Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:22 

ik had me vanacht toch een maffe droom, pfoe :P
ik droomde dat langzamerhand mn tanden uit elkaar vielen
dus eerst ging de buitenkant er vanaf, waardoor er super gevoelige en pijnlijke zachte troep overbleef
toen de bovenkanten, waardoor ik niet meer kon bijten
daarna begonnen die dingen ook nog meer pijn te doen en gelukkig werd ik toen wakker xd

nu weet ik wel waar die droom vandaan komt...
ik ben bang dat mn tanden te slecht worden, omdat me broer en zus allebei slecht glazuur hebben, en omdat ik op Beat The Bridge en paar keer voor iemand een snoepje had doorgebeten, wat niet echt bevorderlijk is voor je tanden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:34 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Cruelty schreef:
Boeie, die kleuren zien is best leuk :P.

Kleurtjes zie ik altijd voort slapen gaan. Meestal onplezierig, want in een bed wil ik slapen. xd

HPPD? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
want in een bed wil ik slapen. xd

:surrender: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:13 

Hardtraxx Veteran

Ik werd geniaal wakker vandaag, ik hoorde 'maybe baby, maybe baby', en dat ging over in piep-piep-piep-piep van m'n wekker :lol:
kut reclame van comedy central :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:42 

facking shit, droomde dat ikk in bezit was van een aangepaste scania R420 met een v12 erin ipv een v6

draaide m zo op een normale parkeerplaats voor de mac. ik heb nu gewoon de kennis en verstand om een vrachtwagen te besturen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 12:17 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
HPPD? :/

Ik heb lichte last van HPPD, ja. Inmiddels word het al minder, maar het is nog in lichte mate aanwezig.
Henk-Jan schreef:
Olijfboompje schreef:
want in een bed wil ik slapen. xd

:surrender: :P

xd
Scherpe man. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 10:26 

Hardtraxx Veteran

wat een vage dromen heb ik de laatste tijd. Zo ook weer vannacht. Ik droomde dat ik fietsen weg moest slepen van het station af. Heb ik 8 fietsen tegelijk in een lift gezet en die heb ik weggesleept naar een kleedkamer van een zwembad. Toen ging ik samen met m'n moeder patat maken uit een automatische patatmaker. Dat kostte €2,90 per patatje en dat moest je met kleingeld erin gooien. Kon je kiezen tussen gerijpte patat en ongerijpte patat lol. Die patatmaker deed er 5 minuten over per bakje patat om klaar te maken. Achter die patatmaker zat een waterglijbaaan, maar het was al 5 uur, dus ik ging daar niet in. Dag ging voorbij en volgende dag kwam ik er opnieuw. Toen haalde ik 5 patatjes, dat duurde dus wel heel erg lang.
Toen ging de droom verder en zat ik op een gegeven moment in een South Park momentje. In hetzelfde scenario was er een zwevend iemand die onzichtbaar was en die allerlei kattenkwaad uithaalde. Diegene had hier enorm veel plezier in. Lichten uitdoen, stokjes uit de lucht laten vallen. Uiteindelijk was het Cartman die een infrarood-bril had en daarmee zag dat Kyle de boosdoener was die dat allemaal veroorzaakte. Toen Cartman hem ermee confronteerde, maakte mijn moeder mij wakker en zodoende weet ik het einde van deze epische droom niet, die absoluut in mijn top-10 van meest vage dromen ooit komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:49 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:05 

vet dat je em nog weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:43 

Ox_Ite schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben echt koning van de lucide dromen. Damn, wat waren mijn nachten in dromenland deze week geniaal! :worship:

Ok, maar wat is de realiteit voor jou nog straks xd

Wat een onzinargument. Het is een uitbereiding, niet iets waar je je realiteit voor opgeeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:43 

Ox_Ite schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben echt koning van de lucide dromen. Damn, wat waren mijn nachten in dromenland deze week geniaal! :worship:

Ok, maar wat is de realiteit voor jou nog straks xd

Wat een onzinargument. Het is een uitbereiding, niet iets waar je je realiteit voor opgeeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
epische droom

hoe weet je dat allemaal nog :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

camiloPW schreef:
KSwoosh schreef:
ik had me vanacht toch een maffe droom, pfoe :P
ik droomde dat langzamerhand mn tanden uit elkaar vielen
dus eerst ging de buitenkant er vanaf, waardoor er super gevoelige en pijnlijke zachte troep overbleef
toen de bovenkanten, waardoor ik niet meer kon bijten
daarna begonnen die dingen ook nog meer pijn te doen en gelukkig werd ik toen wakker xd

nu weet ik wel waar die droom vandaan komt...
ik ben bang dat mn tanden te slecht worden, omdat me broer en zus allebei slecht glazuur hebben, en omdat ik op Beat The Bridge en paar keer voor iemand een snoepje had doorgebeten, wat niet echt bevorderlijk is voor je tanden :P

DROMEN WAARIN je tanden uit je mond vallen komen heel veel voor. Een typisch scenario is dat je tanden in kruimels uiteen vallen, of dat je tanden uit je mond vallen na slechts een klein tikje. Zulke dromen voelen meestal horrorachtig en eng aan, en laten een blijven 'droombeeld' achter wat je goed kan herinneren. Dit soort droom is op meerdere manieren uit te leggen:

Tanden worden gebruikt om mee te bijten, scheuren en malen. Als je het zo ziet, staan tanden voor kracht. Het verlies van tanden zou dan kunnen staan voor een gevoel van krachteloosheid. Voel je je zwak in enig opzicht? Mischien ervaar je moeilijkheden in het verwoorden van je bedoelingen. Je kan je gefrustreerd voelen als je niet gehoord wordt. Mischien voel je zelfs enigszins minderwaardig en ervaar je een gebrek aan zelfvertrouwen in een bepaalde situatie of relatie. Deze droom geeft aan dat je wat assertiever zou moeten worden en geloven dat jouw mening er wel degelijk toe doet.

Een andere uitleg is dat dromen over tanden werkelijk gaan over onzekerheden over je uiterlijk en hoe je op anderen overkomt. Een 'tandpasta glimlach' is bijvoorbeeld een symbool van uiterlijk in de media. Tanden zijn ook belangrijk bij flirten, zij het een eerste glimlach of een tedere nekbeet. Deze droom kan daarom ook voortkomen uit een angst over gebrek aan libido en de gevolgen van het ouder worden. Iedereen maakt zich weleens zorgen over zijn uiterlijk. Dat we moeite doen voor ons uiterlijk is heel natuurlijk en gezond.

Nog een uitleg voor slechte tanden in je droom kan gevonden worden in je angst om voor schut gezet te worden of dat je jezelf belachelijk maakt in een specifieke situatie. Deze droom is een uitvergroting van je angsten..

Vrouwen in de overgang schijnen relatief veel over tanden te dromen. Dit zou gerelateerd kunnen zijn aan het concept van ouder worden, en het gevoel minder aantrekkelijk of vrouwelijk te zijn.

http://droominfo.nl/index.php?c=droomwo ... oom=tanden

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

camiloPW schreef:
Vrouwen in de overgang schijnen relatief veel over tanden te dromen.

Moet Kswoosh ons iets vertelle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:16 

Hardtraxx Veteran

Vannacht weer lekker raar :P.

Ik droomde dat we naar de Feaqshow gingen, maar dat we echt veel te vroeg waren. Daarom hadden we een strandbal bij waarmee we gingen voetballen, en gingen we nog even relaxen op de kamer van een maat in breda , die gek genoeg ineens gesitueerd was naast de Amsterdam Arena.

Buiten gingen we lekker voetballen, en je kon het Ziggo Dome tussen de kantoren van de Zuid-As zien liggen, zodoende gingen we tegen 8 uur maar richting Freaqshow. Het leuke was dat de kluisjes in de RAI stonden, waar Thunderdome werd gehouden xd. Dus mochten we daar gratis naar binnen, toen zat er een meisje van Partyflock achter me aan in haar trainingspak, en probeerde ze me steeds te zoenen :lol:.

Uiteindelijk nog in een of andere terror zaal geweest, en toen weer naar buiten, waar de politie met 20 drugshonden stond te controleren... Snel richting Ziggo Dome gegaan, en toen we naar binnen liepen werd ik wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:06 

Hardtraxx Veteran

Vannacht weer een mooie:

Ik was met Jurriën/ Peter/ Janus bij Ground Zero. Het was eerst een tof festival, maar die gasten waren op een gegeven moment zo erg vdk dat we ergens gingen zitten. Ze hadden nergens zin meer in en ik zat daar met mn nuchtere kop te kijken vanaf een afstandje hoe Clock Kid aan het draaien was.
Helaas mocht je niet alleen 'binnenkomen' bij een stage, dus ik moest ook wel blijven zitten.

Maar gelukkig waren er douches op het festival dus daar ging ik douchen. Maar voordat ik überhaupt kon douchen kreeg ik een pruik op, en toen gingen mensen die pruik knippen. Toen ik de pruik af deed kwam ik tot de ontdekking dat mijn eigen haren ook waren geknipt, en dat ik allemaal kale plekken op mijn hoofd had. Dus toen ben ik naar huis gegaan om me te laten knippen door mijn zusje. Daarna waren mijn haren weer normaal, geen kale plekken meer dus xd
Aangezien er naar mijn idee nog hele vette acts moesten draaien wilde ik snel terug, maar mijn ouders wilden eigenlijk beiden niet meer rijden. Uiteindelijk na gezeur toch mijn moeder overgehaald om me te laten brengen.
Maar helaas, op de weg waren allemaal rotondes (om de ongeveer 20 meter een rotonde) waar je ook nog eens heel rustig moest rijden omdat de weg nét breed genoeg was voor de auto. Gelukkig arriveerde ik nog redelijk op tijd.

Maar tot mijn verbazing werd er alleen nog maar afschuwelijke meuk gedraaid (tracks met offbeat-kicks) en gingen Peter/ Jurriën/ Janus daar helemaal los op. Dus toen ben ik de rest van het festival maar gaan eten en douchen. De douches & wc's waren in 1 open ruimte, dus tussen elke 2 sta-wc's stond een douche. Toen kwam er een vrouw de douche in, en die vroeg om een foto van je mooiste vrouwelijke familielid. De winnaar kreeg een leuke prijs. Toen wilde ik richting haar lopen, maar toen viel ik en moest alleen die vrouw keihard lachen.

En toen werd ik wakker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:29 

Vanacht een rare.

Zat met 1 maat op de bus naar Calella, ik wist niet waarom of wat ik daar ging zoeken. Hij ging maten van zijn klas bezoeken, maar ik kende hun niet. Wij zaten dus op de bus ineens begint het volk van naast en achter ons uit te pakken. Gooit ineens 1 kerel een glazen bokaal vol erwten naar me, die ik met men voet in de lucht al een geluk kan kapot trappen. De bus lag dus vol erwten, ik tuf in die kerel zijn gezicht... Ineens wil de buschauffeur mij eruit gooien, maar ik wist niet eens waar ik was. Ik weigerde dus en zei dat hun eerst iets hadden gegooid. Vonden we de erwten niet meer, die hadden ze onder een mat kunnen verstoppen.
Ineens draait de bus om en staan we opeens terug aan onze vertrekhalte.

Was echt van WTF was dit nu weer, toen ik wakker werd...
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic