgelost.. ik nam iig niet aan dat jor-d zelf tussen alle ip's ging zoeken welke misschien van anderen zouden kunnen zijn :P

het is natuurlijk ook niet echt moeilijk om te zien welke het laatst en meest gebruikt zijn he ;)

Aangezien black sunrise hier ook regelmatig is zou zijn ip daar dus ook tussen staan he :P

EDIT: kan ook dat ik t verkeerd zie want als je alleen kijkt naar de ips die op het account online waren gaat dat niet op :p

Maar dan is t ook schandalig dat die fout uberhaupt genaakt is :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

That escalated quickly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 11:22 
 

JVDM schreef:
That escalated quickly.

O Boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
That escalated quickly.


Die meme :worship:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Is het al bijna weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
JVDM schreef:
That escalated quickly.

O Boy


O man, de meme is verkeerd overgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 13:47 
 

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 16:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Maar dan is t ook schandalig dat die fout uberhaupt genaakt is :p


Ik ging er van uit dat het systeem maar 1 ip banned, niet gelijk alle IP adressen waarmee de gebruiker ooit berichten heeft geplaatst. Dat ging dus even fout maar is snel rechtgezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:23 
 

Eyz Jor-D,

Regel jij dit ff?
member/Harder%20Stylez/posts/


Groete
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 19:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Eyz Jor-D,

Regel jij dit ff?
member/Harder%20Stylez/posts/


Groete


Eyzzz

PM me dat voortaan maar even, heeft niet zoveel met dit topic te maken. ;)

Maar in ieder geval bedankt voor het melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 02:39 
 

Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 04:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.

oftewel alle mensen die haten op bloemencorso's? sorry dat ik het zeg, bloemencorso's eindresultaten zijn altijd vet om te zien(op tv want in het echt is te ver weg) maar een mening uiten over bloemencorso's goed, dan wel slecht zijn gewoon toegestaan hoor, dus weet niet op welke personen je verder duit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 08:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.

Haha, puur omdat ze jou voor de gek hielden moeten ze weg? Triest hoor Rob om dat zo te zeggen. Als je een beetje een vent was geweest had het je niks uit gemaakt. Of had je er zelfs tegen gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Chris Two schreef:
Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.

Haha, puur omdat ze jou voor de gek hielden moeten ze weg? Triest hoor Rob om dat zo te zeggen. Als je een beetje een vent was geweest had het je niks uit gemaakt. Of had je er zelfs tegen gekund

Precies ;) Ook telkens blijven reporten als er een geintje met je werd uitgehaald >.<
Beetje kinderachtig allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

en jullie zijn kinderachtig om er nu tegenin te gaan.
lekker belangrijk dit.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 10:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Stel je voor dat iemand die je niet kent en nooit ziet grapjes over je maakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Stel je voor dat iemand die je niet kent en nooit ziet grapjes over je maakt :(

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

beter komen mensen in de shout Defqon.1 australia meeluisterenn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:02 
 

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Chris Two schreef:
Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.

Haha, puur omdat ze jou voor de gek hielden moeten ze weg? Triest hoor Rob om dat zo te zeggen. Als je een beetje een vent was geweest had het je niks uit gemaakt. Of had je er zelfs tegen gekund

Precies ;) Ook telkens blijven reporten als er een geintje met je werd uitgehaald >.<
Beetje kinderachtig allemaal.


Wat nou telkens reporten? Zo ben ik dan weer net niet.. ;)
Maar je hebt voor de gek houden en het irritant door blijven gaan. En ja, als autist zit je net een tikkeltje anders in elkaar, dus dan neem je dingen nogal gauw persoonlijk op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk best een gek idee dat voor die Australiƫrs, Engelsen en Amerikanen hardstyle voor hun een soort van 'Nederlandstalige' muziek is. :lol: Moet er niet aan denken dat opeens alle vocals Nederlands zouden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Eigenlijk best een gek idee dat voor die Australiƫrs, Engelsen en Amerikanen hardstyle voor hun een soort van 'Nederlandstalige' muziek is. :lol: Moet er niet aan denken dat opeens alle vocals Nederlands zouden zijn.


moet er niet aan denken om op vakantie te zijn in het buiteland en dat daar nick & simon met een nederlandstalig nummer op 1 staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Wat nou telkens reporten? Zo ben ik dan weer net niet.. ;)
Maar je hebt voor de gek houden en het irritant door blijven gaan. En ja, als autist zit je net een tikkeltje anders in elkaar, dus dan neem je dingen nogal gauw persoonlijk op!

Zo ben je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.

Echte_oostzaner was inderdaad zo'n hater, en ook nog zo ontzettend actief. Ben er ook blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:20 
 

sinds banaan weg is vind ik het hier net echt fleurig meer :(.
Vorige  1 ... 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic