het is natuurlijk ook niet echt moeilijk om te zien welke het laatst en meest gebruikt zijn hewrote:Nee dat heb ik niet gemist, maar een aantal mensen hebben er zelf melding van gemaakt.. en toen zij weer konden inloggen werd er gemeld dat het was opgelost.. ik nam iig niet aan dat jor-d zelf tussen alle ip's ging zoeken welke misschien van anderen zouden kunnen zijn
G
Aangezien black sunrise hier ook regelmatig is zou zijn ip daar dus ook tussen staan hewrote:het is natuurlijk ook niet echt moeilijk om te zien welke het laatst en meest gebruikt zijn hewrote:Nee dat heb ik niet gemist, maar een aantal mensen hebben er zelf melding van gemaakt.. en toen zij weer konden inloggen werd er gemeld dat het was opgelost.. ik nam iig niet aan dat jor-d zelf tussen alle ip's ging zoeken welke misschien van anderen zouden kunnen zijn
EDIT: kan ook dat ik t verkeerd zie want als je alleen kijkt naar de ips die op het account online waren gaat dat niet op :p
Maar dan is t ook schandalig dat die fout uberhaupt genaakt is :p
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
That escalated quickly.
A
O Boywrote:That escalated quickly.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Die memewrote:That escalated quickly.

C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Is het al bijna weekend?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
O man, de meme is verkeerd overgenomen.wrote:O Boywrote:That escalated quickly.
E
ja
Ik ging er van uit dat het systeem maar 1 ip banned, niet gelijk alle IP adressen waarmee de gebruiker ooit berichten heeft geplaatst. Dat ging dus even fout maar is snel rechtgezetwrote: Maar dan is t ook schandalig dat die fout uberhaupt genaakt is :p
A
Eyzzz
PM me dat voortaan maar even, heeft niet zoveel met dit topic te maken.
Maar in ieder geval bedankt voor het melden.
C
Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.
oftewel alle mensen die haten op bloemencorso's? sorry dat ik het zeg, bloemencorso's eindresultaten zijn altijd vet om te zien(op tv want in het echt is te ver weg) maar een mening uiten over bloemencorso's goed, dan wel slecht zijn gewoon toegestaan hoor, dus weet niet op welke personen je verder duit?wrote:Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Haha, puur omdat ze jou voor de gek hielden moeten ze weg? Triest hoor Rob om dat zo te zeggen. Als je een beetje een vent was geweest had het je niks uit gemaakt. Of had je er zelfs tegen gekundwrote:Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Precieswrote:Haha, puur omdat ze jou voor de gek hielden moeten ze weg? Triest hoor Rob om dat zo te zeggen. Als je een beetje een vent was geweest had het je niks uit gemaakt. Of had je er zelfs tegen gekundwrote:Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Beetje kinderachtig allemaal.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
en jullie zijn kinderachtig om er nu tegenin te gaan.
lekker belangrijk dit....
lekker belangrijk dit....
Stel je voor dat iemand die je niet kent en nooit ziet grapjes over je maakt 
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
wrote:Stel je voor dat iemand die je niet kent en nooit ziet grapjes over je maakt
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
beter komen mensen in de shout Defqon.1 australia meeluisterenn 
C
Wat nou telkens reporten? Zo ben ik dan weer net niet..wrote:Precieswrote:Haha, puur omdat ze jou voor de gek hielden moeten ze weg? Triest hoor Rob om dat zo te zeggen. Als je een beetje een vent was geweest had het je niks uit gemaakt. Of had je er zelfs tegen gekundwrote:Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
Zo zie ik er graag nog een aantal meer de deur uitvliegen.Ook telkens blijven reporten als er een geintje met je werd uitgehaald
![]()
Beetje kinderachtig allemaal.
Maar je hebt voor de gek houden en het irritant door blijven gaan. En ja, als autist zit je net een tikkeltje anders in elkaar, dus dan neem je dingen nogal gauw persoonlijk op!
Eigenlijk best een gek idee dat voor die Australiërs, Engelsen en Amerikanen hardstyle voor hun een soort van 'Nederlandstalige' muziek is.
Moet er niet aan denken dat opeens alle vocals Nederlands zouden zijn.
moet er niet aan denken om op vakantie te zijn in het buiteland en dat daar nick & simon met een nederlandstalig nummer op 1 staatwrote:Eigenlijk best een gek idee dat voor die Australiërs, Engelsen en Amerikanen hardstyle voor hun een soort van 'Nederlandstalige' muziek is.Moet er niet aan denken dat opeens alle vocals Nederlands zouden zijn.
Zo ben je welwrote:Wat nou telkens reporten? Zo ben ik dan weer net niet..![]()
Maar je hebt voor de gek houden en het irritant door blijven gaan. En ja, als autist zit je net een tikkeltje anders in elkaar, dus dan neem je dingen nogal gauw persoonlijk op!
Echte_oostzaner was inderdaad zo'n hater, en ook nog zo ontzettend actief. Ben er ook blij mee.wrote:Zal er niks meer om rouwen dat die 2 weg zijn... Eindelijk rust en ook eindelijk af van al dat gehaat op alles wat iemand post...
K
sinds banaan weg is vind ik het hier net echt fleurig meer
.