Vannacht weer een mooie:
Ik was met Jurriën/ Peter/ Janus bij Ground Zero. Het was eerst een tof festival, maar die gasten waren op een gegeven moment zo erg vdk dat we ergens gingen zitten. Ze hadden nergens zin meer in en ik zat daar met mn nuchtere kop te kijken vanaf een afstandje hoe Clock Kid aan het draaien was.
Helaas mocht je niet alleen 'binnenkomen' bij een stage, dus ik moest ook wel blijven zitten.
Maar gelukkig waren er douches op het festival dus daar ging ik douchen. Maar voordat ik überhaupt kon douchen kreeg ik een pruik op, en toen gingen mensen die pruik knippen. Toen ik de pruik af deed kwam ik tot de ontdekking dat mijn eigen haren ook waren geknipt, en dat ik allemaal kale plekken op mijn hoofd had. Dus toen ben ik naar huis gegaan om me te laten knippen door mijn zusje. Daarna waren mijn haren weer normaal, geen kale plekken meer dus
Aangezien er naar mijn idee nog hele vette acts moesten draaien wilde ik snel terug, maar mijn ouders wilden eigenlijk beiden niet meer rijden. Uiteindelijk na gezeur toch mijn moeder overgehaald om me te laten brengen.
Maar helaas, op de weg waren allemaal rotondes (om de ongeveer 20 meter een rotonde) waar je ook nog eens heel rustig moest rijden omdat de weg nét breed genoeg was voor de auto. Gelukkig arriveerde ik nog redelijk op tijd.
Maar tot mijn verbazing werd er alleen nog maar afschuwelijke meuk gedraaid (tracks met offbeat-kicks) en gingen Peter/ Jurriën/ Janus daar helemaal los op. Dus toen ben ik de rest van het festival maar gaan eten en douchen. De douches & wc's waren in 1 open ruimte, dus tussen elke 2 sta-wc's stond een douche. Toen kwam er een vrouw de douche in, en die vroeg om een foto van je mooiste vrouwelijke familielid. De winnaar kreeg een leuke prijs. Toen wilde ik richting haar lopen, maar toen viel ik en moest alleen die vrouw keihard lachen.
En toen werd ik wakker